voor mij juist het noorden, zoveel verschillende culturenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Zuid-Limburg is voor mij toch echt het buitenland
ze praten er in ieder geval mongoolsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
voor mij woon jij al in het noordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
voor mij juist het noorden, zoveel verschillende culturen
Ben blij dat ik centraal in Nederland woon.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze praten er in ieder geval mongools
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij woon jij al in het noorden
Zuid-Limburgquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet best. Geen gratis doekoe, geen lekkere eten, ies geen privacy. Gewoon schuld van Nederlander. Ik kom hier hard werken, maar mag niet. Vind niet normaal. 8 op één kamer, ies slecht, grote slecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe bevalt het wonen in verschillende AZC's door heel Nederland?
Je hebt dat rondje zo tussen Maastricht, Sittard en Heerlen. Alles daarbuiten is buitenland.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
voor mij juist het noorden, zoveel verschillende culturen
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt dat rondje zo tussen Maastricht, Sittard en Heerlen. Alles daarbuiten is buitenland.
ik ook maar dat is meer omdat je dan overal redelijk snel bent, voor de rest is die valse trost op een provincie of stad waar je woont niet mijn kopje theequote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben blij dat ik centraal in Nederland woon.
Muv Zuid Limburgquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook maar dat is meer omdat je dan overal redelijk snel bent, voor de rest is die valse trost op een provincie of stad waar je woont niet mijn kopje thee
Zegt ie misschien maar tegen panzermaus durfde die toen ook niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Nee als er een purge kwam dan zou MMG mij gewoon dood maken hoor, dat kan ik niet gebruiken.
Rotterdam ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
ohhhhhhhwh jij roddelt over MMG dat ga ik tegen hem zeggenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt ie misschien maar tegen panzermaus durfde die toen ook niet.
e-gangster.
hoe mooi ook hoe ze een deel al vooruitstrevend afrikaanderbuurt hebben genoemdquote:
Doe maar, wou hem al lokquoten maar dit is voor mij makkelijker.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ohhhhhhhwh jij roddelt over MMG dat ga ik tegen hem zeggen![]()
![]()
Mooie vooruit zichtende blik ja, walgelijke besluiten thoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe mooi ook hoe ze een deel al vooruitstrevend afrikaanderbuurt hebben genoemd
Nee is echt stoere boi hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt ie misschien maar tegen panzermaus durfde die toen ook niet.
e-gangster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |