Hoe denk je nou dat het in een relatie werkt? Dat je bij elk dipje en elke interessant ander persoon weer naar groener gras gaat? Want je bent nu eenmaal verliefd? En dat moet je altijd maar volgen? Denk je dat je dan ooit een duurzame stabiele relatie gaat vinden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef NicoRosberg het volgende:
Sommigen mogen mij een hufter vinden, maar bedenk wel dat ik haar mee uit vroeg toen ik nog niet wist dat ze een vriend had en dat zij op het voorstel in ging. Van allebei de kanten is het niet ideaal, weet ik! En het zij zo ja, want je kiest er niet bewust voor om op iemand verliefd te worden. Ik niet, zij niet, niemand niet.
Deze topics zijn inderdaad van enkele maanden geleden, maar de situatie waarin ik nu zit heeft me geleerd dat je liefde niet kunt afdwingen. En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
Maar ik denk dat het een troll is...
Want hier: R&P / Ik ben alleen overgebleven
zegt 'ie dat 'ie nog nooit gezoend heeft.
Maar hier: SEX / Vanaf wanneer noemen jullie iets incest?
beweert 'ie dat 'ie regelmatig heeft zitten tongen met zijn zus... Met zijn zus? Ja, met zijn zus.
Ik denk dat jij gewoon een beetje ziek bent.
Dus dwing je liefde af bij iemand die bezet is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Deze topics zijn inderdaad van enkele maanden geleden, maar de situatie waarin ik nu zit heeft me geleerd dat je liefde niet kunt afdwingen.
Daar wordt het niet beter van.quote:En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!
Oh, in dat geval is het volkomen normaal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:
En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!
Ik ben altijd fan van een ander niet aandoen wat je zelf ook niet zou willen overkomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:25 schreef Libertarisch het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat TS gewoon achter dat meisje is aangegaan. Zoveel meiden zijn bezet (zeker de leukere) dus uit welke vijver moet je gaan vissen dan?
Dat een vent achter een vrouw aangaat is logisch. Het is aan de vrouw om hem te accepteren of niet. Dus de vrouw heeft een grote verantwoordelijkheid hierin.
Ik weet dat dit heel ouderwets klinkt maar het is gewoon de natuur. Ik kan er ook niks aan doen.
Wel eens? Je hebt naakt met haar onder de dekens gelegen en aan haar tietjes gezeten terwijl jij met je kloppende tampeloeres tegen haar aan reed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Deze topics zijn inderdaad van enkele maanden geleden, maar de situatie waarin ik nu zit heeft me geleerd dat je liefde niet kunt afdwingen. En ja, ik heb wel eens met mijn zus gezoend, maar ook met wederzijdse goedkeuring hoor!
Hier kan ik me in vinden. Dat ik vanochtend om 8:30 een berichtje krijg: 'Hey, lekker geslapen? Wat staat er vandaag op jouw programma? Ik was vanochtend om 8:00 al in (mijn dorp) om boodschappen te doen.' dat is op initiatief van haar. Ik vraag daar niet naar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:25 schreef Libertarisch het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat TS gewoon achter dat meisje is aangegaan. Zoveel meiden zijn bezet (zeker de leukere) dus uit welke vijver moet je gaan vissen dan?
Dat een vent achter een vrouw aangaat is logisch. Het is aan de vrouw om hem te accepteren of niet. Dus de vrouw heeft een grote verantwoordelijkheid hierin.
Ik weet dat dit heel ouderwets klinkt maar het is gewoon de natuur. Ik kan er ook niks aan doen.
Volgens het woordenboekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:53 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien moet je eens de betekenis van initiatief opzoeken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:57 schreef Jordy-B het volgende:
Van die klootviool die haar heeft aangesproken in de sportschool om een keer uit te gaan.
En een week later "ineens" smoorverliefd is tot op het niveau waarin hij niet de wil of zelfbeheersing heeft om dat te negeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:57 schreef Jordy-B het volgende:
Van die klootviool die haar heeft aangesproken in de sportschool om een keer uit te gaan.
Plot twist: Het blijkt haar broer te zijn. Net als TS met z'n zus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:29 schreef MichelWuyts het volgende:
Misschien heeft ze helemaal geen vriend.
Wat ik me afvraag hoe oud/jong het zusje van TS was waarmee hij wel/niet incest had met die wederzijdse goedkeuring, waarbij zij uiteraard het initiatief namquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Plot twist: Het blijkt haar broer te zijn. Net als TS met z'n zus.
vijf jaar ouder.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag hoe oud/jong het zusje van TS was waarmee hij wel/niet incest had met die wederzijdse goedkeuring, waarbij zij uiteraard het initiatief nam
Het gaat er dan ook om hoe je handelt, op verliefdheid heb je inderdaad geen invloed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ik geef toe, ik ben bang dat dit wat meer gaat worden dan vriendschap. Vanavond gebruikte ze op Facebook het woord 'spannend' wel op een heel intieme manier. Ik verwacht dat dit een geval wordt waarin zij gevoelens krijgt voor een ander (mij) en dat ik verliefd word op een meisje in een relatie. Niet ideaal, maar verliefdheid kun je niet onderdrukken.
Zo, dit zag je inderdaad echt niet aankomen met de manier waarop jij hebt gehandeld!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ik geef toe, ik ben bang dat dit wat meer gaat worden dan vriendschap. Vanavond gebruikte ze op Facebook het woord 'spannend' wel op een heel intieme manier. Ik verwacht dat dit een geval wordt waarin zij gevoelens krijgt voor een ander (mij) en dat ik verliefd word op een meisje in een relatie. Niet ideaal, maar verliefdheid kun je niet onderdrukken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, dit zag je inderdaad echt niet aankomen met de manier waarop jij hebt gehandeld!
Ik hoop maar dat je speciaal genoeg bent voor haar, want anders word je misschien aan de kant gezet voor een hunk uit de sportschool die alleen vriendschappelijk wil zijn met haar. Wel zo spannend, haha.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd? Als je het zo ziet dan zou je maar één meisje in je leven mogen kennen. Uit een gewone vriendschap kunnen ook weer andere dingen voortkomen. Via vrienden leer je weer andere mensen kennen waardoor je misschien wel een partner tegen het lijf loopt. Velen denken alleen maar aan een relatie wanneer ze aan iemand van het andere geslacht denken. Zo kom je niet ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |