Heb ik al geprobeerd, maar werkt ook niet. Veel nepprofielen, vrouwen die niks meer laten horen, etc., etc.quote:Op zondag 20 september 2015 23:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wees blij dat je nu leeft en niet 50 jaar geleden. Er is namelijk een eenvoudige oplossing voor jouw "probleem" en die bestaat uit internetdating.
Meld je aan bij zo'n site en ga wat dates regelen. Als je een stuk of 50 dates hebt gehad, kunnen we verder praten.
Maar ik denk dat jouw probleem dan geen probleem meer is.
Heb je al eens een betaalde datingsite geprobeerd? "Criminelen" betalen vast geen geld speciaal voor fake profielenquote:Op zondag 20 september 2015 23:56 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, maar werkt ook niet. Veel nepprofielen, vrouwen die niks meer laten horen, etc., etc.
Zelf heb ik jarenlang allerlei sites geprobeerd. relatieplanet, parship, christelijke sites, sites voor hoger opgeleiden e.d. Allemaal aardig. Maar het beste beviel lexa.nl.quote:Op zondag 20 september 2015 23:56 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, maar werkt ook niet. Veel nepprofielen, vrouwen die niks meer laten horen, etc., etc.
Ja, precies, mijn neef was 28 jaar toen hij voor het eerst verkering kreeg, helemaal goed gekomenquote:Op maandag 21 september 2015 00:12 schreef blondetrien het volgende:
Jeetje, joh. Je bent 22! Kan met je gemis voorstellen, hoor, maar "alleen overgebleven"? Je doet alsof het leven alweer bijna voorbij is.
Even terug naar de realiteit graag.
Nou idd, ik dacht heel zijn familie is uitgemoord ofzoquote:Op maandag 21 september 2015 00:12 schreef blondetrien het volgende:
Jeetje, joh. Je bent 22! Kan met je gemis voorstellen, hoor, maar "alleen overgebleven"? Je doet alsof het leven alweer bijna voorbij is.
Ik snap zijn gevoel wel. Overal hoor ik: je zit nu in de bloei van je leven blablablabla en als je dan alleen bent en blijft voelt dat echt niet lekker. Helemaal omdat je elk jaar ouder wordt en mensen als ons meestal ook in dat schuitje blijven en voor je het weet ben je begin 30;( Er zijn niet voor niks mensen (en ja ook dames) die gewoon hun hele leven alleen zijn gebleven maar die het wel anders hadden willen zien. Oók normale types waar qua karakter en uiterlijk niks mis mee is maar bijvoorbeeld bindingsangst hebben opgebouwd omdat ze al zo lang alleen hebben geleefd dat je na 40 jaar niet nog met een partner iets kan opbouwen / uit handen geven etc.quote:Op maandag 21 september 2015 00:12 schreef blondetrien het volgende:
Nou, dát absoluut! Je bent veel te gefocust op het partner vinden en er is ook een beetje een sfeertje van een selffulfilling prophecyquote:Op maandag 21 september 2015 01:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Kom eerst eens af van het idee dat het leven zonder partner geen zin heeft.
Denk dat dit effectiever en doelgerichter is dan honderden keren daten.quote:Op maandag 21 september 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
Joh 22 jaar pas...
meldt je gewoon hier R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
zoals je ziet ben je de enige niet.
dat dacht ik ookquote:Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou idd, ik dacht heel zijn familie is uitgemoord ofzo
Bij betaalde datingsites zijn de sites zelf de crimineel. Die maken nepprofielen aan die beheert worden door werknemers om betaalde klanten te lokken en net zo lang aan het lijntje te houden dat ze nog een maand langer abonnee blijven.quote:Op zondag 20 september 2015 23:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb je al eens een betaalde datingsite geprobeerd? "Criminelen" betalen vast geen geld speciaal voor fake profielen
vroeger had je gewoon een disco ofzoquote:Op maandag 21 september 2015 11:03 schreef NicoRosberg het volgende:
Van een afwijzing ga ik inderdaad niet dood, maar elke afwijzing bevorderd zeker niet mijn zelfvertrouwen in de omgang met vrouwen.
Mijn enige echte vriend is mijn broertje. Hij is pas 16, maar wij zijn echt 2 dezelfde als het op hobby's, etc. aankomt. Onze hobby's zijn wel van die typische mannendingen (karten, autosport, darten, etc.). Daarnaast doe ik nog veel fitnessen en zwemmen. Op het circuit zul je niet snel een vrouw tegenkomen en tijdens het darten is het aantal vrouwen ook op 1 hand te tellen. Met fitnessen en zwemmen kom je nog wel eens een vrouw tegen, maar daar gaat contact maken niet vanzelf. Dan is de angst voor afwijzing er weer waardoor een gesprek er niet van komt.
Hoe komt het dat je naast je broertje weinig echte contacten hebt?quote:Op maandag 21 september 2015 11:03 schreef NicoRosberg het volgende:
Van een afwijzing ga ik inderdaad niet dood, maar elke afwijzing bevorderd zeker niet mijn zelfvertrouwen in de omgang met vrouwen.
Mijn enige echte vriend is mijn broertje. Hij is pas 16, maar wij zijn echt 2 dezelfde als het op hobby's, etc. aankomt. Onze hobby's zijn wel van die typische mannendingen (karten, autosport, darten, etc.). Daarnaast doe ik nog veel fitnessen en zwemmen. Op het circuit zul je niet snel een vrouw tegenkomen en tijdens het darten is het aantal vrouwen ook op 1 hand te tellen. Met fitnessen en zwemmen kom je nog wel eens een vrouw tegen, maar daar gaat contact maken niet vanzelf. Dan is de angst voor afwijzing er weer waardoor een gesprek er niet van komt.
Online daten was voor mij voorheen ook heel makkelijk. Maar tegenwoordig lukt het mij ook van geen kanten meerquote:Op maandag 21 september 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
Vroeger was het zó eenvoudig eigenlijk...
Tja, ik ben al een tijdje van de markt af dus ik weet ook niet meer hoe het moetquote:Op maandag 21 september 2015 11:58 schreef War-horse het volgende:
[..]
Online daten was voor mij voorheen ook heel makkelijk. Maar tegenwoordig lukt het mij ook van geen kanten meer
Hoe reageren je ouders?quote:Op maandag 21 september 2015 11:54 schreef NicoRosberg het volgende:
Uitgaan is helemaal niet mijn ding. Een concert vind ik op zijn tijd nog wel eens leuk, maar de discotheek is helemaal niks voor mij. In de kroeg kom ik wel regelmatig, maar alleen met darttoernooien.
Dat ik naast mijn broertje weinig andere contacten hebt ligt aan mijn verleden. In mijn jongere jaren ben ik gepest geworden (tot +/- 18 jaar). Mijn laatste studie heb ik op een school gedaan 150 km bij ons thuis vandaan. Dit was een exclusieve opleiding waar studenten uit het hele land en zelfs België en Duitsland naartoe kwamen. Ik heb daar een paar vriendschappen gemaakt, maar wel met mensen die meer dan 100 km bij mij vandaan wonen. Nu ik ben afgestudeerd is het vanwege de afstand onmogelijk om elke week af te spreken. Veel gaat dus via Whatsapp.
Iedereen heeft een app op zijn debieltje en swippen dan door de selectie heen. Vroegah, moest je nog je pc opstarten en moeite doen om een date te vinden. Dat is nu allemaal niet meer nodig, en bovendiien iedere rasmongool heeft nu internet...quote:Op maandag 21 september 2015 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, ik ben al een tijdje van de markt af dus ik weet ook niet meer hoe het moet
Ik denk dat onder jonge vrouwen er nog altijd een taboe heerst om jezelf op een datingsite te plaatsen. Waarom zitten er dan altijd veel meer mannen of dergelijke sites?quote:Op maandag 21 september 2015 12:24 schreef War-horse het volgende:
[..]
Iedereen heeft een app op zijn debieltje en swippen dan door de selectie heen. Vroegah, moest je nog je pc opstarten en moeite doen om een date te vinden. Dat is nu allemaal niet meer nodig, en bovendiien iedere rasmongool heeft nu internet...
Tijden veranderen helaas...
Valt wel mee hoor, en heb vaak genoeg dat ze willen neuken, en enkel neuken doe ik niet. Daar ligt het probleem echt niet meer al jaren niet meer, dat taboe.quote:Op maandag 21 september 2015 12:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat onder jonge vrouwen er nog altijd een taboe heerst om jezelf op een datingsite te plaatsen. Waarom zitten er dan altijd veel meer mannen of dergelijke sites?
Omdat meer hopeloze mannen.quote:Op maandag 21 september 2015 12:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat onder jonge vrouwen er nog altijd een taboe heerst om jezelf op een datingsite te plaatsen. Waarom zitten er dan altijd veel meer mannen of dergelijke sites?
Ik hoor wel dat het aanbod aan vrouwen op bijv Tinder minder is.quote:Op maandag 21 september 2015 12:27 schreef War-horse het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, en heb vaak genoeg dat ze willen neuken, en enkel neuken doe ik niet. Daar ligt het probleem echt niet meer al jaren niet meer, dat taboe.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 21 september 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
Vroeger was het zó eenvoudig eigenlijk...
Ik woon op dit moment weer thuis, maar heb gedurende mijn studie 3 jaar op kamers gezeten. Mijn ouders zouden het natuurlijk ook fijn vinden als ik een vriendin zou hebben. Mijn oma begint zich er zelfs al mee te bemoeien. Waarom ik geen initiatieven heb genomen lijkt me duidelijk toch? Angst voor afwijzing. Als ik aan een relatie begin wil ik wel iets vast.quote:Op maandag 21 september 2015 12:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoe reageren je ouders?
Woon je nog thuis?
Waarom heb je ten tijde van je studie in een andere stad geen initiatieven genomen?
Ben je opzoek naar een vaste relatie, of wil je scharrelen?
Ik hoor zoveel...quote:Op maandag 21 september 2015 12:29 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat het aanbod aan vrouwen op bijv Tinder minder is.
Op iedere datingsite is de verhouding mannen:vrouwen krom. Ik hoorde van m'n huidige date hoeveel berichten zij in de eerste paar dagen kreeg, jezus..quote:Op maandag 21 september 2015 12:29 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat het aanbod aan vrouwen op bijv Tinder minder is.
Misschien gewoon eerst eens iemand leren kennen.quote:Op maandag 21 september 2015 12:29 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Ik woon op dit moment weer thuis, maar heb gedurende mijn studie 3 jaar op kamers gezeten. Mijn ouders zouden het natuurlijk ook fijn vinden als ik een vriendin zou hebben. Mijn oma begint zich er zelfs al mee te bemoeien. Waarom ik geen initiatieven heb genomen lijkt me duidelijk toch? Angst voor afwijzing. Als ik aan een relatie begin wil ik wel iets vast.
ik heb nog nooit online gedatedquote:Op maandag 21 september 2015 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Het is alleen maar makkelijker geworden. Gelijkgestemde personen vinden was nog nooit zo makkelijk als nu met het internet. Je hebt nu meer opties om dates te regelen in plaats van aangewezen te zijn op het uitgaansleven, school e.d.
Weer thuis dus, dat is eigenlijk toch weer een stapje terug. Vrouwen vinden zelfstandigheid altijd wel fijn. Eigenlijk was die tijd dat jij op kamers zat en nog studeerde het uitgesproken moment om vrouwen te versieren. Op dat moment zijn leeftijdsgenoten ook beter bereikbaar.quote:Op maandag 21 september 2015 12:29 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Ik woon op dit moment weer thuis, maar heb gedurende mijn studie 3 jaar op kamers gezeten. Mijn ouders zouden het natuurlijk ook fijn vinden als ik een vriendin zou hebben. Mijn oma begint zich er zelfs al mee te bemoeien. Waarom ik geen initiatieven heb genomen lijkt me duidelijk toch? Angst voor afwijzing. Als ik aan een relatie begin wil ik wel iets vast.
een fossiel! Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 21 september 2015 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nog nooit online gedatedik kom uit de vorige eeuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |