abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159924246
Eerder deze week heb ik in de sportschool een meisje leren kennen. Tijdens groepslessen deden we veel samen en we hebben een diepgaand gesprek gehad. Ik merkte dat de interesse in elkaars leven wederzijds was, maar zij heeft wel al een vriend. Op zich vind ik dat niet zo'n probleem aangezien een goede 'gewone' vriendschap ook erg leuk kan zijn. Omdat zij onregelmatige werktijden heeft verschilt het van week tot week wanneer ze tijd heeft om te sporten, dus om haar als vaste 'sportvriendin' te krijgen is best lastig. Ik zou dus wel eens graag met haar afspreken om haar beter te leren kennen. Inmiddels heb ik ook al contact met haar via social media, dus met haar in contact komen kan altijd. De vraag is alleen hoe ik dit het beste aanpak aangezien ik single ben en dus niet over wil komen alsof ik haar vriend af wil pakken. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand goede tips?
pi_159924301
Je wil jezelf friendzonen? 8)7
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159924323
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
Eerder deze week heb ik in de sportschool een meisje leren kennen. Tijdens groepslessen deden we veel samen en we hebben een diepgaand gesprek gehad. Ik merkte dat de interesse in elkaars leven wederzijds was, maar zij heeft wel al een vriend. Op zich vind ik dat niet zo'n probleem aangezien een goede 'gewone' vriendschap ook erg leuk kan zijn. Omdat zij onregelmatige werktijden heeft verschilt het van week tot week wanneer ze tijd heeft om te sporten, dus om haar als vaste 'sportvriendin' te krijgen is best lastig. Ik zou dus wel eens graag met haar afspreken om haar beter te leren kennen. Inmiddels heb ik ook al contact met haar via social media, dus met haar in contact komen kan altijd. De vraag is alleen hoe ik dit het beste aanpak aangezien ik single ben en dus niet over wil komen alsof ik haar vriend af wil pakken. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand goede tips?
TS is hommo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_159924460
TS wil samen sporten, winkelen, tutten en thee drinken in dat leuke tentje met die leuke kussentjes op de bankjes.
5 Ferrari's op videoband!
pi_159924533
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Rezania het volgende:
Je wil jezelf friendzonen? 8)7
Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd? Als je het zo ziet dan zou je maar één meisje in je leven mogen kennen. Uit een gewone vriendschap kunnen ook weer andere dingen voortkomen. Via vrienden leer je weer andere mensen kennen waardoor je misschien wel een partner tegen het lijf loopt. Velen denken alleen maar aan een relatie wanneer ze aan iemand van het andere geslacht denken. Zo kom je niet ver.
  zondag 14 februari 2016 @ 23:10:21 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159924571
Zoek een leuke gast om mee te sporten in plaats van dit wespennest wat je beschrijft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_159924585
TS is zo'n creep die krampachtig je vriendin stalkt en uiteraard geheel toevallig die troostende schouder uithangt als je eens een keer een woordenwisseling met d'r hebt gehad. Voor een of andere reden fokken zulke gastjes mij altijd enorm op. Afgezien van het feit dat je ver uit de buurt moet blijven van vrouwen die daar in trappen, natuurlijk. :{
pi_159924648
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd? Als je het zo ziet dan zou je maar één meisje in je leven mogen kennen. Uit een gewone vriendschap kunnen ook weer andere dingen voortkomen. Via vrienden leer je weer andere mensen kennen waardoor je misschien wel een partner tegen het lijf loopt. Velen denken alleen maar aan een relatie wanneer ze aan iemand van het andere geslacht denken. Zo kom je niet ver.
als je dat verhaal aanhoudt tegen de partner van je doelwit, kom je er ook niet ver.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_159924795
Denk allemaal eens wat minder kortzichtig. Jullie komen op mij over als mensen die bijna geen sociaal leven hebben. Sorry voor als dat niet zo is, maar zo lijkt het in elk geval wel.
pi_159924813
Kun je niet eerst met meerdere mensen iets afspreken ipv meteen met z'n 2?
Als ik die meid was zou ik eigenlijk niet met een jongen afspreken als ik een vriend had. Voelt toch een beetje fout.
pi_159924836
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef NicoRosberg het volgende:
Denk allemaal eens wat minder kortzichtig. Jullie komen op mij over als mensen die bijna geen sociaal leven hebben. Sorry voor als dat niet zo is, maar zo lijkt het in elk geval wel.
Wat voor reactie wil je dat we geven dan?
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_159924860
quote:
Hier advies vragen en dan janken als het je niet aanstaat. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159924983
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:21 schreef mergbot het volgende:

[..]

Wat voor reactie wil je dat we geven dan?
Je moet TS naar z'n mond praten.

Zeg je niet wat hij wil horen, dan wordt hij boos.
pi_159925152
quote:
Ik vrees voor je dat het tegendeel eerder waar is, maar hartelijk welkom in de èchte wereld.

Als mijn vriendin een-op-een zou afspreken met een andere man, zou ik zeer zeker op mijn qui vive zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 14-02-2016 23:51:33 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_159925190
quote:
Geen sociaal leven? Gast, wie wil er hier nou "vrienden" worden met een chick die een vriend heeft :') Dat schreeuwt gewoon desperation, en dat komt verdorie van mij :')
pi_159925388
TS : je hebt groot gelijk, spreek af en dan vind je vast wel een gelegenheid om uit te leggen hoe jij een eventuele vriendschap ziet ; niemand is het bezit van een ander
pi_159925419
Creep
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159925727
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Jij hebt het in de OP over afspreken en haar leren kennen. Dat is erg weird en klinkt als een date.
Je kan best vrienden zijn met vrouwen, maar niet op deze manier.
pi_159926239
Beetje respect voor je medeman. Laat haar met rust en zoek je eigen stuk vlees.
pi_159926571
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef whatdafuck het volgende:
Beetje respect voor je medeman. Laat haar met rust en zoek je eigen stuk vlees.
Volgensmij is dit wel t beste advies. Ik denk dat je jouwzelf moet afvragen of je dan niet jezelf in een moeilijke positie brengt dat je verliefd wordt of al bent. Je kan het toch ook houden zoals het nu is? Gewoon leuke meid waar je chill mee kan sporten en praten thats it.
  maandag 15 februari 2016 @ 00:52:28 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159926698
Vraag of ze een keer met haar vriend op de koffie komt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 15 februari 2016 @ 01:51:01 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159927532
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Mark het volgende:
Vraag of ze een keer met haar vriend op de koffie komt
Die vriend ziet haar al aan komen.

'Hee ik heb vorige week een jongen, Nico, leren kennen in de sportschool. Het klikte eigenlijk wel en nu vraagt hij me of we op de koffie komen. Lijkt me leuk, ga je mee?'

Nah.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 15 februari 2016 @ 02:23:46 #23
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159927878
Misschien is het dat ik oud ben en niet verliefd wordt op elk meisje waarmee ik een vriendschappelijke klik heb.

Maar ik zie het probleem niet zo, als je echt overtuigd bent dat je niets met haar wil, waarom niet een keer afspreken. Of samen naar de sportschool, of een keer een biertje doen, ik heb ook wel een paar normale vriendinnen waarmee ik dat doe, en die hebben ook een vriendje. En als zij er twijfels over heb, zeg dan gewoon dat je vriendschappelijk wil afspreken.

Maar op de manier waarop jij erover praat denk ik dat je lichtelijk gevoelens zou kunnen ontwikkelen...
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_159928277
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef Jhovall het volgende:
zeg dan gewoon dat je vriendschappelijk wil afspreken.

awkward...
  maandag 15 februari 2016 @ 08:49:17 #25
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159929029
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef Szura het volgende:

[..]

Die vriend ziet haar al aan komen.

'Hee ik heb vorige week een jongen, Nico, leren kennen in de sportschool. Het klikte eigenlijk wel en nu vraagt hij me of we op de koffie komen. Lijkt me leuk, ga je mee?'

Nah.
Zo
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 15 februari 2016 @ 09:09:58 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159929202
Als het je puur om de vriendschap te doen is zou je er juist geen gedoe van moeten maken over het hoe al dan wel neit te vragen.
Juist omdat er dan weiig kan misgaan en er weinig gevolgen zijn.
  maandag 15 februari 2016 @ 09:13:59 #27
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_159929245
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
en dus niet over wil komen alsof ik haar vriend af wil pakken.
Dat is toch precies wat je wil?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 15 februari 2016 @ 10:11:57 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159929842
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:09 schreef Cue_ het volgende:
Als het je puur om de vriendschap te doen is zou je er juist geen gedoe van moeten maken over het hoe al dan wel neit te vragen.
Juist omdat er dan weiig kan misgaan en er weinig gevolgen zijn.
Dat dus. Het is natuurlijk niet zo dat je, zodra je in een relatie zit, helemaal geen nieuwe vrienden kan maken, man of vrouw. Maar dat gebeurt spontaan, niet krampachtig met afspreken om elkaar beter te leren kennen. Dat ademt in alles extra interesse dan enkel platonisch, zou ik ook huiverig voor zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 15-02-2016 10:17:54 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159929891
Welke jongeman gaat er nou moeite doen om een vriendschap te starten met een damesmeisje waar hij geen (seksuele) interesse in heeft en van tevoren weet dat ze bezet is?

Als zoiets groeit: prima. Maar op deze manier wil je echt wel meer dan vriendschap, brüür. Dus draai er dan ook niet omheen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 10:16:38 ]
pi_159929931
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef Jhovall het volgende:
Misschien is het dat ik oud ben en niet verliefd wordt op elk meisje waarmee ik een vriendschappelijke klik heb.
Er is een verschil tussen vriendshappelijke klik dat gegroeid is, en tussen 'vriendschap' waar je moeite voor doet/wil doen en interesse in het meisje hebt en je zorgen maakt over haar relatie...

Hij is nu aan het jagen, en dat doe je niet bij een vriendschap. Ik niet, tenminste. En dus is het in dit geval per definitie niet "vriendschappelijk".

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 10:20:26 ]
pi_159930533
Gewoon voor gaan ts. Die vriend moet geen probleem zijn. En wanneer zij een zwak moment heeft meteen toeslaan.
pi_159930906
Wat zou je ervan vinden als jouw vriendin met een jongen van de sportschool ging afspreken die ze net had leren kennen? Als je naar jezelf en dit topic kijkt weet je dat jongens daar 9 van de 10 keer bijbedoelingen mee hebben...

Denk je echt dat dat een normale vriendschap kan worden? En moet je dat willen? Een vriendschap die van één kant bijbedoelingen heeft? Dat is geen vriendschap.
know'm sayin?
word? word.
pi_159931020
Slecht plan
pi_159931522
kijk, kijk, hanen in het kippenhok

en wat als TS het toch tot iets meer dan vriendschap schopt met zijn nieuwe sportschoolvriendinnetje ?

tut, tut, fok fok -
is dat meisje het exclusief bezit van haar huidige haan ?
pi_159931528
quote:
Integendeel...

Er is inderdaad niets mis met vrienden van het andere geslacht, die heeft iedereen wel. Maar zo krampachtig achter een meid aanhuppelen en vriendjes met d'r proberen te worden terwijl je weet dat ze een vriend heeft, is wel een beetje creepy vind je niet? Je bent schijnbaar al op de hoogte van d'r werkschema- en tijden, wtf gast. :') Zou het echt niet op prijs stellen als zo'n rukker op mijn vriendin zit te geilen en contact met d'r zit te zoeken op de sportschool, en zijzelf gelukkig ook niet.
pi_159931647

Omdat wij mannen weten hoe mannen zijn.
pi_159932218
Mja, beetje dubbel. Op zich geen probleem om gewoon iets leuks te doen als er van beide kanten geen intenties zijn voor meer. Maar uit de OP is het mij niet echt duidelijk wat TS zijn intenties zijn.
  maandag 15 februari 2016 @ 12:22:25 #38
433390 GeeTeeOo
SURPRISE MOTHERFUCKER
pi_159932275
Mijn vriendin kwam er ook ooit mee aan dat er een jongen (ook in de sportschool) was die met haar wat wilde drinken, volgens hem puur vriendschappelijk en zonder andere intenties. Ik heb haar toen proberen duidelijk te maken dat een man een leuke vrouw niet mee uit vraagt om hier vervolgens slechts een vriendschap uit te winnen, in elk geval zeker niet als je elkaar net hebt leren kennen. Maar zij geloofde in al haar naïviteit in zijn onschuld.

Heb het uit eindelijk maar laten gaan met het idee dat ze er zelf wel achter zou komen.. Ze spraken een paar keer af en ja hoor, toen er een momentje was waarin het even wat minder rooskleurig was tussen ons probeerde probeerde dit wanhopige ventje gelijk een move te maken :')

Als ik jou verhaal zo lees krijg ik het idee dat jij aardig in zijn profiel past. Als er tijdens het sporten een vriendschap ontstaat is dat prima, maar als je haar nu mee uit gaat vragen dan heb je ergens waarschijnlijk ook andere intenties dan alleen een vriendschap.

Nou mag je verder zelf uitmaken of je dit verkeerd vind of niet, maar je kan mijn mening wel raden.
pi_159932340
Ga je haar daarna ook vriendschappelijk palen dan?
pi_159932361
TS, heeft ze aangegeven dat je opdringerig bent? Of waarom maak je je druk over die vriend?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159932925
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 12:22 schreef GeeTeeOo het volgende:
Mijn vriendin kwam er ook ooit mee aan dat er een jongen (ook in de sportschool) was die met haar wat wilde drinken, volgens hem puur vriendschappelijk en zonder andere intenties. Ik heb haar toen proberen duidelijk te maken dat een man een leuke vrouw niet mee uit vraagt om hier vervolgens slechts een vriendschap uit te winnen, in elk geval zeker niet als je elkaar net hebt leren kennen. Maar zij geloofde in al haar naïviteit in zijn onschuld.

Vooral dit. Je kunt prima bevriend zijn met een vrouw als je haar al even kent of 'gefriendzoned' bent, hoewel ik dat ook altijd zo'n loos begrip vind. Maar ik geloof niet dat je zomaar met een vrouw gaat afspreken die je niet kent om vriendschappelijk met elkaar om te gaan.
  maandag 15 februari 2016 @ 12:51:20 #42
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159932989
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2016 04:10 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

awkward...
Niet als het zo is, ik ben ook laatst gevraagd om op bezoek te komen bij een meisje die ik had ontmoet via via, daar zei ze ook: "Ow, vriendschappelijk hoor, ik heb een vriendje." (en ik dacht: gelukkig :P). Was verder gezellig en die vriend van d'r was ook relaxed, niets awkward.

Maar hier lijkt het er niet op dat TS niets meer wil.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
  maandag 15 februari 2016 @ 13:09:13 #43
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_159933440
Ik weet niet hoe TS vrienden maakt, maar ik kan me niet herinneren dat mijn vriendschappen met een date begonnen. :')

quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:10 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
TS is zo'n creep die krampachtig je vriendin stalkt en uiteraard geheel toevallig die troostende schouder uithangt als je eens een keer een woordenwisseling met d'r hebt gehad. Voor een of andere reden fokken zulke gastjes mij altijd enorm op. Afgezien van het feit dat je ver uit de buurt moet blijven van vrouwen die daar in trappen, natuurlijk. :{
En dat. Van die aasgieren die rondcirkelen en wachten op een moment van zwakte. Laagste van het laagste. :r
  maandag 15 februari 2016 @ 13:12:44 #44
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159933534
quote:
3s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Nobu het volgende:
Ik weet niet hoe TS vrienden maakt, maar ik kan me niet herinneren dat mijn vriendschappen met een date begonnen. :')

[..]

En dat. Van die aasgieren die rondcirkelen en wachten op een moment van zwakte. Laagste van het laagste. :r
Yup. -doe normaal- Een "goede vriend" van me was ook zo rondom mijn ex. Hij ging zelfs een liefdesbrief schrijven :').

[ Bericht 2% gewijzigd door Copycat op 15-02-2016 13:14:24 ]
  maandag 15 februari 2016 @ 13:15:34 #45
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159933608
Dat was niet aardig. klopt, sry.
pi_159933691
Hier ook al een keer slachtoffer geweest van zo'n aasgier. :') Bij mij was het een klasgenoot waar mijn (inmiddels ex-)vriendin steeds meer mee om ging. Achteraf heeft die sloerie me ook besodemieterd met die gast. Achteraf blij dat ik niet meer met dat secreet samen ben, ben er inmiddels op alle vlakken op vooruit gegaan wat betreft vriendin. Maar waar ik me destijds enorm over kon frustreren was dat die klojo voordat die relatie op de klippen liep schijnbaar al máánden over me zat lullen terwijl die me één keer persoonlijk heeft gezien. En jawel hoor, toen het een keer flink uit de klauwen liep bleek die naïeve ex nogal vatbaar voor de troostende schouder van dit waardeloze excuus van een man. :')
pi_159933776
quote:
Eens. Niks mis met gewoon een vriendin hebben zonder direct bijbedoelingen te hebben.

Wat dacht je van gewoon eens vragen of ze iets wil gaan doen met je , erbij zeggen dat je gewoon vriendschappelijk wilt afspreken omdat je weet dat ze bezet is?

Heb in het verleden zelf ook een aantal vriendinnen gehad zonder bijbedoelingen. Kan best.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159934670
Hier zit dus echt wel meer achter dan gewoon vriendschappelijk.
  maandag 15 februari 2016 @ 13:53:14 #49
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_159934816
TS, wie houd je nu voor de gek? :')
  maandag 15 februari 2016 @ 13:56:16 #50
433390 GeeTeeOo
SURPRISE MOTHERFUCKER
pi_159934911
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Eens. Niks mis met gewoon een vriendin hebben zonder direct bijbedoelingen te hebben.
Daar is ook niks mis mee. Maar ts wil de dame in kwestie eigenlijk gewoon op een date vragen terwijl ze al in een relatie zit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')