abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156260468
Mijn grootste angst lijkt zo langzamerhand aardig uit te komen: alleen overblijven. Ik ben nu 22 en heb nog nooit een relatie gehad. Zelfs nog nooit gedatet en dus ook nog nooit gekust of seks gehad. Ik kan me nog goed herinneren dat ik als kind van een jaar of 9 tegen mijn vader zei 'Pap, hoe gaat dat later als ik groot ben met een vrouw vinden? Ik weet niet hoe dat moet.' Alsof ik het toen al aanvoelde dat dit ging gebeuren.

In april van dit jaar dacht ik eindelijk iemand tegen te zijn gekomen waar ik van dacht dat er uiteindelijk wel iets meer in kon zitten. We stonden allebei als verkoper op een beurs, werkten voor hetzelfde merk en waren allebei vrijgezel. We hadden het enorm gezellig met mekaar, we deden eigenlijk alles samen en er werd ook wel wat geknuffeld. We hadden ook nog eens dezelfde interesses. Na 7 dagen lang van 10:00 tot 22:00 continue met haar samengewerkt te hebben kon ik wel zeggen dat ik verliefd was geworden. Ik had haar mee uit gevraagd, maar uiteindelijk zag zij toch niks in mij. Ik had haar totaal verkeerd ingeschat, want ik had het idee dat de interesse wederzijds was. Dus weer terug bij af.

Op het gebied van vrouwen versieren heb ik weinig ervaring en ik heb hier ook best veel moeite mee. Zoals uit de vorige alinea wel al duidelijk is heb ik best wel wat verkoopervaring, dus het is zeker niet zo dat ik mensenschuw ben, maar het is echt het bang zijn voor een afwijzing van vrouwen. Iedereen om mij heen hoor ik praten over 'mijn vriend' of 'mijn vriendin'. Dit maakt het voor mij nog extra lastig om zomaar op vrouwen af te stappen. Het lijkt echt of iedereen bezet is en zit een bezette vrouw wel te wachten op iemand die haar wilt versieren? Tuurlijk niet. De kans dat je een vrouw aanspreekt die nog single is lijkt vrijwel nihil. Op zoiets als een beurs gaat het contact maken met anderen vanzelf, dus dan is de drempel om iemand mee uit te vragen ook veel lager. Op een gelegenheid waar contact maken niet zo vanzelf gaat, bijvoorbeeld in de sportschool, heb ik het een stuk lastiger hiermee.

Ik ben nu 22 en heb echt wel behoefte aan iemand extra in mijn leven. Het voelt ook echt alsof het NU moet gebeuren omdat ik anders nooit meer iemand zal vinden. Ik ken er van mijn leeftijd die al kinderen hebben en getrouwd zijn. Het is echt ontzettend moeilijk om te zien dat sommigen al zo ver zijn terwijl ik nog niks heb.

Hoe kan ik van de angst voor afwijzing af komen en hoe krijg ik de gedachte 'zij zal toch wel een vriend hebben' bij elke vrouw uit mijn hoofd? En zijn er hier op dit forum forummers die hetzelfde mee hebben gemaakt maar uiteindelijk toch nog iemand gevonden hebben? Hoe gingen jullie hier mee om?
  zondag 20 september 2015 @ 23:53:38 #2
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156260619
Wees blij dat je nu leeft en niet 50 jaar geleden. Er is namelijk een eenvoudige oplossing voor jouw "probleem" en die bestaat uit internetdating.

Meld je aan bij zo'n site en ga wat dates regelen. Als je een stuk of 50 dates hebt gehad, kunnen we verder praten.

Maar ik denk dat jouw probleem dan geen probleem meer is.
pi_156260724
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 23:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wees blij dat je nu leeft en niet 50 jaar geleden. Er is namelijk een eenvoudige oplossing voor jouw "probleem" en die bestaat uit internetdating.

Meld je aan bij zo'n site en ga wat dates regelen. Als je een stuk of 50 dates hebt gehad, kunnen we verder praten.

Maar ik denk dat jouw probleem dan geen probleem meer is.
Heb ik al geprobeerd, maar werkt ook niet. Veel nepprofielen, vrouwen die niks meer laten horen, etc., etc.
pi_156260794
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 23:56 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Heb ik al geprobeerd, maar werkt ook niet. Veel nepprofielen, vrouwen die niks meer laten horen, etc., etc.
Heb je al eens een betaalde datingsite geprobeerd? "Criminelen" betalen vast geen geld speciaal voor fake profielen :P
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_156260854
quote:

[..]

Zelf heb ik jarenlang allerlei sites geprobeerd. relatieplanet, parship, christelijke sites, sites voor hoger opgeleiden e.d. Allemaal aardig. Maar het beste beviel lexa.nl.

Je moet wel gebruik leren maken van de "wet van de grote getallen". Eén date is niks. Tien dates is ook niks. Je moet denken in tientallen of honderden dates, voordat het gaat "renderen".

Dat kost uiteraard wel tijd, die moet je nu eenmaal investeren.
pi_156261037
Joh 22 jaar pas...

meldt je gewoon hier R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7

zoals je ziet ben je de enige niet.
pi_156261134
Herkenbaar, en ben zelfs al ouder.. Familie en mensen om mij heen zijn inmiddels ook allemaal voorzien lijkt het, en inderdaad die vraag 'wanneer kom jij nou eens met een meid thuis' stellen ze steeds minder... ;( Wat ik wel geleerd heb is dat geforceerd zoeken (ook online!!) niet werkt. Ook je leven op orde stellen is een veelgehoorde uitspraak, maar liefde overkomt je vaak wanneer je het niet verwacht, in goede of slechte tijden. Ik ben dit weekend sinds lange tijd weer eens uitgegaan, in mijn uppie, en het viel eigenlijk helemaal niet tegen. Nee, geen meid aan de haak geslagen, maar wel een toffe tijd gehad :) Ook experimenteer ik een beetje met mijn uiterlijk qua kleding en baardje laten staan etc. omdat ik altijd jonger wordt geschat. Blijkt dat niks voor mij en faal ik hard, dan heb ik het iig wel geprobeerd.
pi_156261201
Jeetje, joh. Je bent 22! Kan met je gemis voorstellen, hoor, maar "alleen overgebleven"? Je doet alsof het leven alweer bijna voorbij is.

Even terug naar de realiteit graag.
pi_156261241
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 00:12 schreef blondetrien het volgende:
Jeetje, joh. Je bent 22! Kan met je gemis voorstellen, hoor, maar "alleen overgebleven"? Je doet alsof het leven alweer bijna voorbij is.

Ja, precies, mijn neef was 28 jaar toen hij voor het eerst verkering kreeg, helemaal goed gekomen
hoor :+
pi_156261434
quote:

Nou idd, ik dacht heel zijn familie is uitgemoord ofzo
pi_156261519
quote:

Ik snap zijn gevoel wel. Overal hoor ik: je zit nu in de bloei van je leven blablablabla en als je dan alleen bent en blijft voelt dat echt niet lekker. Helemaal omdat je elk jaar ouder wordt en mensen als ons meestal ook in dat schuitje blijven en voor je het weet ben je begin 30;( Er zijn niet voor niks mensen (en ja ook dames) die gewoon hun hele leven alleen zijn gebleven maar die het wel anders hadden willen zien. Oók normale types waar qua karakter en uiterlijk niks mis mee is maar bijvoorbeeld bindingsangst hebben opgebouwd omdat ze al zo lang alleen hebben geleefd dat je na 40 jaar niet nog met een partner iets kan opbouwen / uit handen geven etc.

Maar om terug te komen op dit topic: 22 jaar is best jong ja, maar je moet het niet vergelijken zoals ik helaas nog weleens doe met gastjes van 18 die al 3 relaties achter de rug hebben met gewillige dames. Dat zijn vaak geen serieuze relaties, veel problemen later, maar in het begin wel de lusten :)

Als je richting de 30 gaat en nog steeds single bent zonder ooit relatie hebben gehad zie ik het wel somber in voor je... (tevens ook mijn grootste angst hoor :P)
pi_156261598
Komt wel goed schatje.
★★★
pi_156261625
Als je echt op zoek bent naar liefde, weet ik niet of online dating wel kan helpen. Maar als je gewoon die ervaring van daten met verschillende meiden, zoenen en seks wilt hebben, dan is online dating een van de beste uitvindingen sinds de penis. Genoeg mensen die ik ken, waarvan hun "vrouwenleven" hiermee is begonnen, en daardoor een stuk zekerder zijn geworden op dat gebied
pi_156261922
Klinkt misschien moeilijk, maar ik zou toch proberen je niet al te druk te maken! Vrouwen vinden het juist leuk als je als man zelfverzekerd overkomt, dus probeer dat uit te stralen en je bent al een heel eind ;)
Jammer dat het met dat ene meisje niks is geworden, maar wil niet zeggen dat het een volgende keer met een ander meisje ook zo zou lopen. En echt niet ieder meisje is bezet! Datingsites, zoals al genoemd is ook een goede optie als je in het ''echt'' niet veel leuke meisjes ontmoet. En inderdaad, niet na 1 mislukte date meteen opgeven!
  maandag 21 september 2015 @ 01:27:10 #15
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156262434
Pffff, 22 pas.. en nu al helemaal bang dat het noooooooooit meer wat zal worden. :D Je bent net uit je kindertijd man...
En er te veel een obsessie van maken is ook niet de meest handige manier om ermee om te gaan als je het mij vraagt. Als je je vrouwelijke medemens te veel als potentieel relatiemateriaal gaat lopen beschouwen in contact ermee, dan is de kans groot dat dit je gedrag bepaalt, en je zenuwachtig wordt en je het gevoel krijgt te moeten presteren in situaties met vrouwen. Weg spontaniteit, weg authenticiteit... werkt waarschijnlijk alleen maar als een afknapper.
Begin liever eens met voor jezelf er minder gewicht aan te hangen. Vaak werkt het bij dit soort dingen allemaal heel paradoxaal, en zet je allerlei mechanismen in werking die er juist voor zorgen dat je in stand houdt, wat je wenst te veranderen. Daarentegen ontstaat bij het loslaten van al die gewicht in de schaal, juist ruimte in jezelf, waardoor meer rust, en daardoor waarschijnlijk aantrekkelijker voor vrouwen.

Klinkt cliché, maar eerst gelukkig worden met je zelf, en dan pas het vrouwtje... Kom eerst eens af van het idee dat het leven zonder partner geen zin heeft. En vanuit je onafhankelijkheid vervolgens jezelf dan openstellen voor een relatie, werkt, denk ik, beter.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156262485
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 01:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Kom eerst eens af van het idee dat het leven zonder partner geen zin heeft.
Nou, dát absoluut! Je bent veel te gefocust op het partner vinden en er is ook een beetje een sfeertje van een selffulfilling prophecy :o Niet doen. En denken dat 22 oud is voor het vinden van een partner, het is bijna schattig, maar ik begrijp dat het voor jou een reële (saboterende!) gedachte is.

Kruip uit die slachtofferrol, sta open voor contacten en probeer eventueel goede datingsites uit. Ga daten met het idee dat je een leuke dag/avond gaat hebben, niet met het idee dat je de moeder van je kinderen gaat ontmoeten :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156262531
Geeft niets. Komt vanzelf wel.
pi_156262640
Maak je niet druk man, ik ben 27 en ook nog nooit een relatie gehad.
ADHD-C
pi_156262915
Het is niet per se dat je nu iets MOET, maar ik snap je probleem wel. Wat ik vooral lees is de angst voor een afwijzing. Ik heb dit zelf lange tijd gehad en zelfs nu nog wel een klein beetje nog. Het grootste punt wat je je moet realiseren is dat er niks ergs gebeurd wanneer een vrouw je afwijst. Klinkt makkelijk maar in je hoofd is het een stuk moeilijker, in ieder geval dat was voor mij zo.

Wat mij enigzins geholpen heeft is het gewoon een paar keer doen, dan wordt je maar een paar keer afgewezen, boeiend. Verder nam ik een beetje een schijt aan alles attitude aan. Een meisje wijst je op een beetje lullige manier af? Her loss, volgende chick beter. Oja en het boeit helemaal niet als een dame al een vriend heeft. Die afwijzing die je dan krijgt is niet eens op jou als persoon gericht maar simpelweg omdat ze al een relatie heeft.
pi_156263136
quote:
12s.gif Op maandag 21 september 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
Joh 22 jaar pas...

meldt je gewoon hier R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7

Denk dat dit effectiever en doelgerichter is dan honderden keren daten.
pi_156263205
Als je nu eerst even zorgt dat je in je eentje gelukkig bent, nu kom je een beetje over alsof dit het einde van de wereld is. Voor de rest probeer lexa eens maak een leuk profiel je moet wel veel mailen want je komt om in de nepprofielen op dat soort sites. je moet wat om mannen te lokken op zo'n site. dus gewoon al je machtes mailen die je aanspreken. Baat het niet dan schaadt je alleen Lexa ermee.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 21 september 2015 @ 09:10:00 #22
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_156264245
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

dat dacht ik ook
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
pi_156264347
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 23:58 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Heb je al eens een betaalde datingsite geprobeerd? "Criminelen" betalen vast geen geld speciaal voor fake profielen :P
Bij betaalde datingsites zijn de sites zelf de crimineel. Die maken nepprofielen aan die beheert worden door werknemers om betaalde klanten te lokken en net zo lang aan het lijntje te houden dat ze nog een maand langer abonnee blijven.
pi_156265042
Ik zat in een soortgelijke situatie. Het klopt wat je zegt:

Heb je verder geen vrienden waarmee je kunt uitgaan? Het is wel fijn om alvast wat vrouwen gezoend te hebben, zodat je je niet compleet onervaren voelt. Dan zal je ook zien dat het redelijk als vanzelf gaat.

Op je 22e bang zijn dat je alleen gaat blijven is natuurlijk absurd. :D Al snap ik het gevoel wel.
pi_156265908
Van een afwijzing ga ik inderdaad niet dood, maar elke afwijzing bevorderd zeker niet mijn zelfvertrouwen in de omgang met vrouwen.
Mijn enige echte vriend is mijn broertje. Hij is pas 16, maar wij zijn echt 2 dezelfde als het op hobby's, etc. aankomt. Onze hobby's zijn wel van die typische mannendingen (karten, autosport, darten, etc.). Daarnaast doe ik nog veel fitnessen en zwemmen. Op het circuit zul je niet snel een vrouw tegenkomen en tijdens het darten is het aantal vrouwen ook op 1 hand te tellen. Met fitnessen en zwemmen kom je nog wel eens een vrouw tegen, maar daar gaat contact maken niet vanzelf. Dan is de angst voor afwijzing er weer waardoor een gesprek er niet van komt.
pi_156265958
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:03 schreef NicoRosberg het volgende:
Van een afwijzing ga ik inderdaad niet dood, maar elke afwijzing bevorderd zeker niet mijn zelfvertrouwen in de omgang met vrouwen.
Mijn enige echte vriend is mijn broertje. Hij is pas 16, maar wij zijn echt 2 dezelfde als het op hobby's, etc. aankomt. Onze hobby's zijn wel van die typische mannendingen (karten, autosport, darten, etc.). Daarnaast doe ik nog veel fitnessen en zwemmen. Op het circuit zul je niet snel een vrouw tegenkomen en tijdens het darten is het aantal vrouwen ook op 1 hand te tellen. Met fitnessen en zwemmen kom je nog wel eens een vrouw tegen, maar daar gaat contact maken niet vanzelf. Dan is de angst voor afwijzing er weer waardoor een gesprek er niet van komt.
vroeger had je gewoon een disco ofzo :@ maar dat zal wel ouderwets zijn :')

Is er geen uitgaansgelegenheid bij je in de buurt?
Als je daar regelmatig je gezicht laat zien, heb je zo aanspraak :P

Kan je gewoon een keer tegen een meisje zeggen, hé ik zag jou hier vorige week ook al,
wil je iets drinken? *;
pi_156265967
of gaat dat tegenwoordig niet meer zo?
pi_156265974
Vroeger was het zó eenvoudig eigenlijk...
pi_156265977
maar ja (8>
pi_156266527
quote:
Hoe komt het dat je naast je broertje weinig echte contacten hebt?
pi_156266819
Uitgaan is helemaal niet mijn ding. Een concert vind ik op zijn tijd nog wel eens leuk, maar de discotheek is helemaal niks voor mij. In de kroeg kom ik wel regelmatig, maar alleen met darttoernooien.

Dat ik naast mijn broertje weinig andere contacten hebt ligt aan mijn verleden. In mijn jongere jaren ben ik gepest geworden (tot +/- 18 jaar). Mijn laatste studie heb ik op een school gedaan 150 km bij ons thuis vandaan. Dit was een exclusieve opleiding waar studenten uit het hele land en zelfs België en Duitsland naartoe kwamen. Ik heb daar een paar vriendschappen gemaakt, maar wel met mensen die meer dan 100 km bij mij vandaan wonen. Nu ik ben afgestudeerd is het vanwege de afstand onmogelijk om elke week af te spreken. Veel gaat dus via Whatsapp.
pi_156266890
quote:
17s.gif Op maandag 21 september 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
Online daten was voor mij voorheen ook heel makkelijk. Maar tegenwoordig lukt het mij ook van geen kanten meer ;(
pi_156267115
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:58 schreef War-horse het volgende:

[..]

Online daten was voor mij voorheen ook heel makkelijk. Maar tegenwoordig lukt het mij ook van geen kanten meer ;(
Tja, ik ben al een tijdje van de markt af dus ik weet ook niet meer hoe het moet :+
pi_156267183
Online dating wordt echt overschat
pi_156267305
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:54 schreef NicoRosberg het volgende:
Uitgaan is helemaal niet mijn ding. Een concert vind ik op zijn tijd nog wel eens leuk, maar de discotheek is helemaal niks voor mij. In de kroeg kom ik wel regelmatig, maar alleen met darttoernooien.

Dat ik naast mijn broertje weinig andere contacten hebt ligt aan mijn verleden. In mijn jongere jaren ben ik gepest geworden (tot +/- 18 jaar). Mijn laatste studie heb ik op een school gedaan 150 km bij ons thuis vandaan. Dit was een exclusieve opleiding waar studenten uit het hele land en zelfs België en Duitsland naartoe kwamen. Ik heb daar een paar vriendschappen gemaakt, maar wel met mensen die meer dan 100 km bij mij vandaan wonen. Nu ik ben afgestudeerd is het vanwege de afstand onmogelijk om elke week af te spreken. Veel gaat dus via Whatsapp.
Hoe reageren je ouders?

Woon je nog thuis?

Waarom heb je ten tijde van je studie in een andere stad geen initiatieven genomen?

Ben je opzoek naar een vaste relatie, of wil je scharrelen?
pi_156267338
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:10 schreef FANN het volgende:

[..]

Tja, ik ben al een tijdje van de markt af dus ik weet ook niet meer hoe het moet :+
Iedereen heeft een app op zijn debieltje en swippen dan door de selectie heen. Vroegah, moest je nog je pc opstarten en moeite doen om een date te vinden. Dat is nu allemaal niet meer nodig, en bovendiien iedere rasmongool heeft nu internet...

Tijden veranderen helaas...
pi_156267378
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:24 schreef War-horse het volgende:

[..]

Iedereen heeft een app op zijn debieltje en swippen dan door de selectie heen. Vroegah, moest je nog je pc opstarten en moeite doen om een date te vinden. Dat is nu allemaal niet meer nodig, en bovendiien iedere rasmongool heeft nu internet...

Tijden veranderen helaas...
Ik denk dat onder jonge vrouwen er nog altijd een taboe heerst om jezelf op een datingsite te plaatsen. Waarom zitten er dan altijd veel meer mannen of dergelijke sites?
pi_156267402
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik denk dat onder jonge vrouwen er nog altijd een taboe heerst om jezelf op een datingsite te plaatsen. Waarom zitten er dan altijd veel meer mannen of dergelijke sites?
Valt wel mee hoor, en heb vaak genoeg dat ze willen neuken, en enkel neuken doe ik niet. Daar ligt het probleem echt niet meer al jaren niet meer, dat taboe.
pi_156267409
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Omdat meer hopeloze mannen.
pi_156267419
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Omdat meer hopeloze mannen.
Vrouwen kunnen ook aardig hopeloos doen hoor :P
pi_156267438
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:27 schreef War-horse het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, en heb vaak genoeg dat ze willen neuken, en enkel neuken doe ik niet. Daar ligt het probleem echt niet meer al jaren niet meer, dat taboe.
Ik hoor wel dat het aanbod aan vrouwen op bijv Tinder minder is.
pi_156267440
quote:
17s.gif Op maandag 21 september 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
Waar heb je het over? :D Het is alleen maar makkelijker geworden. Gelijkgestemde personen vinden was nog nooit zo makkelijk als nu met het internet. Je hebt nu meer opties om dates te regelen in plaats van aangewezen te zijn op het uitgaansleven, school e.d.
pi_156267449
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:22 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe reageren je ouders?

Woon je nog thuis?

Waarom heb je ten tijde van je studie in een andere stad geen initiatieven genomen?

Ben je opzoek naar een vaste relatie, of wil je scharrelen?
Ik woon op dit moment weer thuis, maar heb gedurende mijn studie 3 jaar op kamers gezeten. Mijn ouders zouden het natuurlijk ook fijn vinden als ik een vriendin zou hebben. Mijn oma begint zich er zelfs al mee te bemoeien. Waarom ik geen initiatieven heb genomen lijkt me duidelijk toch? Angst voor afwijzing. Als ik aan een relatie begin wil ik wel iets vast.
pi_156267460
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:29 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik hoor zoveel...
pi_156267461
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:29 schreef syndroom het volgende:

[..]

Op iedere datingsite is de verhouding mannen:vrouwen krom. Ik hoorde van m'n huidige date hoeveel berichten zij in de eerste paar dagen kreeg, jezus.. :{
pi_156267466
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:29 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik woon op dit moment weer thuis, maar heb gedurende mijn studie 3 jaar op kamers gezeten. Mijn ouders zouden het natuurlijk ook fijn vinden als ik een vriendin zou hebben. Mijn oma begint zich er zelfs al mee te bemoeien. Waarom ik geen initiatieven heb genomen lijkt me duidelijk toch? Angst voor afwijzing. Als ik aan een relatie begin wil ik wel iets vast.
Misschien gewoon eerst eens iemand leren kennen.
pi_156267470
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar heb je het over? :D Het is alleen maar makkelijker geworden. Gelijkgestemde personen vinden was nog nooit zo makkelijk als nu met het internet. Je hebt nu meer opties om dates te regelen in plaats van aangewezen te zijn op het uitgaansleven, school e.d.
ik heb nog nooit online gedated _O- ik kom uit de vorige eeuw :+
pi_156267496
quote:

[..]

Weer thuis dus, dat is eigenlijk toch weer een stapje terug. Vrouwen vinden zelfstandigheid altijd wel fijn. Eigenlijk was die tijd dat jij op kamers zat en nog studeerde het uitgesproken moment om vrouwen te versieren. Op dat moment zijn leeftijdsgenoten ook beter bereikbaar.

Wat doe je op het moment behalve thuiszitten? Wat is zo ongeveer je dagbesteding?
pi_156267537
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2015 12:31 schreef FANN het volgende:

[..]

een fossiel! Mag ik je aanraken? :@
  maandag 21 september 2015 @ 12:34:58 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156267544
quote:

[..]

En wat zeg jij terug? Ga jij mee in hun verwachtingen of vind je het vervelend dat ze zich ermee bemoeien en zeg je dat dan ook?

Ik neem aan dat ze je een leuke vriendin gunnen, maar ik vraag me af of ze jou wel helpen door het zo te benadrukken. Zo krijg je m.i. alleen maar meer het gevoel dat het pas goed is als je een vriendin hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156267553
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:34 schreef War-horse het volgende:

[..]

een fossiel! Mag ik je aanraken? :@
even dan :P
pi_156267573
Maar serieus als je oma ermee begint te bemoeien wil dat wel wat zeggen :P
pi_156267593
Maar even on topic 22 jaar is hartstikke jong en TS heeft nog alle tijd om iemand te ontmoeten, ga desnoods een
keer alleen op vakantie met zo'n jongerengroepje ofzo, of moet álles tegenwoordig via internet?
pi_156267595
Kijk bij weet ik wel waar het aan ligt ben een dikke boze padlarf geworden die niet altijd even vrolijk reageert. Ja dat weet ik, dus kijk eens goed naar jezelf.
pi_156267612
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 12:37 schreef FANN het volgende:
Maar even on topic 22 jaar is harstikke jong en TS heeft nog alle tijd om iemand te ontmoeten, ga desnoods een
keer alleen op vakantie met zo'n jongerengroepje ofzo, of moet álles tegenwoordig via internet?
Internet everywhere. Ben weleens uitgeweest in een hippe bar, mobiletjes overal... Snapte dat echt niet.
pi_156267617
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2015 12:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Juist voor mensen uit de vorige eeuw is internetdating een heel goed medium.
pi_156267626
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2015 12:38 schreef War-horse het volgende:

[..]

Internet everywhere. Ben weleens uitgeweest in een hippe bar, mobiletjes overal... Snapte dat echt niet.
ja, dat is de pest tegenwoordig, iedereen zit met zijn neus in die mobiel ;(
pi_156267631
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2015 12:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Juist voor mensen uit de vorige eeuw is internetdating een heel goed medium.
ja ja ^)
pi_156267642
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:38 schreef FANN het volgende:

[..]

ja, dat is de pest tegenwoordig, iedereen zit met zijn neus in die mobiel ;(
En dan ben ik diegene die hem nooit bij heeft. Tja...
pi_156267662
Is grappig vaak leer je iemand kennen, begint diegene van hoe kan ik je bereiken noemt hij allerlei apps op... Zeg ik op mijn beurt joh doe niet zo moeilijk,, Kom gewoon langs of zo en dan zitten ze je aan te kijken zo van? ;( :')
pi_156267671
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 12:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat zeg jij terug? Ga jij mee in hun verwachtingen of vind je het vervelend dat ze zich ermee bemoeien en zeg je dat dan ook?

Ik neem aan dat ze je een leuke vriendin gunnen, maar ik vraag me af of ze jou wel helpen door het zo te benadrukken. Zo krijg je m.i. alleen maar meer het gevoel dat het pas goed is als je een vriendin hebt.
Als hij dan optrekt met zijn broertje, waarom neemt hij hem dan niet mee?
pi_156267680
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:40 schreef War-horse het volgende:
Is grappig vaak leer je iemand kennen, begint diegene van hoe kan ik je bereiken noemt hij allerlei apps op... Zeg ik op mijn beurt joh doe niet zo moeilijk,, Kom gewoon langs of zo en dan zitten ze je aan te kijken zo van? ;( :')
Of gewoon een SMS sturen :P
pi_156267693
quote:
Maar even on topic 22 jaar is hartstikke jong en TS heeft nog alle tijd om iemand te ontmoeten, ga desnoods een
Ik zou TS aanraden vrijwilligerswerk te gaan doen en daarbij verder te kijken dan zijn huidige interesses. Hier kun je bij het poppodium bijvoorbeeld ook vrijwilligerswerk doen.

edit: Dit trouwens niet met als doel een vriendin te vinden, maar wat meer te socialiseren en contacten leggen laagdrempeliger te laten worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2015 12:43:10 ]
pi_156267696
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

Of gewoon een SMS sturen :P
Heb nooit een telefoon bij mij, dus werkt niet. Popo enzo.
  maandag 21 september 2015 @ 12:42:44 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156267700
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als hij dan optrekt met zijn broertje, waarom neemt hij hem dan niet mee?
Wat?
pi_156267728
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 12:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat?
Als zijn broertje dan wel goed is in versieren, waarom neemt zijn broertje hem dan niet op sleeptouw?
  maandag 21 september 2015 @ 12:44:49 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156267747
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als zijn broertje dan wel goed is in versieren, waarom neemt zijn broertje hem dan niet op sleeptouw?
Ik zou het niet weten.
pi_156267751
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Oh kom op zeg, kan die enkel 14jarige meisjes versieren, zit die dadelijk ook nog met een strafblad :')
pi_156267765
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 12:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik zou TS aanraden vrijwilligerswerk te gaan doen en daarbij verder te kijken dan zijn huidige interesses. Hier kun je bij het poppodium bijvoorbeeld ook vrijwilligerswerk doen.
Kan ook... er zijn hoop ik toch wel meer manieren om mensen te ontmoeten? :o

Nu je het zegt.... ik ken iemand die haar vriend heeft leren kennen via vijwilligerswerk,
als iemand aan haar vraagt hoe ze haar vriend heeft leren kennen zegt ze altijd, ''in het
bejaardentehuis''...

het eerste wat ze dan vragen is ''hoe oud is hij dan? :o :o '' _O-

vertelde ze laatst, moest ik wel om lachen, offtopic :@ maar ja, kán dus wél .... :P
pi_156267780
Als ik dadelijk stop met wat ik doe, dan ga k ook vrijwilligerswerk doen. Daar doe je gewoon naar het schijnt veel sociale contacten op.
pi_156267805
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:45 schreef FANN het volgende:

[..]

Nu je het zegt.... ik ken iemand die haar vriend heeft leren kennen via vijwilligerswerk,
als iemand aan haar vraagt hoe ze haar vriend heeft leren kennen zegt ze altijd, ''in het
bejaardentehuis''...

vertelde ze laatst, moest ik wel om lachen, offtopic :@ maar ja, kán dus wél .... :P
Ik denk niet dat als je met de intentie hebt om vrouwen te ontmoeten je via vrijwilligerswerk aan het juiste eind bent. Wie zegt dat er mooie jonge vrouwen juist daar te vinden zijn?
pi_156267826
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:47 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik denk niet dat als je met de intentie hebt om vrouwen te ontmoeten je via vrijwilligerswerk aan het juiste eind bent. Wie zegt dat er mooie jonge vrouwen juist daar te vinden zijn?
Het zit daar tjokvol met jonge verpleegsters, dat gaat je wel lukken als je lekker slijmt bij oma Greta hoor :+
pi_156267830
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:46 schreef War-horse het volgende:
Als ik dadelijk stop met wat ik doe, dan ga k ook vrijwilligerswerk doen. Daar doe je gewoon naar het schijnt veel sociale contacten op.
Dan zwaar teleurgesteld raken als dan blijkt dat daar geen (mooie) vrouwen werken.
pi_156267848
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:49 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dan zwaar teleurgesteld raken als dan blijkt dat daar geen (mooie) vrouwen werken.
Ah je kijkt te vaak naar de pornhub zo te horen...
pi_156267869
quote:

[..]

Alsof jonge mooie vrouwen geïnteresseerd zijn in iemand die sociaal nogal wat in te halen heeft.
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:45 schreef FANN het volgende:

[..]

bejaardentehuis''...

Nou zoals ik het lees leeft TS nogal geïsoleerd, dan is dit wel een eenvoudige stap om toch ergens te beginnen.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2015 12:52:27 ]
pi_156267871
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:49 schreef War-horse het volgende:

[..]

Het zit daar tjokvol met jonge verpleegsters, dat gaat je wel lukken als je lekker slijmt bij oma Greta hoor :+
Ik hou niet echt van die ziekenhuiskleding, dan kun je beter nog een baan zoeken bij een universiteit.
pi_156267888
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:50 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik hou niet echt van die ziekenhuiskleding, dan kun je beter nog een baan zoeken bij een universiteit.
Alsof ze dat ook thuis dragen :')
pi_156267891
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Alsof jonge mooie vrouwen geïnteresseerd zijn in iemand die sociaal nogal wat in te halen heeft.
Ze kennen mijn geschiedenis toch niet.
pi_156267903
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Vrouwen zijn bijna helderziend... Word je eng van.
pi_156267910
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:51 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het gaat hier over TS.
pi_156267911
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:51 schreef War-horse het volgende:

[..]

Het is toch de eerste indruk die doorslaggevend is.
pi_156267913
quote:

[..]

ik bedoel ook maar te zeggen dat het ook gewoon ''toevallig'' kan zijn....

zo ken ik ook iemand die en fietser aanreed, geheel per ongeluk, was eigenlijk haar schuld
die zijn nu ook al jaren getrouwd, dát bedoel ik.

Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen, maar 22 jaar is gewoon nog veel te jong om je
zoveel zorgen te maken dat je nooit iemand gaat ontmoeten, die ouders en oma zijn
ook niet helemaal lekker als ze daar zo de nadruk op leggen.
pi_156267925
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Het gaat hier over TS.
Dat hoeft niet.
pi_156267930
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:52 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het is toch de eerste indruk die doorslaggevend is.
Als je daar niet doorheen kan kijken is er wat mis met je.
pi_156267933
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat hoeft niet.
Jawel, voor andere mensen is er een speciaal topic:R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #190
pi_156267976
Maar wil je een vrouw vinden is het gewoon belangrijk om heel sociaal te doen. OVeral je dikke kop te laten zien, en heel goed kunnen zeveren en er een beetje fatsoenlijk uitzien, in hoe je gekleed gaat. Feit is doe er nu geen moeite voor, en ben tyfus vet lui, dan gaat er ook niet veel gebeuren bij niemand niet.
pi_156268000
Niet te druk om maken. Je bent niet de enige op die leeftijd en komt bijna altijd goed.
pi_156268040
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:57 schreef zovty het volgende:
Niet te druk om maken. Je bent niet de enige op die leeftijd en komt bijna altijd goed.
Het komt alleen niet vanzelf goed. Het is belangrijk om jezelf te ontwikkelen en mensen te ontmoeten via hobbies etc.

Er zal niet op een dag vanuit het niets een knappe vrouw bij je op de stoep staan om bij je in te trekken.
pi_156268050
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het komt alleen niet vanzelf goed. Het is belangrijk om jezelf te ontwikkelen en mensen te ontmoeten via hobbies etc.

Er zal niet op een dag vanuit het niets een knappe vrouw bij je op de stoep staan om bij je in te trekken.
Thaibrides.com kan altijd nog.
pi_156268052
quote:

[..]

Nee, als dat zo is moet je haar wegsturen TS, dat is niet pluis.
  maandag 21 september 2015 @ 13:00:21 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156268057
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:53 schreef syndroom het volgende:

Dat hoeft niet.
Dat hoeft wel. En de rest van deze discussie verdwijnt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156268061
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:00 schreef War-horse het volgende:

[..]

Thaibrides.com kan altijd nog.
brides.ru
pi_156268071
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:51 schreef War-horse het volgende:

[..]

Echt he :') Mijn vriend en ik droegen een karatepak tijdens onze eerste ontmoeting. Zou wat zijn als we dat ook tijdens een avondje uit zouden dragen. _O-
pi_156268102
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Echt he :') Mijn vriend en ik droegen een karatepak tijdens onze eerste ontmoeting. Zou wat zijn als we dat ook tijdens een avondje uit zouden dragen. _O-
Lijkt mij wel opwindend als een persoon dat zou dragen in de slaapkamer eigenlijk. Ja shit bedankt weer :') _O-
pi_156268144
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 23:49 schreef NicoRosberg het volgende:

Hoe kan ik van de angst voor afwijzing af komen
uit je eigen beschrijving komt je 'angst' een beetje over als een self-fullfilling prophecy..

je begint al erover dat je die 'angst' vanaf je jongste levensjaren had, al vanaf 9 jaar van mening was te 'falen'..
Vervolgens noem je al je slechte kanten op en dingen die volgens jou 'verkeerd' zijn en noemt allemaal redenen waarom dat maar niet kan veranderen, waarbij je zelf absoluut overtuigd lijkt te zijn dat dat ook niet veranderen kan en iedereen bezet is .

Imho, wil je je situatie veranderen, moet je beginnen met je negatieve en defaitistische instelling te veranderen:
Stop met zoeken naar 'argumenten' die vooral zouden moeten bewijzen dat het je niet lukt en stop jezelf zo 'negatief' op te stellen tov het vinden van een leuk contact en eventueel ontwikkelen van een relatie.

Niemand zal hier een magische truc kunnen geven die je zomaar in een relatie brengt, maar iig kun je proberen de tijd die je nu nog als single doormaakt zo plezierig mogelijk te maken en meestal maakt juist zoiets dat je, mocht je en dame leren kennen, ook overkomt als iemand met een prettig leven die ook tevreden over zichzelf is... wat vaak en eerste criterium is om als potentiele partner in aanmerking te komen..
mensen die erg negatief zijn, schrikken snel anderen ook af door hun instelling.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156268146
quote:

[..]

Dit. ^O^
pi_156268251
quote:
12s.gif Op maandag 21 september 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
Joh 22 jaar pas...

Dit dus. 22 jaar is nog jong!
Komt allemaal wel goed.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_156268269
quote:

[..]

Dat snap ik ook niet dat mensen altijd zeggen 'het komt wel goed' of 'jouw tijd komt nog wel' terwijl iedereen wel weet dat het niet vanzelf gaat.

Is uit huis gaan echt een must of zou je ook een goede relatie kunnen ontwikkelen als je nog thuis woont?
pi_156268335
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:10 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit dus. 22 jaar is nog jong!
Komt allemaal wel goed.
Wat is jong, als je 22 bent en je bent in het geheel nog onervaren ben je relatief gezien wel ouder.
pi_156268352
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:11 schreef syndroom het volgende:

[..]

Is uit huis gaan echt een must of zou je ook een goede relatie kunnen ontwikkelen als je nog thuis woont?
Natuurlijk kan je wel gewoon bij je ouders wonen en iemand ontmoeten, op wat voor manier dan ook...

Daar hoef je niet persé voor op jezelf te wonen, wie zegt dat dan? :o
pi_156268372
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wat is jong, als je 22 bent en je bent in het geheel nog onervaren ben je relatief gezien wel ouder.
Dat klopt, ja. Maar TS kan zich beter focussen op dingen waar hij nog wat aan kan veranderen i.p.v. te blijven hangen in dingen die onveranderbaar zijn.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_156268421
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je wel gewoon bij je ouders wonen en iemand ontmoeten, op wat voor manier dan ook...

Mamakindjes heb ik niets mee.
pi_156268470
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat een vrouw intrekt bij een man die nog thuis woont?

Contact opdoen is natuurlijk altijd mogelijk maar praktisch is het wel lastig om een meisje mee naar huis te nemen, of seks te hebben als je nog bij je ouders woont
pi_156268517
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:20 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Contact opdoen is natuurlijk altijd mogelijk maar praktisch is het wel lastig om een meisje mee naar huis te nemen, of seks te hebben als je nog bij je ouders woont
Die jongen is 22 jaar, nog nooit verkering gehad en jullie willen meteen dat er iemand bij
hem intrekt? :D

Lijkt me nou ook weer niet meteen nodig... en ook niet verstandig...
pi_156268521
quote:

[..]

[..]

Ongeveer 7,54%.
pi_156268564
quote:

[..]

[..]

Er wordt genoeg geneukt in het ouderlijk huis; ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
pi_156268601
quote:

[..]

[..]

Ja als hij in een studentenkamertje woont is de kans dat een vrouw intrekt wel heel groot inderdaad. :')

Waarom ben je allemaal obstakels voor TS aan het verzinnen?
pi_156268620
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja als hij in een studentenkamertje woont is de kans dat een vrouw intrekt wel heel groot inderdaad. :')

Lekker z'n eigen problemen aan het projecteren.
pi_156268624
quote:

[..]

[..]

[..]
Ik zie niet in waarom je bij elkaar moet intrekken als je een (beginnende) relatie hebt.
pi_156268634
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dit ws. ja.
pi_156268738
Zijn er ook topics als deze van mannelijke 30'ers? Want als de 30 gepasseerd is wordt het niet moeilijker voor de man. Sterker nog, de wanhoop verplaatst zich van de mannelijke single naar de vrouwelijke single (even kort door de bocht, maar dit zie je wel vaak gebeuren)
pi_156268833
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:26 schreef Chai het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:28 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit ws. ja.
Rustig hoor, ik bedoelde het niet als aanval. Dit hoeven niet per se obstakels te zijn maar het zouden wel punten kunnen zijn die hem belemmeren. Ik probeer het alleen maar bespreekbaar te maken.
pi_156268865
quote:

[..]

[..]

Je gaat toch niet na een maand al samenwonen? Alles op z'n tijd.
Je kunt best een relatie beginnen terwijl je nog opzoek bent naar een eigen huis. En zelfs dan hoef je niet meteen of überhaupt samen te gaan wonen.
pi_156268972
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 13:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Je gaat toch niet na een maand al samenwonen? Alles op z'n tijd.
Je kunt best een relatie beginnen terwijl je nog opzoek bent naar een eigen huis. En zelfs dan hoef je niet meteen of überhaupt samen te gaan wonen.
Die reactie was meer specifiek bedoeld op zijn post. Maar samenwonen is toch wel even wennen lijkt mij, ook al ken je elkaar al een tijdje.
  maandag 21 september 2015 @ 13:43:51 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156269066
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Die reactie was meer specifiek bedoeld op zijn post. Maar samenwonen is toch wel even wennen lijkt mij, ook al ken je elkaar al een tijdje.
Dit kan beter in een ander topic.
pi_156269110
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

[..]

Rustig hoor, ik bedoelde het niet als aanval. Dit hoeven niet per se obstakels te zijn maar het zouden wel punten kunnen zijn die hem belemmeren. Ik probeer het alleen maar bespreekbaar te maken.
Je trekt zaken uit hun verband en richt jezelf op 'problemen' die helemaal niet van toepassing zijn hier.
  maandag 21 september 2015 @ 14:30:54 #118
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156270222
quote:
Haha, ik dacht hetzelfde toen ik de titel las.
quote:
Ik ben nu 22 en heb echt wel behoefte aan iemand extra in mijn leven. Het voelt ook echt alsof het NU moet gebeuren omdat ik anders nooit meer iemand zal vinden. Ik ken er van mijn leeftijd die al kinderen hebben en getrouwd zijn. Het is echt ontzettend moeilijk om te zien dat sommigen al zo ver zijn terwijl ik nog niks heb.
Ik vind niet dat zulke mensen ver of verder zijn. Leuk voor de korte termijn misschien, maar voor de lange termijn lijkt me zo'n scenario een ramp. Meeste mensen die ik ken studeren op die leeftijd en denken eerst aan hun carrière alvorens zich met trouwen en kinderen bezig te houden. Dus ik begrijp niet waarom je doet voorkomen alsof dit alles onoverkomelijk is of gaat worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gijlebeer op 21-09-2015 14:50:59 ]
pi_156270248
Ik heb er ook last van. Geen vrouw kunnen vinden, en ik ben 24. Het ding van mij is dat gesprekken snel doodlopen en ik niets kan verzinnen om over te praten.

Zelfverzekerdheid is bij mij een act. Ik doe alsof. Soms hou ik zelfs mezelf daarmee voor de gek. Maar hoe ik daadwerkelijk zelfverzekerd moet zijn en blijven? Geen idee.
The show must go on
pi_156270450
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:31 schreef Kokoswater het volgende:
Ik heb er ook last van. Geen vrouw kunnen vinden, en ik ben 24. Het ding van mij is dat gesprekken snel doodlopen en ik niets kan verzinnen om over te praten.

Zelfverzekerdheid is bij mij een act. Ik doe alsof. Soms hou ik zelfs mezelf daarmee voor de gek. Maar hoe ik daadwerkelijk zelfverzekerd moet zijn en blijven? Geen idee.
Zelfverzekerd zijn is geen doel op zich, IMHO. Wees gewoon jezelf waarbij je, als het goed is, zo nu en dan zelfverzekerd bent en zo nu en dan onzeker.
pi_156270963
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:40 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Zelfverzekerd zijn is geen doel op zich, IMHO. Wees gewoon jezelf waarbij je, als het goed is, zo nu en dan zelfverzekerd bent en zo nu en dan onzeker.
Doet mij hier aan denken:

pi_156283179
Dankje voor alle reacties tot nu toe. Sommigen schatten mij volgens mij verkeerd in en denken dat ik heel erg in mezelf gekeerd ben. Dit is absoluut niet het geval. Tot een jaar of 4 geleden was dit wel iets meer, maar dat kwam ook door het pesten. In de afgelopen 4 jaar heb ik hard gewerkt en ben ik op sociaal vlak veel veranderd. Sterker nog, ik heb commerciële opleidingen afgerond, verkoopervaring en de kans gekregen om op één van de grootste en bekendste Nederlandse beurzen van dit jaar te staan (zie OP). Ik ben niet slecht op sociaal vlak, maar slecht op het gebied van versieren. Mijn zelfvertrouwen op zich is niet laag, maar wel mijn zelfvertrouwen in de omgang met vrouwen wanneer het op versieren aankomt. En zoals al gezegd heb ik - omdat ik iedereen om me heen hoor over 'mijn vriend' of 'mijn vriendin' - bij elke vrouw de gedachte dat ze al een relatie heeft en dat ze geen zin heeft in een gesprek met mij. Misschien had ik als ik alle vrouwen die ik aantrekkelijk vond had aangesproken nu wel een relatie, maar de moed bij elkaar rapen en die gedachte uit mijn hoofd krijgen is nog niet zo gemakkelijk.
pi_156283604
Kerel, ik snap enerzijds je wens om een leuk meisje te krijgen, maar anders: maak je ook niet overdreven druk. Ik ben zelf 25 en heb nog nooit een echte relatie gehad. Wel een keer een tijdje gedate, maar dat is niks geworden. Enerzijds vind ik het wel een beetje jammer, anderzijds boeit me het ook weer totaal niet. Ik waardeer mijn vrije leventje echt heel erg.
pi_156283709
Vreemde omgeving heb je dan dat ze massaal met 22 een partner hebben, samenwonen of zelfs kinderen hebben. Wat zijn dit? Gelovigen? Mensen uit een dorp? Of juist van die kampers? Ik ben ook 22 en ik heb veel vrijgezelle mensen om me heen. Wel wat relaties en echt een enkeling woont samen. Meeste mensen die gewoon studeren, reizen, werken als in bijbaantjes of echt net afgestudeerd en vooral naar feestjes gaan en gewoon leuke dingen doen. Gewoon, mensen die normaal leven. In mijn ogen is dat normaal leven dan.
pi_156283849
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:19 schreef Rucola het volgende:
Vreemde omgeving heb je dan dat ze massaal met 22 een partner hebben, samenwonen of zelfs kinderen hebben. Wat zijn dit? Gelovigen? Mensen uit een dorp? Of juist van die kampers? Ik ben ook 22 en ik heb veel vrijgezelle mensen om me heen. Wel wat relaties en echt een enkeling woont samen. Meeste mensen die gewoon studeren, reizen, werken als in bijbaantjes of echt net afgestudeerd en vooral naar feestjes gaan en gewoon leuke dingen doen. Gewoon, mensen die normaal leven. In mijn ogen is dat normaal leven dan.
Ik woon inderdaad in een dorp ver buiten de Randstad. In gebieden als Groningen, Limburg en Zeeland lijkt me dat je dat vroeg settelen toch wel eerder hebt dat in Amsterdam/Utrecht.
pi_156283881
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:50 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Nou zoals ik het lees leeft TS nogal geïsoleerd, dan is dit wel een eenvoudige stap om toch ergens te beginnen.
Sociaal nog wat in te halen omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad?

Ik ben 22 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar ik loop sociaal toch niet achter. Vind dat ook niet alles zeggen. Ik ken van die types die elkaar op 16-jarige leeftijd hebben ontmoet, ellenlange relatie hebben. Maar verder sociaal totaal niet ontwikkeld zijn, geen vrienden hebben, eigenlijk niet zoveel ondernemen. En zelfs dán: als zulke mensen 't leven zo willen indelen, wie ben ik dan om te bepalen dat ze achterlopen.

Sociaal zijn zit 'm in hele andere dingen dan toevallig een levenspartner hebben, vind ik.
  maandag 21 september 2015 @ 22:25:00 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156283901
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik woon inderdaad in een dorp ver buiten de Randstad. In gebieden als Groningen, Limburg en Zeeland lijkt me dat je dat vroeg settelen toch wel eerder hebt dat in Amsterdam/Utrecht.
Groningen heeft een flinke concentratie hoogopgeleiden. Die hebben vaak niet zo'n haast.
pi_156284025
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef Rucola het volgende:

[..]

Sociaal nog wat in te halen omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad?

Ik ben 22 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar ik loop sociaal toch niet achter. Vind dat ook niet alles zeggen. Ik ken van die types die elkaar op 16-jarige leeftijd hebben ontmoet, ellenlange relatie hebben. Maar verder sociaal totaal niet ontwikkeld zijn, geen vrienden hebben, eigenlijk niet zoveel ondernemen. En zelfs dán: als zulke mensen 't leven zo willen indelen, wie ben ik dan om te bepalen dat ze achterlopen.

Sociaal zijn zit 'm in hele andere dingen dan toevallig een levenspartner hebben, vind ik.
Nee hoor dat heeft er niks mee te maken, maar TS leeft al langere tijd in een behoorlijk sociaal isolement haal ik uit zijn posts. Dát is de reden dat ik dat aangeef, ik zeg nergens dat het iets met een relatie te maken heeft. Geen idee waar je dat nou weer vandaan haalt.
pi_156284132
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik woon in Groningen, veel leuke studenten en studentes hier. En vrijgezel ook veel. Juist veel. Ga je weleens stappen eigenlijk? Die dorpjes eromheen, ja oke, ik heb wel een vriendin uit een dorp en daar is het heel normaal om met 22 jaar te trouwen. Dat js waar. Nadat je je hbo hebt afgerond ofzo, maar dat is de norm buiten zulke kleine dorpjes echt niet. :') Het is over het algemeen gezien eerder raar dan normaal. Terwijl iedereen het lekker voor zichzelf zou moeten uitmaken, maargoed.
pi_156284155
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee hoor dat heeft er niks mee te maken, maar TS leeft al langere tijd in een behoorlijk sociaal isolement haal ik uit zijn posts. Dát is de reden dat ik dat aangeef, ik zeg nergens dat het iets met een relatie te maken heeft. Geen idee waar je dat nou weer vandaan haalt.
Omdat ik nergens lees dat hij in een isolement leeft, wel dat hij geen vriendin heeft gehad en eigenlijk niet meer echt initiatief durft te nemen.
pi_156312048
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 22:31 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik woon in Groningen, veel leuke studenten en studentes hier. En vrijgezel ook veel. Juist veel. Ga je weleens stappen eigenlijk? Die dorpjes eromheen, ja oke, ik heb wel een vriendin uit een dorp en daar is het heel normaal om met 22 jaar te trouwen. Dat js waar. Nadat je je hbo hebt afgerond ofzo, maar dat is de norm buiten zulke kleine dorpjes echt niet. :') Het is over het algemeen gezien eerder raar dan normaal. Terwijl iedereen het lekker voor zichzelf zou moeten uitmaken, maargoed.
Oke, ik had anders verwacht omdat je Groningen toch al kunt zien als buitengebied. Nu praat je waarschijnlijk wel over de stad Groningen en niet over de provincie Groningen. Ik woon in het zuiden van het land in een provincie met maar één grote stad. Voor de rest zijn het nog een paar kleine stadjes (maar die zijn ook op 1 hand te tellen) en veel kleine dorpen. Je zult bij ons echt wel verschil merken met bijv. Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Holland.

Verder nog even in het algemeen: het is absoluut niet zo dat ik mij afsluit en de hele dag op mijn kamer zit. Ik heb het idee dat sommigen dat namelijk wel denken. In tegenstelling tot dat zelfs. Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet in de sportschool, in het zwembad of op het circuit/kartbaan ben geweest. Ik ben echt veel met mijn sporten bezig.

Dan nog iets wat ik eigenlijk beter al in de OP had kunnen zetten:
Ik ben een paar maanden geleden afgestudeerd en ben nu druk bezig met solliciteren. Bij bijna elk gesprek krijg ik de vraag 'Heb je een vriendin' of 'Woon je al samen'. Dit geeft me zowel een goed als een slecht gevoel. Het goede gevoel is dat het lijkt dat vrijwel niemand mij aanziet als een eeuwige vrijgezel. Het negatieve is dat ik telkens weer op het feit word gedrukt dat ik nog steeds alleen ben. In plaats van te zeggen 'Nee' vertaal ik het iets minder dramatisch in 'Op dit moment niet'.
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:39:56 #132
448544 gebruikervanhetfokforum
de enige echte Fok! gebruiker
pi_156312091
Gewoon hopen dat het niet te lang duurt voordat je je kist in mag.
De gebruikersnaam die je hieronder moet kiezen kan later niet meer worden veranderd (ook niet als je het héél lief vraagt!) en blijft altijd bestaan. Ook als je je afmeldt zal deze gebruikersnaam, inclusief alle ermee geplaatste posts, blijven bestaa
pi_156312174
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:39 schreef gebruikervanhetfokforum het volgende:
Gast, kan het ook normaal? Dit soort reacties slaan echt nergens op. Bespaar je energie om hier in dit topic te reageren. Dan houd je nog wat meer energie over om jezelf lastig te kunnen vallen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:56:33 #134
448544 gebruikervanhetfokforum
de enige echte Fok! gebruiker
pi_156312487
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Gast, kan het ook normaal? Dit soort reacties slaan echt nergens op. Bespaar je energie om hier in dit topic te reageren. Dan houd je nog wat meer energie over om jezelf lastig te kunnen vallen.
Ik sterf toch eenzaam. Ga niemand lastig vallen met mij. Dus ik hoop dat het niet al te lang meer hoeft te duren. Is nog geen reden om zo agressief te reageren. Ik geef enkel een stuk goede raad. Als je er niks mee hebt kun je het ook gewoon negeren.
De gebruikersnaam die je hieronder moet kiezen kan later niet meer worden veranderd (ook niet als je het héél lief vraagt!) en blijft altijd bestaan. Ook als je je afmeldt zal deze gebruikersnaam, inclusief alle ermee geplaatste posts, blijven bestaa
pi_156312635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:56 schreef gebruikervanhetfokforum het volgende:

[..]

Ik sterf toch eenzaam. Ga niemand lastig vallen met mij. Dus ik hoop dat het niet al te lang meer hoeft te duren. Is nog geen reden om zo agressief te reageren. Ik geef enkel een stuk goede raad. Als je er niks mee hebt kun je het ook gewoon negeren.
Of jij kan je achterlijke opmerking voor je houden?
debiel
pi_156312775
Beetje afgezaagd, maar heb je The Game wel eens gelezen TS? Daar worden wel redelijk motiverend zaken uitgelegd waar jij nu problemen in ondervindt (initiatief durven nemen, belang van niet te wanhopig overkomen (mijn interpretatie), etc).
pi_156312824
Maak je geen zorgen zolang je het probeert is het een keer raak. Er zijn op fok zelfs mensen die geen afwijzing kunnen krijgen omdat ze te angstig zijn om op een meisje af te stappen.
pi_156315280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:39 schreef gebruikervanhetfokforum het volgende:
Zoek hulp.
  woensdag 23 september 2015 @ 09:39:56 #139
416020 K44S
The bearded man
pi_156315602
Ik dacht even aan je TT te lezen, dat iedereen in je leven was omgekomen dmv ziekte of zo.

En dan lees je het dat het enkel om je vrijgezelle bestaan is :').
Maak wat lol als je met dames praat, niet met de intentie om meteen dr te vragen om dr hand
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 23 september 2015 @ 09:48:20 #140
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156315723
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:38 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden afgestudeerd en ben nu druk bezig met solliciteren. Bij bijna elk gesprek krijg ik de vraag 'Heb je een vriendin' of 'Woon je al samen'. Dit geeft me zowel een goed als een slecht gevoel. Het goede gevoel is dat het lijkt dat vrijwel niemand mij aanziet als een eeuwige vrijgezel. Het negatieve is dat ik telkens weer op het feit word gedrukt dat ik nog steeds alleen ben. In plaats van te zeggen 'Nee' vertaal ik het iets minder dramatisch in 'Op dit moment niet'.
Gaat het om een bedrijf met meerdere vestigingen, wereldwijd? In dat geval kan je de vraag beter beantwoorden met "nooit", want zo ben je flexibel inzetbaar.
pi_156317878
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 09:48 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Gaat het om een bedrijf met meerdere vestigingen, wereldwijd? In dat geval kan je de vraag beter beantwoorden met "nooit", want zo ben je flexibel inzetbaar.
Nee het gaat niet om wereldbedrijven als Philips etc. De branche waarin ik ben afgestudeerd en wil gaan werken zijn hoofdzakelijk MKB-bedrijven, tenzij je bij een importeur terecht kunt. Over het algemeen zijn het dus kleine tot middelgrote bedrijven.
'Nooit' vind ik ook zo negatief overkomen.
  Spellchecker woensdag 23 september 2015 @ 11:56:47 #142
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_156317943
quote:

[..]

Dit dus ....
  Spellchecker woensdag 23 september 2015 @ 12:18:50 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_156318374
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:38 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Dan nog iets wat ik eigenlijk beter al in de OP had kunnen zetten:

-- knip --
Vraag een mod om dat voor je te regelen ;)
pi_156319373
x. moe nie zo emo doen.

[ Bericht 95% gewijzigd door Kevin24 op 23-09-2015 13:22:30 ]
pi_156319436
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:09 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Als 29 jarige forever alone mannetje hoop ik daar wel op ja. Leven heeft totaal geen nut. Of ik moet volgend jaar als ik 30 word wizard power krijgen... dat zal dan het hoogtepunt uit me leven zijn. Voor de rest alleen dallen.
Gvd, ga allebei alsjeblieft op zoek naar hulp. :{ Afspraakje met de huisarts en een doorverwijzing naar psych vragen.
pi_156320917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gvd, ga allebei alsjeblieft op zoek naar hulp. :{ Afspraakje met de huisarts en een doorverwijzing naar psych vragen.
Dit!
Gebruikervanhetfokforum en Kevin24, Zet hier of een normale reactie neer of niks. Op dat soort nutteloze reacties van jullie zit hier niemand te wachten!
pi_156320936

[ Bericht 100% gewijzigd door NicoRosberg op 23-09-2015 14:13:11 ]
pi_156321635
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:12 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Dit!
Gebruikervanhetfokforum en Kevin24, Zet hier of een normale reactie neer of niks. Op dat soort nutteloze reacties van jullie zit hier niemand te wachten!
Sorry, was gewoon een emo reactie op een gebruiker. Van mij zal niemand meer last hebben.

Mijn tip : Doe gewoon wat je altijd doet, klinkt alsof je een erg sociale kerel bent die gewoon nog niet z'n metgezel heeft ontmoet. Zet het hele 'ik moet een vriendin krijgen' gedoe uit je hoofd dan komt het vanzelf wel goed met je.
pi_156321776
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Sorry, was gewoon een emo reactie op een gebruiker. Van mij zal niemand meer last hebben.

Mijn tip : Doe gewoon wat je altijd doet, klinkt alsof je een erg sociale kerel bent die gewoon nog niet z'n metgezel heeft ontmoet. Zet het hele 'ik moet een vriendin krijgen' gedoe uit je hoofd dan komt het vanzelf wel goed met je.
Sterkte met jouw eigen struggles!
pi_156321878
quote:

[..]

Blijkbaar niet.
pi_156321984
quote:

[..]

Dit dacht ik ook, inderdaad. :') Ik dacht dat zijn familie verongelukt was o.i.d. naar aanleiding van de TT.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_156322721
quote:

[..]

Dat vrouwen niks meer laten horen ligt aan wat jij tegen ze zegt. Focus je eens op het hebben van een spannend leven, dan komen er vanzelf mensen die in jouw leven willen komen.
pi_156325467
quote:

[..]

Misschien moet je zelf ook eens je kop uit t zand halen. Genoeg mensen die er voor je zijn om t sociale vlak uit te breiden.

@TS je bent nog zo jong! En sociaal zat zo te lezen. Stoot je kop een paar keer, loop een paar keer een blauwtje, daar ga je niet dood van :* En wie weet schat je mensen wel helemaal verkeerd in en zijn ze niet bezet. Een groepsreis is ook een goeie, zijn vaak toch alleen single mensen die dat doen ;)
pi_156326071
quote:

[..]

Ja dat kan je beter doen.Ik hoop wel voor dat je je uiterlijk mee heb dan komt het wel goed met je.
pi_156330232
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:33 schreef strong het volgende:

[..]

Ja dat kan je beter doen.Ik hoop wel voor dat je je uiterlijk mee heb dan komt het wel goed met je.
Het is maar net wat je 'mee' noemt. Ik ben niet lelijk (al zeg ik het zelf), maar wel vrij onopvallend. Je hebt zelf waarschijnlijk ook wel al gemerkt dat opvallende of bijzonder knappe types je langer bijblijven dan neutrale types. Ik ben dus zo'n neutraal type. Als je mijn broertje moet geloven dan lijk ik een klein beetje op Nico Hulkenberg. Hier zijn genoeg foto's van te vinden.
pi_156330416
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:49 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Het is maar net wat je 'mee' noemt. Ik ben niet lelijk (al zeg ik het zelf), maar wel vrij onopvallend. Je hebt zelf waarschijnlijk ook wel al gemerkt dat opvallende of bijzonder knappe types je langer bijblijven dan neutrale types. Ik ben dus zo'n neutraal type. Als je mijn broertje moet geloven dan lijk ik een klein beetje op Nico Hulkenberg. Hier zijn genoeg foto's van te vinden.
Dat had je dan absoluut slechter kunnen treffen ;)
  woensdag 23 september 2015 @ 21:15:26 #157
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_156333318
quote:
Heb je een goed lichaam? Dat geeft namelijk een ontiegelijke boost aan je zelfvertrouwen.
Zal iedereen wel weer iets van vinden, maar vrouwen zullen nou eenmaal sneller op het lichaam van een Griekse god vallen dan 60kilo warcraft model.
pi_156336608
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Heb je een goed lichaam? Dat geeft namelijk een ontiegelijke boost aan je zelfvertrouwen.
Zal iedereen wel weer iets van vinden, maar vrouwen zullen nou eenmaal sneller op het lichaam van een Griekse god vallen dan 60kilo warcraft model.
Van een Griekse god wil ik het nog niet noemen. Ik zie nog altijd verbeterpunten aan mijn lichaam. Het mag duidelijk zijn dat ik wel als doel heb om een perfect lichaam te krijgen. Ik sport niet voor niks zo veel. Omdat ik er zo veel mee bezig ben zie je wel met de week verbetering.

@Cassandra87: Dankje! ;)
pi_156337834
Als je dat doet voor je eigen genot, waarom niet?

Maar als je het doet om te compenseren voor een rotkop, dan moet ik toch echt denken aan een aap met een gouden ring.

En The Situation. :P

Al scoort zelf die, dusseh... Doe wat je goed dunkt.
pi_156344676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 00:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje afgezaagd, maar heb je The Game wel eens gelezen TS? Daar worden wel redelijk motiverend zaken uitgelegd waar jij nu problemen in ondervindt (initiatief durven nemen, belang van niet te wanhopig overkomen (mijn interpretatie), etc).
The Game is meer een verhaal over iemands PUA levensstijl. Ben je meer van de praktische tips, dan kun je beter Models van Mark Manson lezen.
pi_156345655
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

The Game is meer een verhaal over iemands PUA levensstijl. Ben je meer van de praktische tips, dan kun je beter Models van Mark Manson lezen.
Dat geloof ik graag. De trucjes die erin staan zijn ook wel :'). Het gaat me meer om de algemene omgang met vrouwen die je eruit kan halen; bijna alle mannen die problemen hebben met vrouwen stellen zich te wanhopig en afhankelijk op richting vrouwen, en dat zijn imho twee van de weinige dingen waar bijna alle vrouwen op afknappen
pi_156345950
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. De trucjes die erin staan zijn ook wel :'). Het gaat me meer om de algemene omgang met vrouwen die je eruit kan halen; bijna alle mannen die problemen hebben met vrouwen stellen zich te wanhopig en afhankelijk op richting vrouwen, en dat zijn imho twee van de weinige dingen waar bijna alle vrouwen op afknappen
Klopt dat is een erg grote afknapper. Juist dat onderwerp komt uitgebreid aan bod in Models. Ook geeft het je tips hoe je een interessant leven kunt leiden. Het boek is 'gratis' te vinden op de minder legale sites, dus je hoeft er niet eens voor te betalen.
pi_156347747
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat overigens wel een kritische noot plaatst bij het pua-gebeuren.
pi_156348521
Je bent pas 22, nog genoeg tijd om een Hamilton te worden. Of gewoon te accepteren dat je een Rosberg bent, dat dat helemaal prima is, en dat je vanzelf iemand vindt die niet zit te wachten op iemand die zijn haar blondeert ;)
Ja doei.
pi_156349542
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:06 schreef NicoRosberg het volgende:
Mijn zelfvertrouwen op zich is niet laag, maar wel mijn zelfvertrouwen in de omgang met vrouwen wanneer het op versieren aankomt. En zoals al gezegd heb ik - omdat ik iedereen om me heen hoor over 'mijn vriend' of 'mijn vriendin' - bij elke vrouw de gedachte dat ze al een relatie heeft en dat ze geen zin heeft in een gesprek met mij.
Waarom niet eigenlijk? Omdat jij niet oprecht een gesprek met haar wil als zij bezet bljkt te zijn? Omdat vrouwen die bezet zijn niet leuk met singles kunnen praten? Omdat je denkt dat je er niet bij hoort als je geen partner hebt?

Daarnaast, als je dat gesprek niet begint heb je sowieso geen gesprek, laat staan een eventuele mogelijkheid. Je creëert zo geen mogelijkheden waarin je uit die vicieuze cirkel komt, alsof je jezelf geen kans gunt.

quote:
Misschien had ik als ik alle vrouwen die ik aantrekkelijk vond had aangesproken nu wel een relatie, maar de moed bij elkaar rapen en die gedachte uit mijn hoofd krijgen is nog niet zo gemakkelijk.
Wat heb je naast iets rationeler beredeneren verder nog nodig om casual gesprekjes met leuke vrouwen te beginnen?
pi_156359191
quote:

[..]

_O_
pi_156359254
Weet je wat niet helpt?
Je zo'n zorgen maken.

Chill, het komt heus wel goed, en dan gaat het ook nog eens helemaal vanzelf. Je bent jezelf nu keihard aan het tegenwerken.
pi_156360901
@Motorbloempje: Hahaha. Daar heb je over nagedacht he? :)

@Scary_Mary: Omdat een bezette vrouw waarschijnlijk niet zit te wachten op iemand die haar wilt versieren.
pi_156361982
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef NicoRosberg het volgende:
@Scary_Mary: Omdat een bezette vrouw waarschijnlijk niet zit te wachten op iemand die haar wilt versieren.
Dat weet je niet hè, als je het niet probeert. Niet iedere leuke vrouw is bezet en niet iedere bezette vrouw zit in een monogame relatie. Het kan ook als een compliment opgevat worden dat ze in de markt ligt.

Maar een pro-tip, niet iedere vrouw is er van gediend om te merken dat je alleen maar geïnteresseerd bent als je d'r kan krijgen. Komt enigszins opportunistisch en/of wanhopig over, dus beter toon je interesse in haar als persoon en niet puur als optie..
pi_156369422
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat weet je niet hè, als je het niet probeert. Niet iedere leuke vrouw is bezet en niet iedere bezette vrouw zit in een monogame relatie. Het kan ook als een compliment opgevat worden dat ze in de markt ligt.

Maar een pro-tip, niet iedere vrouw is er van gediend om te merken dat je alleen maar geïnteresseerd bent als je d'r kan krijgen. Komt enigszins opportunistisch en/of wanhopig over, dus beter toon je interesse in haar als persoon en niet puur als optie..
Vrouwen die in een niet-monogame relatie zitten zullen niet echt iets voor mij zijn. Je zult wel gemerkt hebben dat ik er nu echt aan toe ben en dat ik dan ook wil gaan voor iets vast.
Het laatste stuk wat je schrijft heb ik al vaker gehoord, dus daar zal ik echt wel op letten.
pi_156369537
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:33 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Vrouwen die in een niet-monogame relatie zitten zullen niet echt iets voor mij zijn. Je zult wel gemerkt hebben dat ik er nu echt aan toe ben en dat ik dan ook wil gaan voor iets vast.
Begrijpelijk dat je serieuze intenties hebt, maar zo komt het een beetje over alsof je voor een relatie gaat en daar een vrouw bij zoekt. Dat is niet de meest relaxte insteek, zeker als je zelf zo bang bent voor snelle veroordeling cq afwijzing.
pi_156372249
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:33 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Het laatste stuk wat je schrijft heb ik al vaker gehoord, dus daar zal ik echt wel op letten.
Meestal ontmoeten mensen elkaar gewoon ergens (op school of een sportvereniging ofzo) en bloeit er na verloop van tijd iets op. Ik begrijp de behoefte wel, maar alleen gesprekken aangaan om te scoren werkt niet.
pi_156387708
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Meestal ontmoeten mensen elkaar gewoon ergens (op school of een sportvereniging ofzo) en bloeit er na verloop van tijd iets op. Ik begrijp de behoefte wel, maar alleen gesprekken aangaan om te scoren werkt niet.
Ik zal echt proberen om er aan te gaan werken. Op het gebied van zakelijke contacten ben ik ook veel sterker geworden in de afgelopen jaren. Vandaag ook weer gemerkt met gewoon bedrijven binnen stappen om open te solliciteren (en aan 1 gesprek een heel goed gevoel over gehouden). Dit had ik 3 jaar geleden ook niet zo gedurfd. Ook ben ik in de laatste jaren over belangst heen gekomen. In dit topic zijn veel goede reacties voorbij gekomen waardoor ik dit hopelijk ook ga overwinnen!
pi_156388001
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:08 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik zal echt proberen om er aan te gaan werken. Op het gebied van zakelijke contacten ben ik ook veel sterker geworden in de afgelopen jaren. Vandaag ook weer gemerkt met gewoon bedrijven binnen stappen om open te solliciteren (en aan 1 gesprek een heel goed gevoel over gehouden). Dit had ik 3 jaar geleden ook niet zo gedurfd. Ook ben ik in de laatste jaren over belangst heen gekomen. In dit topic zijn veel goede reacties voorbij gekomen waardoor ik dit hopelijk ook ga overwinnen!
Hoe heb je je belangst overwonnen? Namelijk omdat ik daar zelf ook nog moeite mee heb.
Daarnaast, leg jezelf niet teveel druk op en laat dat ook niet door anderen doen om een partner te vinden. Daardoor kun je ook teveel gaan forceren en meiden mee afschrikken.
pi_156388672
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:15 schreef Dejavu85 het volgende:

[..]

Hoe heb je je belangst overwonnen? Namelijk omdat ik daar zelf ook nog moeite mee heb.
Daarnaast, leg jezelf niet teveel druk op en laat dat ook niet door anderen doen om een partner te vinden. Daardoor kun je ook teveel gaan forceren en meiden mee afschrikken.
Waarschijnlijk merk je dat je alleen mensen die je echt goed kent (ouders, broers/zussen) durft te bellen. Ga eerst een klein stapje verder door mensen te bellen die geen vreemden van je zijn maar die je ook niet echt vaak ziet (bijv. telefonisch een afspraak maken bij je kapper). Als je dat eenmaal onder de knie hebt kun je weer een stap verder.
De volgende stap is vreemden opbellen met een kleine vraag. Als je iets nieuws wilt kopen, maar je hebt nog een vraag over het product, bel dan eerst eens een winkel op om je vraag te laten beantwoorden (scheelt ook een hoop tijd t.o.v. langsgaan). Durf je eenmaal vreemden op te bellen met zo'n kleine vraag dan kun je naar de 'moeilijkere' situaties.
Onder moeilijkere situaties versta ik telefonisch solliciteren, een klacht indienen, etc. Bij dit soort situaties kun je vooraf moeilijk inschatten hoe de ander gaat reageren en dat maakt het vaak wat lastiger.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt. In elk geval succes ermee.
pi_156393423
Hoewel goed bedoelt: mensen, hou alsjeblieft op met dat "het komt wel goed", naar hem :{
Ik zeg niet dat het niet goed gaat komen, alleen waarschijnlijk niet als hij doorgaat zoals ie nu bezig is.Het doel moet idd niet zijn om wanhopig binnen een paar weken naar een relatie te streven om maar een relatie te hebben, maar dat moet zijn om te gaan zorgen dat je in de situatie terecht komt waarin je vaker in aanraking komt met potentiële dates (iets heel anders dan een relatie). En zelfs met die potentiële dates hoef je nog niet allemaal op date. Gewoon oefenen hoe je moet flirten (voor vrouwen is dat 'spelletje' van doorslaggevend belang bij het beoordelen van jou als man, waar ze eventueel interesse in zou hebben als (bed)partner), als gewone vriend of zelfs helemaal geen interesse. En dat spelletje moet je héél héél snel en goed spelen...).

Als je dit een beetje onder de knie weet te krijgen, en dat gaat waarschijnlijk even duren want het is best moeilijk (totdat je het eenmaal snapt, dan vraag je je af wat je daar ooit zo lastig aan vond), krijg je steeds vaker 'terugkoppeling' dat ze je wel ziet zitten. En dat werkt natuurlijk ook weer fantastisch op je zelfvertrouwen.

Wat je dus moet doen, is ophouden naar 1 perfect meisje te zoeken die zo snel mogelijk je vriendin moet gaan worden. Je moet geen enge creep worden die elk meisje teveel (geforceerd) aanraakt en doodeng blijft aanstaren maar probeer elk meisje dat je enigszins interessant vindt te plagen, subtiel aan te raken als je praat, en het allemaal een beetje speels te maken. En vooral niet teveel meegaan met alles wat ze zegt puur om haar te 'pleasen'. Dat is echt dodelijk.
Zie dus niet elk gesprek als directe versierpoging, maar gewoon als spelletje. Als je écht een leuke meid tegenkomt dan zou je het misschien wel wat meer als versierpoging moeten zien, maar laat vooral niet teveel merken hoe graag je wil... ook niet te weinig overigens. Je wordt interessanter naarmate je haar laat voelen dat je d'r best wil, maar NIET nodig hebt.

Geloof me, ik was ook zo vroeger en ik ben er nog steeds verbaast over HOE erg dit werkt.
Waar vrouwen ons mannen vaak verleiden met haar uiterlijk, werkt dat andersom veel meer met uitstraling en lichaamstaal.

Ik ben benieuwd, succes :)
pi_156402863
Heeft iemand ook tips hoe je zo'n gesprek aangaat? Je kunt wel zo beginnen:
- Hey Alles goed?
- Ja met jou?
- Ja met mij ook.
Maar hierna sta je ook weer met je bek vol tanden. Dus wat is een goede manier om zo'n gesprek te openen zonder dat je stil komt te vallen?
pi_156404177
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:21 schreef NicoRosberg het volgende:
- Hey Alles goed?
- Ja met jou?
- Ja met mij ook.
Maar hierna sta je ook weer met je bek vol tanden. Dus wat is een goede manier om zo'n gesprek te openen zonder dat je stil komt te vallen?
Vrouwen zijn dol op een attent complimentje, maar dan wel een oprecht compliment en niet tè cheesy.
Wat hulp: http://feelhappiness.com/characteristics-of-great-compliments/

En toon vooral interesse in haar! Niets zo vervelend als een man die het alleen over zichzelf kan hebben. Vraag waar ze vandaan komt, of ze daar altijd al heeft gewoond, wat ze van deze stad vindt etc (maar laat het niet op een kruisverhoor lijken! Haak in op wat ze vertelt en vertel wat jij er van vindt bijv). Go with the flow! En probeer niet over het weer te praten :X Dan denk ik al snel dat blijkbaar de gespreksstof tussen ons op is en het aloude weer als enige over bleef. Mocht zij echter over het weer beginnen kan je vragen aan welk weer ze het meest plezier beleeft oid. Het is een beetje als verkopen, alleen mag het niet op verkopen lijken 8-)

ps: de vraag 'alles goed' of 'hoe gaat het?' zijn wel achterlijk oppervlakkige algemene vragen waar iedereen 'goed' op antwoord en dan slaat het gesprek al dood. Dat vraag je een kennis die je in de supermarkt tegenkomt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156405496
quote:
:')

Je klinkt nu echt als iemand van 50 _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156406113
quote:
- Hey Alles goed?
- Ja met jou?
- Ja met mij ook.
Kun je écht niets beters verzinnen? Dat soort gesprekjes zijn redelijk vermoeiend. Via datingsites en zelfs via tinder heb je toch altijd wel meer informatie om mee te beginnen?
pi_156406167
quote:
- Hey Alles goed?
- Ja met jou?
- Ja met mij ook.
quote:
- Hey Alles goed?
- Ja met jou?
- Ja met mij ook, originele openingszin he? 8-)
pi_156406503
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kun je écht niets beters verzinnen? Dat soort gesprekjes zijn redelijk vermoeiend. Via datingsites en zelfs via tinder heb je toch altijd wel meer informatie om mee te beginnen?
Over Tinder gesproken, wat voor soort foto's als jongeman zijnde hebben de beste succes ratio.
pi_156406631
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:52 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Over Tinder gesproken, wat voor soort foto's als jongeman zijnde hebben de beste succes ratio.
Een foto van je gezicht, gemaakt door iemand anders, waarop je lacht. Maar eigenlijk gewoon een foto waar je mooi op staat. Groepsfoto's en onduidelijke selfies gingen meteen weg bij mij.
pi_156406692
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een foto van je gezicht, gemaakt door iemand anders, waarop je lacht. Maar eigenlijk gewoon een foto waar je mooi op staat. Groepsfoto's en onduidelijke selfies gingen meteen weg bij mij.
Een selfie is dus not done als man zijnde?
pi_156406738
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:58 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Een selfie is dus not done als man zijnde?
Natuurlijk wel, maar niet te dichtbij en niet te opzichtig..
pi_156407029
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:52 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Ik heb een paar maanden op Tinder gezeten, maar Tinder zit vol met nepprofielen en hoeren. Van 9 van de 10 matches kreeg ik het bericht 'Ik ben ondeugend en heb zin in een spannende nacht met jou. Kom snel!' De ene keer in het Nederlands, de andere keer in het Duits. Op een gegeven moment was ik dit zat en ben ik ermee gestopt. Voor een serieuze relatie zie ik Tinder niet als geschikt middel.
pi_156407472
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je klinkt nu echt als iemand van 50 _O-
Ik ben in ieder geval geen 20 meer :+
pi_156407520
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:09 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik heb een paar maanden op Tinder gezeten, maar Tinder zit vol met nepprofielen en hoeren. Van 9 van de 10 matches kreeg ik het bericht 'Ik ben ondeugend en heb zin in een spannende nacht met jou. Kom snel!' De ene keer in het Nederlands, de andere keer in het Duits. Op een gegeven moment was ik dit zat en ben ik ermee gestopt. Voor een serieuze relatie zie ik Tinder niet als geschikt middel.
Hou eens op met dat wanhopig gedoe joh! :D
pi_156421274
Herkenbaar, TS. 22 en hetzelfde schuitje.

"Het komt vanzelf wel": Dat zal best, maar dan zijn de meiden natuurlijk veel ouder en ervarener. Als het op m'n 26e ooit eens lukt iemand uit de kroeg meenemen, dan voorzie ik nu al irritaties omdat zij bepaalde verwachtingen en ervaring heeft (in bed/zoenen). Denk dat ze het dan al snel voor gezien houdt, mij achterlatend met alsnog geen ervaring een nog grotere deuk in mijn zelfvertrouwen.

quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wel fijn om alvast wat vrouwen gezoend te hebben, zodat je je niet compleet onervaren voelt.
Ja, dit kun je natuurlijk makkelijk even regelen...

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:31 schreef Kokoswater het volgende:

Ook heel herkenbaar. Ik weet nooit gespreksstof. Al mijn hobby's zijn zelfstandig- en techniekgericht, dus hetgeen ik wel over kan praten vindt niemand interessant.
pi_156421997
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:41 schreef Flitskikker het volgende:
Ook heel herkenbaar. Ik weet nooit gespreksstof. Al mijn hobby's zijn zelfstandig- en techniekgericht, dus hetgeen ik wel over kan praten vindt niemand interessant.
Het gaat er helemaal niet om wat je zegt.

Maar hoe en zelf interesse laten blijken.

Als je alleen maar denkt: "Ik wil neuken, maar waar moet ik het in de tussentijd over hebben?" dat werkt niet.

Gespreksonderwerpen:
-wat ze doet op de plek waar je haar ontmoet
-school
-toekomstplannen
-haar kleding
-laatste vakantie die ze gehouden heeft.

Verder: richt je als man op vrouwen die kleiner en jonger dan jij zijn. Dan heb je al 2 punten binnen. Langere vrouwen zijn best te versieren, maar kost 2x zoveel moeite.
pi_156422061
quote:
4s.gif Op zondag 27 september 2015 15:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het gaat er helemaal niet om wat je zegt.

Maar hoe en zelf interesse laten blijken.

Als je alleen maar denkt: "Ik wil neuken, maar waar moet ik het in de tussentijd over hebben?" dat werkt niet.

Gespreksonderwerpen:
-wat ze doet op de plek waar je haar ontmoet
-school
-toekomstplannen
-haar kleding
-laatste vakantie die ze gehouden heeft.

Verder: richt je als man op vrouwen die kleiner en jonger dan jij zijn. Dan heb je al 2 punten binnen. Langere vrouwen zijn best te versieren, maar kost 2x zoveel moeite.
Ik heb best een monotone stem en weinig charisma, dus ook al zou ik de juiste dingen weten te zeggen, ze komen er alsnog niet overtuigend of enthousiast uit, terwijl ik dat dan wel ben.

Oefenen natuurlijk, maar toch is het gedeeltelijk iets lichamelijks dat je blijft houden...
pi_156422171
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:19 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik heb best een monotone stem en weinig charisma, dus ook al zou ik de juiste dingen weten te zeggen, ze komen er alsnog niet overtuigend of enthousiast uit, terwijl ik dat dan wel ben.

Oefenen natuurlijk, maar toch is het gedeeltelijk iets lichamelijks dat je blijft houden...
Oefenen en aan je zelfverzekerdheid werken.

Er is niets lichamelijks aan..

Monotone stem maakt niet uit, neem nou Paul Haenen, heeft ook relaties gehad, maar hij wist van zijn lagere wat zeurderige stem in een voordeel om te buigen door er typetjes en stemmen (oa Bert van Sesamstraat) mee te doen. Ik heb hem live gezien en zijn normale spreekstem is toch wat saai.
  zondag 27 september 2015 @ 15:33:27 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156422369
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oefenen en aan je zelfverzekerdheid werken.

Er is niets lichamelijks aan..

Monotone stem maakt niet uit, neem nou Paul Haenen, heeft ook relaties gehad, maar hij wist van zijn lagere wat zeurderige stem in een voordeel om te buigen door er typetjes en stemmen (oa Bert van Sesamstraat) mee te doen. Ik heb hem live gezien en zijn normale spreekstem is toch wat saai.
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_156431447
quote:
Mijn grootste angst lijkt zo langzamerhand aardig uit te komen: alleen overblijven. Ik ben nu 22 en heb nog nooit een relatie gehad. Zelfs nog nooit gedatet en dus ook nog nooit gekust of seks gehad. Ik kan me nog goed herinneren dat ik als kind van een jaar of 9 tegen mijn vader zei 'Pap, hoe gaat dat later als ik groot ben met een vrouw vinden? Ik weet niet hoe dat moet.' Alsof ik het toen al aanvoelde dat dit ging gebeuren.

In april van dit jaar dacht ik eindelijk iemand tegen te zijn gekomen waar ik van dacht dat er uiteindelijk wel iets meer in kon zitten. We stonden allebei als verkoper op een beurs, werkten voor hetzelfde merk en waren allebei vrijgezel. We hadden het enorm gezellig met mekaar, we deden eigenlijk alles samen en er werd ook wel wat geknuffeld. We hadden ook nog eens dezelfde interesses. Na 7 dagen lang van 10:00 tot 22:00 continue met haar samengewerkt te hebben kon ik wel zeggen dat ik verliefd was geworden. Ik had haar mee uit gevraagd, maar uiteindelijk zag zij toch niks in mij. Ik had haar totaal verkeerd ingeschat, want ik had het idee dat de interesse wederzijds was. Dus weer terug bij af.

Op het gebied van vrouwen versieren heb ik weinig ervaring en ik heb hier ook best veel moeite mee. Zoals uit de vorige alinea wel al duidelijk is heb ik best wel wat verkoopervaring, dus het is zeker niet zo dat ik mensenschuw ben, maar het is echt het bang zijn voor een afwijzing van vrouwen. Iedereen om mij heen hoor ik praten over 'mijn vriend' of 'mijn vriendin'. Dit maakt het voor mij nog extra lastig om zomaar op vrouwen af te stappen. Het lijkt echt of iedereen bezet is en zit een bezette vrouw wel te wachten op iemand die haar wilt versieren? Tuurlijk niet. De kans dat je een vrouw aanspreekt die nog single is lijkt vrijwel nihil. Op zoiets als een beurs gaat het contact maken met anderen vanzelf, dus dan is de drempel om iemand mee uit te vragen ook veel lager. Op een gelegenheid waar contact maken niet zo vanzelf gaat, bijvoorbeeld in de sportschool, heb ik het een stuk lastiger hiermee.

Hoe kan ik van de angst voor afwijzing af komen en hoe krijg ik de gedachte 'zij zal toch wel een vriend hebben' bij elke vrouw uit mijn hoofd? En zijn er hier op dit forum forummers die hetzelfde mee hebben gemaakt maar uiteindelijk toch nog iemand gevonden hebben? Hoe gingen jullie hier mee om?
Probeer internationale matchmaking sites! Heb ik ook gedaan en heb nu bijna 2 jaar een relatie waarvan 3 maanden verloofd!
pi_156433988
quote:
4s.gif Op zondag 27 september 2015 15:17 schreef Godshand het volgende:
Wat als je maar 1.70 bent?
pi_156434803
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dan richt je je op vrouwen van 160 cm.

Had je dit echt zelf niet kunnen bedenken? :')
pi_156434848
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan richt je je op vrouwen van 160 cm.

Had je dit echt zelf niet kunnen bedenken? :')
die zijn er bijna niet

op straat zijn de meeste middelbare scholieren tegenwoordig al groter dan mij
pi_156434917
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

die zijn er bijna niet

Wat een onzin :')
pi_156434978
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat een onzin :')

ik was laatst op een basisschool en de meeste leerlingen van groep 8 waren net zo groot/iets kleiner dan mij
pi_156435071
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik was laatst op een basisschool en de meeste leerlingen van groep 8 waren net zo groot/iets kleiner dan mij
Zelfs met 1.70 kan je meisjes zoeken die ook 1.70 zijn of zelfs langer. Ligt aan jouw uitstraling en zelfvertrouwen. Als je goed zoekt op straat, zijn er zat kleine meisjes, vooral meisjes van een ander afkomst.
  zondag 27 september 2015 @ 21:45:26 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156435233
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

De laatsten die ik gedate heb waren tussen de 1.58 en 1.68. Zijn genoeg te vinden die kleiner dan jij zijn, hoor.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156435435
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 21:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De laatsten die ik gedate heb waren tussen de 1.58 en 1.68. Zijn genoeg te vinden die kleiner dan jij zijn, hoor.
Dm even hun nummer door dan.
pi_156435472
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

die zijn er bijna niet

Man die zijn er zat.

Laatste jaren steeds meer. Bij de laatste introductiedagen van de universiteit stikte het van de kleine eerstejaars meisjes O+
  zondag 27 september 2015 @ 22:24:39 #204
416020 K44S
The bearded man
pi_156437403
quote:
17s.gif Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Man die zijn er zat.

Laatste jaren steeds meer. Bij de laatste introductiedagen van de universiteit stikte het van de kleine eerstejaars meisjes O+
Net als bij het topic:"als versieren niet zo makkelijk gaat"... zijn er veel al mannen die van alles de schuld geven/ excuus zoeken. Omdat ze geen spiegel hebben.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156438427
Lengte is nou eenmaal belangrijk.
pi_156438596
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Lengte is nou eenmaal belangrijk.
Uit je doppen kijken ook...
pi_156442360
quote:

[..]

alsof je met 1.70 geen vrouwen kunt versieren :')
  maandag 28 september 2015 @ 09:08:12 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156442874
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dm even hun nummer door dan.
Heb ik niet meer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156444299
quote:

[..]

Boeiend. Serieus, genoeg vrouwen die kleiner zijn of dat niks uitmaakt.
pi_156448791
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Boeiend. Serieus, genoeg vrouwen die kleiner zijn of dat niks uitmaakt.
Dat laatste is lulkoek. Al dan niet bewust maakt het vrouwen wel uit.

Dat wil niet zeggen dat er geen relaties bestaan tussen lange vrouwen en kleine mannen, maar je moet veel meer moeite doen om in haar blikveld te komen en haar te veroveren. Als je verder zaken hebt die haar interesseren en opwinden (intelligentie, ambitie, boeiende bezigheden of wat dan ook) en het verder klikt dan kan het wel. Maar jij moet (letterlijk :P) niet over het hoofd gezien worden voor je met haar in gesprek komt.

De mannen die langer zijn dan vrouwen hebben qua fysieke aantrekking een streepje voor.
pi_156449964
quote:
4s.gif Op maandag 28 september 2015 14:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat laatste is lulkoek. Al dan niet bewust maakt het vrouwen wel uit.

Dat wil niet zeggen dat er geen relaties bestaan tussen lange vrouwen en kleine mannen, maar je moet veel meer moeite doen om in haar blikveld te komen en haar te veroveren. Als je verder zaken hebt die haar interesseren en opwinden (intelligentie, ambitie, boeiende bezigheden of wat dan ook) en het verder klikt dan kan het wel. Maar jij moet (letterlijk :P) niet over het hoofd gezien worden voor je met haar in gesprek komt.

De mannen die langer zijn dan vrouwen hebben qua fysieke aantrekking een streepje voor.
Klopt wat je zegt. Ik bedoel alleen te zeggen dat het niet aan je lengte ligt dat je niemand kunt vinden, omdat er genoeg vrouwen rondlopen voor wie het geen dealbreaker is. Dus in plaats van te focussen op dat ene aspect waar je niks aan kunt veranderen, kun je beter manieren bedenken waarop je wel in positieve zin kunt opvallen.
pi_156450067
quote:
4s.gif Op maandag 28 september 2015 14:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is met alles zo... Als je persoon a met b vergelijkt en het enige verschil tussen hen is lengte dan legt degene die kleiner is 99% af tegen een langer persoon.
pi_156450282
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt. Ik bedoel alleen te zeggen dat het niet aan je lengte ligt dat je niemand kunt vinden, omdat er genoeg vrouwen rondlopen voor wie het geen dealbreaker is. Dus in plaats van te focussen op dat ene aspect waar je niks aan kunt veranderen, kun je beter manieren bedenken waarop je wel in positieve zin kunt opvallen.
Dat is sowieso waar. Zoals ik al zei, er zijn genoeg meisjes rond de 160 cm. Onze NederTurkse/-Marokkaanse meisjes zijn zelfs vaak rond de 155 dus als je daar specifiek op valt zit je helemaal geramd.
pi_156455935
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 06:48 schreef Roland010 het volgende:
En zelfs met die potentiële dates hoef je nog niet allemaal op date. Gewoon oefenen hoe je moet flirten (voor vrouwen is dat 'spelletje' van doorslaggevend belang bij het beoordelen van jou als man, waar ze eventueel interesse in zou hebben als (bed)partner), als gewone vriend of zelfs helemaal geen interesse. En dat spelletje moet je héél héél snel en goed spelen...).
Het is maar héél zelden dat een post mij zo raakt dat ik er iets van moet zeggen. Het is een soort vreemde mengeling van jaloezie, hoop en persoonlijk defaitisme die ik voel als Roland010 zegt dat "je dat spelletje héél héél snel en goed moet spelen". Godsamme zeg, hoe leer je dat dan? Wat doe je precies héél, héél snel? Er zijn ZO VEEL verschillende factoren, stappen, subtiele dingetjes die je PRECIES goed moet doen om een kansje te maken. Op het risico af dat mensen mij zien als een autistische techneut; ik kan ook zeggen "om lekker te viben" met een meid.

En dan het welhaast zelfingenomen (zo voel ik hem althans, ik denk dat 'ie niet zo bedoeld is) statement:
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 06:48 schreef Roland010 het volgende:
Als je dit een beetje onder de knie weet te krijgen, en dat gaat waarschijnlijk even duren want het is best moeilijk (totdat je het eenmaal snapt, dan vraag je je af wat je daar ooit zo lastig aan vond)
Alsof verdomme elke idioot het van nature snapt of kan snappen! En terwijl ik dit schrijf, realiseer ik mij dat het ook echt zo is. Het is een soort clubje waar je als outcast niet bij hoort. Dat elitarisme stoort mij, ware het niet dat ik ook wel snap dat het de gasten zijn "die het niet begrijpen" die afwijken.
pi_156457354
Er is niet 1 goede manier om 'het spel' te spelen, wel veel betere manieren.
pi_156458392
Jaaaaaa.... blijf vooral in raadselen spreken. |:(
pi_156459459
Maar wat is gespreksstof waar je elk gesprek 'veilig' mee kunt beginnen zonder zo standaard te zijn? Ik weet wel welke onderwerpen vrouwen helemaal niet interesseren (computers, techniek) en gelukkig interesseren mij die ook niet.
Ik heb wel veel interesses zoals huizen, auto's (niet echt een vrouwenonderwerp), sporten (geen voetbal), lifestyle, etc., dus je zou denken dat ik gespreksstof genoeg zou moeten hebben, maar hoe pak je het aan?
pi_156460164
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:33 schreef NicoRosberg het volgende:
Maar wat is gespreksstof waar je elk gesprek 'veilig' mee kunt beginnen zonder zo standaard te zijn? Ik weet wel welke onderwerpen vrouwen helemaal niet interesseren (computers, techniek) en gelukkig interesseren mij die ook niet.
Ik heb wel veel interesses zoals huizen, auto's (niet echt een vrouwenonderwerp), sporten (geen voetbal), lifestyle, etc., dus je zou denken dat ik gespreksstof genoeg zou moeten hebben, maar hoe pak je het aan?
INTERESSE

..in de ander dan. Je denkt teveel aan jezelf. Fout nummer 1 bij types zoals jij.

Het gaat om haar, zij moet iets hebben wat jij leuk vind. Aan jou de taak om dat uit te zoeken. En en passant jezelf te verkopen. Waarom lukt het je wel in je baan mensen te spreken en zaken te verkopen, maar jezelf verkopen niet??
pi_156463650
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

INTERESSE

..in de ander dan. Je denkt teveel aan jezelf. Fout nummer 1 bij types zoals jij.

Het gaat om haar, zij moet iets hebben wat jij leuk vind. Aan jou de taak om dat uit te zoeken. En en passant jezelf te verkopen. Waarom lukt het je wel in je baan mensen te spreken en zaken te verkopen, maar jezelf verkopen niet??
Dat is een hele andere manier van contact leggen. Klanten die een showroom binnenkomen komen niet voor niks. Ze hebben interesse in een product en willen daar informatie over. Je weet dus zeker dat die mensen openstaan voor een gesprek en dan schud ik de openingszinnen ook zo uit mijn mouw zonder er bij na te denken. Als mensen bij een ruime auto staan te kijken zeg je als autoverkoper 'Goedemiddag mensen, wat een ruimte he? Hoeveel van die knappe hostesses zouden in het kofferbak passen?' Als je dit op een wat speelse manier zegt dan ben je al half binnen, want je onderscheidt je!
Bij bedrijven langsgaan is voor mij ook geen probleem omdat mensen als bedrijf altijd wel begrip voor je hebben. Als je binnenloopt om te solliciteren dan begrijpen bedrijven dat omdat iedereen wel een baan wilt. Als je namens je werkgever een bedrijf binnenloopt (bijv. als accountmanager) om klanten binnen te halen dan snappen bedrijven dat ook omdat elk bedrijf zonder klanten niet kan bestaan. Mezelf op zakelijk gebied verkopen is geen enkel probleem en ik ben hierin ook helemaal niet meer zenuwachtig. Dat is voor mij hetzelfde als autorijden. In het begin is het even lastig, maar heb je het eenmaal onder de knie dan verleer je het ook niet meer. Zakelijke verkoop is echt niet te vergelijken met versieren. Zakelijk krijg je veel sneller begrip van anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NicoRosberg op 28-09-2015 23:54:30 ]
pi_156463854

[ Bericht 100% gewijzigd door NicoRosberg op 28-09-2015 23:54:04 ]
pi_156466731
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

INTERESSE

Dit ja, ontzettend dit.

quote:
Wellicht omdat het vaak zo statisch benadert wordt. Een partner, een relatie, etc. Daar lijkt zo een fixatie op te zijn dat men de afstand gewoonweg niet wil of kan overbruggen, want eng en het moet haast allemaal wel tactiek/magic/geluk zijn. Geen wonder dat er vaak zo een angst is dat ze zelf als mens tekort te schieten, want omgekeerd lijkt het niet echt om de persoon zelf te gaan, maar vooral wat die persoon kan betekenen voor de relatiezoeker. En dat komt als een weinig aantrekkelijke motivatie over..

quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Dat is een hele andere manier van contact leggen. Klanten die een showroom binnenkomen komen niet voor niks. Ze hebben interesse in een product en willen daar informatie over. Je weet dus zeker dat die mensen openstaan voor een gesprek en dan schud ik de openingszinnen ook zo uit mijn mouw zonder er bij na te denken.
Alsof iedere klant binnenkomt om te kopen en niet alleen ter oriëntatie. Het is geen Chinees ofzo, je bent nu alleen zelf de klant en je wil meer te weten komen over het product (ook al vind ik dit een verwoording om te kotsen, maar dat terzijde). Doe gewoon eens geïnteresseerd in haar als mens en kap met de insteek dat het alleen geslaagd zal zijn als zij daadwerkelijk een potentiële partner voor je blijkt te zijn.

quote:
Als mensen bij een ruime auto staan te kijken zeg je als autoverkoper 'Goedemiddag mensen, wat een ruimte he? Hoeveel van die knappe hostesses zouden in het kofferbak passen?' Als je dit op een wat speelse manier zegt dan ben je al half binnen, want je onderscheidt je!
Bij een dure auto kan ik me daar het nodige bij voorstellen, maar probeer eerst eens gewoon gesprekjes zonder dat je in vijf minuten wanhopig je usp's wil proberen te benadrukken. Niet relaxt of gezellig, laat staan in haar geïnteresseerd overkomend. Begin eerst casual tot je daar een beetje mee op je gemak voelt. Je zult dan merken dat het makkelijker gaat en je door middel van open vragen stellen ook een stuk meer te weten gaat komen over haar..

quote:
Bij bedrijven langsgaan is voor mij ook geen probleem omdat mensen als bedrijf altijd wel begrip voor je hebben. Als je binnenloopt om te solliciteren dan begrijpen bedrijven dat omdat iedereen wel een baan wilt. Als je namens je werkgever een bedrijf binnenloopt (bijv. als accountmanager) om klanten binnen te halen dan snappen bedrijven dat ook omdat elk bedrijf zonder klanten niet kan bestaan. Mezelf op zakelijk gebied verkopen is geen enkel probleem en ik ben hierin ook helemaal niet meer zenuwachtig. Dat is voor mij hetzelfde als autorijden. In het begin is het even lastig, maar heb je het eenmaal onder de knie dan verleer je het ook niet meer. Zakelijke verkoop is echt niet te vergelijken met versieren. Zakelijk krijg je veel sneller begrip van anderen.
Lijkt me geen goede insteek om begrip te willen van een ander. Het is niet zo raar dat je het idee hebt dat je iemand lastigvalt met je enigszins wanhopige gedachtengang, want je denkt te moeten scoren en dat is inderdaad een heel ander gesprek dan gewoon eens gezellig doen en interesse tonen. Ook wel veilig, zo een angst om je achter te verschuilen. Maar ja, dat is dus wel een beetje een keuze waar je zelf aan kan werken. Denk niet in truukjes, ga voor de casual gesprekjes of als je echt niet los kan komen van die zakelijke zogenaamde zekerheid, ga dan er op af om te kijken wat haar als "product" onderscheid. Ga eerst maar eens kijken wat je te weten kan komen en of dat leuk is, voor je verder gaat denken in wat zij voor je single status kan betekenen..

Succes!
pi_156466767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit ja, ontzettend dit.

[..]

Wellicht omdat het vaak zo statisch benadert wordt. Een partner, een relatie, etc. Daar lijkt zo een fixatie op te zijn dat men de afstand gewoonweg niet wil of kan overbruggen, want eng en het moet haast allemaal wel tactiek/magic/geluk zijn. Geen wonder dat er vaak zo een angst is dat ze zelf als mens tekort te schieten, want omgekeerd lijkt het niet echt om de persoon zelf te gaan, maar vooral wat die persoon kan betekenen voor de relatiezoeker. En dat komt als een weinig aantrekkelijke motivatie over..

[..]

Alsof iedere klant binnenkomt om te kopen en niet alleen ter oriëntatie. Het is geen Chinees ofzo, je bent nu alleen zelf de klant en je wil meer te weten komen over het product (ook al vind ik dit een verwoording om te kotsen, maar dat terzijde). Doe gewoon eens geïnteresseerd in haar als mens en kap met de insteek dat het alleen geslaagd zal zijn als zij daadwerkelijk een potentiële partner voor je blijkt te zijn.

[..]

Bij een dure auto kan ik me daar het nodige bij voorstellen, maar probeer eerst eens gewoon gesprekjes zonder dat je in vijf minuten wanhopig je usp's wil proberen te benadrukken. Niet relaxt of gezellig, laat staan in haar geïnteresseerd overkomend. Begin eerst casual tot je daar een beetje mee op je gemak voelt. Je zult dan merken dat het makkelijker gaat en je door middel van open vragen stellen ook een stuk meer te weten gaat komen over haar..

[..]

Lijkt me geen goede insteek om begrip te willen van een ander. Het is niet zo raar dat je het idee hebt dat je iemand lastigvalt met je enigszins wanhopige gedachtengang, want je denkt te moeten scoren en dat is inderdaad een heel ander gesprek dan gewoon eens gezellig doen en interesse tonen. Ook wel veilig, zo een angst om je achter te verschuilen. Maar ja, dat is dus wel een beetje een keuze waar je zelf aan kan werken. Denk niet in truukjes, ga voor de casual gesprekjes of als je echt niet los kan komen van die zakelijke zogenaamde zekerheid, ga dan er op af om te kijken wat haar als "product" onderscheid. Ga eerst maar eens kijken wat je te weten kan komen en of dat leuk is, voor je verder gaat denken in wat zij voor je single status kan betekenen..

Succes!
Jij geeft altijd goeie tips, maar het probleem met OP is ook dat hij duidelijk niet wil veranderen want op iedere suggestie heeft hij wel een weerwoord. Herken me jongere zelf best wel in hem alleen ik was heel erg bereid te veranderen met als gevolg dat ik nu een leuke vriendin heb.
pi_156468354
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:44 schreef Kompart het volgende:

[..]

Jij geeft altijd goeie tips, maar het probleem met OP is ook dat hij duidelijk niet wil veranderen want op iedere suggestie heeft hij wel een weerwoord. Herken me jongere zelf best wel in hem alleen ik was heel erg bereid te veranderen met als gevolg dat ik nu een leuke vriendin heb.
Ik wil wel veranderen. Sorry als mijn post misschien zo overkomen dat het lijkt dat dit niet zo is, maar ik ga in op vragen die mij gesteld worden. Het probleem is alleen dat het moeilijk is om te veranderen.
Omdat je aangeeft dat jij ook veranderd bent is het misschien fijn als jij hier jouw verhaal vertelt hoe jij dit hebt aangepakt. Misschien kan ik daar ook iets mee.
pi_156468414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:44 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik wil wel veranderen. Sorry als mijn post misschien zo overkomen dat het lijkt dat dit niet zo is, maar ik ga in op vragen die mij gesteld worden. Het probleem is alleen dat het moeilijk is om te veranderen.
Omdat je aangeeft dat jij ook veranderd bent is het misschien fijn als jij hier jouw verhaal vertelt hoe jij dit hebt aangepakt. Misschien kan ik daar ook iets mee.
Maar op posts over zeldhulpboeken ga je bijvoorbeeld niet in. Heb je die al gelezen dan ofzo? Of wil je een kant en klare oplossing die niet al te veel moeite kost? Want ik weet niet of dat realistisch is.
pi_156468519
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:44 schreef Kompart het volgende:

[..]

Jij geeft altijd goeie tips, maar het probleem met OP is ook dat hij duidelijk niet wil veranderen want op iedere suggestie heeft hij wel een weerwoord.
Dit zie je overigens heel vaak bij dit soort topics.
pi_156468677
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:44 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik heb jou een PM gestuurd met mijn levensverhaal :)
pi_156468705
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dit zie je overigens heel vaak bij dit soort topics.
Ja helaas wel ja.
pi_156468828
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ik heb jou een PM gestuurd met mijn levensverhaal :)
Oh ja ik zie het. Zal het vandaag eens doorlezen!
pi_156468887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Oh ja ik zie het. Zal het vandaag eens doorlezen!
Oke succes, ik denk wel dat je er wat aan zult hebben. Ik hoor je wel als je verdere hulp/uitleg nodig hebt :P
pi_156475539
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Dat is een hele andere manier van contact leggen. Klanten die een showroom binnenkomen komen niet voor niks. Ze hebben interesse in een product en willen daar informatie over. Je weet dus zeker dat die mensen openstaan voor een gesprek en dan schud ik de openingszinnen ook zo uit mijn mouw zonder er bij na te denken. Als mensen bij een ruime auto staan te kijken zeg je als autoverkoper 'Goedemiddag mensen, wat een ruimte he? Hoeveel van die knappe hostesses zouden in het kofferbak passen?' Als je dit op een wat speelse manier zegt dan ben je al half binnen, want je onderscheidt je!
Je let meteen niet op het 1e punt.

INTERESSE IN DE ANDER. of is het stiekem toch een oneman show, eerst een beurt en dan kijken of zij interessant is? :')

Dat kunnen alleen versierders types en zover ben jij nog niet. Als het om de beurt gaat, dan kan je beter wat flappen neerleggen voor de hoeren, maar als dat niet zo is zou ik eerst zelf bedenken: wat voor meiden vind ik aantrekkelijk en wil ik tijd mee doorbrengen?
pi_156476962
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je let meteen niet op het 1e punt.

INTERESSE IN DE ANDER. of is het stiekem toch een oneman show, eerst een beurt en dan kijken of zij interessant is? :')

Dat kunnen alleen versierders types en zover ben jij nog niet. Als het om de beurt gaat, dan kan je beter wat flappen neerleggen voor de hoeren, maar als dat niet zo is zou ik eerst zelf bedenken: wat voor meiden vind ik aantrekkelijk en wil ik tijd mee doorbrengen?
Nee zeker niet! Als ik op dit moment mocht kiezen dan koos ik nog eerder een relatie zonder seks dan seks zonder relatie.
pi_156477213
Wat een wanhopig topic, niet te geloven.

Ik had op mijn 29ste pas voor het eerst een vriendin, al was het meer een lat-relatie. En mijn huidige vriendin ken ik sinds m'n 32ste, binnenkort gaan we samenwonen (ben nu 33). Overigens beide via internet leren kennen.

Verder nog talloze dates gehad tussen mijn 29ste en 32ste. Internet dating is wel iets dat je moet leren, althans als je zo wanhopig bent als TS, maar de aanhouder wint.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 29 september 2015 @ 18:36:00 #233
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_156477855
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 00:46 schreef rianne1994 het volgende:
Klinkt misschien moeilijk, maar ik zou toch proberen je niet al te druk te maken! Vrouwen vinden het juist leuk als je als man zelfverzekerd overkomt, dus probeer dat uit te stralen en je bent al een heel eind ;)
Jammer dat het met dat ene meisje niks is geworden, maar wil niet zeggen dat het een volgende keer met een ander meisje ook zo zou lopen. En echt niet ieder meisje is bezet! Datingsites, zoals al genoemd is ook een goede optie als je in het ''echt'' niet veel leuke meisjes ontmoet. En inderdaad, niet na 1 mislukte date meteen opgeven!
Goede motivatie speech
pi_157414783
In je op zeg je dat je nooit gezoend hebt, maar dat heb je dus wel.

Met je zus.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157415809
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
In je op zeg je dat je nooit gezoend hebt, maar dat heb je dus wel.

Met je zus.
In dit topic gaat het meer om contacten met 'vreemde' vrouwen. Mijn zus is geen vreemde.
pi_157419380
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:50 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

In dit topic gaat het meer om contacten met 'vreemde' vrouwen. Mijn zus is geen vreemde.
Geen verandering(verbetering) dus? -O-
pi_157563055
quote:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')