abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160053299
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Misschien als TS George Clooney is niet nee, maar aangezien hij op zijn 23e nog zijn eerste meisje moet krijgen en met zijn zus heeft liggen te vozen, gok ik dat er nog wel wat beters haar pad kruist. ;)
Ja oké, toch wel 100% in dit geval.
pi_160054333
Zo'n relatie waarbij de een van een ander pikt en dan in de relatie zelf hartstikke controlling is en bang is dat zij het hem ook flikt. :')
thats it
pi_160058471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Deze topics zijn inderdaad van enkele maanden geleden, maar de situatie waarin ik nu zit heeft me geleerd dat je liefde niet kunt afdwingen. En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!
Als je ook maar een greintje zelfrespect hebt doe je dit niet. Jij doet het wel, en als je al geen respect voor jezelf hebt waarom zou je het dan wel voor een ander hebben? Dat blijkt wel uit deze post.

Als dit geen troll is, zoek hulp (en krijg vooral geen kinderen want net zoals je zus en mogelijke vriendinnen zijn kinderen niet op de wereld gezet om jouw je gebreken te doen vergeten).
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160067383
Laat de critici maar weer komen, maar vanochtend kreeg ik een bericht of ik naar haar toe wilde komen. Haar vriend was weg, dus we konden vandaag stiekem afspreken. Hier ben ik wel op ingegaan en ben 2,5 uur bij haar thuis geweest. Gewoon een leuk gesprek gehad. Geen gekke dingen gebeurd of zo.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:13:53 #255
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_160067416
Ze zal je wel snel beu zijn als je niks probeert.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_160068457
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:11 schreef NicoRosberg het volgende:
Laat de critici maar weer komen, maar vanochtend kreeg ik een bericht of ik naar haar toe wilde komen. Haar vriend was weg, dus we konden vandaag stiekem afspreken. Hier ben ik wel op ingegaan en ben 2,5 uur bij haar thuis geweest. Gewoon een leuk gesprek gehad. Geen gekke dingen gebeurd of zo.
Ja, je hebt altijd je zus nog als deze uiteindelijk toch haar vriend leuker vindt :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:39:57 #257
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160069056
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef Koral het volgende:

[..]

Ja, je hebt altijd je zus nog als deze uiteindelijk toch haar vriend leuker vindt :')
Hoe meer ik dit lees hoe ongeloofwaardiger dit wordt. Zijn er echt zulke personen?.
@TS, mag ik ook haar telefoonnummer?
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 16:18:59 #258
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_160069899
quote:
Als ze liever met jou is dan met haar vriend, prima toch. Zo is het leven nu eenmaal.
Zou ik moeten kiezen tussen een leuk vriendinnetje die ik van iemand heb afgepakt of alleen op de bank weet ik het wel.
#FreeHat
  zaterdag 20 februari 2016 @ 17:16:41 #259
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160071217
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:18 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Als ze liever met jou is dan met haar vriend, prima toch. Zo is het leven nu eenmaal.
Zou ik moeten kiezen tussen een leuk vriendinnetje die ik van iemand heb afgepakt of alleen op de bank weet ik het wel.
Het probleem is dat je alleen maar op de bank zit en loopt aan te vetten :')
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_160094944
Best erg eigenlijk, maar we hebben mekaar van de afgelopen 9 dagen 5 dagen gezien, waarvan 3 dagen op rij. Ze zei vandaag dat ze mij dit weekend meer gezien heeft dan haar vriend. Het voelt echt goed met haar!
  zondag 21 februari 2016 @ 17:01:24 #261
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_160095618
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef NicoRosberg het volgende:
Best erg eigenlijk, maar we hebben mekaar van de afgelopen 9 dagen 5 dagen gezien, waarvan 3 dagen op rij. Ze zei vandaag dat ze mij dit weekend meer gezien heeft dan haar vriend. Het voelt echt goed met haar!
Goede vriendschap ben je aan het opbouwen hoor.
  zondag 21 februari 2016 @ 17:36:22 #262
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_160096587
quote:
Je zit gewoon te fucken he? Dit kan niet serieus meer zijn.

Als het wel zo is lijkt het alsof jullie voor elkaar gemaakt zijn. Ontrouw aandachtshoertje met een achterbaks onrespectvol mannetje. Je zou wat meer respect voor iemand anders' mannelijke eer moeten hebben.
Ignorance is bliss
pi_160097012
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:36 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Als het wel zo is lijkt het alsof jullie voor elkaar gemaakt zijn. Ontrouw aandachtshoertje met een achterbaks onrespectvol mannetje. Je zou wat meer respect voor iemand anders' mannelijke eer moeten hebben.
Het is toch echt waar. Vorige week zaterdag leren kennen in de sportschool, zondag, maandag en dinsdag niet gezien, woensdag gaan sporten, donderdag niet gezien, vrijdag bij mij in het dorp afgesproken, gister bij haar thuis geweest en vandaag weer gaan sporten. We hebben zelf ook wel zoiets dat we voor mekaar gemaakt zijn. Zij geeft aan dat het voor haar voelt alsof ze mij al heel lang kent en omgekeerd is dat hetzelfde. Omdat er nog iemand anders in het spel is houden we ons wel rustig wat betreft intiem zijn. Meer dan knuffelen is niet gebeurd (geen kussen, geen seks).
  zondag 21 februari 2016 @ 18:35:25 #264
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_160098211
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:53 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Het is toch echt waar. Vorige week zaterdag leren kennen in de sportschool, zondag, maandag en dinsdag niet gezien, woensdag gaan sporten, donderdag niet gezien, vrijdag bij mij in het dorp afgesproken, gister bij haar thuis geweest en vandaag weer gaan sporten. We hebben zelf ook wel zoiets dat we voor mekaar gemaakt zijn. Zij geeft aan dat het voor haar voelt alsof ze mij al heel lang kent en omgekeerd is dat hetzelfde. Omdat er nog iemand anders in het spel is houden we ons wel rustig wat betreft intiem zijn. Meer dan knuffelen is niet gebeurd (geen kussen, geen seks).
Als je een kerel bent laat je het haar eerst uitmaken met haar vriend voor je iets met haar begint. Anders is dit laag van zowel jouw kant als van haar kant. Doe even normaal zeg.

Je snapt natuurlijk ook wel dat als ze dit nu bij haar vriend doet, ze dit later ook weer bij jou gaat doen he? Zodra de spanning er af is met jou heeft ze haar volgende 'sportmaatje' alweer opgepikt.

Sowieso laf dat je dit hele verhaal begint met dat onzingeneuzel over vriendschappen en de heilige uithangt die echt niet haar relatie gaat breken, en vervolgens dit doet.
Ignorance is bliss
pi_160098347
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 18:35 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Als je een kerel bent laat je het haar eerst uitmaken met haar vriend voor je iets met haar begint. Anders is dit laag van zowel jouw kant als van haar kant. Doe even normaal zeg.

Je snapt natuurlijk ook wel dat als ze dit nu bij haar vriend doet, ze dit later ook weer bij jou gaat doen he? Zodra de spanning er af is met jou heeft ze haar volgende 'sportmaatje' alweer opgepikt.

Sowieso laf dat je dit hele verhaal begint met dat onzingeneuzel over vriendschappen en de heilige uithangt die echt niet haar relatie gaat breken, en vervolgens dit doet.
Net als zijn andere topics pure fantasie.
pi_160109476
quote:
Goeie fantasie nerd :') Eerst nog schijnheilig lopen doen, maar nu een fantasieverhaaltje ophangen over iemand keihard beflikkeren
pi_160111315
Dit is zo nep en ongeloofwaardig ja _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_160111377
Niet stoppen Nico, gewoon doorgaan en hou ons op de hoogte!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160111660
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef DuTank het volgende:
Ik zou dus wel eens graag met haar afspreken om haar beter te leren kennen. Inmiddels heb ik ook al contact met haar via social media, dus met haar in contact komen kan altijd.
Hierbij gaat het fout vind ik....
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
[quote]Omdat zij onregelmatige werktijden heeft verschilt het van week tot week wanneer ze tijd heeft om te sporten, dus om haar als vaste 'sportvriendin' te krijgen is best lastig
.
Hier zeg je dat je haar als sportvriendin wil krijgen.....

Ik zou dus wel eens graag met haar afspreken om haar beter te leren kennen. Inmiddels heb ik ook al contact met haar via social media, dus met haar in contact komen kan altijd.
[/quote]
Hier zeg je dat je graag met haar af wilt spreken om haar beter te leren kennen....

Wanneer iemand al een een vriend heeft dan hoeft het geen probleem te zijn om samen af te spreken om te gaan sporten, maar wanneer je haar beter wilt leren kennen dan kom je wat mij betreft toch meer in de "gevarenzone".
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef DuTank het volgende:

[..]

TS is hommo
pi_160111900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:24 schreef j1nxnl het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je je relatie op orde hebt, dan hoef je ook niet zo panisch bangerig te doen over mensen zoals TO. Of er zo hard op in gaan.

Het leven is nou eenmaal hard. Ik keur het zeker niet goed, zal het ook zeker niet zelf doen.
Dit dus, je gaat je toch niet druk lopen maken om elke sukkel die er graag met je vriendin vandoor zou gaan? Nog erger: Je gaat je toch niet druk maken om elke sukkel die er graag met andermans vriendin vandoor zou gaan?

Als je een beetje leuke vriendin hebt zijn er op elk moment een aantal "vrienden", die op iedere kans zouden springen om haar in bed te krijgen. Nou en? Man codes zijn een mythe, de enige pact die je hebt is met je vriendin.

Wat mij betreft is dit gewoon fair game. Als ik een meisje écht leuk zou vinden, of per sé van mijn singlestatus afwilde, zou ik me niet druk gaan maken over één of andere sukkel die ik niet ken. Let zelf maar op je vriendin.
pi_160244013
Heb haar vandaag weer gezien en vandaag is ook echt het woord 'relatie' ter sprake gekomen. Van beide kanten zijn er gevoelens en we denken dat wij echt wel een goede relatie zouden kunnen hebben. Ze heeft ook duidelijk gemaakt dat ze mij zeker niet kwijt wilt. We zijn er wel van geschrokken dat het allemaal zo snel is gegaan (binnen 2 weken) en we zitten natuurlijk nog met haar vriend die nog van niks weet. Communicatief sta ik wat sterker in mijn schoenen dan haar, dus ik ga haar begeleiden in wat ze het beste tegen haar vriend kan zeggen (dat ze heel veel contact met mij heeft, hoe ze haar gevoelens uit, etc.). Het ligt aan de reactie van haar vriend of we echt verder gaan als koppel.
pi_160244189
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:58 schreef NicoRosberg het volgende:
Heb haar vandaag weer gezien en vandaag is ook echt het woord 'relatie' ter sprake gekomen. Van beide kanten zijn er gevoelens en we denken dat wij echt wel een goede relatie zouden kunnen hebben. Ze heeft ook duidelijk gemaakt dat ze mij zeker niet kwijt wilt. We zijn er wel van geschrokken dat het allemaal zo snel is gegaan (binnen 2 weken) en we zitten natuurlijk nog met haar vriend die nog van niks weet. Communicatief sta ik wat sterker in mijn schoenen dan haar, dus ik ga haar begeleiden in wat ze het beste tegen haar vriend kan zeggen (dat ze heel veel contact met mij heeft, hoe ze haar gevoelens uit, etc.). Het ligt aan de reactie van haar vriend of we echt verder gaan als koppel.
Huh? Als hij niet kwaad is, gaan jullie als drietal verder?
pi_160244372
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:04 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Huh? Als hij niet kwaad is, gaan jullie als drietal verder?
Nee. Wij vinden dat haar vriend moet weten dat we al zo vaak hebben afgesproken. Ooit komt hij er toch achter. Dat kan volgende week al zijn, het kan ook nog een jaar duren, maar het komt uit! Daarom willen we dat hij het binnen een week wel weet. Je kunt natuurlijk een kwade reactie verwachten en in het uiterste geval wil hij niet verder. Ik heb aangegeven dat als dat het geval is, dat ze dan altijd bij mij kan komen. Ze vond dit fijn om te horen. Ben dus benieuwd naar zijn reactie.
pi_160244476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Nee. Wij vinden dat haar vriend moet weten dat we al zo vaak hebben afgesproken. Ooit komt hij er toch achter. Dat kan volgende week al zijn, het kan ook nog een jaar duren, maar het komt uit! Daarom willen we dat hij het binnen een week wel weet. Je kunt natuurlijk een kwade reactie verwachten en in het uiterste geval wil hij niet verder. Ik heb aangegeven dat als dat het geval is, dat ze dan altijd bij mij kan komen. Ze vond dit fijn om te horen. Ben dus benieuwd naar zijn reactie.
Sjezus man. Doe nou niet alsof je aardig bent of goede bedoelingen hebt. Laat dat meisje haar vriend dan dumpen of neem afstand.
pi_160245087
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:58 schreef NicoRosberg het volgende:
Het ligt aan de reactie van haar vriend of we echt verder gaan als koppel.
pi_160245438
quote:

[..]

Ik hoop dat ie je een paar flinke tikken geeft :)
know'm sayin?
word? word.
pi_160245803
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:47 schreef alors het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie je een paar flinke tikken geeft :)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_160247615
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je snapt dat ik haar in dit stuk alleen maar begeleid met hoe ze dingen aan moet pakken he? Het hoge woord zal ze uiteindelijk toch zelf moeten doen. Als het goed is krijg ik haar vriend nooit te zien.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 04:04:44 #279
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_160251221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Je snapt dat ik haar in dit stuk alleen maar begeleid met hoe ze dingen aan moet pakken he? Het hoge woord zal ze uiteindelijk toch zelf moeten doen. Als het goed is krijg ik haar vriend nooit te zien.
Je bent best wel een kwal, wist je dat?
pi_160253472
quote:
Gay best friend, dit dat.
pi_160253493
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:00 schreef Ludachrist het volgende:
Niet stoppen Nico, gewoon doorgaan en hou ons op de hoogte!
Volgens mij is zijn duim ondertussen gewoon tot Afrikaanse proporties uitgemergeld.
pi_160255157
Verbazingwekkend topic (of het nu echt is of niet).
Enerzijds TS die, ondanks dat hij heus wel weet dat hij meer dan vriendschap wil, het toch wil laten voorkomen alsof hij echt alleen maar vrienden wil zijn met dat meisje.
Anderzijds iedereen die erover valt dat hij interesse toont in een bezet meisje. Sinds wanneer zijn vrouwen hulpeloze wezens die niet voor zichzelf kunnen bepalen of ze met iemand zoals TS om willen gaan? Je kunt iemand niet tegen zijn/haar wil in versieren, maar het lijkt net alsof al die users bang zijn dat dat wel kan en het op zichzelf betrekken ofzo? Hij kan haar gewoon mee uit vragen en zij kan nee zeggen als ze niet wil.

Een baan is een prima analogie.

Stel dat meisje heeft een baan en gaat naar de sportschool. Daar ziet een manager van een ander bedrijf haar sporten en ze raken aan de praat. Die manager denkt "Goh, dit meisje is echt heel gedreven en is een expert in haar gebied, zo iemand zou ik graag aannemen, zou ze werkloos zijn?" Na een paar gesprekken blijkt dat ze al een baan heeft maar die manager denkt "Hmm, misschien kan ik haar een interessantere functie aanbieden." Hij nodigt haar uit om eens te komen praten en ze is enthousiast. Na het gesprek stuurt ze hem nog een YouTube filmpje over een lezing van een interessante spreker. Vervolgens spreken zij en de manager nog eens af en de manager biedt haar een baan aan. Ze vertelt hem dat ze niet weet wat haar opzegtermijn is en zegt het er met haar huidige werkgever over te zullen hebben. Als dat het verhaal zou zijn en dat zou in WGR gepost worden, zou iedereen denken "Lekker boeiend, gefeliciteerd met je nieuwe baan."

Waarom zou dat voor relaties anders zijn?
pi_160256015
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ja, jammer is dat. Je verdient namelijk wel een paar tikken. En lepra aan je penispunt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_160256210
Operc, het gaat niet om het feit dat hij achter een bezet meisje aan gaat, maar dat hij het voor doet komen alsof het vriendschappelijk is. Meisje in kwestie klinkt heel naief en ts zegt wel heel lief dat ze welkom is als haar vriend haar dumpt, maar met welkom zijn bedoelt hij eigenlijk dat ze dan in zijn bed welkom is.
pi_160256298
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:02 schreef Operc het volgende:
Verbazingwekkend topic (of het nu echt is of niet).
Enerzijds TS die, ondanks dat hij heus wel weet dat hij meer dan vriendschap wil, het toch wil laten voorkomen alsof hij echt alleen maar vrienden wil zijn met dat meisje.
Anderzijds iedereen die erover valt dat hij interesse toont in een bezet meisje. Sinds wanneer zijn vrouwen hulpeloze wezens die niet voor zichzelf kunnen bepalen of ze met iemand zoals TS om willen gaan? Je kunt iemand niet tegen zijn/haar wil in versieren, maar het lijkt net alsof al die users bang zijn dat dat wel kan en het op zichzelf betrekken ofzo? Hij kan haar gewoon mee uit vragen en zij kan nee zeggen als ze niet wil.

Een baan is een prima analogie.

Stel dat meisje heeft een baan en gaat naar de sportschool. Daar ziet een manager van een ander bedrijf haar sporten en ze raken aan de praat. Die manager denkt "Goh, dit meisje is echt heel gedreven en is een expert in haar gebied, zo iemand zou ik graag aannemen, zou ze werkloos zijn?" Na een paar gesprekken blijkt dat ze al een baan heeft maar die manager denkt "Hmm, misschien kan ik haar een interessantere functie aanbieden." Hij nodigt haar uit om eens te komen praten en ze is enthousiast. Na het gesprek stuurt ze hem nog een YouTube filmpje over een lezing van een interessante spreker. Vervolgens spreken zij en de manager nog eens af en de manager biedt haar een baan aan. Ze vertelt hem dat ze niet weet wat haar opzegtermijn is en zegt het er met haar huidige werkgever over te zullen hebben. Als dat het verhaal zou zijn en dat zou in WGR gepost worden, zou iedereen denken "Lekker boeiend, gefeliciteerd met je nieuwe baan."

Waarom zou dat voor relaties anders zijn?
Omdat je er binnen een relatie wèl op moet kunnen vertrouwen dat de ander niet buiten de pot pist. Daar komt namelijk alleen maar rotzooi van.

Het ageren tegen de TS is gewoon omdat hij een schijnheilige, liegende, bedriegende gluiperd is.
pi_160256446
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef sibella2 het volgende:
Operc, het gaat niet om het feit dat hij achter een bezet meisje aan gaat, maar dat hij het voor doet komen alsof het vriendschappelijk is. Meisje in kwestie klinkt heel naief en ts zegt wel heel lief dat ze welkom is als haar vriend haar dumpt, maar met welkom zijn bedoelt hij eigenlijk dat ze dan in zijn bed welkom is.
Op een gegeven moment zal hij haar toch moeten melden dat hij meer wil dan vriendschap. Dan kan dat meisje nee zeggen als ze daar geen behoefte aan heeft. Mensen vervolgens toewensen dat ze in elkaar geslagen worden en een SOA oplopen... Tsja, ik snap dat niet echt. (Dat stelde jij niet overigens. :) )
pi_160256465
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Omdat je er binnen een relatie wèl op moet kunnen vertrouwen dat de ander niet buiten de pot pist. Daar komt namelijk alleen maar rotzooi van.

Het ageren tegen de TS is gewoon omdat hij een schijnheilige, liegende, bedriegende gluiperd is.
Binnen je relatie inderdaad. Dus dat meisje is daar verantwoordelijk voor. Daar heeft TS verder niets mee te maken en dat is zijn probleem ook niet.
pi_160258307
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:11 schreef Operc het volgende:

[..]

Op een gegeven moment zal hij haar toch moeten melden dat hij meer wil dan vriendschap. Dan kan dat meisje nee zeggen als ze daar geen behoefte aan heeft. Mensen vervolgens toewensen dat ze in elkaar geslagen worden en een SOA oplopen... Tsja, ik snap dat niet echt. (Dat stelde jij niet overigens. :) )
Maar zich eerst overal tussen wurmen en lekker stoken alsof het echt een nice guy is. Als je echt zo'n alfa wil zijn, wees dan gewoon eerlijk in plaats van dat schijnheilige gedrag.

Ik had hem die pets overigens zelf verkocht, daar hoefde mijn vriendje niet aan te pas te komen ;)
pi_160258859
quote:
Het enige waar ik van walg is de schijnheiligheid waarmee je dit doet. Kom op, op een anoniem forum kun je toch wel gewoon toegeven dat je haar wil neuken en dat het je geen moer interesseert dat ze al een vriend heeft?

Wees trots op het feit dat je een klootzak bent. :P
pi_160258881
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:36 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Ga huilen. Hij (de huidige vriend van deze dame) had maar wat meer zijn best moeten doen.
pi_160258932
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:53 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Niet doen man. Straks ben je haar kwijt, omdat het allemaal veel te lang duurt.

En dat wil jij toch ook niet? laat haar kiezen.
pi_160258974
quote:

[..]

_O-

Mr steal ya girl.
pi_160259212
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dit hele topic is bij elkaar gelogen. :')
pi_160259468
Dit moet wel een troll zijn. :')
Met je zus zoenen. :')
Nog nooit een relatie hebben gehad maar opeens fixt hij een Chick. :')
Meisje die geïnterneerd is in een trietse sukkel. :')
Troll. :')
pi_160262105
Ik vind dat Nico het goed en voorzichtig aanpakt. Hij houdt rekening met hun gevoelens. Als die relatie toch al over is, dan kan Nico net zo goed inhaken:) Waarschijnlijk wordt Nico ook weer na een tijdje ingeruild voor een ander. Maar dan hebben ze samen al een kindje.
pi_160263164
Kan dit topic gereekst worden?

Heeft iets in zich van een Neverending Story waarbij de nieuwe vriendin van Nico een nieuw vriendje - die eigenlijk eerst alleen maar vriendschap zoekt - tegenkomt op de sportschool.

Graag volg ik dan hoe Nico alle verwikkelingen hier weer gaat uitleggen :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_160264889
Ik ben fan van Nico, is dat raar?
pi_160268607
Nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 28-02-2016 00:40:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')