SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Vind Molenbeek wel mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
België is duizendmiljoen keer prachtiger.
Tease ben je.quote:
Laat ik het zo stellen: als een Serviër geld toe krijgt van de Belgische samenleving krijgt om te studeren in België dan is het allemaal goed, maar als een Hollander met Nederlandse subsidie gaat profiteren van het lage collegegeld in België dan staan ze op hoge poten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:21 schreef Ashqelon het volgende:
@hoink, datzelfde geld toch ook voor hoe Vlamingen naar Walen kijken?
Mag Wallonie er dan bij of liever weggeven aan Frankrijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ash: jazeker... we delen dezelfde op het Rooms-Katholicisme gestoelde cultuur.
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja ben ook nooit in Zeeland geweest wat valt daar te beleven
Weggeven aan Frankrijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Mag Wallonie er dan bij of liever weggeven aan Frankrijk?
Mag gewoon erbijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Mag Wallonie er dan bij of liever weggeven aan Frankrijk?
SGquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja ben ook nooit in Zeeland geweest wat valt daar te doen
vroeger was Renesse wel the place be hoor als je als 16jarige op vakantie ging..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja ben ook nooit in Zeeland geweest wat valt daar te beleven
Ben je ook Brabander?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weggeven aan Frankrijk natuurlijk.Opgemieterd met die luie Fransen.
Denk niet dat iemand zich daaraan houdtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger was Renesse wel the place be hoor als je als 16jarige op vakantie ging..
maar ja, tegenwoordig mogen 16 jarigen niet meer drinken..
foeiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand zich daaraan houdt
nopequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jawel, jij ook? Roosendaal represent.
Oh dacht dat je uit Grun kwam.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Puurder van bloed ga je ze niet vinden.
Telt hiv en hepatitis C ook?quote:
Are you kidding me.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:26 schreef Ashqelon het volgende:
Jawel, jij ook? Roosendaal represent.
Oh streekgenoot van dp zie ik. Ik zat een keer bij een Zeeuw-Surinaamse Gianni in de klas btw, dus lees jouw posts met zijn stem.quote:
mixed bloodquote:
quote:
ja, en crip en vkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh streekgenoot van dp zie ik. Ik zat een keer bij een Zeeuw-Surinaamse Gianni in de klas btw, dus lees jouw posts met zijn stem.
Ja, hepatitis Cquote:
CRIP KOMT UIT ROOSENDAAL?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en crip en vk
geen idee hoe dat klinkt.
bij jouw naam heb ik helemaal geen associatie eigenlijk..
*gemeente.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:29 schreef Ashqelon het volgende:
JE KOMT UIT DEZELFDE STAD ALS DERMANN?
Mysterieus dit.quote:
Kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals eerder hier gepost en bevestigd; Noord-Holland masterrace
nee dat zijn ierenquote:
Ash Ketchum?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en crip en vk
geen idee hoe dat klinkt.
bij jouw naam heb ik helemaal geen associatie eigenlijk..
do it. zorg dat je weer wat vetten in je lichaam krijgtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga broodje gezond niet zo gezond maken gr gr
niet iedere marokkaan komt uit marokko.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is hier nou weer racistisch aan he?
Op maandag 15 februari 2016 17:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
nooit geweten ditquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet iedere marokkaan komt uit marokko.
hehe wow, een soort van tetouribo dit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 15 februari 2016 17:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zou al niet mijn vriendin alleen op een sportschool laten. Of ik word ook lid en we sporten altijd samen en als ze dan toch alleen gaat, dan moet ze een GoPro op haar hoofd zetten. Voor het geval ze zo'n slijmbal als Nico tegen het lijf loopt.
maar specifiek flirten mag wel?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 15 februari 2016 17:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zou al niet mijn vriendin alleen op een sportschool laten. Of ik word ook lid en we sporten altijd samen en als ze dan toch alleen gaat, dan moet ze een GoPro op haar hoofd zetten. Voor het geval ze zo'n slijmbal als Nico tegen het lijf loopt.
hehe wow, een soort van tetouribo dit?
alhoewel sommigen weer het andere uiterste zijn. ik zou ook weer niet iemand daten die met jan en alleman loopt te flirten.
Je kent Gus pluspunten. Saul gekeken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer raar icm je UI
Huh, nee? Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie hadden toch fittie om mbhhh
Je bent homo hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
Genant! Ariana Grande tijdens Grammy's
ga weg joh je eigen artikel spammen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
nee, maar hij zit toch ook al in BB?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je kent Gus pluspunten. Saul gekeken?
lobi voor jouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga weg joh je eigen artikel spammen...
dat hoofd is vrij genant jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
Wat is er met dat lied dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
Ik denk ik maak een grap op jouw niveauquote:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
Ja klopt tot nu toe alleen in BB. maar nieuwe seizoen van BCS is net begonnen vandaarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar hij zit toch ook al in BB?
haar muziek is wel pure oorkankerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee dan had ik wel een jongen geplaatst
lol, goed punt. het zit hem mss meer in de mate waarin iemand met anderen flirt. een beetje moet kunnen maar er moet zeg maar wle verschil zijn in hoeverre iemand met andere vrouwen flirt en hoeveel hij met mij flirt.quote:
Die zijn allemaal al ondergespoten door jouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
Zitten wel goede pics bij, fapmateriaal.
Niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al ondergespoten door jou
ik zit in de friendzonequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar je stoeit wel met je poes?
Bij je poes?quote:
ja snap ik staat ook in dat artikelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
nou ariana maakt een genante woordspeling waar niemand om kan lachen
ik heb BB geeneens af gekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja klopt tot nu toe alleen in BB. maar nieuwe seizoen van BCS is net begonnen vandaar.
How did the next performer land his 7 nominations tonight, including Album of the Year and Song of the Year? He earned it.”quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja snap ik staat ook in dat artikelmaar snap de woordspeling niet? of was het echt zo simpel, in dat geval snap ik de commotie niet.
ik ben een beetje ouderwets :p met daten ook. als ik iemand date wil ik niet dat hij nog iemand anders date...dat doe ik ook niet. 1 tegelijk gewoon. en nee dan heb je niet gelijk een relatie...je gaat nog steeds elkaar eerst daten en leert elkaar kennen om te kijken of t genoeg klikt of niet.quote:
het was dus echt zo simpel. snap de commietie niet. dacht dat dat nummer expliciet was ofzo en dat de conservatieven dat niet waarderen ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
How did the next performer land his 7 nominations tonight, including Album of the Year and Song of the Year? He earned it.”
Krijg jij Engelse les van Google Translate?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:43 schreef Fylax het volgende:
How did the next performer land his 7 nominations tonight, including Album of the Year and Song of the Year? He earned it.”
een woordgrap is kennelijk heel genant...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
het was dus echt zo simpel. snap de commietie niet. dacht dat dat nummer expliciet was ofzo en dat de conservatieven dat niet waarderen ofzo.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een beetje ouderwets :p met daten ook. als ik iemand date wil ik niet dat hij nog iemand anders date...dat doe ik ook niet. 1 tegelijk gewoon. en nee dan heb je niet gelijk een relatie...je gaat nog steeds elkaar eerst daten en leert elkaar kennen om te kijken of t genoeg klikt of niet.
Groot gelijk, dit. Ben ook geen fan van die US praktijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een beetje ouderwets :p met daten ook. als ik iemand date wil ik niet dat hij nog iemand anders date...dat doe ik ook niet. 1 tegelijk gewoon. en nee dan heb je niet gelijk een relatie...je gaat nog steeds elkaar eerst daten en leert elkaar kennen om te kijken of t genoeg klikt of niet.
Je kan natuurlijk altijd Feedback geven. Wat moet de vertaling volgens jou zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Krijg jij Engelse les van Google Translate?
hoe het publiek er op reageert wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
een woordgrap is kennelijk heel genant...
Wil wel eens een poging doenquote:
Waarom feedback met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd Feedback geven. Wat moet de vertaling volgens jou zijn?
us praktijken? :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groot gelijk, dit. Ben ook geen fan van die US praktijken.
ja vandaar dat ik ook zo moeilijk dacht, echt zo van was dat zo erg?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
een woordgrap is kennelijk heel genant...
heb je het filmpje wel gekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik ook zo moeilijk dacht, echt zo van was dat zo erg?
Is in USA heel normaal, gewoon met 5 personen daten en kijken wie de beste is.quote:
ik weet meer precies waar ik ben afgehaakt, op een gegeven moment was ik wat minder series aan het kijken en bb was 1 van de series waar ik niet meer mee verder ben gegaanquote:
hmhm ik zie dat toch anders flirten is meer lossig en vrijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol, goed punt. het zit hem mss meer in de mate waarin iemand met anderen flirt. een beetje moet kunnen maar er moet zeg maar wle verschil zijn in hoeverre iemand met andere vrouwen flirt en hoeveel hij met mij flirt.
ja en een ander zet niet liever al zijn geld op één paardquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o zo. ik dacht US op fokquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is in USA heel normaal, gewoon met 5 personen daten en kijken wie de beste is.
