Die zijn allemaal al ondergespoten door jouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
Zitten wel goede pics bij, fapmateriaal.
Niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al ondergespoten door jou
ik zit in de friendzonequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar je stoeit wel met je poes?
Bij je poes?quote:
ja snap ik staat ook in dat artikelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
nou ariana maakt een genante woordspeling waar niemand om kan lachen
ik heb BB geeneens af gekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja klopt tot nu toe alleen in BB. maar nieuwe seizoen van BCS is net begonnen vandaar.
How did the next performer land his 7 nominations tonight, including Album of the Year and Song of the Year? He earned it.”quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja snap ik staat ook in dat artikelmaar snap de woordspeling niet? of was het echt zo simpel, in dat geval snap ik de commotie niet.
ik ben een beetje ouderwets :p met daten ook. als ik iemand date wil ik niet dat hij nog iemand anders date...dat doe ik ook niet. 1 tegelijk gewoon. en nee dan heb je niet gelijk een relatie...je gaat nog steeds elkaar eerst daten en leert elkaar kennen om te kijken of t genoeg klikt of niet.quote:
het was dus echt zo simpel. snap de commietie niet. dacht dat dat nummer expliciet was ofzo en dat de conservatieven dat niet waarderen ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
How did the next performer land his 7 nominations tonight, including Album of the Year and Song of the Year? He earned it.”
Krijg jij Engelse les van Google Translate?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:43 schreef Fylax het volgende:
How did the next performer land his 7 nominations tonight, including Album of the Year and Song of the Year? He earned it.”
een woordgrap is kennelijk heel genant...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
het was dus echt zo simpel. snap de commietie niet. dacht dat dat nummer expliciet was ofzo en dat de conservatieven dat niet waarderen ofzo.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een beetje ouderwets :p met daten ook. als ik iemand date wil ik niet dat hij nog iemand anders date...dat doe ik ook niet. 1 tegelijk gewoon. en nee dan heb je niet gelijk een relatie...je gaat nog steeds elkaar eerst daten en leert elkaar kennen om te kijken of t genoeg klikt of niet.
Groot gelijk, dit. Ben ook geen fan van die US praktijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een beetje ouderwets :p met daten ook. als ik iemand date wil ik niet dat hij nog iemand anders date...dat doe ik ook niet. 1 tegelijk gewoon. en nee dan heb je niet gelijk een relatie...je gaat nog steeds elkaar eerst daten en leert elkaar kennen om te kijken of t genoeg klikt of niet.
Je kan natuurlijk altijd Feedback geven. Wat moet de vertaling volgens jou zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Krijg jij Engelse les van Google Translate?
hoe het publiek er op reageert wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
een woordgrap is kennelijk heel genant...
Wil wel eens een poging doenquote:
Waarom feedback met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd Feedback geven. Wat moet de vertaling volgens jou zijn?
us praktijken? :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groot gelijk, dit. Ben ook geen fan van die US praktijken.
ja vandaar dat ik ook zo moeilijk dacht, echt zo van was dat zo erg?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
een woordgrap is kennelijk heel genant...
heb je het filmpje wel gekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik ook zo moeilijk dacht, echt zo van was dat zo erg?
Is in USA heel normaal, gewoon met 5 personen daten en kijken wie de beste is.quote:
ik weet meer precies waar ik ben afgehaakt, op een gegeven moment was ik wat minder series aan het kijken en bb was 1 van de series waar ik niet meer mee verder ben gegaanquote:
hmhm ik zie dat toch anders flirten is meer lossig en vrijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol, goed punt. het zit hem mss meer in de mate waarin iemand met anderen flirt. een beetje moet kunnen maar er moet zeg maar wle verschil zijn in hoeverre iemand met andere vrouwen flirt en hoeveel hij met mij flirt.
ja en een ander zet niet liever al zijn geld op één paardquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o zo. ik dacht US op fokquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is in USA heel normaal, gewoon met 5 personen daten en kijken wie de beste is.
Maar zo kan je denk ik niet echt iemand goed beter leren kennen. Ga zelf ook liever van persoon naar persoon dan met meerdere tegelijk.
Dat is in Nederland ook normaal hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zo kan je denk ik niet echt iemand goed beter leren kennen. Ga zelf ook liever van persoon naar persoon dan met meerdere tegelijk.
wowowo niet verwacht dat ik ooit eens met jou zou zijn maar eenschh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, ware het niet dat ik dan je artikel nogmaals moet lezen. En daar heb ik absoluut geen zin in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
Je kan natuurlijk altijd Feedback geven. Wat moet de vertaling volgens jou zijn?
Dat krijg je als je 24/7 in FB lurkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom feedback met een hoofdletter?
Ja, voor players zoals jij welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is in Nederland ook normaal hoor.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o zo. ik dacht US op fok
ja eens wel.
Ik weet niet maar ik vind het altijd een beetje onnatuurlijk als jij woorden als conversatie gaat gebruikenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gvd, jullie conversatie hierover is minstens zo tenenkrommend.
fyfy is gewoon smitten op die arie en dacht fap fap arie, snel artikel maken en scoren op fok, toen kwam hij hemelsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik ook zo moeilijk dacht, echt zo van was dat zo erg?
Waarom niet? dat je mij stom vind hoeft niet te betekenen dat je niet eens hetzelfde over iets denktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wowowo niet verwacht dat ik ooit eens met jou zou zijn maar eenschh.
Dit ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 24/7 in FB lurkt.
In het begin zou er altijd nog aandacht voor exen zijn of andere side chicks. Een mens is niet graag alleen onbewust heb je als je date met een ander gerust wel plan b.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
En sowieso is fijner als je weet dat iemand haar/zijn energie in jouw steekt eerst tot dat zo'n persoon denkt van heu dit is niets...
Gvd grapje toch bébéquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet? dat je mij stom vind hoeft niet te betekenen dat je niet eens hetzelfde over iets denkt
Vage zinnen dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In het begin zou er altijd nog aandacht voor exen zijn of andere side chicks. Een mens is niet graag alleen onbewust heb je als je date met een ander gerust wel plan b.
Ben je het niet eens met me? of vind je me niet echt stom?quote:
want elk mens is hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In het begin zou er altijd nog aandacht voor exen zijn of andere side chicks. Een mens is niet graag alleen onbewust heb je als je date met een ander gerust wel plan b.
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
BCS S02E01 was redelijk, niet hoogstaand
Tjacka gaat uit van al zijn mede pua'ers.quote:
goede review, ik geef je review 5/7quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
BCS S02E01 was redelijk, niet hoogstaand
Jij dacht zeker dat conversatie een gesprek over schoenen was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik vind het altijd een beetje onnatuurlijk als jij woorden als conversatie gaat gebruiken![]()
Gesprek past beter bij je
vrouwen zijn eenmaal verwarrendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je het niet eens met me? of vind je me niet echt stom?
Verwarrend allemaal.
tja ik ben niet van het rondsletten dus dan heeft zo een man pechquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm ik zie dat toch anders flirten is meer lossig en vrij
[..]
ja en een ander zet niet liever al zijn geld op één paard
Wat zijn dat nou weer voor aannames? Wtf manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat conversatie een gesprek over schoenen was.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
xDquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou je bent al goed bezig als opkomend vrouw danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vrouwen zijn eenmaal verwarrend![]()
![]()
ben meisje zx
Conversequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor aannames? Wtf man
Je bent een meisje, zoals je zei... en niet heel lelijk. Dat is al het halve werkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben echt sukkeltje met flirten hoor maar op een of andere manier meestal wel succesvol huehue
ik vind dat niet rondsletten, als ik naar de slijter ga en een likeurtje wil ben ik blij dat ik hier kan proevenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja ik ben niet van het rondsletten dus dan heeft zo een man pecho en wat het flirten betreft... beetje op een gezonde manier flirten is niks mis mee tuurlijk he maar sommigen gaan daar wat te ver in bedoelde ik meer. en vrouwelijke vriendinnen hebben , of met een vrouw praten of iets dergelijks is uiteraard ook niks mis mee . daar klagen mensen dan weleens over in r&p
Ettooooooo baasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiide, opperbazin
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent een meisje, zoals je zei... en niet heel lelijk. Dat is al het halve werk
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
"Wegens omstandigheden zijn wij gesloten"
Hmm die in groningen zat in v&d, hopelijk blijft diequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
La Place in eigen vestigingen blijft gewoon bestaan vgm.
Ja, dus nu maar naar de Hema om make up te testen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat gaat er nu dan gebeuren met de v&d, is het nu echt allemaal voorbij?
La place in de vestigingen zijn definitief dicht, een vriendin van ons werkt daar... werkte.. zeg maar... klote hoor...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
La Place in eigen vestigingen blijft gewoon bestaan vgm.
Hemaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dus nu maar naar de Hema om make up te testen.
Zijn nog onderhandelingen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dus nu maar naar de Hema om make up te testen.
Zijn nog onderhandelingen.
quote:Na 130 jaar komt er een eind aan warenhuis V&D. De poging een doorstart te maken is mislukt. De overnamegesprekken met Cool Investments van Roland Kahn zijn afgebroken.
Zit er maar een La Place dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm die in groningen zat in v&d, hopelijk blijft die
ieder zo zijn ding he.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat niet rondsletten, als ik naar de slijter ga en een likeurtje wil ben ik blij dat ik hier kan proeven
Die was vandaag gesloten...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm die in groningen zat in v&d, hopelijk blijft die
Bedoelde vestigingen los van V&D.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
La place in de vestigingen zijn definitief dicht, een vriendin van ons werkt daar... werkte.. zeg maar... klote hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |