Ach, als ik er 2 weken van zou moeten eten, had ik het niet gedaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een edit maar dit maakt het goed
Dat snap ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als ik er 2 weken van zou moeten eten, had ik het niet gedaan.
Wie A zegt...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rozenthee is wel lekker op z'n tijd...
Prachtigquote:
hierquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou niet van bonte boeketten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee een NL blondine met lekkage klachten in deze flatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bonte vind ik graf boekettenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou niet van bonte boeketten...
Ik hou juist van witte boeketten, maar het is wel een beetje graftakkerig.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een NL blondine met lekkage klachten in deze flatAh, met die enorme hangbakken er in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele dag gejakker nu wordt hij nooit meer wakkerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook altijd een lint met opschrift aan hebben...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hierDat is dan weer een beetje karig, hou ik ook niet van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taakstrafquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger wel eens grafkransen moeten maken...
Ik lig me nu al dagen te verwonderen,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De hele dag gejakker nu wordt hij nooit meer wakker
Linten mogen ze weglaten, pleur op Hier een lint met wat je vindtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook altijd een lint met opschrift aan hebben...
Er moet toch een afzender bekend zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Linten mogen ze weglaten, pleur op Hier een lint met wat je vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |