hehe wow, een soort van tetouribo dit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 15 februari 2016 17:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zou al niet mijn vriendin alleen op een sportschool laten. Of ik word ook lid en we sporten altijd samen en als ze dan toch alleen gaat, dan moet ze een GoPro op haar hoofd zetten. Voor het geval ze zo'n slijmbal als Nico tegen het lijf loopt.
maar specifiek flirten mag wel?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 15 februari 2016 17:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zou al niet mijn vriendin alleen op een sportschool laten. Of ik word ook lid en we sporten altijd samen en als ze dan toch alleen gaat, dan moet ze een GoPro op haar hoofd zetten. Voor het geval ze zo'n slijmbal als Nico tegen het lijf loopt.
hehe wow, een soort van tetouribo dit?
alhoewel sommigen weer het andere uiterste zijn. ik zou ook weer niet iemand daten die met jan en alleman loopt te flirten.
Je kent Gus pluspunten. Saul gekeken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer raar icm je UI
Huh, nee? Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie hadden toch fittie om mbhhh
Je bent homo hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
Genant! Ariana Grande tijdens Grammy's
ga weg joh je eigen artikel spammen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
nee, maar hij zit toch ook al in BB?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je kent Gus pluspunten. Saul gekeken?
lobi voor jouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga weg joh je eigen artikel spammen...
dat hoofd is vrij genant jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
Wat is er met dat lied dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
Ik denk ik maak een grap op jouw niveauquote:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef Fylax het volgende:
ewa
Ja klopt tot nu toe alleen in BB. maar nieuwe seizoen van BCS is net begonnen vandaarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar hij zit toch ook al in BB?
haar muziek is wel pure oorkankerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee dan had ik wel een jongen geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |