Ja jesus een paar sc terugquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
Welke foto dan... Of is ie inmiddels verwijderd?
Die vraag heb je inderdaad al tig keer gesteld en je hebt even zoveel keren antwoord gekregen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik weten waar die foto vandaan komt. En verder vind ik het kwalijk dat iemand dus alles opslaat en toeslaat als het haar uitkomt. Noem me maar para
Azijnpisser blijf ik altijd wel. Dat iemand een foto van linkedin post is best raar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vraag heb je inderdaad al tig keer gesteld en je hebt even zoveel keren antwoord gekregen.
Als die foto al ergens vandaan komt, dan heb je die kennelijk openbaar gepost of je hebt toestemming gegeven om die foto te kunnen zien.
Foto's posten van een ander is not done, maar ook dat punt is al meerdere keren besproken.
Dan hebben we alles dus wel gehad hier en kunnen we dat boek afsluiten.
Tenzij je je reputatie als azijnpisser hier staande wilt houden...
LinkedIn is per definitie raar...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Azijnpisser blijf ik altijd wel. Dat iemand een foto van linkedin post is best raar.
Daar zit ik al twee jaar niet meer, wel handig hoor qua netwerken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
LinkedIn is per definitie raar...
Vandaar dat ik die foto er niet kon vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zit ik al twee jaar niet meer, wel handig hoor qua netwerken.
als je maar om 10 uur in de kerk zitquote:Op zondag 14 februari 2016 09:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sorry dat ik wat aan de late kant ben, sas. Kan dit nog door de beugel?
Zit al op scherp, lekker ruikend naar scheerschuim.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:07 schreef sacha het volgende:
[..]
als je maar om 10 uur in de kerk zit
en Old Spicequote:Op zondag 14 februari 2016 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit al op scherp, lekker ruikend naar scheerschuim.
jaren 70, weet niet precies wanneer het herengeuren gebeuren écht een vlucht heeft genomenquote:Op zondag 14 februari 2016 09:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het leek haast of er destijds niets anders was. Iedereen meurde naar die zooi.
Beetje ketchup flessen uiterlijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Old Spice anno vandaag.
Lekker spul, hier helaas nauwelijks verkrijgbaar...
Ik heb alleen de deo sticks er van, uit Spanje.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje ketchup flessen uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |