abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159975280
TS is zo PUA hij friendzoned die bitches
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_159993559
Door omstandigheden was er een mogelijkheid om mekaar vanochtend al te zien. Vanochtend zijn we dus samen gaan sporten. Was héél gezellig en nu vanmiddag ook weer praten over van alles via Facebook.
pi_159993663
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef NicoRosberg het volgende:
Door omstandigheden was er een mogelijkheid om mekaar vanochtend al te zien. Vanochtend zijn we dus samen gaan sporten. Was héél gezellig en nu vanmiddag ook weer praten over van alles via Facebook.
Ga maar vast de OP aanpassen :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 17 februari 2016 @ 16:39:16 #104
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159994090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef NicoRosberg het volgende:
Als dat geen intieme friendzone relatie wordt..... :')

Als je serieus hier mee doorgaat en gevoelens wil krijgen ben je een ultiem naar persoon naar mijn mening.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_159994234
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:39 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Als dat geen intieme friendzone relatie wordt..... :')

Als je serieus hier mee doorgaat en gevoelens wil krijgen ben je een ultiem naar persoon naar mijn mening.
Haha nee dat is niet de bedoeling. De lange Facebookgesprekken komen trouwens wel op initiatief van haar.
pi_159996291
Ik had een hele lange post die ik wilde posten maar dat laat ik wel zitten.
Wat een naar topic.
De leeuw kan de vallen niet ontgaan; de vos kan zich niet tegen de wolven verdedigen. Men moet dus vos worden om de vallen te leren kennen en leeuw om de wolven schrik aan te jagen. Zij die slechts de leeuw willen nabootsen, verstaan hun zaak niet.
  woensdag 17 februari 2016 @ 18:27:22 #107
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_159996436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:44 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Haha nee dat is niet de bedoeling. De lange Facebookgesprekken komen trouwens wel op initiatief van haar.
Naar, naar ventje.
Als er iemand is die een knietje verdient, dan ben jij het. Natuurlijk wel door de dame die jij genadeloos vol wil stampen met je mini pocket rocket natuurlijk puur als een platonische vriendin ziet.

:r :r :r
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_159999875
Nou ja, gezien de 'plot twist' in dit topic vind ik de meid in kwestie inmiddels nog fouter dan TS. Ik zou mijn vriendin nooit verbieden om contact met het andere geslacht te hebben. Integendeel, daar is ze helemaal vrij in. Maar op contactverzoekjes en vragen om eens 'gezellig te sporten en/of wat te gaan drinken' in gaan van geile rukkertjes in de sportschool zou ik echt not done vinden, laat staan daar vervolgens 'lange gesprekken' mee te initiëren op de Facebook chat. Heel achterbaks en respectloos van zowel TS als deze dame ten opzichte van die vriend van d'r. Ik zou het niet na doen, maar goed, ik heb nog zoiets dat integriteit heet.
pi_160001065
Gelukkig is het voor beide puur vriendschappelijk bedoeld.
pi_160001342
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
De vraag is alleen hoe ik dit het beste aanpak aangezien ik single ben en dus niet over wil komen alsof ik haar vriend af wil pakken.
Strek je eens uit !
pi_160001566
In die zin zie je zijn ware aard:) Hij wil het heel sneaky doen:)
pi_160001939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Nou ja, gezien de 'plot twist' in dit topic vind ik de meid in kwestie inmiddels nog fouter dan TS. Ik zou mijn vriendin nooit verbieden om contact met het andere geslacht te hebben. Integendeel, daar is ze helemaal vrij in. Maar op contactverzoekjes en vragen om eens 'gezellig te sporten en/of wat te gaan drinken' in gaan van geile rukkertjes in de sportschool zou ik echt not done vinden, laat staan daar vervolgens 'lange gesprekken' mee te initiëren op de Facebook chat. Heel achterbaks en respectloos van zowel TS als deze dame ten opzichte van die vriend van d'r. Ik zou het niet na doen, maar goed, ik heb nog zoiets dat integriteit heet.
Nou ja, op zich weet ik van mezelf dat ik er gewoon oprecht niet vanuit ga dat iemand meer bedoelingen heeft, zeker niet als ik al gemeld heb dat ik een vriend heb. Die les heb ik pas geleerd toen het uitging met mijn ex en na een maand opeens alle contact met deze 'vrienden' verwaterde, soms gepaard met de opmerking dat ik meer interesse leek te hebben toen ik nog bezet was. :') Ik was me oprecht nergens van bewust. Misschien naïef, maar goed. Sindsdien vertrouw ik daarin meer op anderen dan op mezelf. Als mijn vriend zou zeggen dat hij het niet zo prettig zou vinden hoe ik met X om zou gaan en dat hij echt geen puur vriendschappelijke bedoelingen zou hebben, zou ik hem direct geloven en ernaar handelen. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat als ik zeg dat ik een vriend heb en een vent blijft vriendelijk, die vent geen bijbedoelingen heeft. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_160002778
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nou ja, op zich weet ik van mezelf dat ik er gewoon oprecht niet vanuit ga dat iemand meer bedoelingen heeft, zeker niet als ik al gemeld heb dat ik een vriend heb. Die les heb ik pas geleerd toen het uitging met mijn ex en na een maand opeens alle contact met deze 'vrienden' verwaterde, soms gepaard met de opmerking dat ik meer interesse leek te hebben toen ik nog bezet was. :') Ik was me oprecht nergens van bewust. Misschien naïef, maar goed. Sindsdien vertrouw ik daarin meer op anderen dan op mezelf. Als mijn vriend zou zeggen dat hij het niet zo prettig zou vinden hoe ik met X om zou gaan en dat hij echt geen puur vriendschappelijke bedoelingen zou hebben, zou ik hem direct geloven en ernaar handelen. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat als ik zeg dat ik een vriend heb en een vent blijft vriendelijk, die vent geen bijbedoelingen heeft. :@
Daarom ben ik dus een man en jij een vrouw. Wij weten dat er grote kans is dat er bijbedoelingen zijn in zulke situaties. :D

En nogmaals, mannelijke vrienden hebben is wat anders dan dat je willens en wetens op uitnodigingen van nieuwe/vreemde kerels in gaan. Als ik een relatie met een meid aan ga en die heeft mannelijke vrienden dan soit. Dan weet ik ten eerste van tevoren waar ik mee te maken heb, en ten tweede hoef ik me ook niet druk te maken dat die kerels achter mijn vriendin aan gaan. Immers hebben ze dat óf in het verleden al eens tevergeefs geprobeerd, of de interesse is er van eender/beids kanten niet. En het is echt niet iets van mannen alleen hoor, vrouwen kunnen er net zo goed iets van. Sommige mensen maken er juist een kunst van en/of krijgen een kick er van om aan te pappen met lui die bezet zijn.

Mijn ex was overigens ook zo'n naïef typje, zo'n gevalletje 'goedheid zelve' zeg maar. Die zag er ook geen kwaad in dat ze regelmatig en steeds vaker 'vriendschappelijk' iets met die klasgenoot ging doen waar ze me uiteindelijk mee besodemieterd heeft. Ik wist van begin af aan wel beter en heb uiteindelijk (helaas) gelijk gekregen.
pi_160003538
Vrouwen acteren vaak alsof ze naief zijn. Ze weten heus wel hoe het zit. Maar als vriendlief denkt dat ze zomaar een nieuwe goede platonische mannelijke vriend heeft en gelooft dat, dan appt ze haar vriend dat alles gezellig is, terwijl ze haar platonische buddy klaar pijpt:)
pi_160003742
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:23 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

Daarom ben ik dus een man en jij een vrouw. Wij weten dat er grote kans is dat er bijbedoelingen zijn in zulke situaties. :D

En nogmaals, mannelijke vrienden hebben is wat anders dan dat je willens en wetens op uitnodigingen van nieuwe/vreemde kerels in gaan. Als ik een relatie met een meid aan ga en die heeft mannelijke vrienden dan soit. Dan weet ik ten eerste van tevoren waar ik mee te maken heb, en ten tweede hoef ik me ook niet druk te maken dat die kerels achter mijn vriendin aan gaan. Immers hebben ze dat óf in het verleden al eens tevergeefs geprobeerd, of de interesse is er van eender/beids kanten niet. En het is echt niet iets van mannen alleen hoor, vrouwen kunnen er net zo goed iets van. Sommige mensen maken er juist een kunst van en/of krijgen een kick er van om aan te pappen met lui die bezet zijn.

Mijn ex was overigens ook zo'n naïef typje, zo'n gevalletje 'goedheid zelve' zeg maar. Die zag er ook geen kwaad in dat ze regelmatig en steeds vaker 'vriendschappelijk' iets met die klasgenoot ging doen waar ze me uiteindelijk mee besodemieterd heeft. Ik wist van begin af aan wel beter en heb uiteindelijk (helaas) gelijk gekregen.
Tuurlijk is er een verschil tussen situaties, maar stel je doet een cursus fitness oid. Daar is een vent die ongeveer jouw niveau heeft en aardig is, en ter motivatie word je sportschoolbuddies. Dat is een paar weken gezellig en dan ga je een keer wat drinken achteraf samen en op die manier ontstaat vriendschap. Dat zou ik oprecht niet verkeerd vinden als ik een relatie had. Sterker nog, dit is een eigen voorbeeld. :P Natuurlijk is wat TS aandraagt anders, zelfs ik zie het rode vlaggetje bij "om elkaar beter te leren kennen". :+ Maar even voor mijn persoonlijke beeldvorming; zou dat dan echt naïef zijn? :')
pi_160003981
En de volgende keer drinken jullie meerdere drankjes, beetje tipsy. En hoe het verder gaat weet iedereen:)
pi_160004578
Wees een vent en spreek gewoon je intenties uit.
Triest figuur
pi_160004766
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:56 schreef DoucheBagXL het volgende:
En de volgende keer drinken jullie meerdere drankjes, beetje tipsy. En hoe het verder gaat weet iedereen:)
Want natuurlijk heb ik geen normen en waarden en bespring ik iedereen met wie ik een drankje doe.
pi_160004891
Normen en waarden enzo is allemaal theorie. In de praktijk wordt er gewoon geneukt, na het nuttigen van meerdere alcoholische drankjes. Dat weet iedereen:) Of beiden zijn afzichtelijk, maar anders...........
pi_160004926
Ik heb heerlijk gelachen. Ouwe salestijger :')
pi_160005249
En wie weet heeft dat meisje wel relatieproblemen omdat ze zo graag met mij afspreekt en praat? Ik heb haar dat natuurlijk niet gevraagd, maar kan wel zo zijn natuurlijk. Volgende afspraak is al gepland trouwens (vanuit haar).
pi_160005399
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:19 schreef DoucheBagXL het volgende:
Normen en waarden enzo is allemaal theorie. In de praktijk wordt er gewoon geneukt, na het nuttigen van meerdere alcoholische drankjes. Dat weet iedereen:) Of beiden zijn afzichtelijk, maar anders...........
:') Jij bent ook best een sneuneus of niet? Ik ga hier maar niet meer op in, volgens mij heeft dat helemaal geen zin
pi_160005476
Ik zit een beetje op de grens......Net wel sneuneus of net niet.
pi_160005558
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:29 schreef NicoRosberg het volgende:
En wie weet heeft dat meisje wel relatieproblemen omdat ze zo graag met mij afspreekt en praat? Ik heb haar dat natuurlijk niet gevraagd, maar kan wel zo zijn natuurlijk. Volgende afspraak is al gepland trouwens (vanuit haar).
Je bent echt sneu.

Uit je OP van nog maar een paar maanden terug (Topic 'Hoe?'):
"Ik ben nu ook echt toe aan een relatie en ik heb het gevoel dat het NU moet gebeuren omdat ik anders nooit meer iemand zal tegenkomen."
Strek je eens uit !
pi_160005578
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zit een beetje op de grens......Net wel sneuneus of net niet.
Wel :')
Strek je eens uit !
pi_160005600
Ik denk alleen............Dat als een man en een vrouw elkaar net leren kennen en ze vinden elkaar blijkbaar interessant en leuk genoeg om met elkaar af te spreken om een drankje te drinken. Dat die weleens na het nuttigen van een paar alcoholische drankjes, met elkaar in bed kunnen belanden. Is dat zo'n gekke gedachte?
pi_160005708
Net wel he? Dacht ik al........Bedankt voor de bevestiging!
pi_160005720
Just because there is a goalie, doesn't mean you can't score.
pi_160005870
:)
pi_160006263
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Je zou je verbazen hoe naief sommige mensen zijn. :')
pi_160006302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:43 schreef DoucheBagXL het volgende:
Vrouwen acteren vaak alsof ze naief zijn. Ze weten heus wel hoe het zit. Maar als vriendlief denkt dat ze zomaar een nieuwe goede platonische mannelijke vriend heeft en gelooft dat, dan appt ze haar vriend dat alles gezellig is, terwijl ze haar platonische buddy klaar pijpt:)
Hou je bek deezertje. :')
pi_160006319
Wie of wat is deezertje?
pi_160006333
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:58 schreef DoucheBagXL het volgende:
Wie of wat is deezertje?
Je even kneuzige alterego.
pi_160006361
In andere topics denken sommige mensen ook dat ik iemand ben die ze kennen. Best irritant.
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:59:36 #135
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160006373
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Want natuurlijk heb ik geen normen en waarden en bespring ik iedereen met wie ik een drankje doe.
Ik maak hier geen opmerking over.
En yup, ik doe ook sollicitatie naar de titel snakkerbakker met deze zin :').

quote:
Ow ja, en jij bent echt van plan keihard te helpen met de relatie weer op orde te krijgen........

Ook ik heb een ex en een gemeenschappelijke 'vriend' gehad die vreemd gingen samen, toen zij met haar "relatieproblemen" naar hem ging. Basically hetzelfde thema dit. Behalve dat hij ook een vriend van mij was.
FYI: Die gast ging te ver op een avond en ging het ziekenhuis in :').
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_160006410
En jij de cel in?:)
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:08:14 #137
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160006631
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:00 schreef DoucheBagXL het volgende:
En jij de cel in?:)
Nope, het was zelfverdediging. Hij wilde me slaan nadat ik erachter gekomen was dat hij vreemd was gegaan: Ik had hem de huid vol had gescholden (Na zowaar eerst geprobeerd een fatsoenlijk gesprek met hem geprobeerd te houden over waarom en hoe, wat vanwege zijn aangeschoten toestand niet echt goed ging), toen ging hij daarna expres voor mijn hoofd zoenen met d'r en nadat ik hem zei dat hij weg moest gaan ging hij mij slaan: Was een slecht idee.
pi_160006705
Lijkt me enge mensen. Wees blij dat je er vanaf bent!
pi_160007462
quote:
Oh dat zou lekker zijn. Dat ze niet met je afspreekt, omdat je zo een toffe boy bent, maar omdat ze relatiestruggles zou hebben. Dat ze dan liever met een vreemde gezellig gaat doen dan dat ze werkt aan d'r relatie. En jij staat kwispelend klaar om d'r nieuwe paar schoenen te worden. Toppertje deze hoor..
pi_160007594
Hoertje is het!
pi_160007773
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh dat zou lekker zijn. Dat ze niet met je afspreekt, omdat je zo een toffe boy bent, maar omdat ze relatiestruggles zou hebben. Dat ze dan liever met een vreemde gezellig gaat doen dan dat ze werkt aan d'r relatie. En jij staat kwispelend klaar om d'r nieuwe paar schoenen te worden. Toppertje deze hoor..
Dan verdienen ze elkaar wel.

Totdat ze een nieuwe vriend krijgt en TS haar daaraan kwijtraakt. Geniet ervan TS, voor zo lang het duurt...
know'm sayin?
word? word.
pi_160007976
Zoals Hans Teeuwen het terecht ooit eens zei: Alle vrouwen zijn piepiep!
pi_160008018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Ik maak hier geen opmerking over.
En yup, ik doe ook sollicitatie naar de titel snakkerbakker met deze zin :').

[..]

Ik ben nog nooit met iemand in bed beland zonder dat vooraf in te calculeren, met mijn huidige vriend als enige uitzondering daarop. Daarbij is wat ik doe als single natuurlijk niet één op één te vertalen naar wat ik doe als ik in een relatie zit, maar ik mag toch hopen dat dat logisch is. :') Overigens heb ik best wat casual hookups of dates gehad, maar is er nooit alcohol in het spel geweest.

Verder TS: we weten hier allemaal wel, jij inclusief, dat je gewoon een relatie wilt met dit meisje. :') Stop maar gewoon met ontkennen. Je kunt er of voor gaan op een nette manier, en afwachten tot ze single is, of je niet zo drukmaken over haar relatiestatus, maar wees dan ook een vent en kom daar gewoon eerlijk voor uit.
pi_160008067
[quote]1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit met iemand in bed beland zonder dat vooraf in te calculeren, met mijn huidige vriend als enige uitzondering daarop.

Typische vrouwen logica:)
pi_160008110
Waarom mag TS niet proberen haar af te pakken?
pi_160008124
Als hij gek op haar is, mag hij toch gewoon proberen? Het is aan haar of ze open voor staat.
  donderdag 18 februari 2016 @ 00:00:31 #147
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160008255
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:52 schreef Sarasi het volgende:

Ik ben nog nooit met iemand in bed beland zonder dat vooraf in te calculeren, met mijn huidige vriend als enige uitzondering daarop. Daarbij is wat ik doe als single natuurlijk niet één op één te vertalen naar wat ik doe als ik in een relatie zit, maar ik mag toch hopen dat dat logisch is. :') Overigens heb ik best wat casual hookups of dates gehad, maar is er nooit alcohol in het spel geweest.
Ook weer waar.

In de trend van de TS: Hey, we zouden nog 1.5 jaar geleden nog krav maga doen (true story), ga je nog mee. ^_^

quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:54 schreef DoucheBagXL het volgende:
Typische vrouwen logica:)
... dat is wel een beetje onnodig sexistisch :')
pi_160008297
Ze is nog NOOIT, maar wel bla bla bla. Dat is vrouwen logica:)
pi_160008336
Met haar volgende man calculeert ze het ook weer helemaal in:)
  donderdag 18 februari 2016 @ 00:04:29 #150
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160008357
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:03 schreef DoucheBagXL het volgende:
Met haar volgende man calculeert ze het ook weer helemaal in:)
Mwe, ik ben ook wel eens ongeplanned in bed beland met een meisje.
(Alleen was de reden dat ze ziek was en niet meer naar huis kon :') ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')