neuh, ben geen nsberquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe maar, wou hem al lokquoten maar dit is voor mij makkelijker.
Ja.quote:
de wind staat weinig, die waait meestal, is nml een van de kenmerken van wind.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe de wind staat
Herkenbaarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe de wind staat
Panzer was achteraf gewoon een prima kerel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe maar, wou hem al lokquoten maar dit is voor mij makkelijker.
Purge had zo'n interessante premise maar het was echt één van de slechtste films die ik ooit gezien hebquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben ik ook wel voorstander van, zo'n Purge. Hoe vet zou dat zijn
echt hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Purge had zo'n interessante premise maar het was echt één van de slechtste films die ik ooit gezien hebongelooflijk
Ga je nou een beetje bijdehand lopen doen of?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
de wind staat weinig, die waait meestal, is nml een van de kenmerken van wind.
Van de week gezien. Prima filmpje. Einde was wel beetje matig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Purge had zo'n interessante premise maar het was echt één van de slechtste films die ik ooit gezien hebongelooflijk
deel 1 of 2?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HONNEquote:
Luistert lekker weg hoorquote:
Ai, how come? Zo druk in de trein?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Huehue flauwgevallen in trein gelukkig waren er lieve mensen
/dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |