dat is zo'n typische jongen die verlegen lacht en denkt dat als een vrouw 5 woorden met ze uitwisselt en lacht ze kunnen scorenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
diepgaand gesprek.. ja juist in een sportschool tijdens de les
Maar wel heel mooi!quote:
Toegegeven:quote:
Nee, wel in een spoiler.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel heel mooi!
[..]
Toegegeven:
Kip eten > sportschool
ligt aan bij wie toch. Bij mij staat dat nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel heel mooi!
[..]
Toegegeven:
Kip eten > sportschool
Kip staat iedereen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ligt aan bij wie toch. Bij mij staat dat niet
Bij jou staat alles toch, pumpkinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ligt aan bij wie toch. Bij mij staat dat niet
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is zo'n typische jongen die verlegen lacht en denkt dat als een vrouw 5 woorden met ze uitwisselt en lacht ze kunnen scoren
quote:
smooth hoor maar niet waarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij jou staat alles toch, pumpkin
[..]
Jawel sneu. Ze weten niet beter.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond hem best leuk, die van jou...Dit is de mooiste dag van mijn miserabele levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo iemand denkt ook dat white knighten echt scoortquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij jou staat alles toch, pumpkin
[..]
Jawel sneu. Ze weten niet beter.
Dat gaat wel vaak samen hand in hand helaasquote:
Soms werkt het welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo iemand denkt ook dat white knighten echt scoort
Dit doet me echt heel veelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is de mooiste dag van mijn miserabele leven
Geeft wel aan hoe verknipt je bentquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Altijd nog liever dan Holland.
het zal soms best eens werken jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms werkt het wel
Toegegeven toen ik 15 was, dacht ik dat ook nog wel eens
[..]
Dit doet me echt heel veel
België is duizendmiljoen keer prachtiger.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, het prachtige Holland beledigen
Maar duizendmiljoen keer 0 blijft 0quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
België is duizendmiljoen keer prachtiger.
rtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Al mogen ze brabant en limburg bij belgie toevoegen die zachte G's manmanman
Eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
als vrouwen uit het niets hallo zeggen is het gelijk neuken hoor, dat je dat niet weet lolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is zo'n typische jongen die verlegen lacht en denkt dat als een vrouw 5 woorden met ze uitwisselt en lacht ze kunnen scoren
Wat?quote:
vind ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kom je echt een keer wurgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen idee waarom maar ben zowat in heel europa geweest behalve scandinavie en belgie/frankrijk/spanje/portugalquote:
Kip eten en sportschool gaan anders prima samen. En laten we eerlijk zijn zo'n Zyzz of Arnie fysiek is tof om te hebben maar de moeite die je ervoor moet doen vind niet iedereen het waard.quote:
dat is op zich nog wel een aardige lap europa..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar ben zowat in heel europa geweest behalve scandinavie en belgie/frankrijk/spanje/portugal
en wat levert jou deze kennis je op?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als vrouwen uit het niets hallo zeggen is het gelijk neuken hoor, dat je dat niet weet lol
Even srs, zou je daar voorstander van zijn? Heeft Zuid-Nederland niet minstens zoveel geschiedenis met Belgie als met Nederland?quote:
knuffelen is nicequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik ook niet, ben meer van het knuffelen
In België wordt je als Zuid-Nederlander niet als meer aangezien dan een Hollander.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:18 schreef Ashqelon het volgende:
Even srs, zou je daar voorstander van zijn? Heeft Zuid-Nederland niet minstens zoveel geschiedenis met Belgie als met Nederland?
Wow stoeipoesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
knuffelen is nicezolang een man me ook nog steeds t bed op gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |