Die zijn allemaal al ondergespoten door jouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
Zitten wel goede pics bij, fapmateriaal.
Niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al ondergespoten door jou
ik zit in de friendzonequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar je stoeit wel met je poes?
Bij je poes?quote:
ja snap ik staat ook in dat artikelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
nou ariana maakt een genante woordspeling waar niemand om kan lachen
ik heb BB geeneens af gekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja klopt tot nu toe alleen in BB. maar nieuwe seizoen van BCS is net begonnen vandaar.
How did the next performer land his 7 nominations tonight, including Album of the Year and Song of the Year? He earned it.”quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja snap ik staat ook in dat artikelmaar snap de woordspeling niet? of was het echt zo simpel, in dat geval snap ik de commotie niet.
ik ben een beetje ouderwets :p met daten ook. als ik iemand date wil ik niet dat hij nog iemand anders date...dat doe ik ook niet. 1 tegelijk gewoon. en nee dan heb je niet gelijk een relatie...je gaat nog steeds elkaar eerst daten en leert elkaar kennen om te kijken of t genoeg klikt of niet.quote:
het was dus echt zo simpel. snap de commietie niet. dacht dat dat nummer expliciet was ofzo en dat de conservatieven dat niet waarderen ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
How did the next performer land his 7 nominations tonight, including Album of the Year and Song of the Year? He earned it.”
Krijg jij Engelse les van Google Translate?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:43 schreef Fylax het volgende:
How did the next performer land his 7 nominations tonight, including Album of the Year and Song of the Year? He earned it.”
een woordgrap is kennelijk heel genant...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
het was dus echt zo simpel. snap de commietie niet. dacht dat dat nummer expliciet was ofzo en dat de conservatieven dat niet waarderen ofzo.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een beetje ouderwets :p met daten ook. als ik iemand date wil ik niet dat hij nog iemand anders date...dat doe ik ook niet. 1 tegelijk gewoon. en nee dan heb je niet gelijk een relatie...je gaat nog steeds elkaar eerst daten en leert elkaar kennen om te kijken of t genoeg klikt of niet.
Groot gelijk, dit. Ben ook geen fan van die US praktijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een beetje ouderwets :p met daten ook. als ik iemand date wil ik niet dat hij nog iemand anders date...dat doe ik ook niet. 1 tegelijk gewoon. en nee dan heb je niet gelijk een relatie...je gaat nog steeds elkaar eerst daten en leert elkaar kennen om te kijken of t genoeg klikt of niet.
Je kan natuurlijk altijd Feedback geven. Wat moet de vertaling volgens jou zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Krijg jij Engelse les van Google Translate?
hoe het publiek er op reageert wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
een woordgrap is kennelijk heel genant...
Wil wel eens een poging doenquote:
Waarom feedback met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd Feedback geven. Wat moet de vertaling volgens jou zijn?
us praktijken? :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groot gelijk, dit. Ben ook geen fan van die US praktijken.
ja vandaar dat ik ook zo moeilijk dacht, echt zo van was dat zo erg?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
een woordgrap is kennelijk heel genant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |