Nogmaals het gaat me niet om de foto zelf maar wel dat JIJ die foto in de sc zet zonder enige reden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
dan krijg je dus dit....
een soort pasfoto Heren
ow... het ging niet om de foto maar om MIJ, ik snap hemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat me niet om de foto zelf maar wel dat JIJ die foto in de sc zet zonder enige reden.
En daar laat ik het bij, en dat moet je gewoon niet doen
Ahh de slachtofferrol. Tief opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
Ik had de foto van Dees in trouwjurk ook, ik was nog van plan om iets proberen te painten
voor het restyle topic, laat maar zitten denk ik nu......
sorry Dees
Oh godsamme ja het ging om jou.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... het ging niet om de foto maar om MIJ, ik snap hem
Dank plus die foto komt niet uit mijn fobo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
Het gaat dus om het principe dat mensen hier geen fotos van andere mensen hier zomaar posten... Daar ben ik het wel mee eens.. Ik ga niet zomaar ongevraagd een foto van Fann, Soury of Hut posten...
Niet echt morgen redelijk vroeg opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo dames, weekend aan het vieren?²
Die foto kwam uit je fobo, ga alsjeblieft alsjeblieft vragen of ze het na kunnen kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank plus die foto komt niet uit mijn fobo.
Vind je het erg als ik dat niet doe. Doe het lekker zelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Die foto kwam uit je fobo, ga alsjeblieft alsjeblieft vragen of ze het na kunnen kijken![]()
want je liet mij al die tijd denken en andere mensen ook dat ik internet afstruin voor jouw
foto's en dat dáár het probleem lag.
Ik wil niet dat mensen dat denken, dus ik wil écht dat je het na gaat vragen![]()
![]()
Nee, ik vind dat jij dat moet doen, want jij kwam met die onzinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet doe. Doe het lekker zelf.
Ik ken mijn fobo, wat wel zou kunnen dat je die foto uit de cos utopia heb geplukt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat jij dat moet doen, want jij kwam met die onzin![]()
![]()
oh... vergeet het maar hoor, ik neem lekker een wijntjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zet 'm op dames!
[ afbeelding ]
De cos utopiaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken mijn fobo, wat wel zou kunnen dat je die foto uit de cos utopia heb geplukt.
Dat zou best zielig zijn
Ja Jézus, FANN.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... vergeet het maar hoor, ik neem lekker een wijntje
proostquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja Jézus, FANN.Nou, proost dan maar.
Ik kijk een serie Deadliest job interview. Gaaf je verdiend vet geld. Leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zet 'm op dames!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |