Ongedierte op het aanrecht!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef Soury het volgende:
Weer een muis rijker [ afbeelding ]
Lief
Een valentijnscadaeu?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef Soury het volgende:
Weer een muis rijker [ afbeelding ]
Lief
Jaquote:
Ik dacht het al vanwege de kaart die erbij ligt. Zo romantisch!quote:
Ja ik barst van de muizen in alle varianten. Ik koop het zelf nooit btw. Auto sleutel, sleutelhanger van mijn huis diverse stoffe en uit portugal, spanje weet ik veelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bezit ze al een hele plaag?
Zat in een strijkijzer doos, ik schrok even.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht het al vanwege de kaart die erbij ligt. Zo romantisch!
Mickey Maanblad hele stapelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik barst van de muizen in alle varianten. Ik koop het zelf nooit btw. Auto sleutel, sleutelhanger van mijn huis diverse stoffe en uit portugal, spanje weet ik veel
ze waren van mijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:00 schreef Deisyy het volgende:
3 jaar geleden moest ik werken op Valentijnsdag toen er wordt gebeld aan het hek, vanuit kantoor kunnen we zien voor wie we het hek open doen en het was een bloemenbezorger, dus ik zeg voor de grap tegen mijn zus (tevens collega) "O kijk, daar komen mijn Valentijnsbloemen".
Komt de man binnen en vraagt naar mij en geeft me de bloemen, wat hebben we gelachen![]()
O ja, ze waren niet van mijn man
Je was al bang dat hij vond dat je teveel rimpels krijgtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat in een strijkijzer doos, ik schrok even.
Ohh en toen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:00 schreef Deisyy het volgende:
3 jaar geleden moest ik werken op Valentijnsdag toen er wordt gebeld aan het hek, vanuit kantoor kunnen we zien voor wie we het hek open doen en het was een bloemenbezorger, dus ik zeg voor de grap tegen mijn zus (tevens collega) "O kijk, daar komen mijn Valentijnsbloemen".
Komt de man binnen en vraagt naar mij en geeft me de bloemen, wat hebben we gelachen![]()
O ja, ze waren niet van mijn man
vertelquote:
Ik kon er natuurlijk niet mee naar huis, dus heb ik tegen een mannelijke collega gezegd dat ik geen idee had van wie ze kwamen en gevraagd of hij ze wilde om aan zijn vrouw te gevenquote:
Nooit geweten waar het vandaan kwam?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon er natuurlijk niet mee naar huis, dus heb ik tegen een mannelijke collega gezegd dat ik geen idee had van wie ze kwamen en gevraagd of hij ze wilde om aan zijn vrouw te geven
Ja dat welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit geweten waar het vandaan kwam?
Leuk tochquote:
Welke Fokker heeft onlangs een strijkijzer aangeschaft?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat in een strijkijzer doos, ik schrok even.
Bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke Fokker heeft onlangs een strijkijzer aangeschaft?
Ik denk dat Soury wel weet van wie die muis komt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke Fokker heeft onlangs een strijkijzer aangeschaft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |