abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156468677
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:44 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik wil wel veranderen. Sorry als mijn post misschien zo overkomen dat het lijkt dat dit niet zo is, maar ik ga in op vragen die mij gesteld worden. Het probleem is alleen dat het moeilijk is om te veranderen.
Omdat je aangeeft dat jij ook veranderd bent is het misschien fijn als jij hier jouw verhaal vertelt hoe jij dit hebt aangepakt. Misschien kan ik daar ook iets mee.
Ik heb jou een PM gestuurd met mijn levensverhaal :)
pi_156468705
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dit zie je overigens heel vaak bij dit soort topics.
Ja helaas wel ja.
pi_156468828
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ik heb jou een PM gestuurd met mijn levensverhaal :)
Oh ja ik zie het. Zal het vandaag eens doorlezen!
pi_156468887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Oh ja ik zie het. Zal het vandaag eens doorlezen!
Oke succes, ik denk wel dat je er wat aan zult hebben. Ik hoor je wel als je verdere hulp/uitleg nodig hebt :P
pi_156475539
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Dat is een hele andere manier van contact leggen. Klanten die een showroom binnenkomen komen niet voor niks. Ze hebben interesse in een product en willen daar informatie over. Je weet dus zeker dat die mensen openstaan voor een gesprek en dan schud ik de openingszinnen ook zo uit mijn mouw zonder er bij na te denken. Als mensen bij een ruime auto staan te kijken zeg je als autoverkoper 'Goedemiddag mensen, wat een ruimte he? Hoeveel van die knappe hostesses zouden in het kofferbak passen?' Als je dit op een wat speelse manier zegt dan ben je al half binnen, want je onderscheidt je!
Bij bedrijven langsgaan is voor mij ook geen probleem omdat mensen als bedrijf altijd wel begrip voor je hebben. Als je binnenloopt om te solliciteren dan begrijpen bedrijven dat omdat iedereen wel een baan wilt. Als je namens je werkgever een bedrijf binnenloopt (bijv. als accountmanager) om klanten binnen te halen dan snappen bedrijven dat ook omdat elk bedrijf zonder klanten niet kan bestaan. Mezelf op zakelijk gebied verkopen is geen enkel probleem en ik ben hierin ook helemaal niet meer zenuwachtig. Dat is voor mij hetzelfde als autorijden. In het begin is het even lastig, maar heb je het eenmaal onder de knie dan verleer je het ook niet meer. Zakelijke verkoop is echt niet te vergelijken met versieren. Zakelijk krijg je veel sneller begrip van anderen.
Je let meteen niet op het 1e punt.

INTERESSE IN DE ANDER. of is het stiekem toch een oneman show, eerst een beurt en dan kijken of zij interessant is? :')

Dat kunnen alleen versierders types en zover ben jij nog niet. Als het om de beurt gaat, dan kan je beter wat flappen neerleggen voor de hoeren, maar als dat niet zo is zou ik eerst zelf bedenken: wat voor meiden vind ik aantrekkelijk en wil ik tijd mee doorbrengen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156476962
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je let meteen niet op het 1e punt.

INTERESSE IN DE ANDER. of is het stiekem toch een oneman show, eerst een beurt en dan kijken of zij interessant is? :')

Dat kunnen alleen versierders types en zover ben jij nog niet. Als het om de beurt gaat, dan kan je beter wat flappen neerleggen voor de hoeren, maar als dat niet zo is zou ik eerst zelf bedenken: wat voor meiden vind ik aantrekkelijk en wil ik tijd mee doorbrengen?
Nee zeker niet! Als ik op dit moment mocht kiezen dan koos ik nog eerder een relatie zonder seks dan seks zonder relatie.
pi_156477213
Wat een wanhopig topic, niet te geloven.

Ik had op mijn 29ste pas voor het eerst een vriendin, al was het meer een lat-relatie. En mijn huidige vriendin ken ik sinds m'n 32ste, binnenkort gaan we samenwonen (ben nu 33). Overigens beide via internet leren kennen.

Verder nog talloze dates gehad tussen mijn 29ste en 32ste. Internet dating is wel iets dat je moet leren, althans als je zo wanhopig bent als TS, maar de aanhouder wint.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 29 september 2015 @ 18:36:00 #233
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_156477855
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 00:46 schreef rianne1994 het volgende:
Klinkt misschien moeilijk, maar ik zou toch proberen je niet al te druk te maken! Vrouwen vinden het juist leuk als je als man zelfverzekerd overkomt, dus probeer dat uit te stralen en je bent al een heel eind ;)
Jammer dat het met dat ene meisje niks is geworden, maar wil niet zeggen dat het een volgende keer met een ander meisje ook zo zou lopen. En echt niet ieder meisje is bezet! Datingsites, zoals al genoemd is ook een goede optie als je in het ''echt'' niet veel leuke meisjes ontmoet. En inderdaad, niet na 1 mislukte date meteen opgeven!
Goede motivatie speech
pi_157414783
In je op zeg je dat je nooit gezoend hebt, maar dat heb je dus wel.

Met je zus.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157415809
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
In je op zeg je dat je nooit gezoend hebt, maar dat heb je dus wel.

Met je zus.
In dit topic gaat het meer om contacten met 'vreemde' vrouwen. Mijn zus is geen vreemde.
pi_157419380
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:50 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

In dit topic gaat het meer om contacten met 'vreemde' vrouwen. Mijn zus is geen vreemde.
Geen verandering(verbetering) dus? -O-
pi_157563055
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2015 00:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nou idd, ik dacht heel zijn familie is uitgemoord ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')