Damesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
of wil je me een ban aansmeren?
is dat de bedoeling?
Ach weet je laat maar, het is al sneu dat je foto's opslaat. Dat moet je zelf weten. Maar dat je ze wanneer JIJ wilt op het internet plaatst baart me zorgen. En dat deed je (plus die foto van linked in kwam) Ik wens je geluk met je archief maar als je nog een keer iets fliktquote:
dat mag nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach weet je laat maar, het is al sneu dat je foto's opslaat. Dat moet je zelf weten. Maar dat je ze wanneer JIJ wilt op het internet plaatst baart me zorgen. En dat deed je (plus die foto van linked in kwam) Ik wens je geluk met je archief maar als je nog een keer iets flikt
Nee volgende keer welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
of wil je me een ban aansmeren?
is dat de bedoeling?
ik had hem opgeslagen voor het smoelenboek en vergeleken met Mona Lisa, wat ik al zei,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach weet je laat maar, het is al sneu dat je foto's opslaat. Dat moet je zelf weten. Maar dat je ze wanneer JIJ wilt op het internet plaatst baart me zorgen. En dat deed je (plus die foto van linked in kwam) Ik wens je geluk met je archief maar als je nog een keer iets flikt
Zelfs als die foto in mijn fobo stond heb je dat niet te flikken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
hij stond in je fobo, waar staat hij nog meer dan? op Tinder? daar kom ik niet
Die foto heeft NOOIT in mijn fobo gestaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had hem opgeslagen voor het smoelenboek en vergeleken met Mona Lisa, wat ik al zei,
toen het ik de foto van Mona Lisa ater gebruikt voor die adorabella, ga maar in het smoelenboek kijken![]()
ik heb zelfs Fientje nog in mijn archief zitten, vanwege de vuilniszakkenactie, en ik hb die foto
20 seconde geplaatst en toen je dat niet wilde meteen weggehaald, ik kijk niet iedere dag in je Fobo dus ik weet niet eens wat er NU instaat, kan ook weer veranderd zijn.
No worries, ik heb dat ding er al uit gegooid ook, ik ga straks wel opruimen![]()
Je plaats trouwens om de haverklap foto's van jezelf, met muts, of met een condoom op je hoofd
of met je tatoo en nu doe je ineens moeilijk over een foto uit je fobo.
vreemd............ heel vreemd.........
10000 procent zéker van wélquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die foto heeft NOOIT in mijn fobo gestaan
Het is ook ban waardig fobo en us kpd enz. moet je vanaf blijven.quote:
Het was gewoon een foto van je hoofdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook ban waardig fobo en us kpd enz. moet je vanaf blijven.
Nopequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
10000 procent zéker van wél![]()
Misschien kunnen ze dat nazien bij Fok, dan mag je het van mij gaan vragen om het na te kijken,
gráág zelfs![]()
![]()
de verbodenequote:
Ben je nou zo dom??? Dat is afgeschermdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was gewoon een foto van je hoofd![]()
wat heeft kpd daar nou mee te maken
Het was toch geen foto van kpdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom??? Dat is afgeschermd
Nogmaals het gaat me niet om de foto zelf maar wel dat JIJ die foto in de sc zet zonder enige reden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
dan krijg je dus dit....
een soort pasfoto Heren
ow... het ging niet om de foto maar om MIJ, ik snap hemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat me niet om de foto zelf maar wel dat JIJ die foto in de sc zet zonder enige reden.
En daar laat ik het bij, en dat moet je gewoon niet doen
Ahh de slachtofferrol. Tief opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
Ik had de foto van Dees in trouwjurk ook, ik was nog van plan om iets proberen te painten
voor het restyle topic, laat maar zitten denk ik nu......
sorry Dees
Oh godsamme ja het ging om jou.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... het ging niet om de foto maar om MIJ, ik snap hem
Dank plus die foto komt niet uit mijn fobo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
Het gaat dus om het principe dat mensen hier geen fotos van andere mensen hier zomaar posten... Daar ben ik het wel mee eens.. Ik ga niet zomaar ongevraagd een foto van Fann, Soury of Hut posten...
Niet echt morgen redelijk vroeg opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo dames, weekend aan het vieren?²
Die foto kwam uit je fobo, ga alsjeblieft alsjeblieft vragen of ze het na kunnen kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank plus die foto komt niet uit mijn fobo.
Vind je het erg als ik dat niet doe. Doe het lekker zelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Die foto kwam uit je fobo, ga alsjeblieft alsjeblieft vragen of ze het na kunnen kijken![]()
want je liet mij al die tijd denken en andere mensen ook dat ik internet afstruin voor jouw
foto's en dat dáár het probleem lag.
Ik wil niet dat mensen dat denken, dus ik wil écht dat je het na gaat vragen![]()
![]()
Nee, ik vind dat jij dat moet doen, want jij kwam met die onzinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet doe. Doe het lekker zelf.
Ik ken mijn fobo, wat wel zou kunnen dat je die foto uit de cos utopia heb geplukt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat jij dat moet doen, want jij kwam met die onzin![]()
![]()
oh... vergeet het maar hoor, ik neem lekker een wijntjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zet 'm op dames!
[ afbeelding ]
De cos utopiaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken mijn fobo, wat wel zou kunnen dat je die foto uit de cos utopia heb geplukt.
Dat zou best zielig zijn
Ja Jézus, FANN.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... vergeet het maar hoor, ik neem lekker een wijntje
proostquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja Jézus, FANN.Nou, proost dan maar.
Ik kijk een serie Deadliest job interview. Gaaf je verdiend vet geld. Leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zet 'm op dames!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |