dat is zo'n typische jongen die verlegen lacht en denkt dat als een vrouw 5 woorden met ze uitwisselt en lacht ze kunnen scorenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
diepgaand gesprek.. ja juist in een sportschool tijdens de les
Maar wel heel mooi!quote:
Toegegeven:quote:
Nee, wel in een spoiler.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel heel mooi!
[..]
Toegegeven:
Kip eten > sportschool
ligt aan bij wie toch. Bij mij staat dat nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel heel mooi!
[..]
Toegegeven:
Kip eten > sportschool
Kip staat iedereen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ligt aan bij wie toch. Bij mij staat dat niet
Bij jou staat alles toch, pumpkinquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ligt aan bij wie toch. Bij mij staat dat niet
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is zo'n typische jongen die verlegen lacht en denkt dat als een vrouw 5 woorden met ze uitwisselt en lacht ze kunnen scoren
quote:
smooth hoor maar niet waarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij jou staat alles toch, pumpkin
[..]
Jawel sneu. Ze weten niet beter.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond hem best leuk, die van jou...Dit is de mooiste dag van mijn miserabele levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo iemand denkt ook dat white knighten echt scoortquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij jou staat alles toch, pumpkin
[..]
Jawel sneu. Ze weten niet beter.
Dat gaat wel vaak samen hand in hand helaasquote:
Soms werkt het welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo iemand denkt ook dat white knighten echt scoort
Dit doet me echt heel veelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is de mooiste dag van mijn miserabele leven
Geeft wel aan hoe verknipt je bentquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Altijd nog liever dan Holland.
het zal soms best eens werken jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms werkt het wel
Toegegeven toen ik 15 was, dacht ik dat ook nog wel eens
[..]
Dit doet me echt heel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |