abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 september 2015 @ 21:45:26 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156435233
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')

ik was laatst op een basisschool en de meeste leerlingen van groep 8 waren net zo groot/iets kleiner dan mij
De laatsten die ik gedate heb waren tussen de 1.58 en 1.68. Zijn genoeg te vinden die kleiner dan jij zijn, hoor.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156435435
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 21:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De laatsten die ik gedate heb waren tussen de 1.58 en 1.68. Zijn genoeg te vinden die kleiner dan jij zijn, hoor.
Dm even hun nummer door dan.
pi_156435472
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

die zijn er bijna niet

op straat zijn de meeste middelbare scholieren tegenwoordig al groter dan mij
Man die zijn er zat.

Laatste jaren steeds meer. Bij de laatste introductiedagen van de universiteit stikte het van de kleine eerstejaars meisjes O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 27 september 2015 @ 22:24:39 #204
416020 K44S
The bearded man
pi_156437403
quote:
17s.gif Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Man die zijn er zat.

Laatste jaren steeds meer. Bij de laatste introductiedagen van de universiteit stikte het van de kleine eerstejaars meisjes O+
Net als bij het topic:"als versieren niet zo makkelijk gaat"... zijn er veel al mannen die van alles de schuld geven/ excuus zoeken. Omdat ze geen spiegel hebben.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156438427
Lengte is nou eenmaal belangrijk.
pi_156438596
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Lengte is nou eenmaal belangrijk.
Uit je doppen kijken ook...
pi_156442360
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat als je maar 1.70 bent?
alsof je met 1.70 geen vrouwen kunt versieren :')
  maandag 28 september 2015 @ 09:08:12 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156442874
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dm even hun nummer door dan.
Heb ik niet meer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156444299
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat als je maar 1.70 bent?
Boeiend. Serieus, genoeg vrouwen die kleiner zijn of dat niks uitmaakt.
pi_156448791
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Boeiend. Serieus, genoeg vrouwen die kleiner zijn of dat niks uitmaakt.
Dat laatste is lulkoek. Al dan niet bewust maakt het vrouwen wel uit.

Dat wil niet zeggen dat er geen relaties bestaan tussen lange vrouwen en kleine mannen, maar je moet veel meer moeite doen om in haar blikveld te komen en haar te veroveren. Als je verder zaken hebt die haar interesseren en opwinden (intelligentie, ambitie, boeiende bezigheden of wat dan ook) en het verder klikt dan kan het wel. Maar jij moet (letterlijk :P) niet over het hoofd gezien worden voor je met haar in gesprek komt.

De mannen die langer zijn dan vrouwen hebben qua fysieke aantrekking een streepje voor.
pi_156449964
quote:
4s.gif Op maandag 28 september 2015 14:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat laatste is lulkoek. Al dan niet bewust maakt het vrouwen wel uit.

Dat wil niet zeggen dat er geen relaties bestaan tussen lange vrouwen en kleine mannen, maar je moet veel meer moeite doen om in haar blikveld te komen en haar te veroveren. Als je verder zaken hebt die haar interesseren en opwinden (intelligentie, ambitie, boeiende bezigheden of wat dan ook) en het verder klikt dan kan het wel. Maar jij moet (letterlijk :P) niet over het hoofd gezien worden voor je met haar in gesprek komt.

De mannen die langer zijn dan vrouwen hebben qua fysieke aantrekking een streepje voor.
Klopt wat je zegt. Ik bedoel alleen te zeggen dat het niet aan je lengte ligt dat je niemand kunt vinden, omdat er genoeg vrouwen rondlopen voor wie het geen dealbreaker is. Dus in plaats van te focussen op dat ene aspect waar je niks aan kunt veranderen, kun je beter manieren bedenken waarop je wel in positieve zin kunt opvallen.
pi_156450067
quote:
4s.gif Op maandag 28 september 2015 14:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is met alles zo... Als je persoon a met b vergelijkt en het enige verschil tussen hen is lengte dan legt degene die kleiner is 99% af tegen een langer persoon.
pi_156450282
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt. Ik bedoel alleen te zeggen dat het niet aan je lengte ligt dat je niemand kunt vinden, omdat er genoeg vrouwen rondlopen voor wie het geen dealbreaker is. Dus in plaats van te focussen op dat ene aspect waar je niks aan kunt veranderen, kun je beter manieren bedenken waarop je wel in positieve zin kunt opvallen.
Dat is sowieso waar. Zoals ik al zei, er zijn genoeg meisjes rond de 160 cm. Onze NederTurkse/-Marokkaanse meisjes zijn zelfs vaak rond de 155 dus als je daar specifiek op valt zit je helemaal geramd.
pi_156455935
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 06:48 schreef Roland010 het volgende:
En zelfs met die potentiële dates hoef je nog niet allemaal op date. Gewoon oefenen hoe je moet flirten (voor vrouwen is dat 'spelletje' van doorslaggevend belang bij het beoordelen van jou als man, waar ze eventueel interesse in zou hebben als (bed)partner), als gewone vriend of zelfs helemaal geen interesse. En dat spelletje moet je héél héél snel en goed spelen...).
Het is maar héél zelden dat een post mij zo raakt dat ik er iets van moet zeggen. Het is een soort vreemde mengeling van jaloezie, hoop en persoonlijk defaitisme die ik voel als Roland010 zegt dat "je dat spelletje héél héél snel en goed moet spelen". Godsamme zeg, hoe leer je dat dan? Wat doe je precies héél, héél snel? Er zijn ZO VEEL verschillende factoren, stappen, subtiele dingetjes die je PRECIES goed moet doen om een kansje te maken. Op het risico af dat mensen mij zien als een autistische techneut; ik kan ook zeggen "om lekker te viben" met een meid.

En dan het welhaast zelfingenomen (zo voel ik hem althans, ik denk dat 'ie niet zo bedoeld is) statement:
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 06:48 schreef Roland010 het volgende:
Als je dit een beetje onder de knie weet te krijgen, en dat gaat waarschijnlijk even duren want het is best moeilijk (totdat je het eenmaal snapt, dan vraag je je af wat je daar ooit zo lastig aan vond)
Alsof verdomme elke idioot het van nature snapt of kan snappen! En terwijl ik dit schrijf, realiseer ik mij dat het ook echt zo is. Het is een soort clubje waar je als outcast niet bij hoort. Dat elitarisme stoort mij, ware het niet dat ik ook wel snap dat het de gasten zijn "die het niet begrijpen" die afwijken.
pi_156457354
Er is niet 1 goede manier om 'het spel' te spelen, wel veel betere manieren.
pi_156458392
Jaaaaaa.... blijf vooral in raadselen spreken. |:(
pi_156459459
Maar wat is gespreksstof waar je elk gesprek 'veilig' mee kunt beginnen zonder zo standaard te zijn? Ik weet wel welke onderwerpen vrouwen helemaal niet interesseren (computers, techniek) en gelukkig interesseren mij die ook niet.
Ik heb wel veel interesses zoals huizen, auto's (niet echt een vrouwenonderwerp), sporten (geen voetbal), lifestyle, etc., dus je zou denken dat ik gespreksstof genoeg zou moeten hebben, maar hoe pak je het aan?
pi_156460164
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:33 schreef NicoRosberg het volgende:
Maar wat is gespreksstof waar je elk gesprek 'veilig' mee kunt beginnen zonder zo standaard te zijn? Ik weet wel welke onderwerpen vrouwen helemaal niet interesseren (computers, techniek) en gelukkig interesseren mij die ook niet.
Ik heb wel veel interesses zoals huizen, auto's (niet echt een vrouwenonderwerp), sporten (geen voetbal), lifestyle, etc., dus je zou denken dat ik gespreksstof genoeg zou moeten hebben, maar hoe pak je het aan?
INTERESSE

..in de ander dan. Je denkt teveel aan jezelf. Fout nummer 1 bij types zoals jij.

Het gaat om haar, zij moet iets hebben wat jij leuk vind. Aan jou de taak om dat uit te zoeken. En en passant jezelf te verkopen. Waarom lukt het je wel in je baan mensen te spreken en zaken te verkopen, maar jezelf verkopen niet??
pi_156463650
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

INTERESSE

..in de ander dan. Je denkt teveel aan jezelf. Fout nummer 1 bij types zoals jij.

Het gaat om haar, zij moet iets hebben wat jij leuk vind. Aan jou de taak om dat uit te zoeken. En en passant jezelf te verkopen. Waarom lukt het je wel in je baan mensen te spreken en zaken te verkopen, maar jezelf verkopen niet??
Dat is een hele andere manier van contact leggen. Klanten die een showroom binnenkomen komen niet voor niks. Ze hebben interesse in een product en willen daar informatie over. Je weet dus zeker dat die mensen openstaan voor een gesprek en dan schud ik de openingszinnen ook zo uit mijn mouw zonder er bij na te denken. Als mensen bij een ruime auto staan te kijken zeg je als autoverkoper 'Goedemiddag mensen, wat een ruimte he? Hoeveel van die knappe hostesses zouden in het kofferbak passen?' Als je dit op een wat speelse manier zegt dan ben je al half binnen, want je onderscheidt je!
Bij bedrijven langsgaan is voor mij ook geen probleem omdat mensen als bedrijf altijd wel begrip voor je hebben. Als je binnenloopt om te solliciteren dan begrijpen bedrijven dat omdat iedereen wel een baan wilt. Als je namens je werkgever een bedrijf binnenloopt (bijv. als accountmanager) om klanten binnen te halen dan snappen bedrijven dat ook omdat elk bedrijf zonder klanten niet kan bestaan. Mezelf op zakelijk gebied verkopen is geen enkel probleem en ik ben hierin ook helemaal niet meer zenuwachtig. Dat is voor mij hetzelfde als autorijden. In het begin is het even lastig, maar heb je het eenmaal onder de knie dan verleer je het ook niet meer. Zakelijke verkoop is echt niet te vergelijken met versieren. Zakelijk krijg je veel sneller begrip van anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NicoRosberg op 28-09-2015 23:54:30 ]
pi_156463854

[ Bericht 100% gewijzigd door NicoRosberg op 28-09-2015 23:54:04 ]
pi_156466731
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

INTERESSE

Dit ja, ontzettend dit.

quote:
Wellicht omdat het vaak zo statisch benadert wordt. Een partner, een relatie, etc. Daar lijkt zo een fixatie op te zijn dat men de afstand gewoonweg niet wil of kan overbruggen, want eng en het moet haast allemaal wel tactiek/magic/geluk zijn. Geen wonder dat er vaak zo een angst is dat ze zelf als mens tekort te schieten, want omgekeerd lijkt het niet echt om de persoon zelf te gaan, maar vooral wat die persoon kan betekenen voor de relatiezoeker. En dat komt als een weinig aantrekkelijke motivatie over..

quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Dat is een hele andere manier van contact leggen. Klanten die een showroom binnenkomen komen niet voor niks. Ze hebben interesse in een product en willen daar informatie over. Je weet dus zeker dat die mensen openstaan voor een gesprek en dan schud ik de openingszinnen ook zo uit mijn mouw zonder er bij na te denken.
Alsof iedere klant binnenkomt om te kopen en niet alleen ter oriëntatie. Het is geen Chinees ofzo, je bent nu alleen zelf de klant en je wil meer te weten komen over het product (ook al vind ik dit een verwoording om te kotsen, maar dat terzijde). Doe gewoon eens geïnteresseerd in haar als mens en kap met de insteek dat het alleen geslaagd zal zijn als zij daadwerkelijk een potentiële partner voor je blijkt te zijn.

quote:
Als mensen bij een ruime auto staan te kijken zeg je als autoverkoper 'Goedemiddag mensen, wat een ruimte he? Hoeveel van die knappe hostesses zouden in het kofferbak passen?' Als je dit op een wat speelse manier zegt dan ben je al half binnen, want je onderscheidt je!
Bij een dure auto kan ik me daar het nodige bij voorstellen, maar probeer eerst eens gewoon gesprekjes zonder dat je in vijf minuten wanhopig je usp's wil proberen te benadrukken. Niet relaxt of gezellig, laat staan in haar geïnteresseerd overkomend. Begin eerst casual tot je daar een beetje mee op je gemak voelt. Je zult dan merken dat het makkelijker gaat en je door middel van open vragen stellen ook een stuk meer te weten gaat komen over haar..

quote:
Bij bedrijven langsgaan is voor mij ook geen probleem omdat mensen als bedrijf altijd wel begrip voor je hebben. Als je binnenloopt om te solliciteren dan begrijpen bedrijven dat omdat iedereen wel een baan wilt. Als je namens je werkgever een bedrijf binnenloopt (bijv. als accountmanager) om klanten binnen te halen dan snappen bedrijven dat ook omdat elk bedrijf zonder klanten niet kan bestaan. Mezelf op zakelijk gebied verkopen is geen enkel probleem en ik ben hierin ook helemaal niet meer zenuwachtig. Dat is voor mij hetzelfde als autorijden. In het begin is het even lastig, maar heb je het eenmaal onder de knie dan verleer je het ook niet meer. Zakelijke verkoop is echt niet te vergelijken met versieren. Zakelijk krijg je veel sneller begrip van anderen.
Lijkt me geen goede insteek om begrip te willen van een ander. Het is niet zo raar dat je het idee hebt dat je iemand lastigvalt met je enigszins wanhopige gedachtengang, want je denkt te moeten scoren en dat is inderdaad een heel ander gesprek dan gewoon eens gezellig doen en interesse tonen. Ook wel veilig, zo een angst om je achter te verschuilen. Maar ja, dat is dus wel een beetje een keuze waar je zelf aan kan werken. Denk niet in truukjes, ga voor de casual gesprekjes of als je echt niet los kan komen van die zakelijke zogenaamde zekerheid, ga dan er op af om te kijken wat haar als "product" onderscheid. Ga eerst maar eens kijken wat je te weten kan komen en of dat leuk is, voor je verder gaat denken in wat zij voor je single status kan betekenen..

Succes!
pi_156466767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit ja, ontzettend dit.

[..]

Wellicht omdat het vaak zo statisch benadert wordt. Een partner, een relatie, etc. Daar lijkt zo een fixatie op te zijn dat men de afstand gewoonweg niet wil of kan overbruggen, want eng en het moet haast allemaal wel tactiek/magic/geluk zijn. Geen wonder dat er vaak zo een angst is dat ze zelf als mens tekort te schieten, want omgekeerd lijkt het niet echt om de persoon zelf te gaan, maar vooral wat die persoon kan betekenen voor de relatiezoeker. En dat komt als een weinig aantrekkelijke motivatie over..

[..]

Alsof iedere klant binnenkomt om te kopen en niet alleen ter oriëntatie. Het is geen Chinees ofzo, je bent nu alleen zelf de klant en je wil meer te weten komen over het product (ook al vind ik dit een verwoording om te kotsen, maar dat terzijde). Doe gewoon eens geïnteresseerd in haar als mens en kap met de insteek dat het alleen geslaagd zal zijn als zij daadwerkelijk een potentiële partner voor je blijkt te zijn.

[..]

Bij een dure auto kan ik me daar het nodige bij voorstellen, maar probeer eerst eens gewoon gesprekjes zonder dat je in vijf minuten wanhopig je usp's wil proberen te benadrukken. Niet relaxt of gezellig, laat staan in haar geïnteresseerd overkomend. Begin eerst casual tot je daar een beetje mee op je gemak voelt. Je zult dan merken dat het makkelijker gaat en je door middel van open vragen stellen ook een stuk meer te weten gaat komen over haar..

[..]

Lijkt me geen goede insteek om begrip te willen van een ander. Het is niet zo raar dat je het idee hebt dat je iemand lastigvalt met je enigszins wanhopige gedachtengang, want je denkt te moeten scoren en dat is inderdaad een heel ander gesprek dan gewoon eens gezellig doen en interesse tonen. Ook wel veilig, zo een angst om je achter te verschuilen. Maar ja, dat is dus wel een beetje een keuze waar je zelf aan kan werken. Denk niet in truukjes, ga voor de casual gesprekjes of als je echt niet los kan komen van die zakelijke zogenaamde zekerheid, ga dan er op af om te kijken wat haar als "product" onderscheid. Ga eerst maar eens kijken wat je te weten kan komen en of dat leuk is, voor je verder gaat denken in wat zij voor je single status kan betekenen..

Succes!
Jij geeft altijd goeie tips, maar het probleem met OP is ook dat hij duidelijk niet wil veranderen want op iedere suggestie heeft hij wel een weerwoord. Herken me jongere zelf best wel in hem alleen ik was heel erg bereid te veranderen met als gevolg dat ik nu een leuke vriendin heb.
pi_156468354
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:44 schreef Kompart het volgende:

[..]

Jij geeft altijd goeie tips, maar het probleem met OP is ook dat hij duidelijk niet wil veranderen want op iedere suggestie heeft hij wel een weerwoord. Herken me jongere zelf best wel in hem alleen ik was heel erg bereid te veranderen met als gevolg dat ik nu een leuke vriendin heb.
Ik wil wel veranderen. Sorry als mijn post misschien zo overkomen dat het lijkt dat dit niet zo is, maar ik ga in op vragen die mij gesteld worden. Het probleem is alleen dat het moeilijk is om te veranderen.
Omdat je aangeeft dat jij ook veranderd bent is het misschien fijn als jij hier jouw verhaal vertelt hoe jij dit hebt aangepakt. Misschien kan ik daar ook iets mee.
pi_156468414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:44 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik wil wel veranderen. Sorry als mijn post misschien zo overkomen dat het lijkt dat dit niet zo is, maar ik ga in op vragen die mij gesteld worden. Het probleem is alleen dat het moeilijk is om te veranderen.
Omdat je aangeeft dat jij ook veranderd bent is het misschien fijn als jij hier jouw verhaal vertelt hoe jij dit hebt aangepakt. Misschien kan ik daar ook iets mee.
Maar op posts over zeldhulpboeken ga je bijvoorbeeld niet in. Heb je die al gelezen dan ofzo? Of wil je een kant en klare oplossing die niet al te veel moeite kost? Want ik weet niet of dat realistisch is.
pi_156468519
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:44 schreef Kompart het volgende:

[..]

Jij geeft altijd goeie tips, maar het probleem met OP is ook dat hij duidelijk niet wil veranderen want op iedere suggestie heeft hij wel een weerwoord.
Dit zie je overigens heel vaak bij dit soort topics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')