TS is hommoquote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
Eerder deze week heb ik in de sportschool een meisje leren kennen. Tijdens groepslessen deden we veel samen en we hebben een diepgaand gesprek gehad. Ik merkte dat de interesse in elkaars leven wederzijds was, maar zij heeft wel al een vriend. Op zich vind ik dat niet zo'n probleem aangezien een goede 'gewone' vriendschap ook erg leuk kan zijn. Omdat zij onregelmatige werktijden heeft verschilt het van week tot week wanneer ze tijd heeft om te sporten, dus om haar als vaste 'sportvriendin' te krijgen is best lastig. Ik zou dus wel eens graag met haar afspreken om haar beter te leren kennen. Inmiddels heb ik ook al contact met haar via social media, dus met haar in contact komen kan altijd. De vraag is alleen hoe ik dit het beste aanpak aangezien ik single ben en dus niet over wil komen alsof ik haar vriend af wil pakken. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand goede tips?
Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd? Als je het zo ziet dan zou je maar één meisje in je leven mogen kennen. Uit een gewone vriendschap kunnen ook weer andere dingen voortkomen. Via vrienden leer je weer andere mensen kennen waardoor je misschien wel een partner tegen het lijf loopt. Velen denken alleen maar aan een relatie wanneer ze aan iemand van het andere geslacht denken. Zo kom je niet ver.quote:
als je dat verhaal aanhoudt tegen de partner van je doelwit, kom je er ook niet ver.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd? Als je het zo ziet dan zou je maar één meisje in je leven mogen kennen. Uit een gewone vriendschap kunnen ook weer andere dingen voortkomen. Via vrienden leer je weer andere mensen kennen waardoor je misschien wel een partner tegen het lijf loopt. Velen denken alleen maar aan een relatie wanneer ze aan iemand van het andere geslacht denken. Zo kom je niet ver.
Wat voor reactie wil je dat we geven dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef NicoRosberg het volgende:
Denk allemaal eens wat minder kortzichtig. Jullie komen op mij over als mensen die bijna geen sociaal leven hebben. Sorry voor als dat niet zo is, maar zo lijkt het in elk geval wel.
Hier advies vragen en dan janken als het je niet aanstaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef NicoRosberg het volgende:
Denk allemaal eens wat minder kortzichtig. Jullie komen op mij over als mensen die bijna geen sociaal leven hebben. Sorry voor als dat niet zo is, maar zo lijkt het in elk geval wel.
Je moet TS naar z'n mond praten.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:21 schreef mergbot het volgende:
[..]
Wat voor reactie wil je dat we geven dan?
Ik vrees voor je dat het tegendeel eerder waar is, maar hartelijk welkom in de èchte wereld.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef NicoRosberg het volgende:
Geen sociaal leven? Gast, wie wil er hier nou "vrienden" worden met een chick die een vriend heeftquote:Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef NicoRosberg het volgende:
Jij hebt het in de OP over afspreken en haar leren kennen. Dat is erg weird en klinkt als een date.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd? Als je het zo ziet dan zou je maar één meisje in je leven mogen kennen. Uit een gewone vriendschap kunnen ook weer andere dingen voortkomen. Via vrienden leer je weer andere mensen kennen waardoor je misschien wel een partner tegen het lijf loopt. Velen denken alleen maar aan een relatie wanneer ze aan iemand van het andere geslacht denken. Zo kom je niet ver.
Volgensmij is dit wel t beste advies. Ik denk dat je jouwzelf moet afvragen of je dan niet jezelf in een moeilijke positie brengt dat je verliefd wordt of al bent. Je kan het toch ook houden zoals het nu is? Gewoon leuke meid waar je chill mee kan sporten en praten thats it.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef whatdafuck het volgende:
Beetje respect voor je medeman. Laat haar met rust en zoek je eigen stuk vlees.
Die vriend ziet haar al aan komen.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Mark het volgende:
Vraag of ze een keer met haar vriend op de koffie komt
awkward...quote:Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef Jhovall het volgende:
zeg dan gewoon dat je vriendschappelijk wil afspreken.
Zoquote:Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vriend ziet haar al aan komen.
'Hee ik heb vorige week een jongen, Nico, leren kennen in de sportschool. Het klikte eigenlijk wel en nu vraagt hij me of we op de koffie komen. Lijkt me leuk, ga je mee?'
Nah.
Dat is toch precies wat je wil?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
en dus niet over wil komen alsof ik haar vriend af wil pakken.
Dat dus. Het is natuurlijk niet zo dat je, zodra je in een relatie zit, helemaal geen nieuwe vrienden kan maken, man of vrouw. Maar dat gebeurt spontaan, niet krampachtig met afspreken om elkaar beter te leren kennen. Dat ademt in alles extra interesse dan enkel platonisch, zou ik ook huiverig voor zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:09 schreef Cue_ het volgende:
Als het je puur om de vriendschap te doen is zou je er juist geen gedoe van moeten maken over het hoe al dan wel neit te vragen.
Juist omdat er dan weiig kan misgaan en er weinig gevolgen zijn.
Er is een verschil tussen vriendshappelijke klik dat gegroeid is, en tussen 'vriendschap' waar je moeite voor doet/wil doen en interesse in het meisje hebt en je zorgen maakt over haar relatie...quote:Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef Jhovall het volgende:
Misschien is het dat ik oud ben en niet verliefd wordt op elk meisje waarmee ik een vriendschappelijke klik heb.
Integendeel...quote:Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef NicoRosberg het volgende:
Vooral dit. Je kunt prima bevriend zijn met een vrouw als je haar al even kent of 'gefriendzoned' bent, hoewel ik dat ook altijd zo'n loos begrip vind. Maar ik geloof niet dat je zomaar met een vrouw gaat afspreken die je niet kent om vriendschappelijk met elkaar om te gaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:22 schreef GeeTeeOo het volgende:
Mijn vriendin kwam er ook ooit mee aan dat er een jongen (ook in de sportschool) was die met haar wat wilde drinken, volgens hem puur vriendschappelijk en zonder andere intenties. Ik heb haar toen proberen duidelijk te maken dat een man een leuke vrouw niet mee uit vraagt om hier vervolgens slechts een vriendschap uit te winnen, in elk geval zeker niet als je elkaar net hebt leren kennen. Maar zij geloofde in al haar naïviteit in zijn onschuld.
Niet als het zo is, ik ben ook laatst gevraagd om op bezoek te komen bij een meisje die ik had ontmoet via via, daar zei ze ook: "Ow, vriendschappelijk hoor, ik heb een vriendje." (en ik dacht: gelukkigquote:
En dat. Van die aasgieren die rondcirkelen en wachten op een moment van zwakte. Laagste van het laagste.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:10 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
TS is zo'n creep die krampachtig je vriendin stalkt en uiteraard geheel toevallig die troostende schouder uithangt als je eens een keer een woordenwisseling met d'r hebt gehad. Voor een of andere reden fokken zulke gastjes mij altijd enorm op. Afgezien van het feit dat je ver uit de buurt moet blijven van vrouwen die daar in trappen, natuurlijk.
Yup. -doe normaal- Een "goede vriend" van me was ook zo rondom mijn ex. Hij ging zelfs een liefdesbrief schrijvenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Nobu het volgende:
Ik weet niet hoe TS vrienden maakt, maar ik kan me niet herinneren dat mijn vriendschappen met een date begonnen.
[..]
En dat. Van die aasgieren die rondcirkelen en wachten op een moment van zwakte. Laagste van het laagste.
Eens. Niks mis met gewoon een vriendin hebben zonder direct bijbedoelingen te hebben.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef NicoRosberg het volgende:
Daar is ook niks mis mee. Maar ts wil de dame in kwestie eigenlijk gewoon op een date vragen terwijl ze al in een relatie zit..quote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eens. Niks mis met gewoon een vriendin hebben zonder direct bijbedoelingen te hebben.
Het woordje 'ook' is hier belangrijk. Je ziet haar dus wel zitten als je heel eerlijk bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
Op zich vind ik dat niet zo'n probleem aangezien een goede 'gewone' vriendschap ook erg leuk kan zijn.
Alles kan stuk.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:56 schreef GeeTeeOo het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee. Maar ts wil de dame in kwestie eigenlijk gewoon op een date vragen terwijl ze al in een relatie zit..
Door zulke mensen gaat de beschaving echt verloren. Net als types die het geen probleem vinden om te gaan met iemand die vreemdgaat, want dat is tenslotte het probleem van de ander, niet van hen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alles kan stuk.
Als zij er blijkbaar voor open staat is dat niet de verantwoording van TS. Ik zou dan alleen in dat geval wel duidelijk zijn over je bedoelingen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alles kan stuk.
Als zij er blijkbaar voor open staat is dat niet de verantwoording van TS. Ik zou dan alleen in dat geval wel duidelijk zijn over je bedoelingen.
Mja, aan de andere kant. Als TS een oogje heeft op haar waar zou hij het dan voor moeten laten? Voor een zogenaamde bro-code?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:49 schreef GeeTeeOo het volgende:
[..]![]()
Als je dan zo'n sneuneus wil zijn, wees daar dan op z'n minst gewoon eerlijk in. Kom niet met dat slappe geouwehoer dat je 'alleen maar vrienden wil zijn'.
Precies, niet de verantwoording van TS lijkt me maar die van haar.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:56 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant. Als TS een oogje heeft op haar waar zou hij het dan voor moeten laten? Voor een zogenaamde bro-code?
Dat zeg ik toch ook in mijn laatste zin.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:49 schreef GeeTeeOo het volgende:
[..]![]()
Als je dan zo'n sneuneus wil zijn, wees daar dan op z'n minst gewoon eerlijk in. Kom niet met dat slappe geouwehoer dat je 'alleen maar vrienden wil zijn'.
Persoonlijk vind ik van wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:56 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant. Als TS een oogje heeft op haar waar zou hij het dan voor moeten laten? Voor een zogenaamde bro-code?
Excuus, niet goed gelezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:03 schreef Metro2005 het volgende:
Dat zeg ik toch ook in mijn laatste zin.
Als vrouw mag je geen mannelijke vrienden hebben? Wat zou mijn sociaal leven leeg worden dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:20 schreef Chasingrainbows het volgende:
Kun je niet eerst met meerdere mensen iets afspreken ipv meteen met z'n 2?
Als ik die meid was zou ik eigenlijk niet met een jongen afspreken als ik een vriend had. Voelt toch een beetje fout.
En dit mag ook wel benadrukt worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:21 schreef LadyOracle het volgende:
En 'van haar vriend afpakken'. Vrouwen zijn geen bezit. Ze zijn vrij in te gaan en staan waar ze willen.
Niet begrijpen dat al die mannelijke vrienden hun leuter in jouw visgrot willen stoppen.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:20 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Als vrouw mag je geen mannelijke vrienden hebben? Wat zou mijn sociaal leven leeg worden dan.
Niet begrijpen dat niet alle mannen primitieve holbewoners zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:50 schreef jarulesghost het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat al die mannelijke vrienden hun leuter in jouw visgrot willen stoppen.
Niet begrijpen dat niet alle mannen primitieve holbewoners zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat niet alle mannen primitieve holbewoners zijn.![]()
Niet begrijpen dat er vrouwen zijn die seks lekker vinden.
Verder fijn om te weten dat ik zo razend aantrekkelijk ben dat alle mannen me willen. Weet ik tenminste dat afwijzingen alleen maar komen omdat die mannen hard to get spelen.
Kennelijk moeten vrouwen zich nog altijd vrij vechten. Dat is blijkbaar de haantjes-regel in dit kippenhok. Opgefokte haantjes en hun "bezit". En we vinden het (bijna allemaal) best.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:21 schreef LadyOracle het volgende:
En 'van haar vriend afpakken'. Vrouwen zijn geen bezit. Ze zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen.
Ja, ik wacht nog op de traditionele "LadyOracle is een boze feminist die geen man kan krijgen" post. Dan kan diegene het fijn uit gaan vechten met sneuneus die denkt dat alle mannen me willen neuken en niet in staat zijn tot vriendschap, en dan hoor ik het wel als ze eruit zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:20 schreef quirigua het volgende:
[..]
Kennelijk moeten vrouwen zich nog altijd vrij vechten. Dat is blijkbaar de haantjes-regel in dit kippenhok. Opgefokte haantjes en hun "bezit". En we vinden het (bijna allemaal) best.
Daarom: open relaties! Iedereen is van iedereen!quote:Op maandag 15 februari 2016 17:20 schreef quirigua het volgende:
[..]
Kennelijk moeten vrouwen zich nog altijd vrij vechten. Dat is blijkbaar de haantjes-regel in dit kippenhok. Opgefokte haantjes en hun "bezit". En we vinden het (bijna allemaal) best.
Nee, je bent een vrouw. Ik verwacht absoluut geen sprankje originaliteitquote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog op de traditionele "LadyOracle is een boze feminist die geen man kan krijgen" post. Dan kan diegene het fijn uit gaan vechten met sneuneus die denkt dat alle mannen me willen neuken en niet in staat zijn tot vriendschap, en dan hoor ik het wel als ze eruit zijn.
Denken dat mijn team en ik niet jouw vriendin zullen stelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zou al niet mijn vriendin alleen op een sportschool laten. Of ik word ook lid en we sporten altijd samen en als ze dan toch alleen gaat, dan moet ze een GoPro op haar hoofd zetten. Voor het geval ze zo'n slijmbal als Nico tegen het lijf loopt.
Iedereen zou zijn hamster ten alle tijden moeten kunnen traceren als een DHL pakketje.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:41 schreef DoucheBagXL het volgende:
Mijn vriendin weet niet dat ik in al haar jassen een GPS tracker heb genaaid. Is dat ziek of niet?
Ja ik ben dan misschien wat moeilijker. Dat zo'n dinnetje mij überhaupt op die manier zou vragen en de vriend mij niet als 'een bedreiging' zou zien en dus vrolijk zou tolereren zie ik beide als een directe belediging jegens mijzelf. Zaaddodende voorvallen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:51 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Niet als het zo is, ik ben ook laatst gevraagd om op bezoek te komen bij een meisje die ik had ontmoet via via, daar zei ze ook: "Ow, vriendschappelijk hoor, ik heb een vriendje." (en ik dacht: gelukkig). Was verder gezellig en die vriend van d'r was ook relaxed, niets awkward.
Maar hier lijkt het er niet op dat TS niets meer wil.
Ze heeft een vriend, je spreekt voor het eerst met haar af en gaat nu al "sporten". Godverdomme, deze man is meer alpha dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:15 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik heb gewoon mijn hart gevolgd en haar gevraagd om eens iets samen te gaan doen, ondanks dat het volgens velen hier misschien verkeerd over kon komen. En ja hoor, volgende week gaan we samen sporten om elkaar beter te leren kennen.
Krijg je als je in de sales zitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend, je spreekt voor het eerst met haar af en gaat nu al "sporten". Godverdomme, deze man is meer alpha dan wij allemaal bij elkaar.
Je kunt zo bij Tel Sell aan de slag!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:38 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Krijg je als je in de sales zit
Je zakelijke commerciele vaardigheden even omzetten in een privesituatie en dan lukt vrijwel alles. Haha.
Ik weet niet, ik was niet aangetrokken tot het meisje en zij niet op mij. Waarom zou ik mij beledigd voelen daarover? Zelfs als ik haar leuk vond en zij mij niet, waarom zou ik dan beledigd zijn?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja ik ben dan misschien wat moeilijker. Dat zo'n dinnetje mij überhaupt op die manier zou vragen en de vriend mij niet als 'een bedreiging' zou zien en dus vrolijk zou tolereren zie ik beide als een directe belediging jegens mijzelf. Zaaddodende voorvallen.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Ehm, wat wil je precies? Vriendschap? Dan moet dat ook zo zijn als ze weer single is. Anders ben je vanaf het begin een schijnheilige creep die op haar kutje zit te azen als ie weer vrij is. Wil je een relatie? Zeg dan: "Hey, ik vind je echt een toffe meid, en zou eigenlijk meer willen dan vriendschap, maar dat gaat nu uiteraard niet. Mocht je ooit single zijn, dan zou ik graag met je willen daten."
Hij kent het meisje nog niet eens echt. Misschien weet TS nog helemaal niet zo goed wat hij wil. Daar kan hij dus mooi achterkomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Ehm, wat wil je precies? Vriendschap? Dan moet dat ook zo zijn als ze weer single is. Anders ben je vanaf het begin een schijnheilige creep die op haar kutje zit te azen als ie weer vrij is. Wil je een relatie? Zeg dan: "Hey, ik vind je echt een toffe meid, en zou eigenlijk meer willen dan vriendschap, maar dat gaat nu uiteraard niet. Mocht je ooit single zijn, dan zou ik graag met je willen daten."
Heb medelijden met je vriendinquote:Op maandag 15 februari 2016 17:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zou al niet mijn vriendin alleen op een sportschool laten. Of ik word ook lid en we sporten altijd samen en als ze dan toch alleen gaat, dan moet ze een GoPro op haar hoofd zetten. Voor het geval ze zo'n slijmbal als Nico tegen het lijf loopt.
Voor je het weet mis je het echte signaal he.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het altijd een beetje zielig dat onzekere jongens ook maar echt elke aanspraak of blik van een vrouwelijk persoon interpreteren als interesse.
Ja, better safe than sorryquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor je het weet mis je het echte signaal he.
Je vriendin door een ander geneukt laten wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:26 schreef jarulesghost het volgende:
[..]
Daarom: open relaties! Iedereen is van iedereen!
Denken dat vrouwen tegen de tijd dat ze twintig jaar oud zijn maar één keer sex gehad hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je vriendin door een ander geneukt laten worden
Er is een verschil tussen sexpartners gehad hebben en iemand neuken terwijl je een relatie hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:37 schreef jarulesghost het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen tegen de tijd dat ze twintig jaar oud zijn maar één keer sex gehad hebben.![]()
Altijd het cijfer dat zij geeft vermenigvuldigen met drie.
Ga maar vast de OP aanpassenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef NicoRosberg het volgende:
Door omstandigheden was er een mogelijkheid om mekaar vanochtend al te zien. Vanochtend zijn we dus samen gaan sporten. Was héél gezellig en nu vanmiddag ook weer praten over van alles via Facebook.
Als dat geen intieme friendzone relatie wordt.....quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef NicoRosberg het volgende:
Door omstandigheden was er een mogelijkheid om mekaar vanochtend al te zien. Vanochtend zijn we dus samen gaan sporten. Was héél gezellig en nu vanmiddag ook weer praten over van alles via Facebook.
Haha nee dat is niet de bedoeling. De lange Facebookgesprekken komen trouwens wel op initiatief van haar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:39 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Als dat geen intieme friendzone relatie wordt.....
Als je serieus hier mee doorgaat en gevoelens wil krijgen ben je een ultiem naar persoon naar mijn mening.
Naar, naar ventje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:44 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Haha nee dat is niet de bedoeling. De lange Facebookgesprekken komen trouwens wel op initiatief van haar.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
De vraag is alleen hoe ik dit het beste aanpak aangezien ik single ben en dus niet over wil komen alsof ik haar vriend af wil pakken.
Nou ja, op zich weet ik van mezelf dat ik er gewoon oprecht niet vanuit ga dat iemand meer bedoelingen heeft, zeker niet als ik al gemeld heb dat ik een vriend heb. Die les heb ik pas geleerd toen het uitging met mijn ex en na een maand opeens alle contact met deze 'vrienden' verwaterde, soms gepaard met de opmerking dat ik meer interesse leek te hebben toen ik nog bezet was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Nou ja, gezien de 'plot twist' in dit topic vind ik de meid in kwestie inmiddels nog fouter dan TS. Ik zou mijn vriendin nooit verbieden om contact met het andere geslacht te hebben. Integendeel, daar is ze helemaal vrij in. Maar op contactverzoekjes en vragen om eens 'gezellig te sporten en/of wat te gaan drinken' in gaan van geile rukkertjes in de sportschool zou ik echt not done vinden, laat staan daar vervolgens 'lange gesprekken' mee te initiëren op de Facebook chat. Heel achterbaks en respectloos van zowel TS als deze dame ten opzichte van die vriend van d'r. Ik zou het niet na doen, maar goed, ik heb nog zoiets dat integriteit heet.
Daarom ben ik dus een man en jij een vrouw. Wij weten dat er grote kans is dat er bijbedoelingen zijn in zulke situaties.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou ja, op zich weet ik van mezelf dat ik er gewoon oprecht niet vanuit ga dat iemand meer bedoelingen heeft, zeker niet als ik al gemeld heb dat ik een vriend heb. Die les heb ik pas geleerd toen het uitging met mijn ex en na een maand opeens alle contact met deze 'vrienden' verwaterde, soms gepaard met de opmerking dat ik meer interesse leek te hebben toen ik nog bezet was.Ik was me oprecht nergens van bewust. Misschien naïef, maar goed. Sindsdien vertrouw ik daarin meer op anderen dan op mezelf. Als mijn vriend zou zeggen dat hij het niet zo prettig zou vinden hoe ik met X om zou gaan en dat hij echt geen puur vriendschappelijke bedoelingen zou hebben, zou ik hem direct geloven en ernaar handelen. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat als ik zeg dat ik een vriend heb en een vent blijft vriendelijk, die vent geen bijbedoelingen heeft.
Tuurlijk is er een verschil tussen situaties, maar stel je doet een cursus fitness oid. Daar is een vent die ongeveer jouw niveau heeft en aardig is, en ter motivatie word je sportschoolbuddies. Dat is een paar weken gezellig en dan ga je een keer wat drinken achteraf samen en op die manier ontstaat vriendschap. Dat zou ik oprecht niet verkeerd vinden als ik een relatie had. Sterker nog, dit is een eigen voorbeeld.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:23 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus een man en jij een vrouw. Wij weten dat er grote kans is dat er bijbedoelingen zijn in zulke situaties.
En nogmaals, mannelijke vrienden hebben is wat anders dan dat je willens en wetens op uitnodigingen van nieuwe/vreemde kerels in gaan. Als ik een relatie met een meid aan ga en die heeft mannelijke vrienden dan soit. Dan weet ik ten eerste van tevoren waar ik mee te maken heb, en ten tweede hoef ik me ook niet druk te maken dat die kerels achter mijn vriendin aan gaan. Immers hebben ze dat óf in het verleden al eens tevergeefs geprobeerd, of de interesse is er van eender/beids kanten niet. En het is echt niet iets van mannen alleen hoor, vrouwen kunnen er net zo goed iets van. Sommige mensen maken er juist een kunst van en/of krijgen een kick er van om aan te pappen met lui die bezet zijn.
Mijn ex was overigens ook zo'n naïef typje, zo'n gevalletje 'goedheid zelve' zeg maar. Die zag er ook geen kwaad in dat ze regelmatig en steeds vaker 'vriendschappelijk' iets met die klasgenoot ging doen waar ze me uiteindelijk mee besodemieterd heeft. Ik wist van begin af aan wel beter en heb uiteindelijk (helaas) gelijk gekregen.
Want natuurlijk heb ik geen normen en waarden en bespring ik iedereen met wie ik een drankje doe.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:56 schreef DoucheBagXL het volgende:
En de volgende keer drinken jullie meerdere drankjes, beetje tipsy. En hoe het verder gaat weet iedereen:)
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:19 schreef DoucheBagXL het volgende:
Normen en waarden enzo is allemaal theorie. In de praktijk wordt er gewoon geneukt, na het nuttigen van meerdere alcoholische drankjes. Dat weet iedereen:) Of beiden zijn afzichtelijk, maar anders...........
Je bent echt sneu.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:29 schreef NicoRosberg het volgende:
En wie weet heeft dat meisje wel relatieproblemen omdat ze zo graag met mij afspreekt en praat? Ik heb haar dat natuurlijk niet gevraagd, maar kan wel zo zijn natuurlijk. Volgende afspraak is al gepland trouwens (vanuit haar).
Welquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zit een beetje op de grens......Net wel sneuneus of net niet.
Je zou je verbazen hoe naief sommige mensen zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Nou ja, gezien de 'plot twist' in dit topic vind ik de meid in kwestie inmiddels nog fouter dan TS. Ik zou mijn vriendin nooit verbieden om contact met het andere geslacht te hebben. Integendeel, daar is ze helemaal vrij in. Maar op contactverzoekjes en vragen om eens 'gezellig te sporten en/of wat te gaan drinken' in gaan van geile rukkertjes in de sportschool zou ik echt not done vinden, laat staan daar vervolgens 'lange gesprekken' mee te initiëren op de Facebook chat. Heel achterbaks en respectloos van zowel TS als deze dame ten opzichte van die vriend van d'r. Ik zou het niet na doen, maar goed, ik heb nog zoiets dat integriteit heet.
Hou je bek deezertje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:43 schreef DoucheBagXL het volgende:
Vrouwen acteren vaak alsof ze naief zijn. Ze weten heus wel hoe het zit. Maar als vriendlief denkt dat ze zomaar een nieuwe goede platonische mannelijke vriend heeft en gelooft dat, dan appt ze haar vriend dat alles gezellig is, terwijl ze haar platonische buddy klaar pijpt:)
Ik maak hier geen opmerking over.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Want natuurlijk heb ik geen normen en waarden en bespring ik iedereen met wie ik een drankje doe.
Ow ja, en jij bent echt van plan keihard te helpen met de relatie weer op orde te krijgen........quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:29 schreef NicoRosberg het volgende:
En wie weet heeft dat meisje wel relatieproblemen omdat ze zo graag met mij afspreekt en praat? Ik heb haar dat natuurlijk niet gevraagd, maar kan wel zo zijn natuurlijk. Volgende afspraak is al gepland trouwens (vanuit haar).
Nope, het was zelfverdediging. Hij wilde me slaan nadat ik erachter gekomen was dat hij vreemd was gegaan: Ik had hem de huid vol had gescholden (Na zowaar eerst geprobeerd een fatsoenlijk gesprek met hem geprobeerd te houden over waarom en hoe, wat vanwege zijn aangeschoten toestand niet echt goed ging), toen ging hij daarna expres voor mijn hoofd zoenen met d'r en nadat ik hem zei dat hij weg moest gaan ging hij mij slaan: Was een slecht idee.quote:
Oh dat zou lekker zijn. Dat ze niet met je afspreekt, omdat je zo een toffe boy bent, maar omdat ze relatiestruggles zou hebben. Dat ze dan liever met een vreemde gezellig gaat doen dan dat ze werkt aan d'r relatie. En jij staat kwispelend klaar om d'r nieuwe paar schoenen te worden. Toppertje deze hoor..quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:29 schreef NicoRosberg het volgende:
Dan verdienen ze elkaar wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat zou lekker zijn. Dat ze niet met je afspreekt, omdat je zo een toffe boy bent, maar omdat ze relatiestruggles zou hebben. Dat ze dan liever met een vreemde gezellig gaat doen dan dat ze werkt aan d'r relatie. En jij staat kwispelend klaar om d'r nieuwe paar schoenen te worden. Toppertje deze hoor..
Ik ben nog nooit met iemand in bed beland zonder dat vooraf in te calculeren, met mijn huidige vriend als enige uitzondering daarop. Daarbij is wat ik doe als single natuurlijk niet één op één te vertalen naar wat ik doe als ik in een relatie zit, maar ik mag toch hopen dat dat logisch is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ik maak hier geen opmerking over.
En yup, ik doe ook sollicitatie naar de titel snakkerbakker met deze zin.
[..]
Ook weer waar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:52 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben nog nooit met iemand in bed beland zonder dat vooraf in te calculeren, met mijn huidige vriend als enige uitzondering daarop. Daarbij is wat ik doe als single natuurlijk niet één op één te vertalen naar wat ik doe als ik in een relatie zit, maar ik mag toch hopen dat dat logisch is.Overigens heb ik best wat casual hookups of dates gehad, maar is er nooit alcohol in het spel geweest.
... dat is wel een beetje onnodig sexistischquote:
Mwe, ik ben ook wel eens ongeplanned in bed beland met een meisje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:03 schreef DoucheBagXL het volgende:
Met haar volgende man calculeert ze het ook weer helemaal in:)
Tuurlijk mag ie dat proberen, maar dat geeft wel te denken over zijn principes en zijn idee over die van haar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:55 schreef DoucheBagXL het volgende:
Waarom mag TS niet proberen haar af te pakken?
Het is zeker aan haar om er al dan niet op in te gaan. Maar TS is wat onzeker op romantisch vlak gezien zijn pohi en lijkt een relatie te willen uit angst alleen over te blijven enzo. Dan is het niet zo raar om een vermeende kans te willen grijpen, maar beter denkt ie even goed na. Want wat is er aantrekkelijk aan een meid die je wil proberen af te pakken en daar ook daadwerkelijk op in zou gaan? Als haar prio niet ligt op het fixen van haar relatie, wat doet ze dan nog in die relatie? Wachten op een paar nieuwe schoenen tot ze hem kan dumpen? Ordinaire afleiding cq rebound in plaats van eckte liefde voor TS is niet geheel ondenkbaar. Dan is de vraag of TS daar wel over heeft nagedacht en of hij daar wel happy en wat zelfverzekerder door zou kunnen worden als het niet op de gewilde relatie uitloopt. En een goede relatie heeft toch wel een beetje met communiceren te maken en dan niet tegen een andere/nieuwe gewillige boy.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:55 schreef DoucheBagXL het volgende:
Als hij gek op haar is, mag hij toch gewoon proberen? Het is aan haar of ze open voor staat.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:00 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ook weer waar.
In de trend van de TS: Hey, we zouden nog 1.5 jaar geleden nog krav maga doen (true story), ga je nog mee. ^_^
[..]
... dat is wel een beetje onnodig sexistisch
Tja, dan moeten we toch de volgende keer de "Does this smell like chloroform to you"-versiertruuc gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]Plusje voor de goede comeback wel.
En mister douchebagxl (ofzo), ik was gewoon single en natuurlijk heb ik toen de situatie ontstond wel gewoon een bewuste keuze gemaakt. Ik ben geen snoepautomaat waar seks uitrolt als je er alcohol ingooit.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik heb alle reacties hier gelezen, maar ik kan er toch echt niks aan doen dat zij het initiatief neemt om tegen mij te praten en serieus interesse toont. Natuurlijk vind ik het dan wel leuk om hier op in te gaan en uiteindelijk wordt gewoon praten flirterig gedrag (vanuit beide kanten).
Dan verschillen wij daarin. Ik ben zelf ook een bekend gezicht in de sportschool en ook op mijn werk en via vrienden(groepen) kom ik regelmatig in contact met vrouwen. Een oppervlakkig gesprekje, of dat er in de loungeruimte van de sportschool eentje bij me komt zitten om te beppen, prima. Maar als ze te klef/opdringerig/vrijpostig/handtastelijk worden of me heus gaan vragen om eens iets te gaan doen, dan houd ik gewoon de boot af.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een verschil tussen situaties, maar stel je doet een cursus fitness oid. Daar is een vent die ongeveer jouw niveau heeft en aardig is, en ter motivatie word je sportschoolbuddies. Dat is een paar weken gezellig en dan ga je een keer wat drinken achteraf samen en op die manier ontstaat vriendschap. Dat zou ik oprecht niet verkeerd vinden als ik een relatie had. Sterker nog, dit is een eigen voorbeeld.Natuurlijk is wat TS aandraagt anders, zelfs ik zie het rode vlaggetje bij "om elkaar beter te leren kennen".
Maar even voor mijn persoonlijke beeldvorming; zou dat dan echt naïef zijn?
Je kan er wel wat aan doen, je bent geen willoos slachtoffer. En je bent geen vriend.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik heb alle reacties hier gelezen, maar ik kan er toch echt niks aan doen dat zij het initiatief neemt om tegen mij te praten en serieus interesse toont. Natuurlijk vind ik het dan wel leuk om hier op in te gaan en uiteindelijk wordt gewoon praten flirterig gedrag (vanuit beide kanten).
Inderdaad. Altijd leuk en aardig als je andermans relatie kapot kan maken en zo je vriendinnetje scoort, maar kwestie van tijd dat ze (terecht) hetzelfde bij jou flikt. Al helemaal als je even een dipje in de relatie hebt zoals wel vaker voor komt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef Koral het volgende:
Mocht je ooit wat met haar krijgen, dan weten jullie in ieder geval dat je niet op haar trouw hoeft te rekenen en jij niet tegenhouden wordt bij mensen al een relatie hebben.
Ja dit. Ik snap niet waarom mensen daar aan beginnen (Ja, omdat hen dat niet zal overkomen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef Koral het volgende:
[..]in de OP ging het over vriendschap, en nu gaat het al over flirten.
Mocht je ooit wat met haar krijgen, dan weten jullie in ieder geval dat je niet op haar trouw hoeft te rekenen en jij niet tegenhouden wordt bij mensen al een relatie hebben.
Jawel, maar je wilt het niet zien. Je bent zo wanhopig op zoek naar een vriendin dat je je tevreden stelt met alles. Ook met een meisje dat constant op zoek is naar aandacht van anderen. Echt veel succes met haar als zij dat bij jou flikt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef NicoRosberg het volgende:
Hou toch op man, grote jankzak.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:34 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ieder zijn eigen kijk op de situatie, maar momenteel komt het initiatief meer van haar dan van mij.
Is TS je ex?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:17 schreef Chasingrainbows het volgende:
En precies hierom heb ik geen vertrouwen meer in mannen
Okay, omdat er een paar mensen zoals TS is, zijn alle mannen zo... Sexist .quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:17 schreef Chasingrainbows het volgende:
En precies hierom heb ik geen vertrouwen meer in mannen
Maar dat pakt iets anders uit dan gehoopt met als resultaat: geen vriendin, wel een blauw oog.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef alors het volgende:
Of dat ze straks met jou vreemdgaat, maar het toch niet uit wil maken met haar vriend. En dat jij hem dan anononiem wil laten weten wat er gebeurd is 'omdat hij recht heeft op de waarheid' (lees: zodat hij haar dumpt en ze naar jou toe komt). Ik kan precies voorspellen hoe dit gaat lopen
Denk dat tweede, eigenlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vriend van de chick in kwestie heeft ook geen ballenOf zijn chick is een vuil secreet en houdt alles geheim wat ze doet
Tot ze er achter komt dat die vlotte hunk van de sportschool met zijn snelle salesbabbel eigenlijk een héél naar en onzeker mannetje is, dan is dat spannende er gauw van af waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ik geef toe, ik ben bang dat dit wat meer gaat worden dan vriendschap. Vanavond gebruikte ze op Facebook het woord 'spannend' wel op een heel intieme manier. Ik verwacht dat dit een geval wordt waarin zij gevoelens krijgt voor een ander (mij) en dat ik verliefd word op een meisje in een relatie. Niet ideaal, maar verliefdheid kun je niet onderdrukken.
Oh jawel, door er simpelweg niets mee te doen. Waar een wil is, is een weg. Maar dat is het probleem juist hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ik geef toe, ik ben bang dat dit wat meer gaat worden dan vriendschap. Vanavond gebruikte ze op Facebook het woord 'spannend' wel op een heel intieme manier. Ik verwacht dat dit een geval wordt waarin zij gevoelens krijgt voor een ander (mij) en dat ik verliefd word op een meisje in een relatie. Niet ideaal, maar verliefdheid kun je niet onderdrukken.
Lquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Hou nou godverdomme eens op het heilige boontje uit te hangen, hufter.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
"Het zij zo", alsof je het niet in de hand hebt...quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef NicoRosberg het volgende:
Ze stuurde me ook de link Rachel Platten - Stand By You, zonder daar nog iets over te zeggen. Zegt ook genoeg denk ik.
Ik weet dat het niet ideaal is, maar het zij zo.
Je kiest er niet voor, maar je handelt er wél naar. Dus of:quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef NicoRosberg het volgende:
Sommigen mogen mij een hufter vinden, maar bedenk wel dat ik haar mee uit vroeg toen ik nog niet wist dat ze een vriend had en dat zij op het voorstel in ging. Van allebei de kanten is het niet ideaal, weet ik! En het zij zo ja, want je kiest er niet bewust voor om op iemand verliefd te worden. Ik niet, zij niet, niemand niet.
Leugenaar!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef NicoRosberg het volgende:
Sommigen mogen mij een hufter vinden, maar bedenk wel dat ik haar mee uit vroeg toen ik nog niet wist dat ze een vriend had en dat zij op het voorstel in ging. Van allebei de kanten is het niet ideaal, weet ik! En het zij zo ja, want je kiest er niet bewust voor om op iemand verliefd te worden. Ik niet, zij niet, niemand niet.
Sorry, dit stuk had ik inderdaad verkeerd geschreven. Ik bedoelde dat ik nog niet wist dat ze een vriend had toen ik een beetje begon te polsen of ze iets met me zou willen doen. Toen had ik het nog niet gevraagd. Toen ik het vroeg wist ik het inderdaad wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Leugenaar!
In dit topic begon jij op zondag met het verhaal dat je iemand hebt leren kennen in de sportschool, en dat zij een vriend heeft. Dat is namelijk de hele vraagstelling van dit topic!
Precies. En wat ben je dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Sorry, dit stuk heb ik inderdaad verkeerd geschreven. Ik bedoelde dat ik nog niet wist dat ze een vriend had toen ik een beetje begon te polsen of ze iets met me zou willen doen. Toen had ik het nog niet gevraagd. Toen ik het vroeg wist ik het inderdaad wel.
Nou nee, omdat het, zoals dit topic ook begon, bedoeld was als vriendschap. Dat er dan zo snel erna van beide kanten gevoelens beginnen te ontstaan is een tweede, maar dat kun je vooraf niet inschatten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
Oh, ik zal hem even inkoppen.
Een hufter. Dan ben je een hufter.
Ik ben 23 en dit zou inderdaad, als het iets zou worden, mijn eerste relatie worden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Ach, je kunt het TS ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Na 25 jaar is er dan eindelijk eens heel misschien, potentieel een kleine kans dat 'ie hem ergens anders in kan hangen dan zijn rechtervuistje.Die relatie is collateral damage zeg maar.
Nee, als IEDEREEN zegt dat dat niet kan, blijft dat inderdaad lastig inschatten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Nou nee, omdat het, zoals dit topic ook begon, bedoeld was als vriendschap. Dat er dan zo snel erna van beide kanten gevoelens beginnen te ontstaan is een tweede, maar dat kun je vooraf niet inschatten.
Goede post, weer van onze kwaliteitsuser Jordy-B.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
Maar ik denk dat het een troll is...
Want hier: R&P / Ik ben alleen overgebleven
zegt 'ie dat 'ie nog nooit gezoend heeft.
Maar hier: SEX / Vanaf wanneer noemen jullie iets incest?
beweert 'ie dat 'ie regelmatig heeft zitten tongen met zijn zus... Met zijn zus? Ja, met zijn zus.
Hoe denk je nou dat het in een relatie werkt? Dat je bij elk dipje en elke interessant ander persoon weer naar groener gras gaat? Want je bent nu eenmaal verliefd? En dat moet je altijd maar volgen? Denk je dat je dan ooit een duurzame stabiele relatie gaat vinden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef NicoRosberg het volgende:
Deze topics zijn inderdaad van enkele maanden geleden, maar de situatie waarin ik nu zit heeft me geleerd dat je liefde niet kunt afdwingen. En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
Maar ik denk dat het een troll is...
Want hier: R&P / Ik ben alleen overgebleven
zegt 'ie dat 'ie nog nooit gezoend heeft.
Maar hier: SEX / Vanaf wanneer noemen jullie iets incest?
beweert 'ie dat 'ie regelmatig heeft zitten tongen met zijn zus... Met zijn zus? Ja, met zijn zus.
Ik denk dat jij gewoon een beetje ziek bent.
Dus dwing je liefde af bij iemand die bezet is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Deze topics zijn inderdaad van enkele maanden geleden, maar de situatie waarin ik nu zit heeft me geleerd dat je liefde niet kunt afdwingen.
Daar wordt het niet beter van.quote:En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!
Oh, in dat geval is het volkomen normaal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:
En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!
Ik ben altijd fan van een ander niet aandoen wat je zelf ook niet zou willen overkomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:25 schreef Libertarisch het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat TS gewoon achter dat meisje is aangegaan. Zoveel meiden zijn bezet (zeker de leukere) dus uit welke vijver moet je gaan vissen dan?
Dat een vent achter een vrouw aangaat is logisch. Het is aan de vrouw om hem te accepteren of niet. Dus de vrouw heeft een grote verantwoordelijkheid hierin.
Ik weet dat dit heel ouderwets klinkt maar het is gewoon de natuur. Ik kan er ook niks aan doen.
Wel eens? Je hebt naakt met haar onder de dekens gelegen en aan haar tietjes gezeten terwijl jij met je kloppende tampeloeres tegen haar aan reed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Deze topics zijn inderdaad van enkele maanden geleden, maar de situatie waarin ik nu zit heeft me geleerd dat je liefde niet kunt afdwingen. En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!
Hier kan ik me in vinden. Dat ik vanochtend om 8:30 een berichtje krijg: 'Hey, lekker geslapen? Wat staat er vandaag op jouw programma? Ik was vanochtend om 8:00 al in (mijn dorp) om boodschappen te doen.' dat is op initiatief van haar. Ik vraag daar niet naar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:25 schreef Libertarisch het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat TS gewoon achter dat meisje is aangegaan. Zoveel meiden zijn bezet (zeker de leukere) dus uit welke vijver moet je gaan vissen dan?
Dat een vent achter een vrouw aangaat is logisch. Het is aan de vrouw om hem te accepteren of niet. Dus de vrouw heeft een grote verantwoordelijkheid hierin.
Ik weet dat dit heel ouderwets klinkt maar het is gewoon de natuur. Ik kan er ook niks aan doen.
Volgens het woordenboekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:53 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien moet je eens de betekenis van initiatief opzoeken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:57 schreef Jordy-B het volgende:
Van die klootviool die haar heeft aangesproken in de sportschool om een keer uit te gaan.
En een week later "ineens" smoorverliefd is tot op het niveau waarin hij niet de wil of zelfbeheersing heeft om dat te negeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:57 schreef Jordy-B het volgende:
Van die klootviool die haar heeft aangesproken in de sportschool om een keer uit te gaan.
Plot twist: Het blijkt haar broer te zijn. Net als TS met z'n zus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:29 schreef MichelWuyts het volgende:
Misschien heeft ze helemaal geen vriend.
Wat ik me afvraag hoe oud/jong het zusje van TS was waarmee hij wel/niet incest had met die wederzijdse goedkeuring, waarbij zij uiteraard het initiatief namquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Plot twist: Het blijkt haar broer te zijn. Net als TS met z'n zus.
vijf jaar ouder.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag hoe oud/jong het zusje van TS was waarmee hij wel/niet incest had met die wederzijdse goedkeuring, waarbij zij uiteraard het initiatief nam
Het gaat er dan ook om hoe je handelt, op verliefdheid heb je inderdaad geen invloed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Zo, dit zag je inderdaad echt niet aankomen met de manier waarop jij hebt gehandeld!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, dit zag je inderdaad echt niet aankomen met de manier waarop jij hebt gehandeld!
Ik hoop maar dat je speciaal genoeg bent voor haar, want anders word je misschien aan de kant gezet voor een hunk uit de sportschool die alleen vriendschappelijk wil zijn met haar. Wel zo spannend, haha.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is net zo goed een achterbaks secreet. Maar dat pleit TS nog niet vrij natuurlijk en dat meisje leest dit topic niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat meisje is ook niet meer onschuldig als ze stiekem gaat afspreken.
Lekker stoken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:43 schreef NicoRosberg het volgende:
Vanmiddag ben ik een stukje met haar gaan wandelen en we hebben besloten dat we op zijn minst voorlopig vrienden blijven om problemen te voorkomen. We blijven wel samen sporten (in het geheim van haar vriend) en af en toe thuis afspreken om bij te praten.
Jij snapt er ook niks van. Het is verliefdheid, het overkomt hen allebei, ze staan compleet machteloos, ze hebben geen keuze dan zich maar over te geven aan hun gevoelens! Ze zijn willoze slaven van het ultieme oergevoel!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker stoken.
Weet je wat je ook kunt doen? Het contact op een lager pitje zetten om de verliefdheid tegen te gaan. Je hóeft er niet in mee te gaan, zeker niet zo lang als zij nog in een relatie zit en het allemaal stiekem gebeurt.
Maar je gaat er toch wel mee door.
Nou ja, misschien niet 100% maar het is wel een rode vlag zo groot als België. Dichtbij 100%quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef nostra het volgende:
Hartstikke leuk en aardig dat je ook nog gelooft dat dit ontspruit aan totale verliefdheid op jouw persoon, maar realiseer je wel dat gegarandeerd - maar dan ook echt in 100% van de gevallen - zij dat ook bij jou gaat flikken.
Misschien als TS George Clooney is niet nee, maar aangezien hij op zijn 23e nog zijn eerste meisje moet krijgen en met zijn zus heeft liggen te vozen, gok ik dat er nog wel wat beters haar pad kruist.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nou ja, misschien niet 100% maar het is wel een rode vlag zo groot als België. Dichtbij 100%
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niks van. Het is verliefdheid, het overkomt hen allebei, ze staan compleet machteloos, ze hebben geen keuze dan zich maar over te geven aan hun gevoelens! Ze zijn willoze slaven van het ultieme oergevoel!
Grapjas. Als het moet kan ik hier ons hele facebook- en whatsappgesprek neerzetten, maar dat zou wat te veel worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja al helemaal omdat dit waarschijnlijk allemaal verzonnen is.
Oh ja. Silly me.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niks van. Het is verliefdheid, het overkomt hen allebei, ze staan compleet machteloos, ze hebben geen keuze dan zich maar over te geven aan hun gevoelens! Ze zijn willoze slaven van het ultieme oergevoel!
Wat vindt je van het idee van Mark dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef NicoRosberg het volgende:
Ja oké, toch wel 100% in dit geval.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Misschien als TS George Clooney is niet nee, maar aangezien hij op zijn 23e nog zijn eerste meisje moet krijgen en met zijn zus heeft liggen te vozen, gok ik dat er nog wel wat beters haar pad kruist.
Als je ook maar een greintje zelfrespect hebt doe je dit niet. Jij doet het wel, en als je al geen respect voor jezelf hebt waarom zou je het dan wel voor een ander hebben? Dat blijkt wel uit deze post.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Deze topics zijn inderdaad van enkele maanden geleden, maar de situatie waarin ik nu zit heeft me geleerd dat je liefde niet kunt afdwingen. En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!
Ja, je hebt altijd je zus nog als deze uiteindelijk toch haar vriend leuker vindtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:11 schreef NicoRosberg het volgende:
Laat de critici maar weer komen, maar vanochtend kreeg ik een bericht of ik naar haar toe wilde komen. Haar vriend was weg, dus we konden vandaag stiekem afspreken. Hier ben ik wel op ingegaan en ben 2,5 uur bij haar thuis geweest. Gewoon een leuk gesprek gehad. Geen gekke dingen gebeurd of zo.
Hoe meer ik dit lees hoe ongeloofwaardiger dit wordt. Zijn er echt zulke personen?.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef Koral het volgende:
[..]
Ja, je hebt altijd je zus nog als deze uiteindelijk toch haar vriend leuker vindt
Als ze liever met jou is dan met haar vriend, prima toch. Zo is het leven nu eenmaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:11 schreef NicoRosberg het volgende:
Laat de critici maar weer komen, maar vanochtend kreeg ik een bericht of ik naar haar toe wilde komen. Haar vriend was weg, dus we konden vandaag stiekem afspreken. Hier ben ik wel op ingegaan en ben 2,5 uur bij haar thuis geweest. Gewoon een leuk gesprek gehad. Geen gekke dingen gebeurd of zo.
Het probleem is dat je alleen maar op de bank zit en loopt aan te vettenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als ze liever met jou is dan met haar vriend, prima toch. Zo is het leven nu eenmaal.
Zou ik moeten kiezen tussen een leuk vriendinnetje die ik van iemand heb afgepakt of alleen op de bank weet ik het wel.
Goede vriendschap ben je aan het opbouwen hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef NicoRosberg het volgende:
Best erg eigenlijk, maar we hebben mekaar van de afgelopen 9 dagen 5 dagen gezien, waarvan 3 dagen op rij. Ze zei vandaag dat ze mij dit weekend meer gezien heeft dan haar vriend. Het voelt echt goed met haar!
Je zit gewoon te fucken he? Dit kan niet serieus meer zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef NicoRosberg het volgende:
Best erg eigenlijk, maar we hebben mekaar van de afgelopen 9 dagen 5 dagen gezien, waarvan 3 dagen op rij. Ze zei vandaag dat ze mij dit weekend meer gezien heeft dan haar vriend. Het voelt echt goed met haar!
Het is toch echt waar. Vorige week zaterdag leren kennen in de sportschool, zondag, maandag en dinsdag niet gezien, woensdag gaan sporten, donderdag niet gezien, vrijdag bij mij in het dorp afgesproken, gister bij haar thuis geweest en vandaag weer gaan sporten. We hebben zelf ook wel zoiets dat we voor mekaar gemaakt zijn. Zij geeft aan dat het voor haar voelt alsof ze mij al heel lang kent en omgekeerd is dat hetzelfde. Omdat er nog iemand anders in het spel is houden we ons wel rustig wat betreft intiem zijn. Meer dan knuffelen is niet gebeurd (geen kussen, geen seks).quote:Op zondag 21 februari 2016 17:36 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Je zit gewoon te fucken he? Dit kan niet serieus meer zijn.
Als het wel zo is lijkt het alsof jullie voor elkaar gemaakt zijn. Ontrouw aandachtshoertje met een achterbaks onrespectvol mannetje. Je zou wat meer respect voor iemand anders' mannelijke eer moeten hebben.
Als je een kerel bent laat je het haar eerst uitmaken met haar vriend voor je iets met haar begint. Anders is dit laag van zowel jouw kant als van haar kant. Doe even normaal zeg.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:53 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Het is toch echt waar. Vorige week zaterdag leren kennen in de sportschool, zondag, maandag en dinsdag niet gezien, woensdag gaan sporten, donderdag niet gezien, vrijdag bij mij in het dorp afgesproken, gister bij haar thuis geweest en vandaag weer gaan sporten. We hebben zelf ook wel zoiets dat we voor mekaar gemaakt zijn. Zij geeft aan dat het voor haar voelt alsof ze mij al heel lang kent en omgekeerd is dat hetzelfde. Omdat er nog iemand anders in het spel is houden we ons wel rustig wat betreft intiem zijn. Meer dan knuffelen is niet gebeurd (geen kussen, geen seks).
Net als zijn andere topics pure fantasie.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:35 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Als je een kerel bent laat je het haar eerst uitmaken met haar vriend voor je iets met haar begint. Anders is dit laag van zowel jouw kant als van haar kant. Doe even normaal zeg.
Je snapt natuurlijk ook wel dat als ze dit nu bij haar vriend doet, ze dit later ook weer bij jou gaat doen he? Zodra de spanning er af is met jou heeft ze haar volgende 'sportmaatje' alweer opgepikt.
Sowieso laf dat je dit hele verhaal begint met dat onzingeneuzel over vriendschappen en de heilige uithangt die echt niet haar relatie gaat breken, en vervolgens dit doet.
Goeie fantasie nerdquote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef NicoRosberg het volgende:
Hierbij gaat het fout vind ik....quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef DuTank het volgende:
Ik zou dus wel eens graag met haar afspreken om haar beter te leren kennen. Inmiddels heb ik ook al contact met haar via social media, dus met haar in contact komen kan altijd.
.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
[quote]Omdat zij onregelmatige werktijden heeft verschilt het van week tot week wanneer ze tijd heeft om te sporten, dus om haar als vaste 'sportvriendin' te krijgen is best lastig
quote:
Dit dus, je gaat je toch niet druk lopen maken om elke sukkel die er graag met je vriendin vandoor zou gaan? Nog erger: Je gaat je toch niet druk maken om elke sukkel die er graag met andermans vriendin vandoor zou gaan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:24 schreef j1nxnl het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je je relatie op orde hebt, dan hoef je ook niet zo panisch bangerig te doen over mensen zoals TO. Of er zo hard op in gaan.
Het leven is nou eenmaal hard. Ik keur het zeker niet goed, zal het ook zeker niet zelf doen.
Huh? Als hij niet kwaad is, gaan jullie als drietal verder?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:58 schreef NicoRosberg het volgende:
Heb haar vandaag weer gezien en vandaag is ook echt het woord 'relatie' ter sprake gekomen. Van beide kanten zijn er gevoelens en we denken dat wij echt wel een goede relatie zouden kunnen hebben. Ze heeft ook duidelijk gemaakt dat ze mij zeker niet kwijt wilt. We zijn er wel van geschrokken dat het allemaal zo snel is gegaan (binnen 2 weken) en we zitten natuurlijk nog met haar vriend die nog van niks weet. Communicatief sta ik wat sterker in mijn schoenen dan haar, dus ik ga haar begeleiden in wat ze het beste tegen haar vriend kan zeggen (dat ze heel veel contact met mij heeft, hoe ze haar gevoelens uit, etc.). Het ligt aan de reactie van haar vriend of we echt verder gaan als koppel.
Nee. Wij vinden dat haar vriend moet weten dat we al zo vaak hebben afgesproken. Ooit komt hij er toch achter. Dat kan volgende week al zijn, het kan ook nog een jaar duren, maar het komt uit! Daarom willen we dat hij het binnen een week wel weet. Je kunt natuurlijk een kwade reactie verwachten en in het uiterste geval wil hij niet verder. Ik heb aangegeven dat als dat het geval is, dat ze dan altijd bij mij kan komen. Ze vond dit fijn om te horen. Ben dus benieuwd naar zijn reactie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:04 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Huh? Als hij niet kwaad is, gaan jullie als drietal verder?
Sjezus man. Doe nou niet alsof je aardig bent of goede bedoelingen hebt. Laat dat meisje haar vriend dan dumpen of neem afstand.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Nee. Wij vinden dat haar vriend moet weten dat we al zo vaak hebben afgesproken. Ooit komt hij er toch achter. Dat kan volgende week al zijn, het kan ook nog een jaar duren, maar het komt uit! Daarom willen we dat hij het binnen een week wel weet. Je kunt natuurlijk een kwade reactie verwachten en in het uiterste geval wil hij niet verder. Ik heb aangegeven dat als dat het geval is, dat ze dan altijd bij mij kan komen. Ze vond dit fijn om te horen. Ben dus benieuwd naar zijn reactie.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:58 schreef NicoRosberg het volgende:
Het ligt aan de reactie van haar vriend of we echt verder gaan als koppel.
Ik hoop dat ie je een paar flinke tikken geeftquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Nee. Wij vinden dat haar vriend moet weten dat we al zo vaak hebben afgesproken. Ooit komt hij er toch achter. Dat kan volgende week al zijn, het kan ook nog een jaar duren, maar het komt uit! Daarom willen we dat hij het binnen een week wel weet. Je kunt natuurlijk een kwade reactie verwachten en in het uiterste geval wil hij niet verder. Ik heb aangegeven dat als dat het geval is, dat ze dan altijd bij mij kan komen. Ze vond dit fijn om te horen. Ben dus benieuwd naar zijn reactie.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie je een paar flinke tikken geeft
Je snapt dat ik haar in dit stuk alleen maar begeleid met hoe ze dingen aan moet pakken he? Het hoge woord zal ze uiteindelijk toch zelf moeten doen. Als het goed is krijg ik haar vriend nooit te zien.quote:
Je bent best wel een kwal, wist je dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Je snapt dat ik haar in dit stuk alleen maar begeleid met hoe ze dingen aan moet pakken he? Het hoge woord zal ze uiteindelijk toch zelf moeten doen. Als het goed is krijg ik haar vriend nooit te zien.
Gay best friend, dit dat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:11 schreef NicoRosberg het volgende:
Volgens mij is zijn duim ondertussen gewoon tot Afrikaanse proporties uitgemergeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:00 schreef Ludachrist het volgende:
Niet stoppen Nico, gewoon doorgaan en hou ons op de hoogte!
Ja, jammer is dat. Je verdient namelijk wel een paar tikken. En lepra aan je penispunt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Je snapt dat ik haar in dit stuk alleen maar begeleid met hoe ze dingen aan moet pakken he? Het hoge woord zal ze uiteindelijk toch zelf moeten doen. Als het goed is krijg ik haar vriend nooit te zien.
Omdat je er binnen een relatie wèl op moet kunnen vertrouwen dat de ander niet buiten de pot pist. Daar komt namelijk alleen maar rotzooi van.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:02 schreef Operc het volgende:
Verbazingwekkend topic (of het nu echt is of niet).
Enerzijds TS die, ondanks dat hij heus wel weet dat hij meer dan vriendschap wil, het toch wil laten voorkomen alsof hij echt alleen maar vrienden wil zijn met dat meisje.
Anderzijds iedereen die erover valt dat hij interesse toont in een bezet meisje. Sinds wanneer zijn vrouwen hulpeloze wezens die niet voor zichzelf kunnen bepalen of ze met iemand zoals TS om willen gaan? Je kunt iemand niet tegen zijn/haar wil in versieren, maar het lijkt net alsof al die users bang zijn dat dat wel kan en het op zichzelf betrekken ofzo? Hij kan haar gewoon mee uit vragen en zij kan nee zeggen als ze niet wil.
Een baan is een prima analogie.
Stel dat meisje heeft een baan en gaat naar de sportschool. Daar ziet een manager van een ander bedrijf haar sporten en ze raken aan de praat. Die manager denkt "Goh, dit meisje is echt heel gedreven en is een expert in haar gebied, zo iemand zou ik graag aannemen, zou ze werkloos zijn?" Na een paar gesprekken blijkt dat ze al een baan heeft maar die manager denkt "Hmm, misschien kan ik haar een interessantere functie aanbieden." Hij nodigt haar uit om eens te komen praten en ze is enthousiast. Na het gesprek stuurt ze hem nog een YouTube filmpje over een lezing van een interessante spreker. Vervolgens spreken zij en de manager nog eens af en de manager biedt haar een baan aan. Ze vertelt hem dat ze niet weet wat haar opzegtermijn is en zegt het er met haar huidige werkgever over te zullen hebben. Als dat het verhaal zou zijn en dat zou in WGR gepost worden, zou iedereen denken "Lekker boeiend, gefeliciteerd met je nieuwe baan."
Waarom zou dat voor relaties anders zijn?
Op een gegeven moment zal hij haar toch moeten melden dat hij meer wil dan vriendschap. Dan kan dat meisje nee zeggen als ze daar geen behoefte aan heeft. Mensen vervolgens toewensen dat ze in elkaar geslagen worden en een SOA oplopen... Tsja, ik snap dat niet echt. (Dat stelde jij niet overigens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef sibella2 het volgende:
Operc, het gaat niet om het feit dat hij achter een bezet meisje aan gaat, maar dat hij het voor doet komen alsof het vriendschappelijk is. Meisje in kwestie klinkt heel naief en ts zegt wel heel lief dat ze welkom is als haar vriend haar dumpt, maar met welkom zijn bedoelt hij eigenlijk dat ze dan in zijn bed welkom is.
Binnen je relatie inderdaad. Dus dat meisje is daar verantwoordelijk voor. Daar heeft TS verder niets mee te maken en dat is zijn probleem ook niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Omdat je er binnen een relatie wèl op moet kunnen vertrouwen dat de ander niet buiten de pot pist. Daar komt namelijk alleen maar rotzooi van.
Het ageren tegen de TS is gewoon omdat hij een schijnheilige, liegende, bedriegende gluiperd is.
Maar zich eerst overal tussen wurmen en lekker stoken alsof het echt een nice guy is. Als je echt zo'n alfa wil zijn, wees dan gewoon eerlijk in plaats van dat schijnheilige gedrag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:11 schreef Operc het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zal hij haar toch moeten melden dat hij meer wil dan vriendschap. Dan kan dat meisje nee zeggen als ze daar geen behoefte aan heeft. Mensen vervolgens toewensen dat ze in elkaar geslagen worden en een SOA oplopen... Tsja, ik snap dat niet echt. (Dat stelde jij niet overigens.)
Het enige waar ik van walg is de schijnheiligheid waarmee je dit doet. Kom op, op een anoniem forum kun je toch wel gewoon toegeven dat je haar wil neuken en dat het je geen moer interesseert dat ze al een vriend heeft?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef NicoRosberg het volgende:
Ga huilen. Hij (de huidige vriend van deze dame) had maar wat meer zijn best moeten doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:36 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Je zit gewoon te fucken he? Dit kan niet serieus meer zijn.
Als het wel zo is lijkt het alsof jullie voor elkaar gemaakt zijn. Ontrouw aandachtshoertje met een achterbaks onrespectvol mannetje. Je zou wat meer respect voor iemand anders' mannelijke eer moeten hebben.
Niet doen man. Straks ben je haar kwijt, omdat het allemaal veel te lang duurt.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:53 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Het is toch echt waar. Vorige week zaterdag leren kennen in de sportschool, zondag, maandag en dinsdag niet gezien, woensdag gaan sporten, donderdag niet gezien, vrijdag bij mij in het dorp afgesproken, gister bij haar thuis geweest en vandaag weer gaan sporten. We hebben zelf ook wel zoiets dat we voor mekaar gemaakt zijn. Zij geeft aan dat het voor haar voelt alsof ze mij al heel lang kent en omgekeerd is dat hetzelfde. Omdat er nog iemand anders in het spel is houden we ons wel rustig wat betreft intiem zijn. Meer dan knuffelen is niet gebeurd (geen kussen, geen seks).
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Dit hele topic is bij elkaar gelogen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Omdat je er binnen een relatie wèl op moet kunnen vertrouwen dat de ander niet buiten de pot pist. Daar komt namelijk alleen maar rotzooi van.
Het ageren tegen de TS is gewoon omdat hij een schijnheilige, liegende, bedriegende gluiperd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |