SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Vind Molenbeek wel mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
België is duizendmiljoen keer prachtiger.
Tease ben je.quote:
Laat ik het zo stellen: als een Serviër geld toe krijgt van de Belgische samenleving krijgt om te studeren in België dan is het allemaal goed, maar als een Hollander met Nederlandse subsidie gaat profiteren van het lage collegegeld in België dan staan ze op hoge poten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:21 schreef Ashqelon het volgende:
@hoink, datzelfde geld toch ook voor hoe Vlamingen naar Walen kijken?
Mag Wallonie er dan bij of liever weggeven aan Frankrijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ash: jazeker... we delen dezelfde op het Rooms-Katholicisme gestoelde cultuur.
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja ben ook nooit in Zeeland geweest wat valt daar te beleven
Weggeven aan Frankrijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Mag Wallonie er dan bij of liever weggeven aan Frankrijk?
Mag gewoon erbijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Mag Wallonie er dan bij of liever weggeven aan Frankrijk?
SGquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja ben ook nooit in Zeeland geweest wat valt daar te doen
vroeger was Renesse wel the place be hoor als je als 16jarige op vakantie ging..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja ben ook nooit in Zeeland geweest wat valt daar te beleven
Ben je ook Brabander?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weggeven aan Frankrijk natuurlijk.Opgemieterd met die luie Fransen.
Denk niet dat iemand zich daaraan houdtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger was Renesse wel the place be hoor als je als 16jarige op vakantie ging..
maar ja, tegenwoordig mogen 16 jarigen niet meer drinken..
foeiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand zich daaraan houdt
nopequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jawel, jij ook? Roosendaal represent.
Oh dacht dat je uit Grun kwam.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Puurder van bloed ga je ze niet vinden.
Telt hiv en hepatitis C ook?quote:
Are you kidding me.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:26 schreef Ashqelon het volgende:
Jawel, jij ook? Roosendaal represent.
Oh streekgenoot van dp zie ik. Ik zat een keer bij een Zeeuw-Surinaamse Gianni in de klas btw, dus lees jouw posts met zijn stem.quote:
mixed bloodquote:
quote:
ja, en crip en vkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh streekgenoot van dp zie ik. Ik zat een keer bij een Zeeuw-Surinaamse Gianni in de klas btw, dus lees jouw posts met zijn stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |