Dat trucje moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond deze vaas vandaag en doedie is van de lelijke vazen![]()
hij ligt plat op tafel omdat ik geen zin heb mijn rotzooi eerst op te ruimen voor een 'staande vaas foto'
DDM wil graag hele lelukkuh Duitse vazen, dacht ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die vaas is heul niet lilluk. Leuk dinkie juist.
Dan is het te hopen dat het onder lelijk valt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
DDM wil graag hele lelukkuh Duitse vazen, dacht ik me te herinneren
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:26 schreef Deisyy het volgende:
Mooie vaas inderdaad......om mijn schoonmoeder in te doen
Ik hou van duidelijkheid, zo kunnen er geen misverstanden ontstaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is ook weer duidelijk.
Moeten die dingen niet aan voorschriften voldoen? bv deksel er op?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van duidelijkheid, zo kunnen er geen misverstanden ontstaan.
Plastic zakje over de fles met een elastiekje er omheen volstaat voor mijn schoonmoederquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten die dingen niet aan voorschriften voldoen? bv deksel er op?
Waarom zou je dr uberhaupt in een vaas willen hebben... Gun dr aan een van dr andere kinderen .. Hoef jij je er niet druk om te makenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plastic zakje over de fles met een elastiekje er omheen volstaat voor mijn schoonmoeder
Wie zeg dat ik haar wil hebben?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou je dr uberhaupt in een vaas willen hebben... Gun dr aan een van dr andere kinderen .. Hoef jij je er niet druk om te maken
Jij hebt er iig geen recht op... Laat die kinderen dat onderling maar uitzoeken.. Gelijk verstrooien zou ik zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zeg dat ik haar wil hebben?
Wie zegt dat ik me druk maak?
Wie zegt dat één van haar andere kinderen haar willen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:26 schreef Deisyy het volgende:
Mooie vaas inderdaad......om mijn schoonmoeder in te doen
Dees spoelt haar gewoon door de plee denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt er iig geen recht op... Laat die kinderen dat onderling maar uitzoeken.. Gelijk verstrooien zou ik zeggen
Gewoon doen, geen haan die er naar kraaitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees spoelt haar gewoon door de plee denk ik
Nee, dat mag haar enige dochter met wie ze nog contact heeft doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees spoelt haar gewoon door de plee denk ik
Zou die dochter dat écht doen denk je? Of is dat contact nog wel een beetje goed?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat mag haar enige dochter met wie ze nog contact heeft doen
Nou, ik zou dat toch niet kunnen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon doen, geen haan die er naar kraait
Dat contact is nog wel goed, dus het zal wel een sloot worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou die dochter dat écht doen denk je? Of is dat contact nog wel een beetje goed?
als er eentjes zwemmen enzo is dat best gezelligquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat contact is nog wel goed, dus het zal wel een sloot worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |