Heb ik al geprobeerd, maar werkt ook niet. Veel nepprofielen, vrouwen die niks meer laten horen, etc., etc.quote:Op zondag 20 september 2015 23:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wees blij dat je nu leeft en niet 50 jaar geleden. Er is namelijk een eenvoudige oplossing voor jouw "probleem" en die bestaat uit internetdating.
Meld je aan bij zo'n site en ga wat dates regelen. Als je een stuk of 50 dates hebt gehad, kunnen we verder praten.
Maar ik denk dat jouw probleem dan geen probleem meer is.
Heb je al eens een betaalde datingsite geprobeerd? "Criminelen" betalen vast geen geld speciaal voor fake profielenquote:Op zondag 20 september 2015 23:56 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, maar werkt ook niet. Veel nepprofielen, vrouwen die niks meer laten horen, etc., etc.
Zelf heb ik jarenlang allerlei sites geprobeerd. relatieplanet, parship, christelijke sites, sites voor hoger opgeleiden e.d. Allemaal aardig. Maar het beste beviel lexa.nl.quote:Op zondag 20 september 2015 23:56 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, maar werkt ook niet. Veel nepprofielen, vrouwen die niks meer laten horen, etc., etc.
Ja, precies, mijn neef was 28 jaar toen hij voor het eerst verkering kreeg, helemaal goed gekomenquote:Op maandag 21 september 2015 00:12 schreef blondetrien het volgende:
Jeetje, joh. Je bent 22! Kan met je gemis voorstellen, hoor, maar "alleen overgebleven"? Je doet alsof het leven alweer bijna voorbij is.
Even terug naar de realiteit graag.
Nou idd, ik dacht heel zijn familie is uitgemoord ofzoquote:Op maandag 21 september 2015 00:12 schreef blondetrien het volgende:
Jeetje, joh. Je bent 22! Kan met je gemis voorstellen, hoor, maar "alleen overgebleven"? Je doet alsof het leven alweer bijna voorbij is.
Ik snap zijn gevoel wel. Overal hoor ik: je zit nu in de bloei van je leven blablablabla en als je dan alleen bent en blijft voelt dat echt niet lekker. Helemaal omdat je elk jaar ouder wordt en mensen als ons meestal ook in dat schuitje blijven en voor je het weet ben je begin 30;( Er zijn niet voor niks mensen (en ja ook dames) die gewoon hun hele leven alleen zijn gebleven maar die het wel anders hadden willen zien. Oók normale types waar qua karakter en uiterlijk niks mis mee is maar bijvoorbeeld bindingsangst hebben opgebouwd omdat ze al zo lang alleen hebben geleefd dat je na 40 jaar niet nog met een partner iets kan opbouwen / uit handen geven etc.quote:Op maandag 21 september 2015 00:12 schreef blondetrien het volgende:
Nou, dát absoluut! Je bent veel te gefocust op het partner vinden en er is ook een beetje een sfeertje van een selffulfilling prophecyquote:Op maandag 21 september 2015 01:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Kom eerst eens af van het idee dat het leven zonder partner geen zin heeft.
Denk dat dit effectiever en doelgerichter is dan honderden keren daten.quote:Op maandag 21 september 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
Joh 22 jaar pas...
meldt je gewoon hier R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
zoals je ziet ben je de enige niet.
dat dacht ik ookquote:Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou idd, ik dacht heel zijn familie is uitgemoord ofzo
Bij betaalde datingsites zijn de sites zelf de crimineel. Die maken nepprofielen aan die beheert worden door werknemers om betaalde klanten te lokken en net zo lang aan het lijntje te houden dat ze nog een maand langer abonnee blijven.quote:Op zondag 20 september 2015 23:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb je al eens een betaalde datingsite geprobeerd? "Criminelen" betalen vast geen geld speciaal voor fake profielen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |