Waarom kon je ze niet meenemen naar huis?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon er natuurlijk niet mee naar huis, dus heb ik tegen een mannelijke collega gezegd dat ik geen idee had van wie ze kwamen en gevraagd of hij ze wilde om aan zijn vrouw te geven![]()
Ik zou het ook niet doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kon je ze niet meenemen naar huis?
Jij kan er toch niets aan doen dat je stiekem aanbeden wordt?
Wat kreeg je die dag van Donald?
Ik heb wel eens dingen op Valentijn verstuurd (en zelfs bezorgd) om wat leven in de brouwerij te krijgen...
Dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef chufi het volgende:
Ik vind het zo overdreven gedoe... Geheel uit zn verband getrokken door de commercie.. Ik doe er niet aan
Oei, wat een vragenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kon je ze niet meenemen naar huis?
Jij kan er toch niets aan doen dat je stiekem aanbeden wordt?
Wat kreeg je die dag van Donald?
Ik heb wel eens dingen op Valentijn verstuurd (en zelfs bezorgd) om wat leven in de brouwerij te krijgen...
Naar zich zelf natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, wat een vragen![]()
Omdat ik wel wist van wie de bloemen waren en ik geen zin had om het uit te leggen.
Donald heeft me mee uit eten genomen die avond.
Naar wie heb je die dingen verstuurd op leven in de brouwerij te krijgen?
Zou het?quote:
zou dat het geweest zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Wel een goeie om je partner weer een beetje bij de les te krijgen
dankquote:
Ah, op zo'n manier is het wel grappig om te krijgen. En je weet wel van wie het afkomstig is, neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik barst van de muizen in alle varianten. Ik koop het zelf nooit btw. Auto sleutel, sleutelhanger van mijn huis diverse stoffe en uit portugal, spanje weet ik veel
Mooi he? Ik ben gek op gerbera'squote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi he? Ik ben gek op gerbera's [ afbeelding ]
Voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik hou ook van gerbera's, heb ze hier nu ook in een vissenkom drijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi he? Ik ben gek op gerbera's [ afbeelding ]
Voor jou
Je hoeft toch niks uit te leggen...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, wat een vragen![]()
Omdat ik wel wist van wie de bloemen waren en ik geen zin had om het uit te leggen.
Donald heeft me mee uit eten genomen die avond.
Naar wie heb je die dingen verstuurd op leven in de brouwerij te krijgen?
Wat een gedoequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft toch niks uit te leggen...
Ik heb door een vriend bij een vrouwelijke collega, terwijl ik in de auto stiekem toekeek, een enorme bos rozen laten bezorgen uit naam van Kees.
Kees was de naam van een automatiseringssysteem (fonetisch naar Case) waar ik met wat anderen aan werktet en waar zij ook een bijdrage aan geleverd had.
Ze had geen idee wie Kees was, haar verbouwereerde gezicht was ook prachtig om te zien.
Ze is een paar jaar later trouwens wel met één van de anderen uit het 'Kees-team' getrouwd...
Verder heb ik nog aan anderen kaarten en bloemen verstuurd, waarvan ik wist dat ik het te horen zou krijgen.
Altijd leuk...
Voor mw. MM heb ik een keer Grand Prix rozen gekocht, 20 stuks.
Bleken ze 8 euro per stuk te kosten...
Geweldig!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft toch niks uit te leggen...
Ik heb door een vriend bij een vrouwelijke collega, terwijl ik in de auto stiekem toekeek, een enorme bos rozen laten bezorgen uit naam van Kees.
Kees was de naam van een automatiseringssysteem (fonetisch naar Case) waar ik met wat anderen aan werktet en waar zij ook een bijdrage aan geleverd had.
Ze had geen idee wie Kees was, haar verbouwereerde gezicht was ook prachtig om te zien.
Ze is een paar jaar later trouwens wel met één van de anderen uit het 'Kees-team' getrouwd...
Verder heb ik nog aan anderen kaarten en bloemen verstuurd, waarvan ik wist dat ik het te horen zou krijgen.
Altijd leuk...
Voor mw. MM heb ik een keer Grand Prix rozen gekocht, 20 stuks.
Bleken ze 8 euro per stuk te kosten...
Ik ben gek op dat soort gedoe.quote:
En dat was niet eens op Valentijnsdagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op dat soort gedoe.
Deisyy heb ik vorig jaar nog een dirndl uit Oostenrijk bezorgd...
Vanzelfsprekend, ze zijn te duur om weg te gooienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hangen nog steeds gedroogd in de badkamer...
Ik had al een edit maar dit maakt het goedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hangen nog steeds gedroogd in de badkamer...
En zwaar dat ze zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, ze zijn te duur om weg te gooien
Ik heb echt niks met rozen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zwaar dat ze zijn...
[ afbeelding ]
Ach, als ik er 2 weken van zou moeten eten, had ik het niet gedaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een edit maar dit maakt het goed
Dat snap ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als ik er 2 weken van zou moeten eten, had ik het niet gedaan.
Wie A zegt...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rozenthee is wel lekker op z'n tijd...
Prachtigquote:
hierquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou niet van bonte boeketten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee een NL blondine met lekkage klachten in deze flatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bonte vind ik graf boekettenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou niet van bonte boeketten...
Ik hou juist van witte boeketten, maar het is wel een beetje graftakkerig.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een NL blondine met lekkage klachten in deze flatAh, met die enorme hangbakken er in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele dag gejakker nu wordt hij nooit meer wakkerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook altijd een lint met opschrift aan hebben...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hierDat is dan weer een beetje karig, hou ik ook niet van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taakstrafquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger wel eens grafkransen moeten maken...
Ik lig me nu al dagen te verwonderen,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De hele dag gejakker nu wordt hij nooit meer wakker
Linten mogen ze weglaten, pleur op Hier een lint met wat je vindtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook altijd een lint met opschrift aan hebben...
Er moet toch een afzender bekend zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Linten mogen ze weglaten, pleur op Hier een lint met wat je vindt
Wat heb ik eraan? Geldverspillingquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moet toch een afzender bekend zijn...
De begraafplaats in Driehuis is echt heel mooi.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
Op het graf van William Shakespeare staat een vervloeking:
"Kind friend, for Ieusus sake forbear,
To dig the dust enclosed here.
Blest be he that keeps these stones,
But cursed be he that moves my bones."
Niks, sowieso aan die bloemen en al het gedoe er omheen niet.quote:
Dan zou ik het op papier laten zetten als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks, sowieso aan die bloemen en al het gedoe er omheen niet.
Daarom wil ik dat mijn uitvaart een happening wordt, met, als ik het geregeld krijg, een brandende kist die van beneden naar boven komt onder de klanken van 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein.
En dat is geen geintje, ik heb het serieus gevraagd...
Ik heb ook mijn wensen maar een brandende kist is wel erg extreemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat mijn uitvaart een happening wordt, met, als ik het geregeld krijg, een brandende kist die van beneden naar boven komt onder de klanken van 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein.
Ik denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik het op papier laten zetten als ik jou was
Zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat nummer van Rammstein moet lukken, toch
Dat kan ik wel doen, maar het mag nu (nog) niet wegens brandgevaar...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik het op papier laten zetten als ik jou was
Joh, wat gekquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik wel doen, maar het mag nu (nog) niet wegens brandgevaar...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat nummer van Rammstein moet lukken, toch
Je neemt gewoon je entourage meequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik regel wel wat brandblussers voor het geval dat...
Gekke Henkie goes to Hollywoodquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ik weer buiten sta, met een peukquote:
Even geluisterd, lijkt me toch een ander kaliberquote:
Als ik die brandende kist kan regelen, dan zal je waarschijnlijk ook wel binnen mogen roken...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ik weer buiten sta, met een peuk
Wel cool, maar niet haalbaar. Schilder er maar vlammetjes opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die brandende kist kan regelen, dan zal je waarschijnlijk ook wel binnen mogen roken...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb Ramsteinn altijd een rip-off van Laibach gevonden
heb ze zelf live gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Even geluisterd, lijkt me toch een ander kaliber
Naast een lage stem is er totaal geen overeenkomst...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
geloof me nou maar ik heb ze zelf live gezien
ok, wat vreselijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
geloof me nou maar ik heb ze zelf live gezien
Dat ik me vergis in dezequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast een lage stem is er totaal geen overeenkomst...
Beatles-coverquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Even geluisterd, lijkt me toch een ander kaliber
Nou neequote:
quote:
Ok zo ver klik ik yt's niet aan als ik het al doequote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De hele dag gejakker nu wordt hij nooit meer wakker
ik klik bijna nooit zonde van mijn tijdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok zo ver klik ik yt's niet aan als ik het al doe
En hoe zit het met de foto questiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zulke dingen vallen pas op met nalezen
Mijn fout.. Ik las half mee... Dacht ik ga niet verder op dit onderwerp in...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zulke dingen vallen pas op met nalezen
met de questie?of met de kwestiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe zit het met de foto questie
Ik heb één keer een bos nloemen gekregen van die Griek in al die jarenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn fout.. Ik las half mee... Dacht ik ga niet verder op dit onderwerp in...
Mag allebij en? Waar heb je die gejatquote:
uit je foboquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag allebij en? Waar heb je die gejat
Leugens Fann en ik pik het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |