abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154802503
Topic nummer 2 van Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn?
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:47 schreef syndroom het volgende:
Even statistisch gezien, hoe afwijkend ben je als je op 25 jarige leeftijd nog maagd ben? Ik kan hier weinig informatie over vinden behalve dat de gemiddelde leeftijd van eerste keer seks zo rond je 16 ligt.

Ik las in een ander topic dat hoe langer je wacht hoe kleiner de kans is om tot een ontmaagding te komen. Hoe kijken jullie hiernaar?

Natuurlijk is het iets waar niet iedereen zo even over praat maar ik krijg met mijn 25 jaar het idee dat ik zowat de enige ben.
Link naar deel 1 R&P / Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn?

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef solo020 het volgende:
Ik ben ook nog maagd, wel iets jonger dan de ts, ben 22. Ik vind het wel vrij kut hoor, al mijn vrienden zijn ook al lang ontmaagd. Ik vind het wel makkelijk praten van iedereen die al ontmaagd is dat het niet kut is om nog maagd te zijn. Ik ben wel van plan binnenkort naar de wallen te gaan, mijn geduld is nu toch wel een beetje op om het zo te zeggen. De bedoeling is wel om er keihard aan te werken om in de toekomst aan seks te komen zonder naar de hoeren te gaan. Ik snap niet waarom het zo'n taboe is om naar de hoeren te gaan om ontmaagd te worden, of om überhaupt naar de hoeren te gaan.

Ik vind mezelf geen lelijke man of sociaal onhandig, ik probeer tijdens het uitgaan toch altijd wel een paar meisjes te versieren. Maar het lukt me gewoon niet, wordt eigenlijk gewoon altijd afgewezen. :'( Tijdens het uitgaan kijk ik dan ook wel een beetje hoe andere mannen het aanpakken en vraag ook aan vrienden die wel vrouwen neuken hoe zij vrouwen versieren. Maar als ik dan de manieren gebruik die vrienden mij aanreiken lukt het gewoon niet. Op den duur ga je dan wel aan jezelf twijfelen en denken van misschien moet ik de vrouwen wel op een andere manier proberen te versieren, maar hoe dan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:35 schreef jodelahity het volgende:
Het is geen taboe, daarom zijn er duizenden hoeren en is het gewoon in steden een bekende straat. Maar mensen kijken dan op je neer, terecht ook.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:17 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je genoeg onder de mensen/vrouwen komt moet je op een gegeven moment wel tegen een one night stand oid aanlopen.
Als dit nooit gebeurt is het wel een beetje raar...
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
Het is eigenlijk ook een erkenning dat je sociaal niet handig bent.
1) je moet een man/vrouw aanspreken
2) de ander moet interesse in je hebben
3) de ander moet zich tot je aangetrokken voelen
4) de ander moet zich lichamelijk overgeven aan jou (vertrouwen hebben)

tja... waarom het de één wel zo lukt en de ander lukt het al jaren niet is misschien een goede vraag. Maar je moet dus onder de mensen (vrouwen) zijn en zelfvertrouwen uitstralen... De kans dat meiden zichzelf aanbieden is zonder zichtbare looks of gevulde bankrekening eigenlijk uitgesloten.

Ontmaagding is dus alleen een erkenning dat je best wel sociaal kunt zijn, in ieder geval qua liefde / vertrouwen opbouwen.

En geloof me: ik ben dus wel ontmaagd maar als je daarna weer maanden/jaren droogstaat stelt zo'n ontmaagding ook niks voor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarom gaan mensen ook uit... drinken alcohol.... worden dan wat losser en zeggen eerder 'ja'. Triest, maar ja. Nuchter een meid versieren vereist daarom 10000% zelfverzekerdheid
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef syndroom het volgende:
Door een prostituee jezelf te laten ontmaagden zou ik afraden, het is geen oplossing en kost veel geld. Sterker nog ik zou zoiets helemaal niet als ontmaagding zien, meer als smokkelen om snel van het labeltje maagd af te komen.

[ Bericht 46% gewijzigd door syndroom op 31-07-2015 20:58:15 ]
pi_154802512
Wat is een fedora
Fylax is op televisie geweest
  vrijdag 31 juli 2015 @ 20:37:31 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_154802619
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:34 schreef jodelahity het volgende:
Wat is een fedora
  vrijdag 31 juli 2015 @ 20:38:01 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154802635
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je hebt zeker een punt.

Zoiets moet je dan ook meer symbolisch zien, mensen die ontmaagd zijn (dan heb ik het niet over ontmaagd zijn door een prostituee) hebben toch hun mannelijkheid laten zien, zichzelf bewezen door in staat te zijn om zelfstandig een vrouw in bed te kunnen praten.

Natuurlijk is een ontmaagding alleen geen langetermijnoplossing, want technisch gezien ben jij geen maagd meer maar voel jij je nog maagd doordat je met de zelfde problemen zit waar maagden ook mee zitten. Die missen toch een combinatie van sociale vaardigheden (lees signalen herkennen) en zelfverzekerdheid.

Ik voel bij mijzelf toch een soort van tijdsdruk. Hoe ouder je wordt hoe kleiner de kans dat het tot een ontmaagding komt. Ik voel me totaal niet aangetrokken tot oudere vrouwen en de jonge vrouwen waar ik op val willen vaak toch een leeftijdsgenoot.

Ook al ben ik straks een maagd van 26, wil je het liefst toch een aantrekkelijk meisje van rond de 20.
Een vaste relatie wordt het dus niet. Die wordt namelijk ook ouder.
pi_154802638
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi exemplaar
wat kijk jij
pi_154802640
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:34 schreef jodelahity het volgende:
Wat is een fedora
Zo'n maffiahoed
pi_154802689
Oke ja als je dat hebt en je ziet in hoe vrouwen zijn en je behandelt ze ernaar zijn je problemen voorbij.

Maar ontmaagding is maar 1 keer, het lijkt me dat TS wel meer wil dan 1 keer seks dus nu maar daarover gaan hebben misschien? Meer fedora's aanschaffen misschien
pi_154802842
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:39 schreef jodelahity het volgende:
Oke ja als je dat hebt en je ziet in hoe vrouwen zijn en je behandelt ze ernaar zijn je problemen voorbij.

Maar ontmaagding is maar 1 keer, het lijkt me dat TS wel meer wil dan 1 keer seks dus nu maar daarover gaan hebben misschien? Meer fedora's aanschaffen misschien
Als je meer dan een keer seks wilt met een vrouw, zul je ervoor moeten zorgen dat ze aanhankelijk wordt. Dit doe je door aantrekken en afstoten. Omdat vrouwen irrationele wezens zijn, en hun hormoonhuishouding bij hen na de seks een emotionele aanhankelijkheid creëert, zal hun verlangen naar jou juist sterker worden als je ze na de seks als vuil behandelt. Dit soort biowaarheden zijn niet te ontkennen.
wat kijk jij
pi_154803003
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Als je meer dan een keer seks wilt met een vrouw, zul je ervoor moeten zorgen dat ze aanhankelijk wordt. Dit doe je door aantrekken en afstoten. Omdat vrouwen irrationele wezens zijn, en hun hormoonhuishouding bij hen na de seks een emotionele aanhankelijkheid creëert, zal hun verlangen naar jou juist sterker worden als je ze na de seks als vuil behandelt. Dit soort biowaarheden zijn niet te ontkennen.
Wel een goede tip voor TS. Als je ontmaagd bent gewoon zeggen dat je er niet van houdt om te knuffelen na seks en het liefst gewoon even rust zonder haar. Dan lijkt het ook net alsof je al zoveel ervaring hebt dat je dat soort gekloot niet meer wil
pi_154803842
quote:

[..]

_O_
  vrijdag 31 juli 2015 @ 21:20:02 #11
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154803917
Ik ben ook maagd... maar ik ben ook gelukkig.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_154811108
Oehw vandaag wel een leuke opmerking gekregen, dame van de Kiosk woont vlak bij mij dus als ik naar het werk loop zien we elkaar wel eens.

Nu was ze toevallig aan het werk, ff babbelen etc vroeg ze woon je daar alleen dan?
Ik ja??
Ohw ik had gedacht dat je wel een vriendin zou hebben?

Floepte er ook zo uit, ik zo nog niet !
Ze moest wel lachen
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 02:12:13 #13
444982 okedoei
No pain no gain
pi_154811591
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 21:20 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben ook maagd... maar ik ben ook gelukkig.
Je bent 43 en maagd? :'( :')
United States of America _O_
pi_154812286
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
Oehw vandaag wel een leuke opmerking gekregen, dame van de Kiosk woont vlak bij mij dus als ik naar het werk loop zien we elkaar wel eens.

Nu was ze toevallig aan het werk, ff babbelen etc vroeg ze woon je daar alleen dan?
Ik ja??
Ohw ik had gedacht dat je wel een vriendin zou hebben?

Floepte er ook zo uit, ik zo nog niet !
Ze moest wel lachen
En toen heb je haar meegenomen naar je huis?
Oh.
pi_154812317
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En toen heb je haar meegenomen naar je huis?
Nee niet echt
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 08:34:53 #16
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_154813246
Sowieso is seks zooooo overrated. Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'. En dan heb ik het er nog eens niet over dat dat bij mij alleen maar pijn doet. (Een man ervaart hoogstwaarschijnlijk geen pijn maar ik ben vrouw.)
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 09:02:46 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154813480
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sowieso is seks zooooo overrated. Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'.
Gevoelloos en emotieloos? Je kunt veel van seks zeggen, maar dat imo niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154813528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sowieso is seks zooooo overrated. Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'. En dan heb ik het er nog eens niet over dat dat bij mij alleen maar pijn doet. (Een man ervaart hoogstwaarschijnlijk geen pijn maar ik ben vrouw.)
Waarom zou dat niet samen kunnen gaan? Jammer dat je het nooit zo hebt ervaren.
pi_154813533
quote:

[..]

Protip: mensen zijn irrationele wezens. Niet alleen vrouwen. Verder spui je natuurlijk onzin.
pi_154813536
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gevoelloos en emotieloos? Je kunt veel van seks zeggen, maar dat imo niet.
Inderdaad, of je doet het met de verkeerde.
pi_154813613
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Inderdaad, of je doet het met de verkeerde.
of er is geen klik
pi_154813657
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:22 schreef Rucola het volgende:

[..]

of er is geen klik
Dan doe je het dus met de verkeerde :P
pi_154813676
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dan doe je het dus met de verkeerde :P
oja je hebt gelijk

Maar seks dat is toch niet altijd met gevoel, kan ook prima goede seks hebben zonder gevoel (maar dat ben ik)
pi_154814315
quote:

[..]

Het PUA topic is verderop
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 11:50:12 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154815289
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:28 schreef Rucola het volgende:

oja je hebt gelijk

Maar seks dat is toch niet altijd met gevoel, kan ook prima goede seks hebben zonder gevoel (maar dat ben ik)
Geiligheid is ook gevoel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')