Waarom kon je ze niet meenemen naar huis?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon er natuurlijk niet mee naar huis, dus heb ik tegen een mannelijke collega gezegd dat ik geen idee had van wie ze kwamen en gevraagd of hij ze wilde om aan zijn vrouw te geven![]()
Ik zou het ook niet doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kon je ze niet meenemen naar huis?
Jij kan er toch niets aan doen dat je stiekem aanbeden wordt?
Wat kreeg je die dag van Donald?
Ik heb wel eens dingen op Valentijn verstuurd (en zelfs bezorgd) om wat leven in de brouwerij te krijgen...
Dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef chufi het volgende:
Ik vind het zo overdreven gedoe... Geheel uit zn verband getrokken door de commercie.. Ik doe er niet aan
Oei, wat een vragenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kon je ze niet meenemen naar huis?
Jij kan er toch niets aan doen dat je stiekem aanbeden wordt?
Wat kreeg je die dag van Donald?
Ik heb wel eens dingen op Valentijn verstuurd (en zelfs bezorgd) om wat leven in de brouwerij te krijgen...
Naar zich zelf natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, wat een vragen![]()
Omdat ik wel wist van wie de bloemen waren en ik geen zin had om het uit te leggen.
Donald heeft me mee uit eten genomen die avond.
Naar wie heb je die dingen verstuurd op leven in de brouwerij te krijgen?
Zou het?quote:
zou dat het geweest zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Wel een goeie om je partner weer een beetje bij de les te krijgen
dankquote:
Ah, op zo'n manier is het wel grappig om te krijgen. En je weet wel van wie het afkomstig is, neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik barst van de muizen in alle varianten. Ik koop het zelf nooit btw. Auto sleutel, sleutelhanger van mijn huis diverse stoffe en uit portugal, spanje weet ik veel
Mooi he? Ik ben gek op gerbera'squote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi he? Ik ben gek op gerbera's [ afbeelding ]
Voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik hou ook van gerbera's, heb ze hier nu ook in een vissenkom drijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi he? Ik ben gek op gerbera's [ afbeelding ]
Voor jou
Je hoeft toch niks uit te leggen...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, wat een vragen![]()
Omdat ik wel wist van wie de bloemen waren en ik geen zin had om het uit te leggen.
Donald heeft me mee uit eten genomen die avond.
Naar wie heb je die dingen verstuurd op leven in de brouwerij te krijgen?
Wat een gedoequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft toch niks uit te leggen...
Ik heb door een vriend bij een vrouwelijke collega, terwijl ik in de auto stiekem toekeek, een enorme bos rozen laten bezorgen uit naam van Kees.
Kees was de naam van een automatiseringssysteem (fonetisch naar Case) waar ik met wat anderen aan werktet en waar zij ook een bijdrage aan geleverd had.
Ze had geen idee wie Kees was, haar verbouwereerde gezicht was ook prachtig om te zien.
Ze is een paar jaar later trouwens wel met één van de anderen uit het 'Kees-team' getrouwd...
Verder heb ik nog aan anderen kaarten en bloemen verstuurd, waarvan ik wist dat ik het te horen zou krijgen.
Altijd leuk...
Voor mw. MM heb ik een keer Grand Prix rozen gekocht, 20 stuks.
Bleken ze 8 euro per stuk te kosten...
Geweldig!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft toch niks uit te leggen...
Ik heb door een vriend bij een vrouwelijke collega, terwijl ik in de auto stiekem toekeek, een enorme bos rozen laten bezorgen uit naam van Kees.
Kees was de naam van een automatiseringssysteem (fonetisch naar Case) waar ik met wat anderen aan werktet en waar zij ook een bijdrage aan geleverd had.
Ze had geen idee wie Kees was, haar verbouwereerde gezicht was ook prachtig om te zien.
Ze is een paar jaar later trouwens wel met één van de anderen uit het 'Kees-team' getrouwd...
Verder heb ik nog aan anderen kaarten en bloemen verstuurd, waarvan ik wist dat ik het te horen zou krijgen.
Altijd leuk...
Voor mw. MM heb ik een keer Grand Prix rozen gekocht, 20 stuks.
Bleken ze 8 euro per stuk te kosten...
Ik ben gek op dat soort gedoe.quote:
En dat was niet eens op Valentijnsdagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op dat soort gedoe.
Deisyy heb ik vorig jaar nog een dirndl uit Oostenrijk bezorgd...
Vanzelfsprekend, ze zijn te duur om weg te gooienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hangen nog steeds gedroogd in de badkamer...
Ik had al een edit maar dit maakt het goedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hangen nog steeds gedroogd in de badkamer...
En zwaar dat ze zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, ze zijn te duur om weg te gooien
Ik heb echt niks met rozen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zwaar dat ze zijn...
[ afbeelding ]
Ach, als ik er 2 weken van zou moeten eten, had ik het niet gedaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een edit maar dit maakt het goed
Dat snap ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als ik er 2 weken van zou moeten eten, had ik het niet gedaan.
Wie A zegt...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rozenthee is wel lekker op z'n tijd...
Prachtigquote:
hierquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou niet van bonte boeketten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee een NL blondine met lekkage klachten in deze flatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bonte vind ik graf boekettenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou niet van bonte boeketten...
Ik hou juist van witte boeketten, maar het is wel een beetje graftakkerig.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een NL blondine met lekkage klachten in deze flatAh, met die enorme hangbakken er in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele dag gejakker nu wordt hij nooit meer wakkerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook altijd een lint met opschrift aan hebben...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hierDat is dan weer een beetje karig, hou ik ook niet van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taakstrafquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger wel eens grafkransen moeten maken...
Ik lig me nu al dagen te verwonderen,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De hele dag gejakker nu wordt hij nooit meer wakker
Linten mogen ze weglaten, pleur op Hier een lint met wat je vindtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook altijd een lint met opschrift aan hebben...
Er moet toch een afzender bekend zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Linten mogen ze weglaten, pleur op Hier een lint met wat je vindt
Wat heb ik eraan? Geldverspillingquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moet toch een afzender bekend zijn...
De begraafplaats in Driehuis is echt heel mooi.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
Op het graf van William Shakespeare staat een vervloeking:
"Kind friend, for Ieusus sake forbear,
To dig the dust enclosed here.
Blest be he that keeps these stones,
But cursed be he that moves my bones."
Niks, sowieso aan die bloemen en al het gedoe er omheen niet.quote:
Dan zou ik het op papier laten zetten als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks, sowieso aan die bloemen en al het gedoe er omheen niet.
Daarom wil ik dat mijn uitvaart een happening wordt, met, als ik het geregeld krijg, een brandende kist die van beneden naar boven komt onder de klanken van 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein.
En dat is geen geintje, ik heb het serieus gevraagd...
Ik heb ook mijn wensen maar een brandende kist is wel erg extreemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat mijn uitvaart een happening wordt, met, als ik het geregeld krijg, een brandende kist die van beneden naar boven komt onder de klanken van 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein.
Ik denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik het op papier laten zetten als ik jou was
Zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat nummer van Rammstein moet lukken, toch
Dat kan ik wel doen, maar het mag nu (nog) niet wegens brandgevaar...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik het op papier laten zetten als ik jou was
Joh, wat gekquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik wel doen, maar het mag nu (nog) niet wegens brandgevaar...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat nummer van Rammstein moet lukken, toch
Je neemt gewoon je entourage meequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik regel wel wat brandblussers voor het geval dat...
Gekke Henkie goes to Hollywoodquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ik weer buiten sta, met een peukquote:
Even geluisterd, lijkt me toch een ander kaliberquote:
Als ik die brandende kist kan regelen, dan zal je waarschijnlijk ook wel binnen mogen roken...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ik weer buiten sta, met een peuk
Wel cool, maar niet haalbaar. Schilder er maar vlammetjes opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die brandende kist kan regelen, dan zal je waarschijnlijk ook wel binnen mogen roken...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb Ramsteinn altijd een rip-off van Laibach gevonden
heb ze zelf live gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Even geluisterd, lijkt me toch een ander kaliber
Naast een lage stem is er totaal geen overeenkomst...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
geloof me nou maar ik heb ze zelf live gezien
ok, wat vreselijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
geloof me nou maar ik heb ze zelf live gezien
Dat ik me vergis in dezequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast een lage stem is er totaal geen overeenkomst...
Beatles-coverquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Even geluisterd, lijkt me toch een ander kaliber
Nou neequote:
quote:
Ok zo ver klik ik yt's niet aan als ik het al doequote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De hele dag gejakker nu wordt hij nooit meer wakker
ik klik bijna nooit zonde van mijn tijdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok zo ver klik ik yt's niet aan als ik het al doe
En hoe zit het met de foto questiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zulke dingen vallen pas op met nalezen
Mijn fout.. Ik las half mee... Dacht ik ga niet verder op dit onderwerp in...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zulke dingen vallen pas op met nalezen
met de questie?of met de kwestiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe zit het met de foto questie
Ik heb één keer een bos nloemen gekregen van die Griek in al die jarenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn fout.. Ik las half mee... Dacht ik ga niet verder op dit onderwerp in...
Mag allebij en? Waar heb je die gejatquote:
uit je foboquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag allebij en? Waar heb je die gejat
Leugens Fann en ik pik het nietquote:
Damesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
of wil je me een ban aansmeren?
is dat de bedoeling?
Ach weet je laat maar, het is al sneu dat je foto's opslaat. Dat moet je zelf weten. Maar dat je ze wanneer JIJ wilt op het internet plaatst baart me zorgen. En dat deed je (plus die foto van linked in kwam) Ik wens je geluk met je archief maar als je nog een keer iets fliktquote:
dat mag nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach weet je laat maar, het is al sneu dat je foto's opslaat. Dat moet je zelf weten. Maar dat je ze wanneer JIJ wilt op het internet plaatst baart me zorgen. En dat deed je (plus die foto van linked in kwam) Ik wens je geluk met je archief maar als je nog een keer iets flikt
Nee volgende keer welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
of wil je me een ban aansmeren?
is dat de bedoeling?
ik had hem opgeslagen voor het smoelenboek en vergeleken met Mona Lisa, wat ik al zei,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach weet je laat maar, het is al sneu dat je foto's opslaat. Dat moet je zelf weten. Maar dat je ze wanneer JIJ wilt op het internet plaatst baart me zorgen. En dat deed je (plus die foto van linked in kwam) Ik wens je geluk met je archief maar als je nog een keer iets flikt
Zelfs als die foto in mijn fobo stond heb je dat niet te flikken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
hij stond in je fobo, waar staat hij nog meer dan? op Tinder? daar kom ik niet
Die foto heeft NOOIT in mijn fobo gestaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had hem opgeslagen voor het smoelenboek en vergeleken met Mona Lisa, wat ik al zei,
toen het ik de foto van Mona Lisa ater gebruikt voor die adorabella, ga maar in het smoelenboek kijken![]()
ik heb zelfs Fientje nog in mijn archief zitten, vanwege de vuilniszakkenactie, en ik hb die foto
20 seconde geplaatst en toen je dat niet wilde meteen weggehaald, ik kijk niet iedere dag in je Fobo dus ik weet niet eens wat er NU instaat, kan ook weer veranderd zijn.
No worries, ik heb dat ding er al uit gegooid ook, ik ga straks wel opruimen![]()
Je plaats trouwens om de haverklap foto's van jezelf, met muts, of met een condoom op je hoofd
of met je tatoo en nu doe je ineens moeilijk over een foto uit je fobo.
vreemd............ heel vreemd.........
10000 procent zéker van wélquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die foto heeft NOOIT in mijn fobo gestaan
Het is ook ban waardig fobo en us kpd enz. moet je vanaf blijven.quote:
Het was gewoon een foto van je hoofdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook ban waardig fobo en us kpd enz. moet je vanaf blijven.
Nopequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
10000 procent zéker van wél![]()
Misschien kunnen ze dat nazien bij Fok, dan mag je het van mij gaan vragen om het na te kijken,
gráág zelfs![]()
![]()
de verbodenequote:
Ben je nou zo dom??? Dat is afgeschermdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was gewoon een foto van je hoofd![]()
wat heeft kpd daar nou mee te maken
Het was toch geen foto van kpdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom??? Dat is afgeschermd
Nogmaals het gaat me niet om de foto zelf maar wel dat JIJ die foto in de sc zet zonder enige reden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
dan krijg je dus dit....
een soort pasfoto Heren
ow... het ging niet om de foto maar om MIJ, ik snap hemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat me niet om de foto zelf maar wel dat JIJ die foto in de sc zet zonder enige reden.
En daar laat ik het bij, en dat moet je gewoon niet doen
Ahh de slachtofferrol. Tief opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
Ik had de foto van Dees in trouwjurk ook, ik was nog van plan om iets proberen te painten
voor het restyle topic, laat maar zitten denk ik nu......
sorry Dees
Oh godsamme ja het ging om jou.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... het ging niet om de foto maar om MIJ, ik snap hem
Dank plus die foto komt niet uit mijn fobo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
Het gaat dus om het principe dat mensen hier geen fotos van andere mensen hier zomaar posten... Daar ben ik het wel mee eens.. Ik ga niet zomaar ongevraagd een foto van Fann, Soury of Hut posten...
Niet echt morgen redelijk vroeg opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo dames, weekend aan het vieren?˛
Die foto kwam uit je fobo, ga alsjeblieft alsjeblieft vragen of ze het na kunnen kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank plus die foto komt niet uit mijn fobo.
Vind je het erg als ik dat niet doe. Doe het lekker zelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Die foto kwam uit je fobo, ga alsjeblieft alsjeblieft vragen of ze het na kunnen kijken![]()
want je liet mij al die tijd denken en andere mensen ook dat ik internet afstruin voor jouw
foto's en dat dáár het probleem lag.
Ik wil niet dat mensen dat denken, dus ik wil écht dat je het na gaat vragen![]()
![]()
Nee, ik vind dat jij dat moet doen, want jij kwam met die onzinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet doe. Doe het lekker zelf.
Ik ken mijn fobo, wat wel zou kunnen dat je die foto uit de cos utopia heb geplukt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat jij dat moet doen, want jij kwam met die onzin![]()
![]()
oh... vergeet het maar hoor, ik neem lekker een wijntjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zet 'm op dames!
[ afbeelding ]
De cos utopiaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken mijn fobo, wat wel zou kunnen dat je die foto uit de cos utopia heb geplukt.
Dat zou best zielig zijn
Ja Jézus, FANN.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... vergeet het maar hoor, ik neem lekker een wijntje
proostquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja Jézus, FANN.Nou, proost dan maar.
Ik kijk een serie Deadliest job interview. Gaaf je verdiend vet geld. Leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zet 'm op dames!
[ afbeelding ]
Geheelonthouder in het Spaans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt op nooit in het spaans Jamas
Hmm, dat ga ik even checken, lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk een serie Deadliest job interview. Gaaf je verdiend vet geld. Leuk om te kijken.
Moest er aan denken vanwegen de kettingzaag
In het Grieks betekent het Proostquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt op nooit in het spaans Jamas
Denk het nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geheelonthouder in het Spaans.
Nee een andere versie, jij heb het van linkedinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
De cos utopiadaar kom ik nooit en daar heeft hij dus nu ineens wél gestaan?
kelere..... je gaat het maar navragen, ik ga er niet verder op in.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een andere versie, jij heb het van linkedin
Dat snap ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere..... je gaat het maar navragen, ik ga er niet verder op in.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop het en ik hoor het wel als je antwoord hebt
Ok laatste keer, je post geen foto's van wie dan ook. Waar je die van mij vandaan heb is me een raadsel maar swah.. Ik ga er niet achteraan waarom zou ik. Gewoon niet meer doen klaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dat je hier dan ook even komt melden dat ik gelijk had.
misschien post ik wel helemaal niks mee, misschien nog beterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok laatste keer, je post geen foto's van wie dan ook. Waar je die van mij vandaan heb is me een raadsel maar swah.. Ik ga er niet achteraan waarom zou ik. Gewoon niet meer doen klaar.
ja, dat weet ik nu wel, we waren érg met foto's bezig toen, misschien maar beter om dat helemaal te schrappenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:50 schreef chufi het volgende:
Goed zand er over en verder.. Telkens weer dat gezeik over en weer topics lang... Principe blijft duidelijk, Plaats geen fotos van je mede fokkers zonder hun toestemming (ook al staan ze in hun fobo ( dan verwijs je er maar naar)
Doeiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien post ik wel helemaal niks mee, misschien nog beter![]()
waarom je erachteraan zou gaan? nouhou.... omdat je nogal wat beweerde....
Gewoon ook niet meer doen zou ik zeggen!
Fann, laat het gaan.. Neem nog een wijntje, ga wat eten of kijk een serie... Het is niet de moeite waard.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat weet ik nu wel, we waren érg met foto's bezig toen, misschien maar beter om dat helemaal te schrappen, kan je niks fout doen ook.
Er is nogal een verschil he? Jij postte mijn foto in de sc zonder enige aanleiding. Treiteren al kreeg ik er wel leuke reacties opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat weet ik nu wel, we waren érg met foto's bezig toen, misschien maar beter om dat helemaal te schrappen, kan je niks fout doen ook.
Treiterenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil he? Jij postte mijn foto in de sc zonder enige aanleiding. Treiteren al kreeg ik er wel leuke reacties op
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann, laat het gaan.. Neem nog een wijntje, ga wat eten of kijk een serie... Het is niet de moeite waard.
Ach nee dat is het ook niet maar die actie was onnodig en ik baal ervan dat dat zomaar gedaan word.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann, laat het gaan.. Neem nog een wijntje, ga wat eten of kijk een serie... Het is niet de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Kolere, je hebt nou al tig keer gezegd dat je er klaar mee was en je blijft er maar over janken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil he? Jij postte mijn foto in de sc zonder enige aanleiding. Treiteren al kreeg ik er wel leuke reacties op
Nou nee want ?????quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kolere, je hebt nou al tig keer gezegd dat je er klaar mee was en je blijft er maar over janken.
Nu echt een keer klaar?
Eigenlijk wil ik weten waar die foto vandaan komt. En verder vind ik het kwalijk dat iemand dus alles opslaat en toeslaat als het haar uitkomt. Noem me maar paraquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kolere, je hebt nou al tig keer gezegd dat je er klaar mee was en je blijft er maar over janken.
Nu echt een keer klaar?
Ja jesus een paar sc terugquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
Welke foto dan... Of is ie inmiddels verwijderd?
Die vraag heb je inderdaad al tig keer gesteld en je hebt even zoveel keren antwoord gekregen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik weten waar die foto vandaan komt. En verder vind ik het kwalijk dat iemand dus alles opslaat en toeslaat als het haar uitkomt. Noem me maar para
Azijnpisser blijf ik altijd wel. Dat iemand een foto van linkedin post is best raar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vraag heb je inderdaad al tig keer gesteld en je hebt even zoveel keren antwoord gekregen.
Als die foto al ergens vandaan komt, dan heb je die kennelijk openbaar gepost of je hebt toestemming gegeven om die foto te kunnen zien.
Foto's posten van een ander is not done, maar ook dat punt is al meerdere keren besproken.
Dan hebben we alles dus wel gehad hier en kunnen we dat boek afsluiten.
Tenzij je je reputatie als azijnpisser hier staande wilt houden...
LinkedIn is per definitie raar...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Azijnpisser blijf ik altijd wel. Dat iemand een foto van linkedin post is best raar.
Daar zit ik al twee jaar niet meer, wel handig hoor qua netwerken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
LinkedIn is per definitie raar...
Vandaar dat ik die foto er niet kon vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zit ik al twee jaar niet meer, wel handig hoor qua netwerken.
als je maar om 10 uur in de kerk zitquote:Op zondag 14 februari 2016 09:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sorry dat ik wat aan de late kant ben, sas. Kan dit nog door de beugel?
Zit al op scherp, lekker ruikend naar scheerschuim.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:07 schreef sacha het volgende:
[..]
als je maar om 10 uur in de kerk zit
en Old Spicequote:Op zondag 14 februari 2016 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit al op scherp, lekker ruikend naar scheerschuim.
jaren 70, weet niet precies wanneer het herengeuren gebeuren écht een vlucht heeft genomenquote:Op zondag 14 februari 2016 09:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het leek haast of er destijds niets anders was. Iedereen meurde naar die zooi.
Beetje ketchup flessen uiterlijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Old Spice anno vandaag.
Lekker spul, hier helaas nauwelijks verkrijgbaar...
Ik heb alleen de deo sticks er van, uit Spanje.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje ketchup flessen uiterlijk.
flesje van vroegah was veel mooierquote:Op zondag 14 februari 2016 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje ketchup flessen uiterlijk.
bij de dikke bolle blauwequote:Op zondag 14 februari 2016 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Old Spice anno vandaag.
Lekker spul, hier helaas nauwelijks verkrijgbaar...
Naja, als het maar lekker ruikt en die deo doet waar het voor gemaakt is. Het ziet er inderdaad niet uit. Ketchup/Tijgerbalsem.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen de deo sticks er van, uit Spanje.
Verder heb ik wel duurdere luchtjes e.d. staan met een afgrijselijke, maar hippe, verpakking...
Dat is nog knap aan de prijs!quote:Op zondag 14 februari 2016 10:02 schreef sacha het volgende:
[..]
bij de dikke bolle blauwe![]()
https://m.bol.com/nl/p/ol(...)ve/9200000008610583/
Da's niet de goeie...quote:Op zondag 14 februari 2016 10:02 schreef sacha het volgende:
[..]
bij de dikke bolle blauwe![]()
https://m.bol.com/nl/p/ol(...)ve/9200000008610583/
https://m.drogisterij.net(...)2044038611?mode=merkquote:Op zondag 14 februari 2016 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet de goeie...
Deze:
[ afbeelding ]
Eej, chufi.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemiddag,,,
http://www.beslist.nl/pro(...)422759/c/merk~423086
Te duur!quote:Op zondag 14 februari 2016 11:25 schreef sacha het volgende:
[..]
https://m.drogisterij.net(...)2044038611?mode=merk
hij zei: oh, dat kan ik ookquote:Op zondag 14 februari 2016 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehhh ik moet nog ... kwam dit voor Aap tegen
Hahahaquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef sacha het volgende:
[..]
hij zei: oh, dat kan ik ook![]()
gisteren was het hier retekoud maar hij moest zijn basketbal outfit aan
Ach, ik ben gisteren bezig geweest met je stem.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik word er schijtziek van zo onderhand om eerlijk te zijn....
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ik ben gisteren bezig geweest met je stem.
Kwaliteit valt helaas wat tegen...
Gaan we kijken of we het wat op kunnen krikken.quote:
okéquote:Op zondag 14 februari 2016 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaan we kijken of we het wat op kunnen krikken.
Het is mono en daardoor klinkt het wat benauwd allemaal.
Laat je zo wel wat horen...
Het is er prima weer voor...quote:Op zondag 14 februari 2016 13:11 schreef FANN het volgende:
Gisternacht tot 3 uur hier naar gekeken
Making a Murderer (TV Mini-Series 2015) - IMDb
Ik wil het afzien en eigenlijk het liefst vandaag
Moet ik daar mijn tijd aan gaan besteden? Dacht het niet......quote:
Hier is het weer regen, gisteren ben ik er doorheen geweest, maar daar heb ik vandaag geen zin in, ik blijf binnen.quote:
Het is nu echt weer om een koutje op te lopen, dus ik blijf ook maar binnen denk ikquote:Op zondag 14 februari 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier is het weer regen, gisteren ben ik er doorheen geweest, maar daar heb ik vandaag geen zin in, ik blijf binnen.
Het is weer voor een warme kop soep.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is nu echt weer om een koutje op te lopen, dus ik blijf ook maar binnen denk ik
ik ben gisteravond bij aflevering 9 in slaap gevallen, ik heb 7 afleveringen achter elkaar gezienquote:Op zondag 14 februari 2016 13:11 schreef FANN het volgende:
Ik een stuk of 6quote:Op zondag 14 februari 2016 13:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben gisteravond bij aflevering 9 in slaap gevallen, ik heb 7 afleveringen achter elkaar gezien
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik een stuk of 6verslavend heh?
![]()
en wat blijven die mensen kalm denk ik steeds maar, ik zou gék worden
ik 'ken' wel iemand die iemand in Spanje kentquote:Op zondag 14 februari 2016 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te duur!
Ik betaal ¤2,99 in Spanje.
Binnenkort maar die kant weer op dan...
Ik ben voor de 2e keer in 3 weken strontverkouden, het sneeuwt en regent hier.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is nu echt weer om een koutje op te lopen, dus ik blijf ook maar binnen denk ik
Ik ook, mijn schoonouders gaan binnenkort weer die kant op, maar zelf een dagje/weekendje Malaga doen is ook leuk...quote:Op zondag 14 februari 2016 13:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik 'ken' wel iemand die iemand in Spanje kent
Breaking bad al gezien?quote:
idem hierquote:Op zondag 14 februari 2016 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik daar mijn tijd aan gaan besteden? Dacht het niet......
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet al een jaar lang de laatste aflevering nog zien
Peace Love
3. Ambient modern
Toevallig SSH ik net naar mn server toe ...quote:Op zondag 14 februari 2016 14:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lieve L2B,
Vertrouwen is de basis voor een goede relatie.
Voor Valentijn hebben we ons flink uitgesloofd.
Onze nieuwe pakketten zijn verder uitgebreid.
Dat hebben we in januari beloofd.
We stellen met liefde onze firewall open.
Vanaf nu staat SSH op onze servers aan.
Die functionaliteit krijg jij gratis.
![]()
Thanks, sjuuf.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Toevallig SSH ik net naar mn server toe ...
Veel plezier ook jij L2B
Heb nog 2 dozen matrix-printer papier.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lieve L2B,
Vertrouwen is de basis voor een goede relatie.
Voor Valentijn hebben we ons flink uitgesloofd.
Onze nieuwe pakketten zijn verder uitgebreid.
Dat hebben we in januari beloofd.
We stellen met liefde onze firewall open.
Vanaf nu staat SSH op onze servers aan.
Die functionaliteit krijg jij gratis.
![]()
Heb je geen matrixprinter meer om het te gebruiken?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb nog 2 dozen matrix-printer papier.
Lol! Heb hier ook nog een paar pakken liggen.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb nog 2 dozen matrix-printer papier.
Gejat van een vroegere werkgever ga ik gemakshalve en gevaarlijk van uit, lijkt me niet dat je voor de lol een paar pakken koopt als je er geen passende printer voor hebt.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Heb hier ook nog een paar pakken liggen.
Zat bij een rommelmarkt partij.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gejat van een vroegere werkgever ga ik gemakshalve en gevaarlijk van uit, lijkt me niet dat je voor de lol een paar pakken koopt als je er geen passende printer voor hebt.
Handig voor als je een een keer zonder pleepapier zit.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat bij een rommelmarkt partij.
kringloopwinkelquote:Op zondag 14 februari 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gejat van een vroegere werkgever ga ik gemakshalve en gevaarlijk van uit, lijkt me niet dat je voor de lol een paar pakken koopt als je er geen passende printer voor hebt.
t.z.t. ga ik er een kunstwerk mee vervaardigenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handig voor als je een een keer zonder pleepapier zit.
Dat vind ik een strak plan.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
t.z.t. ga ik er een kunstwerk mee vervaardigen
wacht maar, de wereld zal versteld staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Treehut362 op 14-02-2016 16:07:55 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Jij hebt tijd genoeg man.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik daar mijn tijd aan gaan besteden? Dacht het niet......
Die besteed ik zelfs dan nog liever nog zinlozer.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:11 schreef FANN het volgende:
http://www.popsugar.com/e(...)85210#photo-39585210quote:Op zondag 14 februari 2016 13:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben gisteravond bij aflevering 9 in slaap gevallen, ik heb 7 afleveringen achter elkaar gezien
Je bent vast te druk doordeweeks.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]als ik de tijd heb doe ik dat graag
#oudwijf
slapen is mijn allergrootste hobbyquote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent vast te druk doordeweeks.
Dit klopt welquote:Op zondag 14 februari 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
http://www.popsugar.com/e(...)85210#photo-39585210
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mail van zus![]()
Peace Love
3. Ambient modern
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
Deadpool blijkt kaskrakerNog niet gekeken... Wacht op HD kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HD gaat heel schokkerig bij mijquote:Op zondag 14 februari 2016 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gekeken... Wacht op HD kwaliteit
quote:Op zondag 14 februari 2016 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit klopt wel![]()
criminal proceedings left many Making a Murderer viewers with a sick feeling in their stomachs.ik ga pas klikken als ik de serie heb uitgekeken, ik hoop vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
de centrale verwarming kan de pot opquote:Op zondag 14 februari 2016 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat wel apart op een CV ook.
is die zo beroemdquote:
Maar dan nog is er geen duidelijkheid,,, Is best wel verslavend eigenlijk... Tis wel een docu btwquote:Op zondag 14 februari 2016 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga pas klikken als ik de serie heb uitgekeken, ik hoop vanavond
Was ie soms stuk, omdat dat het zo koud was daar?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
de centrale verwarming kan de pot op
De acht afleveringen hadden de volgende thema's:[2]quote:
Ik wil hem ook zien, maar eerst even alle afleveringen van Dexter afkijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan nog is er geen duidelijkheid,,, Is best wel verslavend eigenlijk... Tis wel een docu btw
Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay. De reeks eindigde na acht seizoenen in 2013.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zien, maar eerst even alle afleveringen van Dexter afkijken.
Ben pas bij seizoen 2,dus ik heb nog even
en hij is zelf ook een moordenaarquote:Op zondag 14 februari 2016 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay. De reeks eindigde na acht seizoenen in 2013.
Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam als bloedspatpatroononderzoeker bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken.
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 14 februari 2016 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay. De reeks eindigde na acht seizoenen in 2013.
Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam als bloedspatpatroononderzoeker bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken.
Ik ben met seizoen 4 bezig 😉quote:Op zondag 14 februari 2016 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en hij is zelf ook een moordenaar
ik mag dat!quote:Op zondag 14 februari 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wie mogen dan wel moordenaars zijn?
nee! zeg me dat het niet zo isquote:Op zondag 14 februari 2016 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en hij is zelf ook een moordenaar
borrelnootjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |