Het woordje 'ook' is hier belangrijk. Je ziet haar dus wel zitten als je heel eerlijk bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef NicoRosberg het volgende:
Op zich vind ik dat niet zo'n probleem aangezien een goede 'gewone' vriendschap ook erg leuk kan zijn.
Alles kan stuk.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:56 schreef GeeTeeOo het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee. Maar ts wil de dame in kwestie eigenlijk gewoon op een date vragen terwijl ze al in een relatie zit..
Door zulke mensen gaat de beschaving echt verloren. Net als types die het geen probleem vinden om te gaan met iemand die vreemdgaat, want dat is tenslotte het probleem van de ander, niet van hen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alles kan stuk.
Als zij er blijkbaar voor open staat is dat niet de verantwoording van TS. Ik zou dan alleen in dat geval wel duidelijk zijn over je bedoelingen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alles kan stuk.
Als zij er blijkbaar voor open staat is dat niet de verantwoording van TS. Ik zou dan alleen in dat geval wel duidelijk zijn over je bedoelingen.
Mja, aan de andere kant. Als TS een oogje heeft op haar waar zou hij het dan voor moeten laten? Voor een zogenaamde bro-code?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:49 schreef GeeTeeOo het volgende:
[..]![]()
Als je dan zo'n sneuneus wil zijn, wees daar dan op z'n minst gewoon eerlijk in. Kom niet met dat slappe geouwehoer dat je 'alleen maar vrienden wil zijn'.
Precies, niet de verantwoording van TS lijkt me maar die van haar.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:56 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant. Als TS een oogje heeft op haar waar zou hij het dan voor moeten laten? Voor een zogenaamde bro-code?
Dat zeg ik toch ook in mijn laatste zin.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:49 schreef GeeTeeOo het volgende:
[..]![]()
Als je dan zo'n sneuneus wil zijn, wees daar dan op z'n minst gewoon eerlijk in. Kom niet met dat slappe geouwehoer dat je 'alleen maar vrienden wil zijn'.
Persoonlijk vind ik van wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:56 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant. Als TS een oogje heeft op haar waar zou hij het dan voor moeten laten? Voor een zogenaamde bro-code?
Excuus, niet goed gelezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:03 schreef Metro2005 het volgende:
Dat zeg ik toch ook in mijn laatste zin.
Als vrouw mag je geen mannelijke vrienden hebben? Wat zou mijn sociaal leven leeg worden dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:20 schreef Chasingrainbows het volgende:
Kun je niet eerst met meerdere mensen iets afspreken ipv meteen met z'n 2?
Als ik die meid was zou ik eigenlijk niet met een jongen afspreken als ik een vriend had. Voelt toch een beetje fout.
En dit mag ook wel benadrukt worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:21 schreef LadyOracle het volgende:
En 'van haar vriend afpakken'. Vrouwen zijn geen bezit. Ze zijn vrij in te gaan en staan waar ze willen.
Niet begrijpen dat al die mannelijke vrienden hun leuter in jouw visgrot willen stoppen.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:20 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Als vrouw mag je geen mannelijke vrienden hebben? Wat zou mijn sociaal leven leeg worden dan.
Niet begrijpen dat niet alle mannen primitieve holbewoners zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:50 schreef jarulesghost het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat al die mannelijke vrienden hun leuter in jouw visgrot willen stoppen.
Niet begrijpen dat niet alle mannen primitieve holbewoners zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat niet alle mannen primitieve holbewoners zijn.![]()
Niet begrijpen dat er vrouwen zijn die seks lekker vinden.
Verder fijn om te weten dat ik zo razend aantrekkelijk ben dat alle mannen me willen. Weet ik tenminste dat afwijzingen alleen maar komen omdat die mannen hard to get spelen.
Kennelijk moeten vrouwen zich nog altijd vrij vechten. Dat is blijkbaar de haantjes-regel in dit kippenhok. Opgefokte haantjes en hun "bezit". En we vinden het (bijna allemaal) best.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:21 schreef LadyOracle het volgende:
En 'van haar vriend afpakken'. Vrouwen zijn geen bezit. Ze zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen.
Ja, ik wacht nog op de traditionele "LadyOracle is een boze feminist die geen man kan krijgen" post. Dan kan diegene het fijn uit gaan vechten met sneuneus die denkt dat alle mannen me willen neuken en niet in staat zijn tot vriendschap, en dan hoor ik het wel als ze eruit zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:20 schreef quirigua het volgende:
[..]
Kennelijk moeten vrouwen zich nog altijd vrij vechten. Dat is blijkbaar de haantjes-regel in dit kippenhok. Opgefokte haantjes en hun "bezit". En we vinden het (bijna allemaal) best.
Daarom: open relaties! Iedereen is van iedereen!quote:Op maandag 15 februari 2016 17:20 schreef quirigua het volgende:
[..]
Kennelijk moeten vrouwen zich nog altijd vrij vechten. Dat is blijkbaar de haantjes-regel in dit kippenhok. Opgefokte haantjes en hun "bezit". En we vinden het (bijna allemaal) best.
Nee, je bent een vrouw. Ik verwacht absoluut geen sprankje originaliteitquote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog op de traditionele "LadyOracle is een boze feminist die geen man kan krijgen" post. Dan kan diegene het fijn uit gaan vechten met sneuneus die denkt dat alle mannen me willen neuken en niet in staat zijn tot vriendschap, en dan hoor ik het wel als ze eruit zijn.
Denken dat mijn team en ik niet jouw vriendin zullen stelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik zou al niet mijn vriendin alleen op een sportschool laten. Of ik word ook lid en we sporten altijd samen en als ze dan toch alleen gaat, dan moet ze een GoPro op haar hoofd zetten. Voor het geval ze zo'n slijmbal als Nico tegen het lijf loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |