want elk mens is hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In het begin zou er altijd nog aandacht voor exen zijn of andere side chicks. Een mens is niet graag alleen onbewust heb je als je date met een ander gerust wel plan b.
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
BCS S02E01 was redelijk, niet hoogstaand
Tjacka gaat uit van al zijn mede pua'ers.quote:
goede review, ik geef je review 5/7quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
BCS S02E01 was redelijk, niet hoogstaand
Jij dacht zeker dat conversatie een gesprek over schoenen was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik vind het altijd een beetje onnatuurlijk als jij woorden als conversatie gaat gebruiken![]()
Gesprek past beter bij je
vrouwen zijn eenmaal verwarrendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je het niet eens met me? of vind je me niet echt stom?
Verwarrend allemaal.
tja ik ben niet van het rondsletten dus dan heeft zo een man pechquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm ik zie dat toch anders flirten is meer lossig en vrij
[..]
ja en een ander zet niet liever al zijn geld op één paard
Wat zijn dat nou weer voor aannames? Wtf manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat conversatie een gesprek over schoenen was.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
xDquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou je bent al goed bezig als opkomend vrouw danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vrouwen zijn eenmaal verwarrend![]()
![]()
ben meisje zx
Conversequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor aannames? Wtf man
Je bent een meisje, zoals je zei... en niet heel lelijk. Dat is al het halve werkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben echt sukkeltje met flirten hoor maar op een of andere manier meestal wel succesvol huehue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |