abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156268352
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:11 schreef syndroom het volgende:

[..]

Is uit huis gaan echt een must of zou je ook een goede relatie kunnen ontwikkelen als je nog thuis woont?
Natuurlijk kan je wel gewoon bij je ouders wonen en iemand ontmoeten, op wat voor manier dan ook...

Daar hoef je niet persé voor op jezelf te wonen, wie zegt dat dan? :o
pi_156268372
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wat is jong, als je 22 bent en je bent in het geheel nog onervaren ben je relatief gezien wel ouder.
Dat klopt, ja. Maar TS kan zich beter focussen op dingen waar hij nog wat aan kan veranderen i.p.v. te blijven hangen in dingen die onveranderbaar zijn.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_156268421
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je wel gewoon bij je ouders wonen en iemand ontmoeten, op wat voor manier dan ook...

Mamakindjes heb ik niets mee.
pi_156268470
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het komt alleen niet vanzelf goed. Het is belangrijk om jezelf te ontwikkelen en mensen te ontmoeten via hobbies etc.

Er zal niet op een dag vanuit het niets een knappe vrouw bij je op de stoep staan om bij je in te trekken.
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat een vrouw intrekt bij een man die nog thuis woont?

Contact opdoen is natuurlijk altijd mogelijk maar praktisch is het wel lastig om een meisje mee naar huis te nemen, of seks te hebben als je nog bij je ouders woont
pi_156268517
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:20 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Contact opdoen is natuurlijk altijd mogelijk maar praktisch is het wel lastig om een meisje mee naar huis te nemen, of seks te hebben als je nog bij je ouders woont
Die jongen is 22 jaar, nog nooit verkering gehad en jullie willen meteen dat er iemand bij
hem intrekt? :D

Lijkt me nou ook weer niet meteen nodig... en ook niet verstandig...
pi_156268521
quote:

[..]

[..]

Ongeveer 7,54%.
pi_156268564
quote:

[..]

[..]

Er wordt genoeg geneukt in het ouderlijk huis; ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_156268601
quote:

[..]

[..]

Ja als hij in een studentenkamertje woont is de kans dat een vrouw intrekt wel heel groot inderdaad. :')

Waarom ben je allemaal obstakels voor TS aan het verzinnen?
pi_156268620
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja als hij in een studentenkamertje woont is de kans dat een vrouw intrekt wel heel groot inderdaad. :')

Lekker z'n eigen problemen aan het projecteren.
pi_156268624
quote:

[..]

[..]

[..]
Ik zie niet in waarom je bij elkaar moet intrekken als je een (beginnende) relatie hebt.
pi_156268634
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dit ws. ja.
pi_156268738
Zijn er ook topics als deze van mannelijke 30'ers? Want als de 30 gepasseerd is wordt het niet moeilijker voor de man. Sterker nog, de wanhoop verplaatst zich van de mannelijke single naar de vrouwelijke single (even kort door de bocht, maar dit zie je wel vaak gebeuren)
pi_156268833
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:26 schreef Chai het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:28 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit ws. ja.
Rustig hoor, ik bedoelde het niet als aanval. Dit hoeven niet per se obstakels te zijn maar het zouden wel punten kunnen zijn die hem belemmeren. Ik probeer het alleen maar bespreekbaar te maken.
pi_156268865
quote:

[..]

[..]

Je gaat toch niet na een maand al samenwonen? Alles op z'n tijd.
Je kunt best een relatie beginnen terwijl je nog opzoek bent naar een eigen huis. En zelfs dan hoef je niet meteen of überhaupt samen te gaan wonen.
pi_156268972
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het komt alleen niet vanzelf goed. Het is belangrijk om jezelf te ontwikkelen en mensen te ontmoeten via hobbies etc.

Er zal niet op een dag vanuit het niets een knappe vrouw bij je op de stoep staan om bij je in te trekken.
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 13:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Je gaat toch niet na een maand al samenwonen? Alles op z'n tijd.
Je kunt best een relatie beginnen terwijl je nog opzoek bent naar een eigen huis. En zelfs dan hoef je niet meteen of überhaupt samen te gaan wonen.
Die reactie was meer specifiek bedoeld op zijn post. Maar samenwonen is toch wel even wennen lijkt mij, ook al ken je elkaar al een tijdje.
  maandag 21 september 2015 @ 13:43:51 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156269066
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Die reactie was meer specifiek bedoeld op zijn post. Maar samenwonen is toch wel even wennen lijkt mij, ook al ken je elkaar al een tijdje.
Dit kan beter in een ander topic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156269110
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

[..]

Rustig hoor, ik bedoelde het niet als aanval. Dit hoeven niet per se obstakels te zijn maar het zouden wel punten kunnen zijn die hem belemmeren. Ik probeer het alleen maar bespreekbaar te maken.
Je trekt zaken uit hun verband en richt jezelf op 'problemen' die helemaal niet van toepassing zijn hier.
  maandag 21 september 2015 @ 14:30:54 #118
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156270222
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nou idd, ik dacht heel zijn familie is uitgemoord ofzo
Haha, ik dacht hetzelfde toen ik de titel las.
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 23:49 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik ben nu 22 en heb echt wel behoefte aan iemand extra in mijn leven. Het voelt ook echt alsof het NU moet gebeuren omdat ik anders nooit meer iemand zal vinden. Ik ken er van mijn leeftijd die al kinderen hebben en getrouwd zijn. Het is echt ontzettend moeilijk om te zien dat sommigen al zo ver zijn terwijl ik nog niks heb.
Ik vind niet dat zulke mensen ver of verder zijn. Leuk voor de korte termijn misschien, maar voor de lange termijn lijkt me zo'n scenario een ramp. Meeste mensen die ik ken studeren op die leeftijd en denken eerst aan hun carrière alvorens zich met trouwen en kinderen bezig te houden. Dus ik begrijp niet waarom je doet voorkomen alsof dit alles onoverkomelijk is of gaat worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gijlebeer op 21-09-2015 14:50:59 ]
pi_156270248
Ik heb er ook last van. Geen vrouw kunnen vinden, en ik ben 24. Het ding van mij is dat gesprekken snel doodlopen en ik niets kan verzinnen om over te praten.

Zelfverzekerdheid is bij mij een act. Ik doe alsof. Soms hou ik zelfs mezelf daarmee voor de gek. Maar hoe ik daadwerkelijk zelfverzekerd moet zijn en blijven? Geen idee.
The show must go on
pi_156270450
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:31 schreef Kokoswater het volgende:
Ik heb er ook last van. Geen vrouw kunnen vinden, en ik ben 24. Het ding van mij is dat gesprekken snel doodlopen en ik niets kan verzinnen om over te praten.

Zelfverzekerdheid is bij mij een act. Ik doe alsof. Soms hou ik zelfs mezelf daarmee voor de gek. Maar hoe ik daadwerkelijk zelfverzekerd moet zijn en blijven? Geen idee.
Zelfverzekerd zijn is geen doel op zich, IMHO. Wees gewoon jezelf waarbij je, als het goed is, zo nu en dan zelfverzekerd bent en zo nu en dan onzeker.
pi_156270963
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:40 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Zelfverzekerd zijn is geen doel op zich, IMHO. Wees gewoon jezelf waarbij je, als het goed is, zo nu en dan zelfverzekerd bent en zo nu en dan onzeker.
Doet mij hier aan denken:

pi_156283179
Dankje voor alle reacties tot nu toe. Sommigen schatten mij volgens mij verkeerd in en denken dat ik heel erg in mezelf gekeerd ben. Dit is absoluut niet het geval. Tot een jaar of 4 geleden was dit wel iets meer, maar dat kwam ook door het pesten. In de afgelopen 4 jaar heb ik hard gewerkt en ben ik op sociaal vlak veel veranderd. Sterker nog, ik heb commerciële opleidingen afgerond, verkoopervaring en de kans gekregen om op één van de grootste en bekendste Nederlandse beurzen van dit jaar te staan (zie OP). Ik ben niet slecht op sociaal vlak, maar slecht op het gebied van versieren. Mijn zelfvertrouwen op zich is niet laag, maar wel mijn zelfvertrouwen in de omgang met vrouwen wanneer het op versieren aankomt. En zoals al gezegd heb ik - omdat ik iedereen om me heen hoor over 'mijn vriend' of 'mijn vriendin' - bij elke vrouw de gedachte dat ze al een relatie heeft en dat ze geen zin heeft in een gesprek met mij. Misschien had ik als ik alle vrouwen die ik aantrekkelijk vond had aangesproken nu wel een relatie, maar de moed bij elkaar rapen en die gedachte uit mijn hoofd krijgen is nog niet zo gemakkelijk.
pi_156283604
Kerel, ik snap enerzijds je wens om een leuk meisje te krijgen, maar anders: maak je ook niet overdreven druk. Ik ben zelf 25 en heb nog nooit een echte relatie gehad. Wel een keer een tijdje gedate, maar dat is niks geworden. Enerzijds vind ik het wel een beetje jammer, anderzijds boeit me het ook weer totaal niet. Ik waardeer mijn vrije leventje echt heel erg.
pi_156283709
Vreemde omgeving heb je dan dat ze massaal met 22 een partner hebben, samenwonen of zelfs kinderen hebben. Wat zijn dit? Gelovigen? Mensen uit een dorp? Of juist van die kampers? Ik ben ook 22 en ik heb veel vrijgezelle mensen om me heen. Wel wat relaties en echt een enkeling woont samen. Meeste mensen die gewoon studeren, reizen, werken als in bijbaantjes of echt net afgestudeerd en vooral naar feestjes gaan en gewoon leuke dingen doen. Gewoon, mensen die normaal leven. In mijn ogen is dat normaal leven dan.
pi_156283849
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 22:19 schreef Rucola het volgende:
Vreemde omgeving heb je dan dat ze massaal met 22 een partner hebben, samenwonen of zelfs kinderen hebben. Wat zijn dit? Gelovigen? Mensen uit een dorp? Of juist van die kampers? Ik ben ook 22 en ik heb veel vrijgezelle mensen om me heen. Wel wat relaties en echt een enkeling woont samen. Meeste mensen die gewoon studeren, reizen, werken als in bijbaantjes of echt net afgestudeerd en vooral naar feestjes gaan en gewoon leuke dingen doen. Gewoon, mensen die normaal leven. In mijn ogen is dat normaal leven dan.
Ik woon inderdaad in een dorp ver buiten de Randstad. In gebieden als Groningen, Limburg en Zeeland lijkt me dat je dat vroeg settelen toch wel eerder hebt dat in Amsterdam/Utrecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')