Maar zo kan je denk ik niet echt iemand goed beter leren kennen. Ga zelf ook liever van persoon naar persoon dan met meerdere tegelijk.
Dat is in Nederland ook normaal hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zo kan je denk ik niet echt iemand goed beter leren kennen. Ga zelf ook liever van persoon naar persoon dan met meerdere tegelijk.
wowowo niet verwacht dat ik ooit eens met jou zou zijn maar eenschh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, ware het niet dat ik dan je artikel nogmaals moet lezen. En daar heb ik absoluut geen zin in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
Je kan natuurlijk altijd Feedback geven. Wat moet de vertaling volgens jou zijn?
Dat krijg je als je 24/7 in FB lurkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom feedback met een hoofdletter?
Ja, voor players zoals jij welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is in Nederland ook normaal hoor.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o zo. ik dacht US op fok
ja eens wel.
Ik weet niet maar ik vind het altijd een beetje onnatuurlijk als jij woorden als conversatie gaat gebruikenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gvd, jullie conversatie hierover is minstens zo tenenkrommend.
fyfy is gewoon smitten op die arie en dacht fap fap arie, snel artikel maken en scoren op fok, toen kwam hij hemelsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik ook zo moeilijk dacht, echt zo van was dat zo erg?
Waarom niet? dat je mij stom vind hoeft niet te betekenen dat je niet eens hetzelfde over iets denktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wowowo niet verwacht dat ik ooit eens met jou zou zijn maar eenschh.
Dit ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 24/7 in FB lurkt.
In het begin zou er altijd nog aandacht voor exen zijn of andere side chicks. Een mens is niet graag alleen onbewust heb je als je date met een ander gerust wel plan b.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
En sowieso is fijner als je weet dat iemand haar/zijn energie in jouw steekt eerst tot dat zo'n persoon denkt van heu dit is niets...
Gvd grapje toch bébéquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet? dat je mij stom vind hoeft niet te betekenen dat je niet eens hetzelfde over iets denkt
Vage zinnen dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In het begin zou er altijd nog aandacht voor exen zijn of andere side chicks. Een mens is niet graag alleen onbewust heb je als je date met een ander gerust wel plan b.
Ben je het niet eens met me? of vind je me niet echt stom?quote:
want elk mens is hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In het begin zou er altijd nog aandacht voor exen zijn of andere side chicks. Een mens is niet graag alleen onbewust heb je als je date met een ander gerust wel plan b.
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
BCS S02E01 was redelijk, niet hoogstaand
Tjacka gaat uit van al zijn mede pua'ers.quote:
goede review, ik geef je review 5/7quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
BCS S02E01 was redelijk, niet hoogstaand
Jij dacht zeker dat conversatie een gesprek over schoenen was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik vind het altijd een beetje onnatuurlijk als jij woorden als conversatie gaat gebruiken![]()
Gesprek past beter bij je
vrouwen zijn eenmaal verwarrendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je het niet eens met me? of vind je me niet echt stom?
Verwarrend allemaal.
tja ik ben niet van het rondsletten dus dan heeft zo een man pechquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm ik zie dat toch anders flirten is meer lossig en vrij
[..]
ja en een ander zet niet liever al zijn geld op één paard
Wat zijn dat nou weer voor aannames? Wtf manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat conversatie een gesprek over schoenen was.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
xDquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou je bent al goed bezig als opkomend vrouw danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vrouwen zijn eenmaal verwarrend![]()
![]()
ben meisje zx
Conversequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor aannames? Wtf man
Je bent een meisje, zoals je zei... en niet heel lelijk. Dat is al het halve werkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben echt sukkeltje met flirten hoor maar op een of andere manier meestal wel succesvol huehue
ik vind dat niet rondsletten, als ik naar de slijter ga en een likeurtje wil ben ik blij dat ik hier kan proevenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja ik ben niet van het rondsletten dus dan heeft zo een man pecho en wat het flirten betreft... beetje op een gezonde manier flirten is niks mis mee tuurlijk he maar sommigen gaan daar wat te ver in bedoelde ik meer. en vrouwelijke vriendinnen hebben , of met een vrouw praten of iets dergelijks is uiteraard ook niks mis mee . daar klagen mensen dan weleens over in r&p
Ettooooooo baasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiide, opperbazin
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent een meisje, zoals je zei... en niet heel lelijk. Dat is al het halve werk
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
"Wegens omstandigheden zijn wij gesloten"
Hmm die in groningen zat in v&d, hopelijk blijft diequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
La Place in eigen vestigingen blijft gewoon bestaan vgm.
Ja, dus nu maar naar de Hema om make up te testen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat gaat er nu dan gebeuren met de v&d, is het nu echt allemaal voorbij?
La place in de vestigingen zijn definitief dicht, een vriendin van ons werkt daar... werkte.. zeg maar... klote hoor...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
La Place in eigen vestigingen blijft gewoon bestaan vgm.
Hemaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dus nu maar naar de Hema om make up te testen.
Zijn nog onderhandelingen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dus nu maar naar de Hema om make up te testen.
Zijn nog onderhandelingen.
quote:Na 130 jaar komt er een eind aan warenhuis V&D. De poging een doorstart te maken is mislukt. De overnamegesprekken met Cool Investments van Roland Kahn zijn afgebroken.
Zit er maar een La Place dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm die in groningen zat in v&d, hopelijk blijft die
ieder zo zijn ding he.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat niet rondsletten, als ik naar de slijter ga en een likeurtje wil ben ik blij dat ik hier kan proeven
Die was vandaag gesloten...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm die in groningen zat in v&d, hopelijk blijft die
Bedoelde vestigingen los van V&D.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
La place in de vestigingen zijn definitief dicht, een vriendin van ons werkt daar... werkte.. zeg maar... klote hoor...
omigaddoquote:
Waarom moet ik telkens om dit soort opmerkingen lachen, gvd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om WCH vol te proppen met piepschuim en dan als express pakket naar Baiku te zenden.
2. Begane grond en boveninquote:
zin om etto met waterstofgas te vullen en als de Hindenburg te laten crashenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om WCH vol te proppen met piepschuim en dan als express pakket naar Baiku te zenden.
eh okquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin om wch met waterstofgas te vullen en als de Hindenburg te laten crashen
TR doodsverwensingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin om etto met waterstofgas te vullen en als de Hindenburg te laten crashen
ah heeft dat toch ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga nu al die chocoladecroissants van la place missen rip
Nou.. bedanktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GVD IK BEN WEG KRIJG ALLEMAAL DE TIEVUS
Nog een TRquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, jij doet het zelf hoor, Hansquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar er zit er ook nog een helemaal los van de V&D.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
2. Begane grond en bovenin(zelfde gebouw dus).
Volgens mij in Groningen niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar er zit er ook nog een helemaal los van de V&D.
jeetje zegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet dat Etto ook kaal, oud en seniel was
quote:
Let it go!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef madeliefff het volgende:
mijn nichtje kijkt naar frozen btw
Enkel seniel en oud, bro.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet dat Etto ook kaal, oud en seniel was
filmpje gekeken en ze leek zelf terwijl ze het zei al te beseffen dat het niet helemaal top is.quote:
blijft awkwardquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
filmpje gekeken en ze leek zelf terwijl ze het zei al te beseffen dat het niet helemaal top is.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
filmpje gekeken en ze leek zelf terwijl ze het zei al te beseffen dat het niet helemaal top is.
quote:
Okiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Fylax ik heb je post op de FP gezien hoor. Filmpje niet gekeken.
Vooruit dan maar... wil je een gebraden varkensbuik?quote:
nee, dat niet natuurlijkquote:
Koeman, Jol, Blind, de Boer, MvBquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Koeman ofzo?
De La Places die in de V&D gebouwen verwerkt zijn waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:09 schreef Tjacka het volgende:
La Place krijgt toch sowieso een doorstart?
alleen zelfstandige winkelsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:09 schreef Tjacka het volgende:
La Place krijgt toch sowieso een doorstart?
Dat gaat een hoop mbo-1'ers werk kosten dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De La Places die in de V&D gebouwen verwerkt zijn waarschijnlijk niet
Jij altijd met je varkensvlees.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... wil je een gebraden varkensbuik?
hahaha ik snap hem want melangeeeequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Melancholisch (NG, dit heeft niks met sla of koffie te maken) gezeik over de V&D, de laatste keer dat ik er was luisterde ik een CD in zo'n unit bij de muziekbalie. Kan je nagaan.
Migadoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha ik snap hem want melangeeee
mmg, bij mijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie zit eigenlijk in de friendzone
Wow, chil. Werken je ouders soms bij de V&D? Kan ik toch niet weten of wel danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent zelf pauper idioot
Ik moet mij hier eerst inlikken voordat ik kan trollenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Sinds wanneer nuanceer jij je mening zo goed tjackie xd
Zolang jij het maar leuk vind toch?quote:
Ik heb het bekeken en vraag het me inderdaad af.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bekijk deze video en dan mag je jezelf afvragen wat ik van deze partij vind.
Same here die schoolcampus was wel tof want veel keuze.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er echt wat gekocht heb, was schoolspullenKende nagaan he
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet mij hier eerst inlikken voordat ik kan trollen
Laatste keer dat ik daar ben geweest was wel meer dan acht jaar geleden denk. KOMT DICHTBIJ JONGEN!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow, chil. Werken je ouders soms bij de V&D? Kan ik toch niet weten of wel dan
En tyfusduurquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Same here die schoolcampus was wel tof want veel keuze.
viskar is er al, weenie of jouw getroll beter is dan die van hemquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet mij hier eerst inlikken voordat ik kan trollen
Zegt meneer die de DM spamt met old school crap onder het mom van "kijk eens wat een hiphop head ik ben".quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang jij het maar leuk vind toch?
valt wel mee toch? niet veel duurder dan hema enzo toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En tyfusduurzo dom dat ik daar alles had gekocht
Jawel man, Hema valt altijd lager uit dan je verwachtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
valt wel mee toch? niet veel duurder dan hema enzo toch?
Jwel, had toen zo'n hipster olaf de giraffe (quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
valt wel mee toch? niet veel duurder dan hema enzo toch?
Geen TMF agenda hebben gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jwel, had toen zo'n hipster olaf de giraffe () agenda, 17 euro. Die van hema was maar 6 dacht ik
Dan vraag je erom om opgelicht te wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jwel, had toen zo'n hipster olaf de giraffe () agenda, 17 euro. Die van hema was maar 6 dacht ik
heb wel van MTV gehadquote:
Was 12 toen iedereen had er eenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan vraag je erom om opgelicht te worden
Nee, ik hou te veel van Spekkie, dus ik wil hem niet verorberenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... wil je een gebraden varkensbuik?
Shit concurrentie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
viskar is er al, weenie of jouw getroll beter is dan die van hem
pritt op alle pagina'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tering, moet ineens denken aan chicks die in je agenda gingen schrijven enzo. En gasten die gingen kloten
.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Shit concurrentie.
De laatste keer dat ik concurrentie had heb ik ook verloren #ifimhosselleef
Cijferlijst van je SO's bijhouden en precies weten wat je moest scoren bij een PWquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
En altijd als je 1 maand/ 2 maanden/3 maanden etc relatie had dat in je agenda kalken met allemaal stickers en als het uitging alles wegkrassen
Wat lul jij nou? Kijk m'n username. Waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zegt meneer die de DM spamt met old school crap onder het mom van "kijk eens wat een hiphop head ik ben".
....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cijferlijst van je SO bijhouden en precies weten wat je moest scoren bij een PW.
Ik weet eigenlijk niet eens meer waar SO voor staat![]()
.
Mooi dat je jezelf zo tegenspreekt zonder het zelf door te hebben. Wat blijf je toch een Lulletje Rozenwaterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Kijk m'n username. Waarom zou ik dat doen?
wel hiphophead in Westcoastgangstahrap jwt come at me brah
En in deze zak kan nog wel wat en in deze past ook nog wel iets.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel man, Hema valt altijd lager uit dan je verwacht.
hiphophead? stop dan eens met die kanye west spamquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Kijk m'n username. Waarom zou ik dat doen?
wel hiphophead in Westcoastgangstahrap jwt come at me brah
En een plaatjes agenda liep de kans om te worden gevandaliseerd met penissen en slecht getekende joints.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die tekstjes in je agenda, zo leuk om terug te lezen.
Schriftelijke overhoring?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cijferlijst van je SO's bijhouden en precies weten wat je moest scoren bij een PW.
.
Schriftelijke Overhoring.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Cijferlijst van je SO's bijhouden en precies weten wat je moest scoren bij een PW.
.
Ohjaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Schriftelijke overhoring?djeeeez
Ga jij je druk maken om de OPquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi dat je jezelf zo tegenspreekt zonder het zelf door te hebben. Wat blijf je toch een Lulletje Rozenwater.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga jij je druk maken om de OP![]()
![]()
Sociale overhoringquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Hij heeft gewoon goeie nummers. En ik had er maar 1 gepostquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
hiphophead? stop dan eens met die kanye west spam
Net als met die schriftelijke overhoringen toenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja. Zat er echt m'n kop over te breken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |