abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155434388
Topic nummer 3 van Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn?
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:47 schreef syndroom het volgende:
Even statistisch gezien, hoe afwijkend ben je als je op 25 jarige leeftijd nog maagd ben? Ik kan hier weinig informatie over vinden behalve dat de gemiddelde leeftijd van eerste keer seks zo rond je 16 ligt.

Ik las in een ander topic dat hoe langer je wacht hoe kleiner de kans is om tot een ontmaagding te komen. Hoe kijken jullie hiernaar?

Natuurlijk is het iets waar niet iedereen zo even over praat maar ik krijg met mijn 25 jaar het idee dat ik zowat de enige ben.
Link naar deel 1 R&P / Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn?
Link naar deel 2 R&P / Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn? 2
Link naar deel 3 R&P / Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn? #3

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef solo020 het volgende:
Ik ben ook nog maagd, wel iets jonger dan de ts, ben 22. Ik vind het wel vrij kut hoor, al mijn vrienden zijn ook al lang ontmaagd. Ik vind het wel makkelijk praten van iedereen die al ontmaagd is dat het niet kut is om nog maagd te zijn. Ik ben wel van plan binnenkort naar de wallen te gaan, mijn geduld is nu toch wel een beetje op om het zo te zeggen. De bedoeling is wel om er keihard aan te werken om in de toekomst aan seks te komen zonder naar de hoeren te gaan. Ik snap niet waarom het zo'n taboe is om naar de hoeren te gaan om ontmaagd te worden, of om überhaupt naar de hoeren te gaan.

Ik vind mezelf geen lelijke man of sociaal onhandig, ik probeer tijdens het uitgaan toch altijd wel een paar meisjes te versieren. Maar het lukt me gewoon niet, wordt eigenlijk gewoon altijd afgewezen. :'( Tijdens het uitgaan kijk ik dan ook wel een beetje hoe andere mannen het aanpakken en vraag ook aan vrienden die wel vrouwen neuken hoe zij vrouwen versieren. Maar als ik dan de manieren gebruik die vrienden mij aanreiken lukt het gewoon niet. Op den duur ga je dan wel aan jezelf twijfelen en denken van misschien moet ik de vrouwen wel op een andere manier proberen te versieren, maar hoe dan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:35 schreef jodelahity het volgende:
Het is geen taboe, daarom zijn er duizenden hoeren en is het gewoon in steden een bekende straat. Maar mensen kijken dan op je neer, terecht ook.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:17 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je genoeg onder de mensen/vrouwen komt moet je op een gegeven moment wel tegen een one night stand oid aanlopen.
Als dit nooit gebeurt is het wel een beetje raar...
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
Het is eigenlijk ook een erkenning dat je sociaal niet handig bent.
1) je moet een man/vrouw aanspreken
2) de ander moet interesse in je hebben
3) de ander moet zich tot je aangetrokken voelen
4) de ander moet zich lichamelijk overgeven aan jou (vertrouwen hebben)

tja... waarom het de één wel zo lukt en de ander lukt het al jaren niet is misschien een goede vraag. Maar je moet dus onder de mensen (vrouwen) zijn en zelfvertrouwen uitstralen... De kans dat meiden zichzelf aanbieden is zonder zichtbare looks of gevulde bankrekening eigenlijk uitgesloten.

Ontmaagding is dus alleen een erkenning dat je best wel sociaal kunt zijn, in ieder geval qua liefde / vertrouwen opbouwen.

En geloof me: ik ben dus wel ontmaagd maar als je daarna weer maanden/jaren droogstaat stelt zo'n ontmaagding ook niks voor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarom gaan mensen ook uit... drinken alcohol.... worden dan wat losser en zeggen eerder 'ja'. Triest, maar ja. Nuchter een meid versieren vereist daarom 10000% zelfverzekerdheid
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef syndroom het volgende:
Door een prostituee jezelf te laten ontmaagden zou ik afraden, het is geen oplossing en kost veel geld. Sterker nog ik zou zoiets helemaal niet als ontmaagding zien, meer als smokkelen om snel van het labeltje maagd af te komen.
pi_155434625
Enigszins vreemd.
pi_155434708
Heb vanaf mijn vijftiende tot circa vijfentwintigste totaal geen seksuele omgang gehad met wie of wat dan ook. Word ook als vreemd en raar beschouwd, maar goed de wereld lijkt erom heen te draaien.
pi_155434717
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 07:46 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Omdat meisjes geen liefdadigheidsinstelling zijn.
Meisjes weten toch ook wel dat niet iedere jongen sociaal kan zijn. Vrouwen willen niet als slet te boek staan maar in de praktijk zie je wel dat het vaak de wat socialere mannen die wel beter zijn met vrouwen en zij dat meisje uiteindelijk dan wel in bed weten te krijgen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 08:50 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Hij heeft alles al geprobeerd en nog krijgt hij negatieve respons van de dames. Hoe zou jij je voelen in zijn situatie?
Het is zeker niet dat ik alleen thuiszit, alleen maar klaag, zeik, en niets doe. Ik heb zeker verschillende pogingen ondernemen maar als je telkens uitgelachen of vernederd wordt ga je wel aan jezelf twijfelen en zorgt dat voor bitterheid.

Het probleem ligt bij mij, dat erken ik. Ik mis de sociale vaardigheden en ik kan niet versieren, dat heb ik eerder al aangegeven. Daardoor weet ik altijd een verkeerde indruk bij meisjes te wekken en voelen deze meiden toch aan dat ze met een onzekere dude te maken hebben die sociaal ook nog wat achter loopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door syndroom op 22-08-2015 13:51:33 ]
pi_155434808
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:34 schreef syndroom het volgende:

[..]

Meisjes weten toch ook wel dat niet iedere jongen sociaal kan zijn. Vrouwen willen niet als slet te boek staan maar in de praktijk zie je wel dat het vaak de wat socialere mannen die wel beter zijn met vrouwen en zij dat meisje uiteindelijk dan wel in bed weten te krijgen.
Dan ga je toch nog uit van de liefdadigheidsinstelling. Het gaat niet om iemand anders iets gunnen, het gaat om iemand willen. Als je het prima vindt ontmaagd te worden door iemand die jou dat gunt, kan je net zo goed naar de hoeren gaan denk ik.
pi_155434952
Lees deel 1 van dit topic, daar heb ik al aangegeven dat ik principieel tegen prostitutie ben. Jij bent het toch ook wel met mij eens dat er veel mis is in die branche? Loverboys, zware criminaliteit en misbruik, nee die gasten ga ik niet financieren om alleen maar van bil te kunnen gaan.

Het zou mij ook gewoon geen goed gevoel geven. Als man zijnde wil je toch jagen.
pi_155435861
Prostitutie voorstellen als oplossing is een grove belediging, want dan misken je het probleem. Geen seks is niet de kwaal, maar het symptoom.

Het gaat erom dat er niemand van het andere geslacht is die om je geeft. Dat je geen diepere band met mensen kunt ontwikkelen. Dat je niet aantrekkelijk of anderzijds goed genoeg bent voor anderen. Dat je zo laag gewaardeerd word dat je blijkbaar nog minder waard bent dan menig drugsgebruiker, crimineel of vrouwenmishandelaar. Dat niemand je nodig heeft. Dat je defect bent, omdat je faalt in basisfunctie van het mens zijn. Dat is het lijden.
pi_155436262
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:45 schreef syndroom het volgende:
Lees deel 1 van dit topic, daar heb ik al aangegeven dat ik principieel tegen prostitutie ben. Jij bent het toch ook wel met mij eens dat er veel mis is in die branche? Loverboys, zware criminaliteit en misbruik, nee die gasten ga ik niet financieren om alleen maar van bil te kunnen gaan.

Het zou mij ook gewoon geen goed gevoel geven. Als man zijnde wil je toch jagen.
Eerder heb je het er wel over dat meisjes je het wel mogen gunnen, ik bedoel dat dat een rare gedachte is en als je dat wel prima vindt, lijkt me de stap naar een 'veilige prostituee' als een ontknaapservice, niet zo ver van elkaar afstaan.

Drieklank, ik bedoel het inderdaad niet als oplossing van het probleem, maar als reactie mbt het gunnen dat eerder werd genoemd.

Verder begrijp ik absoluut dat er een leegte is en dat jullie het er lastig mee hebben. Gaat het vaak ook om basaal contact met vrouwen, of kan je prima praten met iemand van je eigen leeftijd?
pi_155436712
Ik kan prima met mensen (m/v) praten, maar ik ontwikkel geen band met mensen. Ik voel me ook het meest eenzaam en verdrietig als ik onder de mensen ben, al heb ik hele leuke gesprekken en hebben we e.e.a. met elkaar gemeen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:28:19 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_155439966
quote:

Het is zeker niet dat ik alleen thuiszit, alleen maar klaag, zeik, en niets doe. Ik heb zeker verschillende pogingen ondernemen maar als je telkens uitgelachen of vernederd wordt ga je wel aan jezelf twijfelen en zorgt dat voor bitterheid.

Het probleem ligt bij mij, dat erken ik. Ik mis de sociale vaardigheden en ik kan niet versieren, dat heb ik eerder al aangegeven. Daardoor weet ik altijd een verkeerde indruk bij meisjes te wekken en voelen deze meiden toch aan dat ze met een onzekere dude te maken hebben die sociaal ook nog wat achter loopt.
Dat is dus het probleem. Je bent sociaal niet handig en dan ga je daarmee allerlei kansloze pogingen wagen. Dat zal inderdaad voor frustratie zorgen.

Het gaat erom dat je social handiger gaat worden, en dat kan prima maar vergt dat je allerlei bestaande patronen doorbreekt.
pi_155441564
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem. Je bent sociaal niet handig en dan ga je daarmee allerlei kansloze pogingen wagen. Dat zal inderdaad voor frustratie zorgen.

Het gaat erom dat je social handiger gaat worden, en dat kan prima maar vergt dat je allerlei bestaande patronen doorbreekt.
Zoals http://nl.wikihow.com/Een(...)e_persoon_worden_sub?
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:59:21 #12
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_155441994
quote:

[..]

Doe eens niet zo schijnheilig. Alsof jij met een of andere kenau met vijftig kilo overgewicht in bed zou kruipen.
pi_155445736
quote:

[..]

Kun je precies vertellen wat er gebeurd is, want misschien zijn het gewoon de vrouwen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_155445783
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 18:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Doe eens niet zo schijnheilig. Alsof jij met een of andere kenau met vijftig kilo overgewicht in bed zou kruipen.
Waarom niet? Als iemand lief is en het klikt.
pi_155446597
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:48 schreef Rucola het volgende:

[..]

:')
pi_155452978
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:48 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ja zo werkt het natuurlijk niet. :')
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_155454004
Ik zal het maar weer eens herhalen:

seks met een prostituee hoeft helemaal niet minderwaardig te zijn. Hoeren zijn ook gewoon vrouwen en sommigen van hun zijn gewoon aardig en lief. Ze zitten er niet voor niets en er zijn er meer dan genoeg die het vrijwillig doen.

Je kunt met sommige prostituees zeer goede seks hebben en van alles uitproberen. Ik zou het jullie dus aanraden.

Er bestaat een kans dat het allemaal flink tegenvalt, maar dat kan met onbetaalde seks net zo makkelijk.
  zondag 23 augustus 2015 @ 01:31:20 #18
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155455872
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:33 schreef War-horse het volgende:
Heb vanaf mijn vijftiende tot circa vijfentwintigste totaal geen seksuele omgang gehad met wie of wat dan ook.
Vanaf je geboorte tot je vijftiende wel dan?
pi_155456736
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 01:31 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Vanaf je geboorte tot je vijftiende wel dan?
Nah,

pi_155487629
Ik heb nooit die druk gesnapt van ontmaagding. Seks is geweldig, maar om puur jezelf in iets te willen stoppen voor een paar seconde gewoon om die titel te verliezen snap ik niet. Waarom door een prostituee? Wat doet het? Ff serieus, je bent met haar een paar seconden/minuutje en het over, en dan?

Ja, technisch gezien ben je geen maagd meer, maar dus? Je bent even slecht in bed, de ervaring is totaal niks waard als je 'eerste keer'. Je had er niks voor moeten doen, je hebt niet met die meid geflowed die dag, er zit geen emotie achter, band, verhaal, opbouw, niks.

Niks veranderd door die ene keer. Het is allemaal mentaal, het probleem is dieper. Wees zelfverzekerd, ken je waarde en alles lost zichzelf up trust me. I've been there.
pi_155488960
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 23:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ja zo werkt het natuurlijk niet. :')
kan het pointy knees syndrome meespelen, omdat jullie relatief weinig leuk contact met vrouwen hebben, zodat zeg maar jullie haar een zesje zouden geven en haar dus geen kans geven, maar wellicht klikt het als een 9?
  maandag 24 augustus 2015 @ 07:16:56 #22
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_155489732
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:29 schreef loni55 het volgende:
Enigszins vreemd.
En... topic kan dicht :D
pi_155489762
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 18:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wanhopige maagden logica inderdaad. (Aantrekkelijke) Vrouwen moeten maar met iedereen naar bed willen, de man, ongeacht uiterlijk/gedrag, moet echter kunnen selecteren.
pi_155490668
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 06:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

kan het pointy knees syndrome meespelen, omdat jullie relatief weinig leuk contact met vrouwen hebben, zodat zeg maar jullie haar een zesje zouden geven en haar dus geen kans geven, maar wellicht klikt het als een 9?
Als iemand lelijk is kan het alsnog klikken, maar dat is heel zeldzaam. Een mooie vrouw zal zelden met een lelijke man gaan (nog meer zelden met een autistische man). En dat geldt ook andersom.

Ik denk dat het pointy knees syndrome wel een van de laatste redenen is waarom mensen hier geen vriendin vinden.

Dus, als je een dikke zeug bent is de kans op een vriend(in) heel erg klein, tenzij je af gaat vallen.

Als je sociaal onhandig bent is de kans op een vriend(in) heel erg klein tenzij je er constant aan blijft werken. Dit is mijn probleem. Ik heb Asperger en werk constant aan mijn vaardigheden. Soms word ik er echter een behoorlijk moedeloos van. Gelukkig is dat altijd maar tijdelijk.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')