abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160008389
Ik zeg niet dat het erg is.............Zo verloopt die dingus. Je bent de een zat en je loopt over naar de ander. Na tijd herhaalt dat proces zich weer.
pi_160008515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:55 schreef DoucheBagXL het volgende:
Waarom mag TS niet proberen haar af te pakken?
Tuurlijk mag ie dat proberen, maar dat geeft wel te denken over zijn principes en zijn idee over die van haar.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:55 schreef DoucheBagXL het volgende:
Als hij gek op haar is, mag hij toch gewoon proberen? Het is aan haar of ze open voor staat.
Het is zeker aan haar om er al dan niet op in te gaan. Maar TS is wat onzeker op romantisch vlak gezien zijn pohi en lijkt een relatie te willen uit angst alleen over te blijven enzo. Dan is het niet zo raar om een vermeende kans te willen grijpen, maar beter denkt ie even goed na. Want wat is er aantrekkelijk aan een meid die je wil proberen af te pakken en daar ook daadwerkelijk op in zou gaan? Als haar prio niet ligt op het fixen van haar relatie, wat doet ze dan nog in die relatie? Wachten op een paar nieuwe schoenen tot ze hem kan dumpen? Ordinaire afleiding cq rebound in plaats van eckte liefde voor TS is niet geheel ondenkbaar. Dan is de vraag of TS daar wel over heeft nagedacht en of hij daar wel happy en wat zelfverzekerder door zou kunnen worden als het niet op de gewilde relatie uitloopt. En een goede relatie heeft toch wel een beetje met communiceren te maken en dan niet tegen een andere/nieuwe gewillige boy.

Maar goed, het is TS van harte gegund dat ze oprecht klikken en ze nog happily ever after leven en heel veel kindjes gaan maken enzo..
pi_160008697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:00 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Ook weer waar.

In de trend van de TS: Hey, we zouden nog 1.5 jaar geleden nog krav maga doen (true story), ga je nog mee. ^_^

[..]

... dat is wel een beetje onnodig sexistisch :')
_O- Plusje voor de goede comeback wel. :P

En mister douchebagxl (ofzo), ik was gewoon single en natuurlijk heb ik toen de situatie ontstond wel gewoon een bewuste keuze gemaakt. Ik ben geen snoepautomaat waar seks uitrolt als je er alcohol ingooit. :')
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 18 februari 2016 @ 01:12:24 #154
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160009172
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- Plusje voor de goede comeback wel. :P

En mister douchebagxl (ofzo), ik was gewoon single en natuurlijk heb ik toen de situatie ontstond wel gewoon een bewuste keuze gemaakt. Ik ben geen snoepautomaat waar seks uitrolt als je er alcohol ingooit. :')
Tja, dan moeten we toch de volgende keer de "Does this smell like chloroform to you"-versiertruuc gebruiken.

+ Ik moet toch ooit die bonuspunten innen die ik in die week verzameld heb he ;)
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_160014112
Ik heb alle reacties hier gelezen, maar ik kan er toch echt niks aan doen dat zij het initiatief neemt om tegen mij te praten en serieus interesse toont. Natuurlijk vind ik het dan wel leuk om hier op in te gaan en uiteindelijk wordt gewoon praten flirterig gedrag (vanuit beide kanten).
pi_160014195
Ja, je kan er wel wat aan doen en je bent gewoon een schijnheilige snikkel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_160014392
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik heb alle reacties hier gelezen, maar ik kan er toch echt niks aan doen dat zij het initiatief neemt om tegen mij te praten en serieus interesse toont. Natuurlijk vind ik het dan wel leuk om hier op in te gaan en uiteindelijk wordt gewoon praten flirterig gedrag (vanuit beide kanten).
:') in de OP ging het over vriendschap, en nu gaat het al over flirten.

Mocht je ooit wat met haar krijgen, dan weten jullie in ieder geval dat je niet op haar trouw hoeft te rekenen en jij niet tegenhouden wordt bij mensen al een relatie hebben.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160014801
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tuurlijk is er een verschil tussen situaties, maar stel je doet een cursus fitness oid. Daar is een vent die ongeveer jouw niveau heeft en aardig is, en ter motivatie word je sportschoolbuddies. Dat is een paar weken gezellig en dan ga je een keer wat drinken achteraf samen en op die manier ontstaat vriendschap. Dat zou ik oprecht niet verkeerd vinden als ik een relatie had. Sterker nog, dit is een eigen voorbeeld. :P Natuurlijk is wat TS aandraagt anders, zelfs ik zie het rode vlaggetje bij "om elkaar beter te leren kennen". :+ Maar even voor mijn persoonlijke beeldvorming; zou dat dan echt naïef zijn? :')
Dan verschillen wij daarin. Ik ben zelf ook een bekend gezicht in de sportschool en ook op mijn werk en via vrienden(groepen) kom ik regelmatig in contact met vrouwen. Een oppervlakkig gesprekje, of dat er in de loungeruimte van de sportschool eentje bij me komt zitten om te beppen, prima. Maar als ze te klef/opdringerig/vrijpostig/handtastelijk worden of me heus gaan vragen om eens iets te gaan doen, dan houd ik gewoon de boot af.
  donderdag 18 februari 2016 @ 12:49:22 #159
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160014838
quote:
Je kan er wel wat aan doen, je bent geen willoos slachtoffer. En je bent geen vriend.

Verder: Wil je echt een meisje dat achter de rug om van d'r vriendje met andere jongens aan het flirten is? Waarschijnlijk als het slecht tussen jullie gaat eventjes (wat in elke relatie gebeurt op een gegeven moment) doet ze precies hetzelfde.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_160014869
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef Koral het volgende:

Mocht je ooit wat met haar krijgen, dan weten jullie in ieder geval dat je niet op haar trouw hoeft te rekenen en jij niet tegenhouden wordt bij mensen al een relatie hebben.
Inderdaad. Altijd leuk en aardig als je andermans relatie kapot kan maken en zo je vriendinnetje scoort, maar kwestie van tijd dat ze (terecht) hetzelfde bij jou flikt. Al helemaal als je even een dipje in de relatie hebt zoals wel vaker voor komt.

En gezien eerdere topics van TS, druipt de wanhoop er nogal van af. Des te harder komt die klap straks aan als dit vrouwmens hetzelfde bij hem flikt als wat ze bij haar huidige vriend doet. :')
pi_160015079
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef Koral het volgende:

[..]

:') in de OP ging het over vriendschap, en nu gaat het al over flirten.

Ja dit. Ik snap niet waarom mensen daar aan beginnen (Ja, omdat hen dat niet zal overkomen. :') ) Leuk man, een vriend(in) die altijd opzoek is naar groener gras. Zou er niet te veel in investeren.
pi_160015100
Ik dacht dat dit ging over een meid die bezeten was door de duivel :')
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_160016258
quote:
Jawel, maar je wilt het niet zien. Je bent zo wanhopig op zoek naar een vriendin dat je je tevreden stelt met alles. Ook met een meisje dat constant op zoek is naar aandacht van anderen. Echt veel succes met haar als zij dat bij jou flikt.

Kom hier dan niet weer zeuren met een topic dat je zo zielig bent of dat je vermoed dat je vriendin een ander heeft. Of dat ze straks met jou vreemdgaat, maar het toch niet uit wil maken met haar vriend. En dat jij hem dan anononiem wil laten weten wat er gebeurd is 'omdat hij recht heeft op de waarheid' (lees: zodat hij haar dumpt en ze naar jou toe komt). Ik kan precies voorspellen hoe dit gaat lopen :')
know'm sayin?
word? word.
pi_160017348
Oke ieder zijn eigen kijk op de situatie, maar momenteel komt het initiatief meer van haar dan van mij.
pi_160017536
_O-
pi_160017999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:34 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ieder zijn eigen kijk op de situatie, maar momenteel komt het initiatief meer van haar dan van mij.
Hou toch op man, grote jankzak. }:|

Met je geneuzel als "Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd?" en "Denk allemaal eens wat minder kortzichtig.".

Niks niet kortzichtig... Iedereen in dit topic, behalve jij, was het er vanaf het begin over eens dat wat jij voorstelt niet kan en niet hoort en nu blijkt ook wel dat iedereen gelijk heeft.

En dan zet jij toch de eerste stap, maar durf je vervolgens ook nog te beweren dat het initiatief van haar uit komt. Nee, lul! Het initiatief was die eerste stap en die kwam dus van jou. En ga nou niet beweren dat je daadwerkelijk van plan was om een normale vriendschap te onderhouden. Je wil haar gewoon batsen.

Je bent een schijnheilig stuk vreten dat er gewoon op uit is om een relatie kapot te maken en je moet je de blauwe ballen uit je broek schamen. :6
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_160018240
En precies hierom heb ik geen vertrouwen meer in mannen
pi_160018363
Je moet gewoon zorgen dat je je relatie op orde hebt, dan hoef je ook niet zo panisch bangerig te doen over mensen zoals TO. Of er zo hard op in gaan.

Het leven is nou eenmaal hard. Ik keur het zeker niet goed, zal het ook zeker niet zelf doen.
pi_160018684
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:17 schreef Chasingrainbows het volgende:
Is TS je ex?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_160018952
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:40 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Is TS je ex?
Thankgod niet
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:56:14 #171
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160019010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:17 schreef Chasingrainbows het volgende:
Okay, omdat er een paar mensen zoals TS is, zijn alle mannen zo... Sexist .
pi_160021216
Vriend van de chick in kwestie heeft ook geen ballen :') Of zijn chick is een vuil secreet en houdt alles geheim wat ze doet
pi_160021502
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef alors het volgende:
Of dat ze straks met jou vreemdgaat, maar het toch niet uit wil maken met haar vriend. En dat jij hem dan anononiem wil laten weten wat er gebeurd is 'omdat hij recht heeft op de waarheid' (lees: zodat hij haar dumpt en ze naar jou toe komt). Ik kan precies voorspellen hoe dit gaat lopen :')
Maar dat pakt iets anders uit dan gehoopt met als resultaat: geen vriendin, wel een blauw oog. :')
pi_160021634
Erg geloofwaardig i.c.m. met je teksten en dit topic wel:

R&P / Hoe?
pi_160023923
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vriend van de chick in kwestie heeft ook geen ballen :') Of zijn chick is een vuil secreet en houdt alles geheim wat ze doet
Denk dat tweede, eigenlijk.
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:38:57 #176
256666 leeell
I know you're lonely
pi_160024010
TS liegt zichzelf en/of haar voor.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_160028824
Jemig TS, waar ben jij mee bezig man?
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:36:34 #178
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_160029779
God wat hoop ik dat ze syfilis heeft.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_160030127
Oke ik geef toe, ik ben bang dat dit wat meer gaat worden dan vriendschap. Vanavond gebruikte ze op Facebook het woord 'spannend' wel op een heel intieme manier. Ik verwacht dat dit een geval wordt waarin zij gevoelens krijgt voor een ander (mij) en dat ik verliefd word op een meisje in een relatie. Niet ideaal, maar verliefdheid kun je niet onderdrukken.
pi_160030288
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ik geef toe, ik ben bang dat dit wat meer gaat worden dan vriendschap. Vanavond gebruikte ze op Facebook het woord 'spannend' wel op een heel intieme manier. Ik verwacht dat dit een geval wordt waarin zij gevoelens krijgt voor een ander (mij) en dat ik verliefd word op een meisje in een relatie. Niet ideaal, maar verliefdheid kun je niet onderdrukken.
Tot ze er achter komt dat die vlotte hunk van de sportschool met zijn snelle salesbabbel eigenlijk een héél naar en onzeker mannetje is, dan is dat spannende er gauw van af waarschijnlijk. :D
pi_160030367
quote:
Oh jawel, door er simpelweg niets mee te doen. Waar een wil is, is een weg. Maar dat is het probleem juist hier.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:57:35 #182
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_160030429
quote:
L
A
F
F
E

T
W
A
T
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_160030514
Ze stuurde me ook de link Rachel Platten - Stand By You, zonder daar nog iets over te zeggen. Zegt ook genoeg denk ik.
Ik weet dat het niet ideaal is, maar het zij zo.
pi_160030535
quote:
Hou nou godverdomme eens op het heilige boontje uit te hangen, hufter. :(

Je bent daar helemaal niet bang voor, je bent dolblij dat jouw misselijke plannetje lijkt te gaan lukken. Eindelijk na 25 jaar een relatie. Dat deze 'toevallig' al bezet is, doet daar blijkbaar niet toe.

:r
pi_160030551
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef NicoRosberg het volgende:
Ze stuurde me ook de link Rachel Platten - Stand By You, zonder daar nog iets over te zeggen. Zegt ook genoeg denk ik.
Ik weet dat het niet ideaal is, maar het zij zo.
"Het zij zo", alsof je het niet in de hand hebt...

Je bent gewoon een oetlul.
pi_160030723
Sommigen mogen mij een hufter vinden, maar bedenk wel dat ik haar mee uit vroeg toen ik nog niet wist dat ze een vriend had en dat zij op het voorstel in ging. Van allebei de kanten is het niet ideaal, weet ik! En het zij zo ja, want je kiest er niet bewust voor om op iemand verliefd te worden. Ik niet, zij niet, niemand niet.
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:08:41 #187
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_160030821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef NicoRosberg het volgende:
Sommigen mogen mij een hufter vinden, maar bedenk wel dat ik haar mee uit vroeg toen ik nog niet wist dat ze een vriend had en dat zij op het voorstel in ging. Van allebei de kanten is het niet ideaal, weet ik! En het zij zo ja, want je kiest er niet bewust voor om op iemand verliefd te worden. Ik niet, zij niet, niemand niet.
Je kiest er niet voor, maar je handelt er wél naar. Dus of:
- Je hebt een verneukte moraal, of:
- Je hebt geen ruggengraat, of:
- Je bent een bewuste hufter

Kies zelf maar...
pi_160030852
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef NicoRosberg het volgende:
Leugenaar! :(

In dit topic begon jij op zondag met het verhaal dat je iemand hebt leren kennen in de sportschool, en dat zij een vriend heeft. Dat is namelijk de hele vraagstelling van dit topic!

Je hebt haar op maandag, ondanks alle afkeurende reacties, toch mee uitgevraagd. Toen wist jij dus dondersgoed dat ze een vriend had.

En je ontkent ook niet dat dit exact gelopen is zoals je (zoals iedereen) vermoedde. Je had alleen bevestiging nodig dat het moreel ook door de beugel kan, en die heb je niet gekregen, want het is een misselijkmakend plan.

En dus ben je een enorme hufter.

En omdat je er nu omheen draait alsof jij niet kan helpen dat het zo loopt, ben je een schijnheilige snikkel.
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:10:20 #189
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_160030889
Ik hoop nog steeds dat dit een trol is.
pi_160031090
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Leugenaar! :(

In dit topic begon jij op zondag met het verhaal dat je iemand hebt leren kennen in de sportschool, en dat zij een vriend heeft. Dat is namelijk de hele vraagstelling van dit topic!
Sorry, dit stuk had ik inderdaad verkeerd geschreven. Ik bedoelde dat ik nog niet wist dat ze een vriend had toen ik een beetje begon te polsen of ze iets met me zou willen doen. Toen had ik het nog niet gevraagd. Toen ik het vroeg wist ik het inderdaad wel.
pi_160031099
Hopelijk komt die vriend er snel achter en jou een paar tikken geeft.
pi_160031120
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Sorry, dit stuk heb ik inderdaad verkeerd geschreven. Ik bedoelde dat ik nog niet wist dat ze een vriend had toen ik een beetje begon te polsen of ze iets met me zou willen doen. Toen had ik het nog niet gevraagd. Toen ik het vroeg wist ik het inderdaad wel.
Precies. En wat ben je dan?
pi_160031142
Oh, ik zal hem even inkoppen.

Een hufter. Dan ben je een hufter.
pi_160031198
En ook dat hele "Niet elk meisje waarmee je bevriend bent hoeft toch je vriendin te zijn of zie ik dat verkeerd?" Gadverdamme, misselijke loser.

Dat jij de aanblik van jezelf in de spiegel nog kan verdragen. :r
pi_160031221
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
Oh, ik zal hem even inkoppen.

Een hufter. Dan ben je een hufter.
Nou nee, omdat het, zoals dit topic ook begon, bedoeld was als vriendschap. Dat er dan zo snel erna van beide kanten gevoelens beginnen te ontstaan is een tweede, maar dat kun je vooraf niet inschatten.
pi_160031248
Ach, je kunt het TS ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Na 25 jaar is er dan eindelijk eens heel misschien, potentieel een kleine kans dat 'ie hem ergens anders in kan hangen dan zijn rechtervuistje. :) Die relatie is collateral damage zeg maar.
pi_160031314
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Ach, je kunt het TS ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Na 25 jaar is er dan eindelijk eens heel misschien, potentieel een kleine kans dat 'ie hem ergens anders in kan hangen dan zijn rechtervuistje. :) Die relatie is collateral damage zeg maar.
Ik ben 23 en dit zou inderdaad, als het iets zou worden, mijn eerste relatie worden.
pi_160031324
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Nou nee, omdat het, zoals dit topic ook begon, bedoeld was als vriendschap. Dat er dan zo snel erna van beide kanten gevoelens beginnen te ontstaan is een tweede, maar dat kun je vooraf niet inschatten.
Nee, als IEDEREEN zegt dat dat niet kan, blijft dat inderdaad lastig inschatten.
pi_160031370
Maar ik denk dat het een troll is...

Want hier: R&P / Ik ben alleen overgebleven
zegt 'ie dat 'ie nog nooit gezoend heeft.

Maar hier: SEX / Vanaf wanneer noemen jullie iets incest?
beweert 'ie dat 'ie regelmatig heeft zitten tongen met zijn zus... Met zijn zus? Ja, met zijn zus.

Ik denk dat jij gewoon een beetje ziek bent.
pi_160031429
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
Maar ik denk dat het een troll is...

Want hier: R&P / Ik ben alleen overgebleven
zegt 'ie dat 'ie nog nooit gezoend heeft.

Maar hier: SEX / Vanaf wanneer noemen jullie iets incest?
beweert 'ie dat 'ie regelmatig heeft zitten tongen met zijn zus... Met zijn zus? Ja, met zijn zus.
Goede post, weer van onze kwaliteitsuser Jordy-B.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')