omigaddoquote:
Waarom moet ik telkens om dit soort opmerkingen lachen, gvd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om WCH vol te proppen met piepschuim en dan als express pakket naar Baiku te zenden.
2. Begane grond en boveninquote:
zin om etto met waterstofgas te vullen en als de Hindenburg te laten crashenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om WCH vol te proppen met piepschuim en dan als express pakket naar Baiku te zenden.
eh okquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin om wch met waterstofgas te vullen en als de Hindenburg te laten crashen
TR doodsverwensingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin om etto met waterstofgas te vullen en als de Hindenburg te laten crashen
ah heeft dat toch ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga nu al die chocoladecroissants van la place missen rip
Nou.. bedanktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GVD IK BEN WEG KRIJG ALLEMAAL DE TIEVUS
Nog een TRquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, jij doet het zelf hoor, Hansquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar er zit er ook nog een helemaal los van de V&D.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
2. Begane grond en bovenin(zelfde gebouw dus).
Volgens mij in Groningen niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar er zit er ook nog een helemaal los van de V&D.
jeetje zegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet dat Etto ook kaal, oud en seniel was
quote:
Let it go!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef madeliefff het volgende:
mijn nichtje kijkt naar frozen btw
Enkel seniel en oud, bro.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet dat Etto ook kaal, oud en seniel was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |