ik vind dat niet rondsletten, als ik naar de slijter ga en een likeurtje wil ben ik blij dat ik hier kan proevenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja ik ben niet van het rondsletten dus dan heeft zo een man pecho en wat het flirten betreft... beetje op een gezonde manier flirten is niks mis mee tuurlijk he maar sommigen gaan daar wat te ver in bedoelde ik meer. en vrouwelijke vriendinnen hebben , of met een vrouw praten of iets dergelijks is uiteraard ook niks mis mee . daar klagen mensen dan weleens over in r&p
Ettooooooo baasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiide, opperbazin
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent een meisje, zoals je zei... en niet heel lelijk. Dat is al het halve werk
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
"Wegens omstandigheden zijn wij gesloten"
Hmm die in groningen zat in v&d, hopelijk blijft diequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
La Place in eigen vestigingen blijft gewoon bestaan vgm.
Ja, dus nu maar naar de Hema om make up te testen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat gaat er nu dan gebeuren met de v&d, is het nu echt allemaal voorbij?
La place in de vestigingen zijn definitief dicht, een vriendin van ons werkt daar... werkte.. zeg maar... klote hoor...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
La Place in eigen vestigingen blijft gewoon bestaan vgm.
Hemaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dus nu maar naar de Hema om make up te testen.
Zijn nog onderhandelingen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dus nu maar naar de Hema om make up te testen.
Zijn nog onderhandelingen.
quote:Na 130 jaar komt er een eind aan warenhuis V&D. De poging een doorstart te maken is mislukt. De overnamegesprekken met Cool Investments van Roland Kahn zijn afgebroken.
Zit er maar een La Place dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm die in groningen zat in v&d, hopelijk blijft die
ieder zo zijn ding he.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat niet rondsletten, als ik naar de slijter ga en een likeurtje wil ben ik blij dat ik hier kan proeven
Die was vandaag gesloten...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm die in groningen zat in v&d, hopelijk blijft die
Bedoelde vestigingen los van V&D.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
La place in de vestigingen zijn definitief dicht, een vriendin van ons werkt daar... werkte.. zeg maar... klote hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |