Tuurlijk niet, dat is net zo goed een achterbaks secreet. Maar dat pleit TS nog niet vrij natuurlijk en dat meisje leest dit topic niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat meisje is ook niet meer onschuldig als ze stiekem gaat afspreken.
Lekker stoken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:43 schreef NicoRosberg het volgende:
Vanmiddag ben ik een stukje met haar gaan wandelen en we hebben besloten dat we op zijn minst voorlopig vrienden blijven om problemen te voorkomen. We blijven wel samen sporten (in het geheim van haar vriend) en af en toe thuis afspreken om bij te praten.
Jij snapt er ook niks van. Het is verliefdheid, het overkomt hen allebei, ze staan compleet machteloos, ze hebben geen keuze dan zich maar over te geven aan hun gevoelens! Ze zijn willoze slaven van het ultieme oergevoel!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker stoken.
Weet je wat je ook kunt doen? Het contact op een lager pitje zetten om de verliefdheid tegen te gaan. Je hóeft er niet in mee te gaan, zeker niet zo lang als zij nog in een relatie zit en het allemaal stiekem gebeurt.
Maar je gaat er toch wel mee door.
Nou ja, misschien niet 100% maar het is wel een rode vlag zo groot als België. Dichtbij 100%quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef nostra het volgende:
Hartstikke leuk en aardig dat je ook nog gelooft dat dit ontspruit aan totale verliefdheid op jouw persoon, maar realiseer je wel dat gegarandeerd - maar dan ook echt in 100% van de gevallen - zij dat ook bij jou gaat flikken.
Misschien als TS George Clooney is niet nee, maar aangezien hij op zijn 23e nog zijn eerste meisje moet krijgen en met zijn zus heeft liggen te vozen, gok ik dat er nog wel wat beters haar pad kruist.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nou ja, misschien niet 100% maar het is wel een rode vlag zo groot als België. Dichtbij 100%
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niks van. Het is verliefdheid, het overkomt hen allebei, ze staan compleet machteloos, ze hebben geen keuze dan zich maar over te geven aan hun gevoelens! Ze zijn willoze slaven van het ultieme oergevoel!
Grapjas. Als het moet kan ik hier ons hele facebook- en whatsappgesprek neerzetten, maar dat zou wat te veel worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja al helemaal omdat dit waarschijnlijk allemaal verzonnen is.
Oh ja. Silly me.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niks van. Het is verliefdheid, het overkomt hen allebei, ze staan compleet machteloos, ze hebben geen keuze dan zich maar over te geven aan hun gevoelens! Ze zijn willoze slaven van het ultieme oergevoel!
Wat vindt je van het idee van Mark dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik heb alle reacties hier gelezen, maar ik kan er toch echt niks aan doen dat zij het initiatief neemt om tegen mij te praten en serieus interesse toont. Natuurlijk vind ik het dan wel leuk om hier op in te gaan en uiteindelijk wordt gewoon praten flirterig gedrag (vanuit beide kanten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |