filmpje gekeken en ze leek zelf terwijl ze het zei al te beseffen dat het niet helemaal top is.quote:
blijft awkwardquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
filmpje gekeken en ze leek zelf terwijl ze het zei al te beseffen dat het niet helemaal top is.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
filmpje gekeken en ze leek zelf terwijl ze het zei al te beseffen dat het niet helemaal top is.
quote:
Okiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Fylax ik heb je post op de FP gezien hoor. Filmpje niet gekeken.
Vooruit dan maar... wil je een gebraden varkensbuik?quote:
nee, dat niet natuurlijkquote:
Koeman, Jol, Blind, de Boer, MvBquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Koeman ofzo?
De La Places die in de V&D gebouwen verwerkt zijn waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:09 schreef Tjacka het volgende:
La Place krijgt toch sowieso een doorstart?
alleen zelfstandige winkelsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:09 schreef Tjacka het volgende:
La Place krijgt toch sowieso een doorstart?
Dat gaat een hoop mbo-1'ers werk kosten dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De La Places die in de V&D gebouwen verwerkt zijn waarschijnlijk niet
Jij altijd met je varkensvlees.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... wil je een gebraden varkensbuik?
hahaha ik snap hem want melangeeeequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Melancholisch (NG, dit heeft niks met sla of koffie te maken) gezeik over de V&D, de laatste keer dat ik er was luisterde ik een CD in zo'n unit bij de muziekbalie. Kan je nagaan.
Migadoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha ik snap hem want melangeeee
mmg, bij mijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie zit eigenlijk in de friendzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |