Tuurlijk mag ie dat proberen, maar dat geeft wel te denken over zijn principes en zijn idee over die van haar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:55 schreef DoucheBagXL het volgende:
Waarom mag TS niet proberen haar af te pakken?
Het is zeker aan haar om er al dan niet op in te gaan. Maar TS is wat onzeker op romantisch vlak gezien zijn pohi en lijkt een relatie te willen uit angst alleen over te blijven enzo. Dan is het niet zo raar om een vermeende kans te willen grijpen, maar beter denkt ie even goed na. Want wat is er aantrekkelijk aan een meid die je wil proberen af te pakken en daar ook daadwerkelijk op in zou gaan? Als haar prio niet ligt op het fixen van haar relatie, wat doet ze dan nog in die relatie? Wachten op een paar nieuwe schoenen tot ze hem kan dumpen? Ordinaire afleiding cq rebound in plaats van eckte liefde voor TS is niet geheel ondenkbaar. Dan is de vraag of TS daar wel over heeft nagedacht en of hij daar wel happy en wat zelfverzekerder door zou kunnen worden als het niet op de gewilde relatie uitloopt. En een goede relatie heeft toch wel een beetje met communiceren te maken en dan niet tegen een andere/nieuwe gewillige boy.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:55 schreef DoucheBagXL het volgende:
Als hij gek op haar is, mag hij toch gewoon proberen? Het is aan haar of ze open voor staat.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:00 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ook weer waar.
In de trend van de TS: Hey, we zouden nog 1.5 jaar geleden nog krav maga doen (true story), ga je nog mee. ^_^
[..]
... dat is wel een beetje onnodig sexistisch
Tja, dan moeten we toch de volgende keer de "Does this smell like chloroform to you"-versiertruuc gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]Plusje voor de goede comeback wel.
En mister douchebagxl (ofzo), ik was gewoon single en natuurlijk heb ik toen de situatie ontstond wel gewoon een bewuste keuze gemaakt. Ik ben geen snoepautomaat waar seks uitrolt als je er alcohol ingooit.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik heb alle reacties hier gelezen, maar ik kan er toch echt niks aan doen dat zij het initiatief neemt om tegen mij te praten en serieus interesse toont. Natuurlijk vind ik het dan wel leuk om hier op in te gaan en uiteindelijk wordt gewoon praten flirterig gedrag (vanuit beide kanten).
Dan verschillen wij daarin. Ik ben zelf ook een bekend gezicht in de sportschool en ook op mijn werk en via vrienden(groepen) kom ik regelmatig in contact met vrouwen. Een oppervlakkig gesprekje, of dat er in de loungeruimte van de sportschool eentje bij me komt zitten om te beppen, prima. Maar als ze te klef/opdringerig/vrijpostig/handtastelijk worden of me heus gaan vragen om eens iets te gaan doen, dan houd ik gewoon de boot af.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een verschil tussen situaties, maar stel je doet een cursus fitness oid. Daar is een vent die ongeveer jouw niveau heeft en aardig is, en ter motivatie word je sportschoolbuddies. Dat is een paar weken gezellig en dan ga je een keer wat drinken achteraf samen en op die manier ontstaat vriendschap. Dat zou ik oprecht niet verkeerd vinden als ik een relatie had. Sterker nog, dit is een eigen voorbeeld.Natuurlijk is wat TS aandraagt anders, zelfs ik zie het rode vlaggetje bij "om elkaar beter te leren kennen".
Maar even voor mijn persoonlijke beeldvorming; zou dat dan echt naïef zijn?
Je kan er wel wat aan doen, je bent geen willoos slachtoffer. En je bent geen vriend.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik heb alle reacties hier gelezen, maar ik kan er toch echt niks aan doen dat zij het initiatief neemt om tegen mij te praten en serieus interesse toont. Natuurlijk vind ik het dan wel leuk om hier op in te gaan en uiteindelijk wordt gewoon praten flirterig gedrag (vanuit beide kanten).
Inderdaad. Altijd leuk en aardig als je andermans relatie kapot kan maken en zo je vriendinnetje scoort, maar kwestie van tijd dat ze (terecht) hetzelfde bij jou flikt. Al helemaal als je even een dipje in de relatie hebt zoals wel vaker voor komt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef Koral het volgende:
Mocht je ooit wat met haar krijgen, dan weten jullie in ieder geval dat je niet op haar trouw hoeft te rekenen en jij niet tegenhouden wordt bij mensen al een relatie hebben.
Ja dit. Ik snap niet waarom mensen daar aan beginnen (Ja, omdat hen dat niet zal overkomen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef Koral het volgende:
[..]in de OP ging het over vriendschap, en nu gaat het al over flirten.
Mocht je ooit wat met haar krijgen, dan weten jullie in ieder geval dat je niet op haar trouw hoeft te rekenen en jij niet tegenhouden wordt bij mensen al een relatie hebben.
Jawel, maar je wilt het niet zien. Je bent zo wanhopig op zoek naar een vriendin dat je je tevreden stelt met alles. Ook met een meisje dat constant op zoek is naar aandacht van anderen. Echt veel succes met haar als zij dat bij jou flikt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:18 schreef NicoRosberg het volgende:
Hou toch op man, grote jankzak.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:34 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ieder zijn eigen kijk op de situatie, maar momenteel komt het initiatief meer van haar dan van mij.
Is TS je ex?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:17 schreef Chasingrainbows het volgende:
En precies hierom heb ik geen vertrouwen meer in mannen
Okay, omdat er een paar mensen zoals TS is, zijn alle mannen zo... Sexist .quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:17 schreef Chasingrainbows het volgende:
En precies hierom heb ik geen vertrouwen meer in mannen
Maar dat pakt iets anders uit dan gehoopt met als resultaat: geen vriendin, wel een blauw oog.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef alors het volgende:
Of dat ze straks met jou vreemdgaat, maar het toch niet uit wil maken met haar vriend. En dat jij hem dan anononiem wil laten weten wat er gebeurd is 'omdat hij recht heeft op de waarheid' (lees: zodat hij haar dumpt en ze naar jou toe komt). Ik kan precies voorspellen hoe dit gaat lopen
Denk dat tweede, eigenlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vriend van de chick in kwestie heeft ook geen ballenOf zijn chick is een vuil secreet en houdt alles geheim wat ze doet
Tot ze er achter komt dat die vlotte hunk van de sportschool met zijn snelle salesbabbel eigenlijk een héél naar en onzeker mannetje is, dan is dat spannende er gauw van af waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ik geef toe, ik ben bang dat dit wat meer gaat worden dan vriendschap. Vanavond gebruikte ze op Facebook het woord 'spannend' wel op een heel intieme manier. Ik verwacht dat dit een geval wordt waarin zij gevoelens krijgt voor een ander (mij) en dat ik verliefd word op een meisje in een relatie. Niet ideaal, maar verliefdheid kun je niet onderdrukken.
Oh jawel, door er simpelweg niets mee te doen. Waar een wil is, is een weg. Maar dat is het probleem juist hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Oke ik geef toe, ik ben bang dat dit wat meer gaat worden dan vriendschap. Vanavond gebruikte ze op Facebook het woord 'spannend' wel op een heel intieme manier. Ik verwacht dat dit een geval wordt waarin zij gevoelens krijgt voor een ander (mij) en dat ik verliefd word op een meisje in een relatie. Niet ideaal, maar verliefdheid kun je niet onderdrukken.
Lquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
Hou nou godverdomme eens op het heilige boontje uit te hangen, hufter.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef NicoRosberg het volgende:
"Het zij zo", alsof je het niet in de hand hebt...quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef NicoRosberg het volgende:
Ze stuurde me ook de link Rachel Platten - Stand By You, zonder daar nog iets over te zeggen. Zegt ook genoeg denk ik.
Ik weet dat het niet ideaal is, maar het zij zo.
Je kiest er niet voor, maar je handelt er wél naar. Dus of:quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef NicoRosberg het volgende:
Sommigen mogen mij een hufter vinden, maar bedenk wel dat ik haar mee uit vroeg toen ik nog niet wist dat ze een vriend had en dat zij op het voorstel in ging. Van allebei de kanten is het niet ideaal, weet ik! En het zij zo ja, want je kiest er niet bewust voor om op iemand verliefd te worden. Ik niet, zij niet, niemand niet.
Leugenaar!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef NicoRosberg het volgende:
Sommigen mogen mij een hufter vinden, maar bedenk wel dat ik haar mee uit vroeg toen ik nog niet wist dat ze een vriend had en dat zij op het voorstel in ging. Van allebei de kanten is het niet ideaal, weet ik! En het zij zo ja, want je kiest er niet bewust voor om op iemand verliefd te worden. Ik niet, zij niet, niemand niet.
Sorry, dit stuk had ik inderdaad verkeerd geschreven. Ik bedoelde dat ik nog niet wist dat ze een vriend had toen ik een beetje begon te polsen of ze iets met me zou willen doen. Toen had ik het nog niet gevraagd. Toen ik het vroeg wist ik het inderdaad wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Leugenaar!
In dit topic begon jij op zondag met het verhaal dat je iemand hebt leren kennen in de sportschool, en dat zij een vriend heeft. Dat is namelijk de hele vraagstelling van dit topic!
Precies. En wat ben je dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Sorry, dit stuk heb ik inderdaad verkeerd geschreven. Ik bedoelde dat ik nog niet wist dat ze een vriend had toen ik een beetje begon te polsen of ze iets met me zou willen doen. Toen had ik het nog niet gevraagd. Toen ik het vroeg wist ik het inderdaad wel.
Nou nee, omdat het, zoals dit topic ook begon, bedoeld was als vriendschap. Dat er dan zo snel erna van beide kanten gevoelens beginnen te ontstaan is een tweede, maar dat kun je vooraf niet inschatten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
Oh, ik zal hem even inkoppen.
Een hufter. Dan ben je een hufter.
Ik ben 23 en dit zou inderdaad, als het iets zou worden, mijn eerste relatie worden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Ach, je kunt het TS ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Na 25 jaar is er dan eindelijk eens heel misschien, potentieel een kleine kans dat 'ie hem ergens anders in kan hangen dan zijn rechtervuistje.Die relatie is collateral damage zeg maar.
Nee, als IEDEREEN zegt dat dat niet kan, blijft dat inderdaad lastig inschatten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Nou nee, omdat het, zoals dit topic ook begon, bedoeld was als vriendschap. Dat er dan zo snel erna van beide kanten gevoelens beginnen te ontstaan is een tweede, maar dat kun je vooraf niet inschatten.
Goede post, weer van onze kwaliteitsuser Jordy-B.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
Maar ik denk dat het een troll is...
Want hier: R&P / Ik ben alleen overgebleven
zegt 'ie dat 'ie nog nooit gezoend heeft.
Maar hier: SEX / Vanaf wanneer noemen jullie iets incest?
beweert 'ie dat 'ie regelmatig heeft zitten tongen met zijn zus... Met zijn zus? Ja, met zijn zus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |