abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159924246
Eerder deze week heb ik in de sportschool een meisje leren kennen. Tijdens groepslessen deden we veel samen en we hebben een diepgaand gesprek gehad. Ik merkte dat de interesse in elkaars leven wederzijds was, maar zij heeft wel al een vriend. Op zich vind ik dat niet zo'n probleem aangezien een goede 'gewone' vriendschap ook erg leuk kan zijn. Omdat zij onregelmatige werktijden heeft verschilt het van week tot week wanneer ze tijd heeft om te sporten, dus om haar als vaste 'sportvriendin' te krijgen is best lastig. Ik zou dus wel eens graag met haar afspreken om haar beter te leren kennen. Inmiddels heb ik ook al contact met haar via social media, dus met haar in contact komen kan altijd. De vraag is alleen hoe ik dit het beste aanpak aangezien ik single ben en dus niet over wil komen alsof ik haar vriend af wil pakken. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand goede tips?
pi_159924301
Je wil jezelf friendzonen? 8)7
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159924323
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
Eerder deze week heb ik in de sportschool een meisje leren kennen. Tijdens groepslessen deden we veel samen en we hebben een diepgaand gesprek gehad. Ik merkte dat de interesse in elkaars leven wederzijds was, maar zij heeft wel al een vriend. Op zich vind ik dat niet zo'n probleem aangezien een goede 'gewone' vriendschap ook erg leuk kan zijn. Omdat zij onregelmatige werktijden heeft verschilt het van week tot week wanneer ze tijd heeft om te sporten, dus om haar als vaste 'sportvriendin' te krijgen is best lastig. Ik zou dus wel eens graag met haar afspreken om haar beter te leren kennen. Inmiddels heb ik ook al contact met haar via social media, dus met haar in contact komen kan altijd. De vraag is alleen hoe ik dit het beste aanpak aangezien ik single ben en dus niet over wil komen alsof ik haar vriend af wil pakken. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand goede tips?
TS is hommo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_159924460
TS wil samen sporten, winkelen, tutten en thee drinken in dat leuke tentje met die leuke kussentjes op de bankjes.
5 Ferrari's op videoband!
pi_159924533
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Rezania het volgende:
Je wil jezelf friendzonen? 8)7
Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd? Als je het zo ziet dan zou je maar één meisje in je leven mogen kennen. Uit een gewone vriendschap kunnen ook weer andere dingen voortkomen. Via vrienden leer je weer andere mensen kennen waardoor je misschien wel een partner tegen het lijf loopt. Velen denken alleen maar aan een relatie wanneer ze aan iemand van het andere geslacht denken. Zo kom je niet ver.
  zondag 14 februari 2016 @ 23:10:21 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159924571
Zoek een leuke gast om mee te sporten in plaats van dit wespennest wat je beschrijft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_159924585
TS is zo'n creep die krampachtig je vriendin stalkt en uiteraard geheel toevallig die troostende schouder uithangt als je eens een keer een woordenwisseling met d'r hebt gehad. Voor een of andere reden fokken zulke gastjes mij altijd enorm op. Afgezien van het feit dat je ver uit de buurt moet blijven van vrouwen die daar in trappen, natuurlijk. :{
pi_159924648
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd? Als je het zo ziet dan zou je maar één meisje in je leven mogen kennen. Uit een gewone vriendschap kunnen ook weer andere dingen voortkomen. Via vrienden leer je weer andere mensen kennen waardoor je misschien wel een partner tegen het lijf loopt. Velen denken alleen maar aan een relatie wanneer ze aan iemand van het andere geslacht denken. Zo kom je niet ver.
als je dat verhaal aanhoudt tegen de partner van je doelwit, kom je er ook niet ver.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_159924795
Denk allemaal eens wat minder kortzichtig. Jullie komen op mij over als mensen die bijna geen sociaal leven hebben. Sorry voor als dat niet zo is, maar zo lijkt het in elk geval wel.
pi_159924813
Kun je niet eerst met meerdere mensen iets afspreken ipv meteen met z'n 2?
Als ik die meid was zou ik eigenlijk niet met een jongen afspreken als ik een vriend had. Voelt toch een beetje fout.
pi_159924836
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef NicoRosberg het volgende:
Denk allemaal eens wat minder kortzichtig. Jullie komen op mij over als mensen die bijna geen sociaal leven hebben. Sorry voor als dat niet zo is, maar zo lijkt het in elk geval wel.
Wat voor reactie wil je dat we geven dan?
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_159924860
quote:
Hier advies vragen en dan janken als het je niet aanstaat. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159924983
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:21 schreef mergbot het volgende:

[..]

Wat voor reactie wil je dat we geven dan?
Je moet TS naar z'n mond praten.

Zeg je niet wat hij wil horen, dan wordt hij boos.
pi_159925152
quote:
Ik vrees voor je dat het tegendeel eerder waar is, maar hartelijk welkom in de èchte wereld.

Als mijn vriendin een-op-een zou afspreken met een andere man, zou ik zeer zeker op mijn qui vive zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 14-02-2016 23:51:33 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_159925190
quote:
Geen sociaal leven? Gast, wie wil er hier nou "vrienden" worden met een chick die een vriend heeft :') Dat schreeuwt gewoon desperation, en dat komt verdorie van mij :')
pi_159925388
TS : je hebt groot gelijk, spreek af en dan vind je vast wel een gelegenheid om uit te leggen hoe jij een eventuele vriendschap ziet ; niemand is het bezit van een ander
pi_159925419
Creep
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159925727
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Jij hebt het in de OP over afspreken en haar leren kennen. Dat is erg weird en klinkt als een date.
Je kan best vrienden zijn met vrouwen, maar niet op deze manier.
pi_159926239
Beetje respect voor je medeman. Laat haar met rust en zoek je eigen stuk vlees.
pi_159926571
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef whatdafuck het volgende:
Beetje respect voor je medeman. Laat haar met rust en zoek je eigen stuk vlees.
Volgensmij is dit wel t beste advies. Ik denk dat je jouwzelf moet afvragen of je dan niet jezelf in een moeilijke positie brengt dat je verliefd wordt of al bent. Je kan het toch ook houden zoals het nu is? Gewoon leuke meid waar je chill mee kan sporten en praten thats it.
  maandag 15 februari 2016 @ 00:52:28 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159926698
Vraag of ze een keer met haar vriend op de koffie komt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 15 februari 2016 @ 01:51:01 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159927532
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Mark het volgende:
Vraag of ze een keer met haar vriend op de koffie komt
Die vriend ziet haar al aan komen.

'Hee ik heb vorige week een jongen, Nico, leren kennen in de sportschool. Het klikte eigenlijk wel en nu vraagt hij me of we op de koffie komen. Lijkt me leuk, ga je mee?'

Nah.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 15 februari 2016 @ 02:23:46 #23
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159927878
Misschien is het dat ik oud ben en niet verliefd wordt op elk meisje waarmee ik een vriendschappelijke klik heb.

Maar ik zie het probleem niet zo, als je echt overtuigd bent dat je niets met haar wil, waarom niet een keer afspreken. Of samen naar de sportschool, of een keer een biertje doen, ik heb ook wel een paar normale vriendinnen waarmee ik dat doe, en die hebben ook een vriendje. En als zij er twijfels over heb, zeg dan gewoon dat je vriendschappelijk wil afspreken.

Maar op de manier waarop jij erover praat denk ik dat je lichtelijk gevoelens zou kunnen ontwikkelen...
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_159928277
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef Jhovall het volgende:
zeg dan gewoon dat je vriendschappelijk wil afspreken.

awkward...
  maandag 15 februari 2016 @ 08:49:17 #25
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159929029
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef Szura het volgende:

[..]

Die vriend ziet haar al aan komen.

'Hee ik heb vorige week een jongen, Nico, leren kennen in de sportschool. Het klikte eigenlijk wel en nu vraagt hij me of we op de koffie komen. Lijkt me leuk, ga je mee?'

Nah.
Zo
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')