Hou maar op.quote:
Aangekaart bij de advocaten van Duyvis.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
Koop nooit Oriental borrelnootjes van Duyvis, die geur raak je de hele dag niet kwijt op je bakkes
TRquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om ze weg te slingeren
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in topconditie is andere koek, maar daar was ik bij jou eigenlijk niet van uitgegaan.
Baasje, op hoeveel zit jequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
Het is gvd niet normaal
En ik zit nog cookieclicker te spelen ook ipv m'n scriptie af te maken. Ongelooflijk.
380,000 per seconde ofzo? Speel het nu pas een uurtje voor het eerstquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Baasje, op hoeveel zit je
geen medelijden, als je niet de moeite neemt dat te simpele spel weg te klikken tbv van je scriptie ben je reddeloosquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
Het is gvd niet normaal
En ik zit nog cookieclicker te spelen ook ipv m'n scriptie af te maken. Ongelooflijk.
Ach ja, loopt wel snel op. Heb hele excel bestand met welke upgrade beter isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
380,000 per seconde ofzo? Speel het nu pas een uurtje voor het eerst
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, loopt wel snel op. Heb hele excel bestand met welke upgrade beter is
Autism much
Hij checkt gewoon of de meisjes hier niet te veel met andere jongens praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen medelijden, als je niet de moeite neemt dat te simpele spel weg te klikken tbv van je scriptie ben je reddeloos
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idk was al misselijkff spoilertje
aaahw. Volgende keer met je hoofd tussen je knieën gaan zitten. Dan stijgt je bloed omhoog en val je niet flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dat met al die white knightsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij checkt gewoon of de meisjes hier niet te veel met andere jongens praten.
Even oogje in het zeil houden tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij checkt gewoon of de meisjes hier niet te veel met andere jongens praten.
Tja.. je moet wat...quote:
wink nudge hehequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Even oogje in het zeil houden toch
Is er wat te commenten dan? posten er nog mensen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens commenten in US?
Nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Is er wat te commenten dan? posten er nog mensen?
Daarom. RIP US.quote:
De nieuwe deezer/schenkstroop variantquote:Op maandag 15 februari 2016 17:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zou al niet mijn vriendin alleen op een sportschool laten. Of ik word ook lid en we sporten altijd samen en als ze dan toch alleen gaat, dan moet ze een GoPro op haar hoofd zetten. Voor het geval ze zo'n slijmbal als Nico tegen het lijf loopt.
Zal ik onthouden, madeliefffjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aaahw. Volgende keer met je hoofd tussen je knieën gaan zitten. Dan stijgt je bloed omhoog en val je niet flauw.
Remqo verteld mij allesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:55 schreef Ashqelon het volgende:
waar halen jullie die info over postaantallen enzo vandaan? In het dagcijfers topic staat alleen over heel FOK!.
W t fquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De nieuwe deezer/schenkstroop variant
post zelf pics daarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is er wat te commenten dan? posten er nog mensen?
Mooi, zulke jongensquote:
Is goed.quote:
uit welk r&p topic komt dat nu weerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De nieuwe deezer/schenkstroop variant
Dan zwart wit anders zie je al mijn gezichtseczeem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Post gewoon zelf lekker een fotootje anders? Met zo'n kekke blauwfilter.
ripquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zwart wit anders zie je al mijn gezichtseczeem.
wat een chapquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
R&P / Bezet meisje mee uit vragen voor vriendschap?
Nico is al even treurig...
quote:Eerder deze week heb ik in de sportschool een meisje leren kennen. Tijdens groepslessen deden we veel samen en we hebben een diepgaand gesprek gehad. Ik merkte dat de interesse in elkaars leven wederzijds was, maar zij heeft wel al een vriend.
Alleen als het artistieke pretentie ademt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Dan zwart wit anders zie je al mijn gezichtseczeem.
Lekker diepgaan in de sportschool onder de douche.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
diepgaand gesprek.. ja juist in een sportschool tijdens de les
Kan altijd nog een classic filtertje overheen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen als het artistieke pretentie ademt.
Sepia is nep.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
Kan altijd nog een classic filtertje overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |