Nee, ik hou te veel van Spekkie, dus ik wil hem niet verorberenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... wil je een gebraden varkensbuik?
Shit concurrentie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
viskar is er al, weenie of jouw getroll beter is dan die van hem
pritt op alle pagina'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tering, moet ineens denken aan chicks die in je agenda gingen schrijven enzo. En gasten die gingen kloten
.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Shit concurrentie.
De laatste keer dat ik concurrentie had heb ik ook verloren #ifimhosselleef
Cijferlijst van je SO's bijhouden en precies weten wat je moest scoren bij een PWquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
En altijd als je 1 maand/ 2 maanden/3 maanden etc relatie had dat in je agenda kalken met allemaal stickers en als het uitging alles wegkrassen
Wat lul jij nou? Kijk m'n username. Waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zegt meneer die de DM spamt met old school crap onder het mom van "kijk eens wat een hiphop head ik ben".
....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cijferlijst van je SO bijhouden en precies weten wat je moest scoren bij een PW.
Ik weet eigenlijk niet eens meer waar SO voor staat![]()
.
Mooi dat je jezelf zo tegenspreekt zonder het zelf door te hebben. Wat blijf je toch een Lulletje Rozenwaterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Kijk m'n username. Waarom zou ik dat doen?
wel hiphophead in Westcoastgangstahrap jwt come at me brah
En in deze zak kan nog wel wat en in deze past ook nog wel iets.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel man, Hema valt altijd lager uit dan je verwacht.
hiphophead? stop dan eens met die kanye west spamquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Kijk m'n username. Waarom zou ik dat doen?
wel hiphophead in Westcoastgangstahrap jwt come at me brah
En een plaatjes agenda liep de kans om te worden gevandaliseerd met penissen en slecht getekende joints.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die tekstjes in je agenda, zo leuk om terug te lezen.
Schriftelijke overhoring?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cijferlijst van je SO's bijhouden en precies weten wat je moest scoren bij een PW.
.
Schriftelijke Overhoring.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Cijferlijst van je SO's bijhouden en precies weten wat je moest scoren bij een PW.
.
Ohjaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Schriftelijke overhoring?djeeeez
Ga jij je druk maken om de OPquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi dat je jezelf zo tegenspreekt zonder het zelf door te hebben. Wat blijf je toch een Lulletje Rozenwater.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga jij je druk maken om de OP![]()
![]()
Sociale overhoringquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Hij heeft gewoon goeie nummers. En ik had er maar 1 gepostquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
hiphophead? stop dan eens met die kanye west spam
Net als met die schriftelijke overhoringen toenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja. Zat er echt m'n kop over te breken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |