Spanning?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Huehue flauwgevallen in trein gelukkig waren er lieve mensen
/dagboek
Idk was al misselijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ai, how come? Zo druk in de trein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komen op best kept secretquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Van de week ontdektheerlijke muziek
.
hoe? waarom?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Huehue flauwgevallen in trein gelukkig waren er lieve mensen
/dagboek
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idk was al misselijkff spoilertje
hmm, minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Panzer was achteraf gewoon een prima kerel.
Lekker voeden mmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ai, how come? Zo druk in de trein?
Jullie hadden toch fittie om mbhhhquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet niet, maybe nog tragere hartslag? Maar heb wel vaker last van misselijkheid maar dit keer was het wel extreemquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
Opso, zout was wel logisch. Wrm ging je dan nokkie
Allemaal walgelijk.quote:
Bijna kwart over drie al hoor, debiel.quote:
goedzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maarja lig nu in bed en voel me al veul beter
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemaakt van deze onheuse bejegening mijnheer tweenootjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna kwart over drie al hoor, debiel.
Hmm nee niet echt, ontbijt en een half broodje op schoolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedzo.
had je te weinig gegeten dan ofzo?
Onheus in uw ogen, WCH, is nog niet per direct onjuist...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemaakt van deze onheuse bejegening mijnheer tweenootjes
Dat is dan wel een sterk punt maar ik ben nog steeds van slag door uw directe benadering van mijn probleem met het kruipen van de dag, een beetje bijstand had u niet misstaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onheus in uw ogen, WCH, is nog niet per direct onjuist...
Wees blij dat de dag niet verlamd is anders ging die al helemaal niet vooruit xDquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is dan wel een sterk punt maar ik ben nog steeds van slag door uw directe benadering van mijn probleem met het kruipen van de dag, een beetje bijstand had u niet misstaan
Ik ben geen filantropische instelling mijnheer kaalkopjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is dan wel een sterk punt maar ik ben nog steeds van slag door uw directe benadering van mijn probleem met het kruipen van de dag, een beetje bijstand had u niet misstaan
gvd dat is lachen ja hahahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wees blij dat de dag niet verlamd is anders ging die al helemaal niet vooruit xD
in mijn ogen is dat best weinigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt, ontbijt en een half broodje op school
Nee je hebt sowieso een kutinstelling, druiloorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben geen filantropische instelling mijnheer kaalkopje
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd dat is lachen ja hahahaha
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee je hebt sowieso een kutinstelling, druiloor
Gvdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een half broodje in je ogen is echt kut hoor
ja jij dacht zeker dat je alleenrecht had op slechte grappen... nou ik dacht het niet jongedamequote:
dat is dan ook weer waar, je weegt waarschijnlijk maar 1/3 van wat ik weegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een beer wat veel meer moet eten dan ik
Vond hem best leuk, die van jou...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja jij dacht zeker dat je alleenrecht had op slechte grappen... nou ik dacht het niet jongedame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een half broodje in je ogen is echt kut hoor
Ik ben expert is slechte humorloze grappen waar ik alleen om lachquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja jij dacht zeker dat je alleenrecht had op slechte grappen... nou ik dacht het niet jongedame
#teammidgetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dan ook weer waar, je weegt waarschijnlijk maar 1/3 van wat ik weeg
Kan je gezellig met myrr over moederschap praten en babydingetjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Qua leeftijd wel, maar ik ben daar nog niet aan toe. Volgend jaar maar ofzo
Iew nee. Niet met haar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan je gezellig met myrr over moederschap praten en babydingetjes
hoe klein ben?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben expert is slechte humorloze grappen waar ik alleen om lach![]()
[..]
#teammidget
als ik af en toe zie wat je normaal weg schranst, is dat toch bijna niks?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Had thee en twee broodjes pindakaas als ontbijt #karig #tijdsnood. Maar op school had ik ook nog water en halve broodje met kaas enzo. Oh een oreokoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |