Gejat van een vroegere werkgever ga ik gemakshalve en gevaarlijk van uit, lijkt me niet dat je voor de lol een paar pakken koopt als je er geen passende printer voor hebt.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Heb hier ook nog een paar pakken liggen.
Zat bij een rommelmarkt partij.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gejat van een vroegere werkgever ga ik gemakshalve en gevaarlijk van uit, lijkt me niet dat je voor de lol een paar pakken koopt als je er geen passende printer voor hebt.
Handig voor als je een een keer zonder pleepapier zit.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat bij een rommelmarkt partij.
kringloopwinkelquote:Op zondag 14 februari 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gejat van een vroegere werkgever ga ik gemakshalve en gevaarlijk van uit, lijkt me niet dat je voor de lol een paar pakken koopt als je er geen passende printer voor hebt.
t.z.t. ga ik er een kunstwerk mee vervaardigenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handig voor als je een een keer zonder pleepapier zit.
Dat vind ik een strak plan.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
t.z.t. ga ik er een kunstwerk mee vervaardigen
wacht maar, de wereld zal versteld staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Treehut362 op 14-02-2016 16:07:55 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jij hebt tijd genoeg man.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik daar mijn tijd aan gaan besteden? Dacht het niet......
Die besteed ik zelfs dan nog liever nog zinlozer.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:11 schreef FANN het volgende:
Gisternacht tot 3 uur hier naar gekeken
Making a Murderer (TV Mini-Series 2015) - IMDb
Ik wil het afzien en eigenlijk het liefst vandaag
http://www.popsugar.com/e(...)85210#photo-39585210quote:Op zondag 14 februari 2016 13:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben gisteravond bij aflevering 9 in slaap gevallen, ik heb 7 afleveringen achter elkaar gezien
Je bent vast te druk doordeweeks.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]als ik de tijd heb doe ik dat graag
#oudwijf
slapen is mijn allergrootste hobbyquote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent vast te druk doordeweeks.
Dit klopt welquote:Op zondag 14 februari 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
http://www.popsugar.com/e(...)85210#photo-39585210
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mail van zus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
Deadpool blijkt kaskrakerNog niet gekeken... Wacht op HD kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HD gaat heel schokkerig bij mijquote:Op zondag 14 februari 2016 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gekeken... Wacht op HD kwaliteit
quote:Op zondag 14 februari 2016 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit klopt wel![]()
criminal proceedings left many Making a Murderer viewers with a sick feeling in their stomachs.ik ga pas klikken als ik de serie heb uitgekeken, ik hoop vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
de centrale verwarming kan de pot opquote:Op zondag 14 februari 2016 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat wel apart op een CV ook.
is die zo beroemdquote:
Maar dan nog is er geen duidelijkheid,,, Is best wel verslavend eigenlijk... Tis wel een docu btwquote:Op zondag 14 februari 2016 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga pas klikken als ik de serie heb uitgekeken, ik hoop vanavond
Was ie soms stuk, omdat dat het zo koud was daar?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
de centrale verwarming kan de pot op
De acht afleveringen hadden de volgende thema's:[2]quote:
Ik wil hem ook zien, maar eerst even alle afleveringen van Dexter afkijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan nog is er geen duidelijkheid,,, Is best wel verslavend eigenlijk... Tis wel een docu btw
Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay. De reeks eindigde na acht seizoenen in 2013.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zien, maar eerst even alle afleveringen van Dexter afkijken.
Ben pas bij seizoen 2,dus ik heb nog even
en hij is zelf ook een moordenaarquote:Op zondag 14 februari 2016 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay. De reeks eindigde na acht seizoenen in 2013.
Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam als bloedspatpatroononderzoeker bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken.
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 14 februari 2016 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dexter is een Amerikaanse televisieserie uit 2006, uitgezonden op Showtime en gebaseerd op de boeken van Jeff Lindsay. De reeks eindigde na acht seizoenen in 2013.
Dexter volgt het leven van de forensisch onderzoeker Dexter Morgan (gespeeld door Michael C. Hall), werkzaam als bloedspatpatroononderzoeker bij de politie in Miami op de afdeling moordzaken.
Ik ben met seizoen 4 bezig 😉quote:Op zondag 14 februari 2016 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en hij is zelf ook een moordenaar
ik mag dat!quote:Op zondag 14 februari 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wie mogen dan wel moordenaars zijn?
nee! zeg me dat het niet zo isquote:Op zondag 14 februari 2016 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en hij is zelf ook een moordenaar
borrelnootjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |