abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156283881
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Alsof jonge mooie vrouwen geïnteresseerd zijn in iemand die sociaal nogal wat in te halen heeft.

[..]

Nou zoals ik het lees leeft TS nogal geïsoleerd, dan is dit wel een eenvoudige stap om toch ergens te beginnen.
Sociaal nog wat in te halen omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad?

Ik ben 22 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar ik loop sociaal toch niet achter. Vind dat ook niet alles zeggen. Ik ken van die types die elkaar op 16-jarige leeftijd hebben ontmoet, ellenlange relatie hebben. Maar verder sociaal totaal niet ontwikkeld zijn, geen vrienden hebben, eigenlijk niet zoveel ondernemen. En zelfs dán: als zulke mensen 't leven zo willen indelen, wie ben ik dan om te bepalen dat ze achterlopen.

Sociaal zijn zit 'm in hele andere dingen dan toevallig een levenspartner hebben, vind ik.
  maandag 21 september 2015 @ 22:25:00 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156283901
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik woon inderdaad in een dorp ver buiten de Randstad. In gebieden als Groningen, Limburg en Zeeland lijkt me dat je dat vroeg settelen toch wel eerder hebt dat in Amsterdam/Utrecht.
Groningen heeft een flinke concentratie hoogopgeleiden. Die hebben vaak niet zo'n haast.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156284025
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef Rucola het volgende:

[..]

Sociaal nog wat in te halen omdat hij nog nooit een relatie heeft gehad?

Ik ben 22 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar ik loop sociaal toch niet achter. Vind dat ook niet alles zeggen. Ik ken van die types die elkaar op 16-jarige leeftijd hebben ontmoet, ellenlange relatie hebben. Maar verder sociaal totaal niet ontwikkeld zijn, geen vrienden hebben, eigenlijk niet zoveel ondernemen. En zelfs dán: als zulke mensen 't leven zo willen indelen, wie ben ik dan om te bepalen dat ze achterlopen.

Sociaal zijn zit 'm in hele andere dingen dan toevallig een levenspartner hebben, vind ik.
Nee hoor dat heeft er niks mee te maken, maar TS leeft al langere tijd in een behoorlijk sociaal isolement haal ik uit zijn posts. Dát is de reden dat ik dat aangeef, ik zeg nergens dat het iets met een relatie te maken heeft. Geen idee waar je dat nou weer vandaan haalt.
pi_156284132
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik woon inderdaad in een dorp ver buiten de Randstad. In gebieden als Groningen, Limburg en Zeeland lijkt me dat je dat vroeg settelen toch wel eerder hebt dat in Amsterdam/Utrecht.
Ik woon in Groningen, veel leuke studenten en studentes hier. En vrijgezel ook veel. Juist veel. Ga je weleens stappen eigenlijk? Die dorpjes eromheen, ja oke, ik heb wel een vriendin uit een dorp en daar is het heel normaal om met 22 jaar te trouwen. Dat js waar. Nadat je je hbo hebt afgerond ofzo, maar dat is de norm buiten zulke kleine dorpjes echt niet. :') Het is over het algemeen gezien eerder raar dan normaal. Terwijl iedereen het lekker voor zichzelf zou moeten uitmaken, maargoed.
pi_156284155
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee hoor dat heeft er niks mee te maken, maar TS leeft al langere tijd in een behoorlijk sociaal isolement haal ik uit zijn posts. Dát is de reden dat ik dat aangeef, ik zeg nergens dat het iets met een relatie te maken heeft. Geen idee waar je dat nou weer vandaan haalt.
Omdat ik nergens lees dat hij in een isolement leeft, wel dat hij geen vriendin heeft gehad en eigenlijk niet meer echt initiatief durft te nemen.
pi_156312048
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 22:31 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik woon in Groningen, veel leuke studenten en studentes hier. En vrijgezel ook veel. Juist veel. Ga je weleens stappen eigenlijk? Die dorpjes eromheen, ja oke, ik heb wel een vriendin uit een dorp en daar is het heel normaal om met 22 jaar te trouwen. Dat js waar. Nadat je je hbo hebt afgerond ofzo, maar dat is de norm buiten zulke kleine dorpjes echt niet. :') Het is over het algemeen gezien eerder raar dan normaal. Terwijl iedereen het lekker voor zichzelf zou moeten uitmaken, maargoed.
Oke, ik had anders verwacht omdat je Groningen toch al kunt zien als buitengebied. Nu praat je waarschijnlijk wel over de stad Groningen en niet over de provincie Groningen. Ik woon in het zuiden van het land in een provincie met maar één grote stad. Voor de rest zijn het nog een paar kleine stadjes (maar die zijn ook op 1 hand te tellen) en veel kleine dorpen. Je zult bij ons echt wel verschil merken met bijv. Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Holland.

Verder nog even in het algemeen: het is absoluut niet zo dat ik mij afsluit en de hele dag op mijn kamer zit. Ik heb het idee dat sommigen dat namelijk wel denken. In tegenstelling tot dat zelfs. Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet in de sportschool, in het zwembad of op het circuit/kartbaan ben geweest. Ik ben echt veel met mijn sporten bezig.

Dan nog iets wat ik eigenlijk beter al in de OP had kunnen zetten:
Ik ben een paar maanden geleden afgestudeerd en ben nu druk bezig met solliciteren. Bij bijna elk gesprek krijg ik de vraag 'Heb je een vriendin' of 'Woon je al samen'. Dit geeft me zowel een goed als een slecht gevoel. Het goede gevoel is dat het lijkt dat vrijwel niemand mij aanziet als een eeuwige vrijgezel. Het negatieve is dat ik telkens weer op het feit word gedrukt dat ik nog steeds alleen ben. In plaats van te zeggen 'Nee' vertaal ik het iets minder dramatisch in 'Op dit moment niet'.
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:39:56 #132
448544 gebruikervanhetfokforum
de enige echte Fok! gebruiker
pi_156312091
Gewoon hopen dat het niet te lang duurt voordat je je kist in mag.
De gebruikersnaam die je hieronder moet kiezen kan later niet meer worden veranderd (ook niet als je het héél lief vraagt!) en blijft altijd bestaan. Ook als je je afmeldt zal deze gebruikersnaam, inclusief alle ermee geplaatste posts, blijven bestaa
pi_156312174
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:39 schreef gebruikervanhetfokforum het volgende:
Gast, kan het ook normaal? Dit soort reacties slaan echt nergens op. Bespaar je energie om hier in dit topic te reageren. Dan houd je nog wat meer energie over om jezelf lastig te kunnen vallen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:56:33 #134
448544 gebruikervanhetfokforum
de enige echte Fok! gebruiker
pi_156312487
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:43 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Gast, kan het ook normaal? Dit soort reacties slaan echt nergens op. Bespaar je energie om hier in dit topic te reageren. Dan houd je nog wat meer energie over om jezelf lastig te kunnen vallen.
Ik sterf toch eenzaam. Ga niemand lastig vallen met mij. Dus ik hoop dat het niet al te lang meer hoeft te duren. Is nog geen reden om zo agressief te reageren. Ik geef enkel een stuk goede raad. Als je er niks mee hebt kun je het ook gewoon negeren.
De gebruikersnaam die je hieronder moet kiezen kan later niet meer worden veranderd (ook niet als je het héél lief vraagt!) en blijft altijd bestaan. Ook als je je afmeldt zal deze gebruikersnaam, inclusief alle ermee geplaatste posts, blijven bestaa
pi_156312635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:56 schreef gebruikervanhetfokforum het volgende:

[..]

Ik sterf toch eenzaam. Ga niemand lastig vallen met mij. Dus ik hoop dat het niet al te lang meer hoeft te duren. Is nog geen reden om zo agressief te reageren. Ik geef enkel een stuk goede raad. Als je er niks mee hebt kun je het ook gewoon negeren.
Of jij kan je achterlijke opmerking voor je houden?
debiel
pi_156312775
Beetje afgezaagd, maar heb je The Game wel eens gelezen TS? Daar worden wel redelijk motiverend zaken uitgelegd waar jij nu problemen in ondervindt (initiatief durven nemen, belang van niet te wanhopig overkomen (mijn interpretatie), etc).
pi_156312824
Maak je geen zorgen zolang je het probeert is het een keer raak. Er zijn op fok zelfs mensen die geen afwijzing kunnen krijgen omdat ze te angstig zijn om op een meisje af te stappen.
pi_156315280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:39 schreef gebruikervanhetfokforum het volgende:
Zoek hulp.
  woensdag 23 september 2015 @ 09:39:56 #139
416020 K44S
The bearded man
pi_156315602
Ik dacht even aan je TT te lezen, dat iedereen in je leven was omgekomen dmv ziekte of zo.

En dan lees je het dat het enkel om je vrijgezelle bestaan is :').
Maak wat lol als je met dames praat, niet met de intentie om meteen dr te vragen om dr hand
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 23 september 2015 @ 09:48:20 #140
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156315723
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:38 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden afgestudeerd en ben nu druk bezig met solliciteren. Bij bijna elk gesprek krijg ik de vraag 'Heb je een vriendin' of 'Woon je al samen'. Dit geeft me zowel een goed als een slecht gevoel. Het goede gevoel is dat het lijkt dat vrijwel niemand mij aanziet als een eeuwige vrijgezel. Het negatieve is dat ik telkens weer op het feit word gedrukt dat ik nog steeds alleen ben. In plaats van te zeggen 'Nee' vertaal ik het iets minder dramatisch in 'Op dit moment niet'.
Gaat het om een bedrijf met meerdere vestigingen, wereldwijd? In dat geval kan je de vraag beter beantwoorden met "nooit", want zo ben je flexibel inzetbaar.
pi_156317878
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 09:48 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Gaat het om een bedrijf met meerdere vestigingen, wereldwijd? In dat geval kan je de vraag beter beantwoorden met "nooit", want zo ben je flexibel inzetbaar.
Nee het gaat niet om wereldbedrijven als Philips etc. De branche waarin ik ben afgestudeerd en wil gaan werken zijn hoofdzakelijk MKB-bedrijven, tenzij je bij een importeur terecht kunt. Over het algemeen zijn het dus kleine tot middelgrote bedrijven.
'Nooit' vind ik ook zo negatief overkomen.
  Spellchecker woensdag 23 september 2015 @ 11:56:47 #142
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_156317943
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nou idd, ik dacht heel zijn familie is uitgemoord ofzo
Dit dus ....
  Spellchecker woensdag 23 september 2015 @ 12:18:50 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_156318374
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 23:38 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Dan nog iets wat ik eigenlijk beter al in de OP had kunnen zetten:

-- knip --
Vraag een mod om dat voor je te regelen ;)
pi_156319373
x. moe nie zo emo doen.

[ Bericht 95% gewijzigd door Kevin24 op 23-09-2015 13:22:30 ]
pi_156319436
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:09 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Als 29 jarige forever alone mannetje hoop ik daar wel op ja. Leven heeft totaal geen nut. Of ik moet volgend jaar als ik 30 word wizard power krijgen... dat zal dan het hoogtepunt uit me leven zijn. Voor de rest alleen dallen.
Gvd, ga allebei alsjeblieft op zoek naar hulp. :{ Afspraakje met de huisarts en een doorverwijzing naar psych vragen.
pi_156320917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gvd, ga allebei alsjeblieft op zoek naar hulp. :{ Afspraakje met de huisarts en een doorverwijzing naar psych vragen.
Dit!
Gebruikervanhetfokforum en Kevin24, Zet hier of een normale reactie neer of niks. Op dat soort nutteloze reacties van jullie zit hier niemand te wachten!
pi_156320936

[ Bericht 100% gewijzigd door NicoRosberg op 23-09-2015 14:13:11 ]
pi_156321635
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:12 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Dit!
Gebruikervanhetfokforum en Kevin24, Zet hier of een normale reactie neer of niks. Op dat soort nutteloze reacties van jullie zit hier niemand te wachten!
Sorry, was gewoon een emo reactie op een gebruiker. Van mij zal niemand meer last hebben.

Mijn tip : Doe gewoon wat je altijd doet, klinkt alsof je een erg sociale kerel bent die gewoon nog niet z'n metgezel heeft ontmoet. Zet het hele 'ik moet een vriendin krijgen' gedoe uit je hoofd dan komt het vanzelf wel goed met je.
pi_156321776
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Sorry, was gewoon een emo reactie op een gebruiker. Van mij zal niemand meer last hebben.

Mijn tip : Doe gewoon wat je altijd doet, klinkt alsof je een erg sociale kerel bent die gewoon nog niet z'n metgezel heeft ontmoet. Zet het hele 'ik moet een vriendin krijgen' gedoe uit je hoofd dan komt het vanzelf wel goed met je.
Sterkte met jouw eigen struggles!
pi_156321878
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')