het waren ook nog maar alleen leden van de supportersvereniging. Daarvan zal een groot deel al zijn kaartje hebben via de seizoenskaartquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denk dat de meeste kaarten al weg waren, dus dat er niet veel meer te kopen viel.
En de nieuwe site hielp misschien ook mee?
Ik denk dat Faber Philip gaat lollerpwnen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
Gratis de 3 punten zondag , Faber weet wat ie moet doen.
Alleen maar gelezen dat t een mooie actie was. Hopen dat psvtv met wat beelden komt morgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand toevallig Jong PSV gezien? Ik hoorde viavia dat onze Beto Da Silva liet zien dat hij echt kan voetballen?
Ik sms Rik Elfrink even.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand toevallig Jong PSV gezien? Ik hoorde viavia dat onze Beto Da Silva liet zien dat hij echt kan voetballen?
Ik voorzie ook een moeizame wedstrijd. NEC weet de boel wel redelijk dicht te timmeren en dan hebben we het altijd moeilijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Faber Philip gaat lollerpwnen eerlijk gezegd
Maar jij schijt voor elke wedstrijd van PSV.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Faber Philip gaat lollerpwnen eerlijk gezegd
Pas tegen De Graafschap had hij het een stuk minder.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij schijt voor elke wedstrijd van PSV.
en dat is dit seizoen toch verdomde vaak terecht geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens gaat Locadia weer eens scoren, wordt de hoogste tijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Cocu komt gewoon weer met een geniale tactiek waarbij NEC denkt wtf is deze, blijft 0-0 of 1-0 PSV. NEC past tactiek aan in 2e helft maar psv schakelt terug naar vertrouwde opstelling zonder Willems op een rare plek en loopt uit naar 3-0.
Een eventuele tegengoal in de 89e minuut is mogelijk.
Maar punt is: hoe krijg je een cementmuur als NEC gesloopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Cocu komt gewoon weer met een geniale tactiek waarbij NEC denkt wtf is deze, blijft 0-0 of 1-0 PSV. NEC past tactiek aan in 2e helft maar psv schakelt terug naar vertrouwde opstelling zonder Willems op een rare plek en loopt uit naar 3-0.
Een eventuele tegengoal in de 89e minuut is mogelijk.
Met de mogelijkheid dat hij de eigengoal veroorzaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tevens gaat Locadia weer eens scoren, wordt de hoogste tijd.
Heel simpel. Niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar punt is: hoe krijg je een cementmuur als NEC gesloopt.
Muren moet je niet slopen, daar moet je overheen of omheen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoog baltempo hanteren en NEC dolspelen. Of NEC uit de tent lokken en counteren. Ik gok erop dat Cocu voor die optie gaat en het een oersaaie pot wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schijt zelfs elke dag minstens 1 keer durf ik wel te beweren!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds linkerrijtje beste Eend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:31 schreef rubbereend het volgende:
voordeel is wel dat NEC in het linkerrijtje staat, als ze 9e hadden gestaan was het probleem groter geweest
Je zou ze bijna laten winnen zodat ze Feyenoord voorbij gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:10 schreef tja77 het volgende:
Nec heeft maar 1 punt minder dan Feyenoord
Rik heeft gesprokentwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 16:33:00#PSV A1 boekt thuis grote zege op Ajax A1: 4-0. Goals: Lammers (2), Rigo, Verreth. Uitblinker: Rigo. reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is nog steeds linkerrijtje beste Eend.
Jammer dat hij weg wil, maar dat zat er wel inquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Langeler wil weg. Jonk maar eens polsen.
Zie ik graag komen, maar liever Langeler. Ik zou het super jammer vinden als hij vertrok, heeft de sfeer zo enorm veranderd bij de jeugd. Totaal andere beleving in de jeugdelftallen de laatste jaren, ik vraag me af of je dat vast kunt houden als hij vertrekt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Langeler wil weg. Jonk maar eens polsen.
Iemand die er tegen zijn zin zit, kan zijn werk niet goed doen. Als je hem aan zijn contact zou houden zal het moraal en de motivatie dalen wat zijn weerslag zal hebben op de resultaten. Het is voor alle partijen beter als hij vertrekt. En dan zou Jonk de ideale opvolger zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zie ik graag komen, maar liever Langeler. Ik zou het super jammer vinden als hij vertrok, heeft de sfeer zo enorm veranderd bij de jeugd. Totaal andere beleving in de jeugdelftallen de laatste jaren, ik vraag me af of je dat vast kunt houden als hij vertrekt.
Maar ja, het nadeel van een niet-clubman op zo'n plek is dat ie uiteindelijk sneller vertrekt dan je zou willen.
Dan spelen we op zaterdag ouwe reus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef tja77 het volgende:
Welke idioot heeft er trouwens bedacht dat de enige ploeg die komende week Europees speelt, dit weekend als laatste in actie komt?
Dit zijn de echte.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef tja77 het volgende:
Welke idioot heeft er trouwens bedacht dat de enige ploeg die komende week Europees speelt, dit weekend als laatste in actie komt?
koekoek, kun jij agenda's kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop niet dat jij kaartjes hebt, en zo wel, dan vraag ik me af waar je dan kaartjes voor hebt.quote:
Kom op man, kan iedereen toch gebeuren. Jij bent er de 15de ook?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij kaartjes hebt, en zo wel, dan vraag ik me af waar je dan kaartjes voor hebt.
Tuurlijk en tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kom op man, kan iedereen toch gebeuren. Jij bent er de 24ste ook?
Was dat de goal van Dante? Waar blijft dat nieuwe contract.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
https://amp.twimg.com/v/aa5b5e13-1d5d-4504-864c-c3c622123df1
Hallo, koekoek. Keepertje mad.
Ja, Dante. Prima speler. Heeft nog contract tot juli 2018.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was dat de goal van Dante? Waar blijft dat nieuwe contract.
Juve wil hem graag hebben he. Menneke doet aan perfecte carriereplanning tot nu. Heeft aangegeven eerst bij PSV door te willen breken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was dat de goal van Dante? Waar blijft dat nieuwe contract.
Dat maak ik me meer zorgen om. Opportunistisch ventje, keer scheef naar hem kijken en hij zit in het vliegtuig naar Mensjester.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juve wil hem graag hebben he. Menneke doet aan perfecte carriereplanning tot nu. Heeft aangegeven eerst bij PSV door te willen breken.
Dat Piroe maar eens tekent.
Meen me te herinneren dat zijn opvolger allang bekend was, toch. De bedenker van FUNdament (?). Weet even niet meer hoe hij heet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zie ik graag komen, maar liever Langeler. Ik zou het super jammer vinden als hij vertrok, heeft de sfeer zo enorm veranderd bij de jeugd. Totaal andere beleving in de jeugdelftallen de laatste jaren, ik vraag me af of je dat vast kunt houden als hij vertrekt.
Maar ja, het nadeel van een niet-clubman op zo'n plek is dat ie uiteindelijk sneller vertrekt dan je zou willen.
De nieuwe Pirlo (ja dat heb ik gelezen op psv netwerkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juve wil hem graag hebben he. Menneke doet aan perfecte carriereplanning tot nu. Heeft aangegeven eerst bij PSV door te willen breken.
Dat Piroe maar eens tekent.
Hij heet Bastiaan Riemersma. Is momenteel coördinator van de onderbouw van de jeugdopleiding. Zou een logische opvolger zijn, maar staat ook in de belangstelling van Europese topclubs.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat zijn opvolger allang bekend was, toch. De bedenker van FUNdament (?). Weet even niet meer hoe hij heet.
EDIT: Bart Riemersma dus
Daarnaast hoef ik zo'n opperautist als Jonk hier echt niet te zien. Bedankt èh
Ja maar Ajax heeft alle top jeugdspelers in hun A elftal zitten, daarom is het elftal zo zwak.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
https://amp.twimg.com/v/aa5b5e13-1d5d-4504-864c-c3c622123df1
Hallo, koekoek. Keepertje mad.
Die gaat dus wegquote:Langeler: 'ik hoef hier helemaal niet weg'
In De Telegraaf reageert Art Langeler op de berichtgeving over zijn oriënterende gesprekken met zowel FC Groningen als Heerenveen voor de functie van hoofdcoach van volgend seizoen. "Ik heb het prima naar mijn zin bij PSV en hoef hier helemaal niet weg. Op dit moment is er ook niks concreets. Het is mijn ambitie om ooit weer hoofdtrainer te worden, maar dat kan ook na mijn contract bij PSV, als er zich dan een geïnteresseerde club zou melden."
twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:31:30PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Hendrix, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia #necpsv reageer retweet
En Willems en Isimat achterin... Dat wordt genieten van de zeeën van ruimte voor de aanvallers van NEC.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef Scarface88 het volgende:
Kut opstelling. Met Locadia kun je net zo goed met 10 man spelen. Snap niet dat die steeds in de basis mag starten.twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:31:30PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Hendrix, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia #necpsv reageer retweet
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef Scarface88 het volgende:
Kut opstelling. Met Locadia kun je net zo goed met 10 man spelen. Snap niet dat die steeds in de basis mag starten.twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:31:30PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Hendrix, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia #necpsv reageer retweet
Wellicht een stukje frustratie?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ritzmaier een mongool trouwens. Thuis trapt ie de Jong met een smerige overtreding uit de wedstrijd en nu Hendrix
Gewoon een oncollegiale vent. Zijn salaris wordt nog steeds betaalt door PSV.quote:
Ik meen dat hij bij zijn vorige verhuurbeurt ook tegen Psv van die kutovertredingen maakten. Gast spoort gewoon niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ritzmaier een mongool trouwens. Thuis trapt ie de Jong met een smerige overtreding uit de wedstrijd en nu Hendrix
Sked zal wel trots zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende overwinning weer hoor. Van Ginkel en Propper waren weer erg sterk, net als Schaars die heel goed speelde.
Het wordt een luxe probleem als Guardado terugkomt.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende overwinning weer hoor. Van Ginkel en Propper waren weer erg sterk, net als Schaars die heel goed speelde.
De 0 werd vorige week nog gehouden..quote:Op zondag 14 februari 2016 18:39 schreef Scarface88 het volgende:
En eindelijk eens de 0 gehoudenQua doelsaldo ook weer ingelopen op Ajax.
Ohjaquote:Op zondag 14 februari 2016 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De 0 werd vorige week nog gehouden..
Nope.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef tja77 het volgende:
Kut opstelling, kut veld, Ajax gewonnen, punt verlies aanstaande.
Volgende week is ons Mexicaanse beest toch terugquote:Op zondag 14 februari 2016 18:37 schreef tja77 het volgende:
2 geblesseerden op het middenveld, en dan Pröpper, Schaars en van Ginkel die het gewoon flikken.
Wie zegt dat? Traint nog niet mee.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgende week is ons Mexicaanse beest toch terug
Dan nog ben ik blij met van Ginkel.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat te lezen van de week
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Moet Oranje komende tijd nog eens spelen trouwens? Benieuwd of Danny nog eens naar PSV heeft gekeken in de tussentijd - en dan met name Pruppert-
Werkje voor Davy om even wat quotes op te halenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.![]()
Er waren hier mensen die liever Gudelj zagen komen.
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Werkje voor Davy om even wat quotes op te halen![]()
Ben wel benieuwd hoe ver Propper kan komen. Speelt écht geweldig. Maar ook in de CL. Ongekend. Heerlijk nuchter ook. God wat moet Ajax spijt hebben
En mensen die vinden dat hij geen dynamiek heeft en alles op een sukkeldrafje doet.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.
Hopelijk niet. Je hebt helemaal niks aan die nutteloze interlands, spelers raken alleen maar oververmoeid of kunnen een blessure oplopen. Laat Blind maar weer jongens van Ajax oproepen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Moet Oranje komende tijd nog eens spelen trouwens? Benieuwd of Danny nog eens naar PSV heeft gekeken in de tussentijd - en dan met name Pruppert-
Van Blind kunnen ze ook ernstig in de war raken.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Je hebt helemaal niks aan die nutteloze interlands, spelers raken alleen maar oververmoeid of kunnen een blessure oplopen. Laat Blind maar weer jongens van Ajax oproepen.
Welke? Die lompe mongool die uit irritatie over zijn eigen onkunde onze spelers steeds uit de wedstrijd sloopt?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Overigens was het bijzonder zwak dat jullie je ex-speler uitfluiten zeg.
Nee, beter knoop je hem op.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Overigens was het bijzonder zwak dat jullie je verhuurde speler uitfluiten zeg.
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:50 schreef BadderHaring het volgende:
Eigenlijk wilde we hem met een touw om zijn nek van de tribune afgooien, maar dat was al eens eerder gedaan.
Verkeerde topic, lulletje rozenwater.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:06 schreef Kuiver het volgende:
Kan Gio eigenlijk wel boos worden op de spelersgroep? Daar lijkt hij mij veel te zacht en aardig voor.
Koeman kon dat als geen ander maar dit werkte wel. Gio krijg ik meer het idee of hij niemand wil kwetsen
Toentertijd was dat ook helemaal geen gekke mening. Gudelj is gewoon de Maher van Ajax. Dat heb je soms wel eens..quote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.![]()
Er waren hier mensen die liever Gudelj zagen komen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toentertijd was dat ook helemaal geen gekke mening. Gudelj is gewoon de Maher van Ajax. Dat heb je soms wel eens..
Ik dacht het ook.quote:
AZ kan nog lastig worden, Roda is de angstgegner maar boeiend.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie dat we nog maar 4 uitwedstrijden hebben. Groningen, AZ, Roda en PEC.
4 lastige. En Vitesse en Ajax-thuis. Een lastiger programma dan Ajax nog.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat is onzin. In het Ajaxtopic was niemand echt blij met hem.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toentertijd was dat ook helemaal geen gekke mening. Gudelj is gewoon de Maher van Ajax. Dat heb je soms wel eens..
Gewoon een leuke speler voor Ajax, Nac Breda en Fc almerequote:Op maandag 15 februari 2016 08:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is onzin. In het Ajaxtopic was niemand echt blij met hem.
Je overschat PEC - PSV en Heerenveen - Ajax, vind ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4 lastige. En Vitesse en Ajax-thuis. Een lastiger programma dan Ajax nog.
PSV - Heracles
PSV - ADO
Groningen - PSV
PSV - Heerenveen
PSV - Ajax
AZ - PSV
PSV - WIllem II
Roda JC - PSV
PSV - Vitesse
PSV - Cambuur
PEC Zwolle - PSV
Ajax - Excelsior
Ajax - AZ
Willem II - Ajax
Ajax - NEC
PSV - Ajax
Ajax - PEC Zwolle
Cambuur - Ajax
Ajax - FC Utrecht
Heerenveen - Ajax
Ajax - FC Twente
De Graafschap - Ajax
Lastige wedstrijden voor beide clubs dikgedrukt.
Altijd lastig om zo'n lijst te maken, als je naar de ranglijst kijkt zou bijvoorbeeld PSV - Heracles ook een lastige wedstrijd moeten zijn. Toch verwacht ik daar weinig problemen. Heerenveen-uit wint Ajax meestal wel, ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overschat PEC - PSV en Heerenveen - Ajax, vind ik.
Ja, met deze voorwaarden kan ik zo'n voorspelling ook doen. AZ-uit zie ik ze wel verliezen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:12 schreef Cavaliers het volgende:
Dit PSV verliest, mits er geen cruciale persoonlijke fouten gemaakt worden of er zo'n wedstrijd tussen zit dat de bal er niet in wil, geen wedstrijd meer in de Eredivisie.
Die voorspelling houdt in dat ze door geen van de tegenstanders die nog op het programma staan worden afgetroefd op kwaliteit of vorm. Nu PSV hoog in de concentratie zit ((c) Fred Rutten), is er geen ploeg die ze kan afstoppen.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, met deze voorwaarden kan ik zo'n voorspelling ook doen. AZ-uit zie ik ze wel verliezen eerlijk gezegd.
De laatste twee of drie ronden zijn degradatie kandidaten extra kut om tegen te spelen. Dis ik zou cambuur moeilijk inschalen en bij ajax als we geluk hebben twente.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overschat PEC - PSV en Heerenveen - Ajax, vind ik.
Daar zit ik niet zo vaak. Maar ik vond Gudelj dat jaar erg goed spelen en had 'm ook graag naar PSV zien komen. Uiteindelijk hebben onze scouts het dus goed gezien en hebben ze de juiste speler gehaaldquote:Op maandag 15 februari 2016 08:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is onzin. In het Ajaxtopic was niemand echt blij met hem.
Behalve als ze dan al gedegradeerd zijn en nergens meer om spelenquote:Op maandag 15 februari 2016 09:18 schreef XL het volgende:
[..]
De laatste twee of drie ronden zijn degradatie kandidaten extra kut om tegen te spelen. Dis ik zou cambuur moeilijk inschalen en bij ajax als we geluk hebben twente.
Ajax speelde gelijk tegen Roda en Heracles. En als we winnen doen we dat tegenwoordig met maar liefst 1 doelpunt verschil. Doe alles maar dikgedrukt.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4 lastige. En Vitesse en Ajax-thuis. Een lastiger programma dan Ajax nog.
PSV - Heracles
PSV - ADO
Groningen - PSV
PSV - Heerenveen
PSV - Ajax
AZ - PSV
PSV - WIllem II
Roda JC - PSV
PSV - Vitesse
PSV - Cambuur
PEC Zwolle - PSV
Ajax - Excelsior
Ajax - AZ
Willem II - Ajax
Ajax - NEC
PSV - Ajax
Ajax - PEC Zwolle
Cambuur - Ajax
Ajax - FC Utrecht
Heerenveen - Ajax
Ajax - FC Twente
De Graafschap - Ajax
Lastige wedstrijden voor beide clubs dikgedrukt.
Ik zie niet in hoe PSV die wedstrijd kan verliezen. Ik denk dat AZ uit met afstand de moeilijkste is. Maar in een maand kan er veel gebeuren.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:01 schreef Gutanoth het volgende:
Uit het rijtje lijkt het dat de wedstrijd PSV-Ajax de doorslag gaat geven
Leek simpeler dan het was. NEC heeft voldoende mogelijkheden gehad om PSV pijn te doen maar liet dat na.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Simpele overwinning wel. Was ff zenuwachtig toen de 2de uitbleef in de tweede helft.
bij psv was het ook iets zinniger als opvolger van wijnaldum.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zit ik niet zo vaak. Maar ik vond Gudelj dat jaar erg goed spelen en had 'm ook graag naar PSV zien komen. Uiteindelijk hebben onze scouts het dus goed gezien en hebben ze de juiste speler gehaald
Hij komt op alle vlakken te kort voor de topquote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zit ik niet zo vaak. Maar ik vond Gudelj dat jaar erg goed spelen en had 'm ook graag naar PSV zien komen. Uiteindelijk hebben onze scouts het dus goed gezien en hebben ze de juiste speler gehaald
Sleegers heeft 2 aardige kansjes gehad. Voor de rest vond ik het niet heel schokkend wat NEC liet zien. Die had ik hoger ingeschaald.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leek simpeler dan het was. NEC heeft voldoende mogelijkheden gehad om PSV pijn te doen maar liet dat na.
Wel dikverdiend gewonnen natuurlijk. Die bal van Willems op de Jong, wat was dat weer mooi man!
De naam van PSV in Zuid en Midden Amerika begint een groot voordeel te worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV moet werk maken van Dos Santos. Erg goede speler vind ik dat.
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Zeg Brabo's...stop eens met die flow waar jullie inzitten want dat elk weekend met 1 puntje over elkaar hoppen voor de koppositie van de ere-divisie wordt irritant. Die Schaal komt dit seizoen gewoon weer naar Mokum.
Op basis van het vertoonde spel zeker.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Zeg Brabo's...stop eens met die flow waar jullie inzitten want dat elk weekend met 1 puntje over elkaar hoppen voor de koppositie van de ere-divisie wordt irritant. Die Schaal komt dit seizoen gewoon weer naar Mokum.
Als er iemand die schaal niet verdient is het Ajax wel. Wat spelen die een kutvoetbal dit seizoen zeg. Ze moeten blij zijn dat PSV zoveel punten heeft laten liggen tegen de kleintjes en dat Ajax zoveel punten met baggervoetbal heeft weten binnen te sprokkelen. Als je al niet eens van Molde kunt winnen...quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Ja, van de graafschap wist ik dat. wist niet dat Cambuur er ook zo slecht voorstond. Keek zojuist eens in het rechter rijtje en was echt verrast.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Behalve als ze dan al gedegradeerd zijn en nergens meer om spelen
Lestienne, die ben ik helemaal vergetenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:23 schreef zerokil het volgende:
Gisteren op de tribune kreeg ik voor het eerst het gevoel dat we daadwerkelijk de titel gaan winnen.Guardado en Liestenne komen erbij + Willems gaat weer op niveau raken.
Hier ben ikquote:Op zondag 14 februari 2016 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.
dat zijn meteen ook vervelende voor PSV, AZ is in vorm en Roda is standaard een probleemquote:Op zondag 14 februari 2016 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jij kan het beter bij eten houden, daar heb je meer verstand van dan voetbalquote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Was jij van het weekend weer lekker dronken in Stratum hihihihihiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij kan het beter bij eten houden, daar heb je meer verstand van dan voetbal
*op Stratumquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Was jij van het weekend weer lekker dronken in Stratum hihihihihi
Op zich is dronken wel de enige manier waarop dat stadsdeel te doen is, ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In kan ook, als hij refereert naar het stadsdeel
Nope ik was van het weekend mijn nieuwe woonplaats aan het verkennenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Was jij van het weekend weer lekker dronken in Stratum hihihihihi
Amsterdam?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nope ik was van het weekend mijn nieuwe woonplaats aan het verkennen
Janken. Ook als dat beide tegenzit moet PSV fluitend kampioen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef BeamofLight het volgende:
De Mexicaan heeft weer pijn/terugslag(je) en dat gekut met FC Twente zie ik ook nog verkeerd aflopen
Waarom zou dat gekut met twente verkeerd aflopen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef BeamofLight het volgende:
De Mexicaan heeft weer pijn/terugslag(je) en dat gekut met FC Twente zie ik ook nog verkeerd aflopen
als die eruit geflikkerd worden of iig alle resultaten geschrapt worden dan moeten wij er 6 inleveren en een ander clubje 4quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom zou dat gekut met twente verkeerd aflopen?
Is dat niet absurd?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als die eruit geflikkerd worden of iig alle resultaten geschrapt worden dan moeten wij er 6 inleveren en een ander clubje 4
Je zal er godverdomme het kampioenschap op mislopen zegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als die eruit geflikkerd worden of iig alle resultaten geschrapt worden dan moeten wij er 6 inleveren en een ander clubje 4
nou das dan eerder door een excelsior thuis enzo, maar inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal er godverdomme het kampioenschap op mislopen zeg
Ja. Daarom denk ik ook niet dat de soep zo heeft wordt gegeten. Als het al gaat gebeuren, lijkt mij dat ze het niet tijdens het seizoen doen, maar er direct na. Maar de mogelijkheid bestaat wel degelijk.quote:
Ik snap wat je zegt, maar dan nog ben je er zelf verantwoordelijk voor. Iedereen heeft er namelijk mee te maken dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal er godverdomme het kampioenschap op mislopen zeg
Lijkt me dat ze dan wel heel erg sterk in hun schoenen moeten staan en een erg goed verhaal moeten hebben om dat te kunnen verantwoorden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Daarom denk ik ook niet dat de soep zo heeft wordt gegeten. Als het al gaat gebeuren, lijkt mij dat ze het niet tijdens het seizoen doen, maar er direct na. Maar de mogelijkheid bestaat wel degelijk.
Al hebben we dan nog alles in eigen hand, gewoon even de komende 11 wedstrijden op rij winnen en dan ben je ook met een Twente dat uit de uitslag geschorst wordt gewoon kampioen. Simpel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nou das dan eerder door een excelsior thuis enzo, maar inderdaad
galatasaray ligt niet aan de ocejaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Atlantic League. Ik ben voorstander, mits er een promotie/degradatiemogelijkheid is. Ik ben al een brief aan het tikken naar de UEFA.
Mooi man, lekker tegen Benfica, AA Gent, Celtic en Galatasaray ballen.
Ik niet, NL clubs zie ik niet structureel een grote rol spelen in zo'n competitie. Krijg je straks nog dat je bijna blij bent als Ajax eens kampioen wordt omdat dat tenminste NL'ers zijn. Dat moeten we niet willen met z'n allen toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Atlantic League. Ik ben voorstander, mits er een promotie/degradatiemogelijkheid is. Ik ben al een brief aan het tikken naar de UEFA.
Verkeerde topic wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:04 schreef tja77 het volgende:
Dickie dik gaat Feyenoord helpen. Hij kon het leed niet langer aanzien.
Dick gaat dit niet gratis doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:04 schreef tja77 het volgende:
Dickie dik gaat Feyenoord helpen. Hij kon het leed niet langer aanzien.
Kan wel zien dat jij weinig wedstrijden bezoekt. Lekker een uitwedstrijd in Istanbul. Be-Ne Liga kan ik me nog enigszins voorstellen, aangezien wij dan redelijk centraal liggen..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Mooi man, lekker tegen Benfica, AA Gent, Celtic en Galatasaray ballen.
Ik zie het ook niet zitten, dat gezeul door heel Europa heen elke week.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan wel zien dat jij weinig wedstrijden bezoekt. Lekker een uitwedstrijd in Istanbul. Be-Ne Liga kan ik me nog enigszins voorstellen, aangezien wij dan redelijk centraal liggen..
Dat klopt, maar toch zie ik hem niet als PSV-figuur. Verre van, zelfs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dick heeft toch best wel een PSV verleden.
Hagenees he.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch zie ik hem niet als PSV-figuur. Verre van, zelfs.
Klopt hoor, ik kijk voetbal liever op tv (en toch echt groot supporter ja). Al ga ik wel naar 3 tot 4 wedstrijden per seizoen en daarnaast nog naar FC Utrecht (toch m'n roots). Voor de stadionbezoekers is een dergelijk scenario natuurlijk minder ivm tijd en kosten. Je kunt nog wel naar de A1 kijken danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan wel zien dat jij weinig wedstrijden bezoekt. Lekker een uitwedstrijd in Istanbul. Be-Ne Liga kan ik me nog enigszins voorstellen, aangezien wij dan redelijk centraal liggen..
Dan mogen ze inderdaad niet meespelen!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
galatasaray ligt niet aan de ocejaan
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 20:28:29Art Langeler hoeft niet weg bij #PSV en deelt en passant een sneer uit aan 'arrogante' Ajax-jeugd. Zie: https://t.co/L70Qx2ZnwS reageer retweet
Mooi stukje was dat jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 20:28:29Art Langeler hoeft niet weg bij #PSV en deelt en passant een sneer uit aan 'arrogante' Ajax-jeugd. Zie: https://t.co/L70Qx2ZnwS reageer retweet
Das jouw mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch zie ik hem niet als PSV-figuur. Verre van, zelfs.
Dat zal hij ook niet weerspreken. Maar het is geen echte PSV man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das jouw mening.
In zijn eerste periode bij PSV vond ik hem zeker wel een waardig coach.
Hiddink wel een echte PSV man dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:37 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Dat zal hij ook niet weerspreken. Maar het is geen echte PSV man.
Hij deed het gewoon prima destijds.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das jouw mening.
In zijn eerste periode bij PSV vond ik hem zeker wel een waardig coach.
Willy van der Kuylen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hiddink wel een echte PSV man dan?
Wat is een echte PSV man in jouw optiek?
Voor mij is een echte PSV-man (als trainer) iemand waarvan het niet te verwachten is dat hij ooit een andere Nederlandse topclub zou trainen. Of als technische man aan de slag zou gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leuk, even kijken. Groot fan van Langeler.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Noem eens een voormalig PSV trainer die wel aan die criteria voldoet. Tis altijd makkelijk om te zeggen wie niet voldoet namelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor mij is een echte PSV-man (als trainer) iemand waarvan het niet te verwachten is dat hij ooit een andere Nederlandse topclub zou trainen. Of als technische man aan de slag zou gaan.
Daar reken ik Hiddink dus ook zeker niet onder, omdat die al heel vaak heeft geflirt met Ajax.
Waarom zou ik dat moeten? Ik denk dat ze er namelijk niet zijn, we zijn geen Ajax dat een grote traditie heeft met zelf opgeleide spelers die clubiconen worden, waarvan sommige dan weer trainers kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Noem eens een voormalig PSV trainer die wel aan die criteria voldoet. Tis altijd makkelijk om te zeggen wie niet voldoet namelijk.
Hiddink wel hoor. Die flirts waren geruchten. Hij heeft voor PSV gespeeld. Twee zeer succesvolle periodes als coach gekend en heeft nog steeds een adviserende rol.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Noem eens een voormalig PSV trainer die wel aan die criteria voldoet. Tis altijd makkelijk om te zeggen wie niet voldoet namelijk.
Hiddink heeft iets met bepaalde mensen binnen de club. En aan anderen binnen de club heeft hij een hekel. Maar je zult Hiddink echt niet horen zeggen dat PSV 'zijn' club is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:21 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Hiddink wel hoor. Die flirts waren geruchten. Hij heeft voor PSV gespeeld. Twee zeer succesvolle periodes als coach gekend en heeft nog steeds een adviserende rol.
Stel je niet zo aan man. Er ontstaat gewoon een discussie. Kan jou het boeien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef tja77 het volgende:
Wat een gezever om het feit dat ik hier kom melden dat Dick Advocaat Feyenoord gaat versterken.
Godver zeg, Dick heeft zat goede dingen voor PSV gedaan en ook nog wat gewonnen met PSV. Tis gewoon iemand met een PSV verleden.
Stelletje zuurkutten.
Kees Rijversquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
In die gedachtegang zou Cruyff ook geen Ajax man zijn. En Van Hanegem geen Feyenoord man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hiddink heeft iets met bepaalde mensen binnen de club. En aan anderen binnen de club heeft hij een hekel. Maar je zult Hiddink echt niet horen zeggen dat PSV 'zijn' club is.
En die flirts waren echt meer dan geruchten, Hiddink heeft meermaals aangegeven open te staan voor een TD-functie bij Ajax. Dan ben je dus geen PSV-man. Ik snap dat supporters graag willen denken dat het anders is omdat het onze meest succesvolle coach ooit is, maar Hiddink is vooral opportunist. Iemand die uitdagingen opzoekt, los van land of club.
Geretsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
quote:Een verrassend transfergerucht rond Adam Maher. Zowel Southampton, Atlético Madrid als Borussia Dortmund zou interesse hebben in de bankzitter van PSV.
Het Britse ClubCall schrijft dat woensdag. Maher (22) komt de laatste weken weinig aan spelen toe bij zijn huidige club. Phillip Cocu geeft op het middenveld de voorkeur aan Jorrit Hendrix, Davy Pröpper en de momenteel geblesseerde Andrés Guardado. Door de komst van Marco van Ginkel naar Eindhoven is de situatie van Maher nóg uitzichtlozer geworden. Alles wijst erop dat PSV en de spelmaker komende zomer van elkaar af willen.
Zowel uit Engeland, Duitsland als Spanje zou er dus interesse zijn voor de voormalig speler van AZ, die in 2013 een vijfjarig contract tekende bij de regerend landskampioen. Het Southampton van Ronald Koeman schijnt momenteel de belangrijkste gegadigde te zijn om Maher in de zomer in te lijven.
The Saints hebben na afloop van dit seizoen waarschijnlijk genoeg te besteden, aangezien Victor Wanyama en Sadio Mané op de nominatie staan om voor grote bedragen te verkassen.
O dan is het een PSV-man.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Scarface88 het volgende:
"Hiddink geen PSV-man"Waarom denken jullie dat v. Ginkel nu bij PSV speelt? Guus heeft een goed woordje gedaan.
badderquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Scarface88 het volgende:
"Hiddink geen PSV-man"Waarom denken jullie dat v. Ginkel nu bij PSV speelt? Guus heeft een goed woordje gedaan.
Sorry.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
badder
Hem svp niet met de rest associeren. Dank je.
Da's een act. Hij moet zijn image hoog houden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:48 schreef Rabieluh het volgende:
Die Scammaca komt ook niet erg happy over als ik die samenvattingen zo zie.
Maher in Engeland.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk niks van maar goed.
Die twee wedstrijden waarin je volledig kansloos bent, moet je gewoon heel uit proberen te komen. Kampioenschap is belangrijker want weer gratis geld volgend jaar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef Scarface88 het volgende:
Toch denk ik dat de CL een nadeel is voor de competitiestrijd met Ajax die zich alleen nog op de competitie hoeven te richten.
Sowieso kut dat na de laatste wedstrijd die heel zwaar kan zijn de beslissende wedstrijd tegen Ajax komt. Qua planning was het beter geweest als er een week tussen had gezeten tegen een klein ploegje om te herstellen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die twee wedstrijden waarin je volledig kansloos bent, moet je gewoon heel uit proberen te komen. Kampioenschap is belangrijker want weer gratis geld volgend jaar.
Zo, wat zou je dan balen zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Rabieluh het volgende:
Dadelijk wordt er gewonnen van Atletico, nog meer wedstrijden.
Dag kampioenschap!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo, wat zou je dan balen zeg.
As if... PSV heeft het leuk gedaan hoor in de poule, en niemand had verwacht dat ze de KO fase gingen halen, maar Atletico is ( zelfs al is iedereen fit bij PSV ) écht wel een forse maat te groot voor PSV.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:15 schreef Rabieluh het volgende:
Dadelijk wordt er gewonnen van Atletico, nog meer wedstrijden.
Daar ben ik me van bewust.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
As if... PSV heeft het leuk gedaan hoor in de poule, en niemand had verwacht dat ze de KO fase gingen halen, maar Atletico is ( zelfs al is iedereen fit bij PSV ) écht wel een forse maat te groot voor PSV.
Deze discussie is ook al veel vaker gevoerd, maar ik vind doordringen tot de kwartfinale van de CL 10 keer meer waard dan een kampioenschap in de eredivisie. Daarnaast moet PSV ook met 2 of 4 wedstrijden meer in de benen gewoon in staat worden geacht om in de eredivisie de wedstrijden te winnen.quote:
Nu ga je zelf ook overdrijven.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nederlandse clubs spelen de helft minder wedstrijden dan Spaanse, Engelse en zelfs Turkse.
Maar in die landen worden de clubs wel gelijk belast en zijn de topclubs gewend aan een hoger niveau.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deze discussie is ook al veel vaker gevoerd, maar ik vind doordringen tot de kwartfinale van de CL 10 keer meer waard dan een kampioenschap in de eredivisie. Daarnaast moet PSV ook met 2 of 4 wedstrijden meer in de benen gewoon in staat worden geacht om in de eredivisie de wedstrijden te winnen.
We moeten ook niet overdrijven met die fysieke belasting. Nederlandse clubs spelen de helft minder wedstrijden dan Spaanse, Engelse en zelfs Turkse.
zit 3 weken tussen Hansquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar in die landen worden de clubs wel gelijk belast en zijn de topclubs gewend aan een hoger niveau.
Als je als Nederlandse club tussendoor even twee keer tegen Atletico moet spelen in een week tijd, terwijl je grootste concurrent en volgende tegenstander lekker relaxed zijn trainingen afwerkt en zich vol kan richten op die ene pot... Dat is nogal een verschil.
Ik ben blij dat PSV in deze situatie zit hoor, maar dat afdoen met 'ja maar in andere landen spelen ze ook meer wedstrijden' is ridicuul.
De fysieke belasting voor PSV tegen Atletico is verhoudingsgewijs enorm vergeleken met een training van Ajax.
Sorry, uiteraard. Maar dan nog is die belasting hoog. Het zijn intensieve wedstrijden, onvergelijkbaar met wat PSV normaal speelt.quote:
Je wilt een grote club zijn, of je wilt het niet Badder. PSV heeft, en dat heb je zelf ook meermalen aangegeven, verreweg de beste selectie van Nederland. Dan mag CL geen belemmering zijn op weg naar het kampioenschap.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, uiteraard. Maar dan nog is die belasting hoog. Het zijn intensieve wedstrijden, onvergelijkbaar met wat PSV normaal speelt.
Voor ploegen uit topcompetities is dat verschil ook minder groot, omdat die altijd tegen sterkere tegenstanders spelen, en een veel bredere bank hebben.
Ook om die redenen is de vergelijking met andere competities waar meer gespeeld wordt niet redelijk.
Het één heeft met het ander weinig te maken. Het zijn twee verschillende grootheden. Bovendien is gewoon aangetoond dat puntverlies na een Europese wedstrijd reëel is voor alle Eredivisieclubs. Dat zijn feiten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je wilt een grote club zijn, of je wilt het niet Badder. PSV heeft, en dat heb je zelf ook meermalen aangegeven, verreweg de beste selectie van Nederland. Dan mag CL geen belemmering zijn op weg naar het kampioenschap.
Zo werkt het natuurlijk niet aangezien niet elke positie dubbel bezet is met even goede spelers.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je wilt een grote club zijn, of je wilt het niet Badder. PSV heeft, en dat heb je zelf ook meermalen aangegeven, verreweg de beste selectie van Nederland. Dan mag CL geen belemmering zijn op weg naar het kampioenschap.
PSV is prima dubbel bezet op een aantal zeer belangrijke posities.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet aangezien niet elke positie dubbel bezet is met even goede spelers.
Het punt is dat het niet aan vermoeidheid lag maar aan gebrek aan concentratie. Ergens kan ik me het ook wel voorstellen dat het moeilijker opladen is voor de Graafschap thuis dan voor United uit. Dat probleem hebben we tegen Ajax sowieso niet, dan staat de spanning er wel goed op.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het één heeft met het ander weinig te maken. Het zijn twee verschillende grootheden. Bovendien is gewoon aangetoond dat puntverlies na een Europese wedstrijd reëel is voor alle Eredivisieclubs. Dat zijn feiten.
Los daarvan beweer ik ook nergens dat dat de beperkende factor gaat zijn. Ik geef alleen aan dat de gebruikte argumenten over andere competities volslagen onzinnig zijn.
Zelfs als PSV zou verliezen tegen Ajax door vermoeidheid en daarmee de titel zou verspelen, dan nog heeft PSV het aan zichzelf te danke doordat ze het tegen de kleine clubs eerder dit jaar lieten liggen.
Voor Eredivisie begrippen wel. Maar elke wissel is toch een flinke stap achteruit. In weken met een dubbel programma kan dat wel degelijk het verschil maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
PSV is prima dubbel bezet op een aantal zeer belangrijke posities.
Wie zegt dat dat gebrek aan concentratie, in de wedstrijden na een Europees duel, niet samenhangt met vermoeidheid? Het is ook niet alleen lichamelijke vermoeidheid hè. Waarschijnlijk zelfs juist niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het punt is dat het niet aan vermoeidheid lag maar aan gebrek aan concentratie. Ergens kan ik me het ook wel voorstellen dat het moeilijker opladen is voor de Graafschap thuis dan voor United uit. Dat probleem hebben we tegen Ajax sowieso niet, dan staat de spanning er wel goed op.
Hier ben ik het wel mee eens. Toch zijn het altijd wedstrijden op zich, waarbij een kleinigheidje het verschil kan maken.quote:Ik heb overigens in de laatste 10 jaar tijd nog niet zo erg de overtuiging gehad dat we van Ajax gingen winnen dan nu. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat Ajax bij ons wint.
Kansje van 1 op 5 om door te gaan voor PSV schat. Dan moet alles bij ons mee zitten: iedereen fit, in vorm en wat pech bij Atletico.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
As if... PSV heeft het leuk gedaan hoor in de poule, en niemand had verwacht dat ze de KO fase gingen halen, maar Atletico is ( zelfs al is iedereen fit bij PSV ) écht wel een forse maat te groot voor PSV.
Wat een uitzonderlijk optimisme, voor jouw doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kansje van 1 op 5 om door te gaan voor PSV schat. Dan moet alles bij ons mee zitten: iedereen fit, in vorm en wat pech bij Atletico.
Het is weer een niveautje hoger dan wat we in de groepsfase tegenkwamen.
Heeeeeeeeeeeeell no!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deze discussie is ook al veel vaker gevoerd, maar ik vind doordringen tot de kwartfinale van de CL 10 keer meer waard dan een kampioenschap in de eredivisie. Daarnaast moet PSV ook met 2 of 4 wedstrijden meer in de benen gewoon in staat worden geacht om in de eredivisie de wedstrijden te winnen.
Het is een feit, maar je moet er ook niet teveel mee bezig zijn. Het gaat juist in de koppies van de spelers zitten als de media elke keer maar benadrukt dat het zo nadelig is. Gewoon geconcentreerd blijven en winnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor Eredivisie begrippen wel. Maar elke wissel is toch een flinke stap achteruit. In weken met een dubbel programma kan dat wel degelijk het verschil maken.
Nogmaals, het is gewoon een feit hè, puntverlies na Europese duels. Geen verzinsel.
Ik heb ook elke keer 20 procent geroepen, hoewel ik stiekem echt op een stunt hoop. Nogmaals, Atletico wint echt elke wedstrijd maar met één goaltje verschil. Er liggen echt wel kansen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kansje van 1 op 5 om door te gaan voor PSV schat. Dan moet alles bij ons mee zitten: iedereen fit, in vorm en wat pech bij Atletico.
Het is weer een niveautje hoger dan wat we in de groepsfase tegenkwamen.
Onzin. Het benoemen en er mee bezig zijn, weten waar de zwaktes ontstaan hierdoor en daar oplossingen voor bedenken is honderd x beter dan de kop in het zand steken en feiten negeren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is een feit, maar je moet er ook niet teveel mee bezig zijn. Het gaat juist in de koppies van de spelers zitten als de media elke keer maar benadrukt dat het zo nadelig is. Gewoon geconcentreerd blijven en winnen.
Dan zijn we het wat dat betreft niet eens. Ik geloof er gewoon niet in dat een wedstrijd van 3 of 4 dagen geleden nog veel invloed op je fysiek zou moeten hebben. 3 wedstrijden in een week moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin. Het benoemen en er mee bezig zijn, weten waar de zwaktes ontstaan hierdoor en daar oplossingen voor bedenken is honderd x beter dan de kop in het zand steken en feiten negeren.
Het gaat niet alleen om fysiek. Maar het is duidelijk dat je nooit op niveau gesport hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan zijn we het wat dat betreft niet eens. Ik geloof er gewoon niet in dat een wedstrijd van 3 of 4 dagen geleden nog veel invloed op je fysiek zou moeten hebben. 3 wedstrijden in een week moet gewoon kunnen.
Lekkere dooddoener Badderquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om fysiek. Maar het is duidelijk dat je nooit op niveau gesport hebt.
Onzinnig om te zeggen. Je bent volslagen gestoord als je denkt dat een wedstrijd tegen een tegenstander die 3x sterker is dan jij en veel sterker dan alles wat je gedurende een jaar tegen bent gekomen, niet een aantal dagen sporen na laat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener BadderEr zijn ook genoeg coaches die dat zeggen hoor.
En jij wel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om fysiek. Maar het is duidelijk dat je nooit op niveau gesport hebt.
Oké.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzinnig om te zeggen. Je bent volslagen gestoord als je denkt dat een wedstrijd tegen een tegenstander die 3x sterker is dan jij en veel sterker dan alles wat je gedurende een jaar tegen bent gekomen, niet een aantal dagen sporen na laat.
Sorry, maar dan snap je echt NIETS van topsport.
Ik heb ook op niveau gevoetbald, het niveau was reserveklasse zondagquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben het met mr Haring eens. Zelf heb ik op niveau gevoetbald en als je kort op elkaar wedstrijden had (waaronder zware potten) dan werkte dat niet bevorderlijk. Het lekkerste was wanneer je vanaf de eerste wedstrijd van de reeks in een flow kwam en je selectie lichamelijk op orde bleef. Dat gebeurde praktisch nooit.
Ik op niveau gymzaal als laatste gekozen worden. "Ga jij maar keepen Grrrrrrrr...."quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb ook op niveau gevoetbald, het niveau was reserveklasse zondag
Jij ook niet dat scheelt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:PSV is volgens Rovers in gesprek met 'vier serieuze partijen'. "We naderen met hen het moment dat er een 'ja' of een 'nee' volgt. Er zijn nog allerlei scenario's mogelijk met deze gesprekspartners. De rug van het shirt en de voorkant is vrij. Het is mogelijk dat we met meerdere partijen in zee gaan voor rug en voorkant. We streven naar continuïteit en gaan in principe voor een 3- tot 5-jarig sponsorcontract." Naar verluidt wil PSV acht miljoen euro per jaar ophalen met de nieuwe deal.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een gozer. Ja, ik ben dol op de Nederlandse keuken, Bami, Nasi, Roti.
Addo 2quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:56 schreef BadderHaring het volgende:
Als die gast nou ook nog eens echt kon voetballen, dan had ik een shirt van hem gekocht en een poster boven mijn bed gehangen.
Addo was wel altijd vrolijk, maar bepaald niet zo'n lolbroek. Rare vergelijking.quote:
Wat een jankerds.quote:Heracles Almelo gaat zaterdag op bezoek bij PSV en hoeft niet op veel vocale steun te rekenen. Er reizen namelijk maar elf supporters mee naar het Philips Stadion, zo meldt TC Tubantia donderdag. De kaarten kosten 27 euro per stuk en dan moet ook de busreis nog betaald worden. Het uitduel met NEC kostte de fan van Heracles in totaal ‘slechts’ 25 euro. Afgelopen zaterdag uitten de fans al hun ongenoegen met een spandoek waarop de tekst 'Supporters criminelen? Philips loopt ons te bestelen’ stond.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ze weten natuurlijk niet dat de lichtshow in de prijs is inbegrepen.
Vast weer met topfoto's van Rikkert op de Herdgang.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 12:31:40Vanavond Maxime Lestienne bij Jong #PSV-FC Emmen. Hij speelde nog niet na de winterstop. Voor zaterdag (Heracles-thuis) dus geen optie. reageer retweet
quote:PSV krijgt weer een tribune (aan de oostkant van het Philips Stadion) waar de fans de ploeg staand aan kunnen moedigen.
Daarnaast begint PSV met de vervanging van stoelen in het stadion. Deze zomer start de verbouwing, die ongeveer 500.000 euro kost en wordt betaald uit de Champions League-inkomsten.
Makkelijk oordelen voor iemand die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft en zijn wedstrijden volgt via een illegale TV-decoder.quote:
Davy koopt liever een vette snack om zijn vetpercentage op 25% te houden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:36 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen voor iemand die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft en zijn wedstrijden volgt via een illegale TV-decoder.
Zullen we jou gewoon even niet serieus nemen?
huh?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zegt iemand dit die nog nooit een stadion heeft bezocht.
Hardop gelachen
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:36 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen voor iemand die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft en zijn wedstrijden volgt via een illegale TV-decoder.
Zullen we jou gewoon even niet serieus nemen?
Stel je niet zo aan joh kneusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Davy koopt liever een vette snack om zijn vetpercentage op 25% te houden.
quote:PSV komt de fanatieke supporters tegemoet: de club gaat na dit seizoen een grote staantribune creëren in het Philips Stadion. Op de eerste ring van de Oosttribune, een korte zijde achter het doel, en op Vak T worden de stoeltjes verwijderd, zo laat PSV weten via de officiële kanalen. Omdat staanplaatsen in Europese wedstrijden zal er gebruik gemaakt worden van klapstoeltjes. In de Eredivisie kunnen de stoeltjes ingeklapt blijven zodat de fans kunnen staan, in Europese wedstrijden zullen de supporters toch moeten gaan zitten. Momenteel zijn er kuipstoeltjes in de desbetreffende vakken.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:33:07Volgens Cocu gaat Guardado zich voorbereiden op de wedstrijd tegen Atlético van aanstaande woensdag en is morgen niet haalbaar. reageer retweet
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:39 schreef hafcfan het volgende:
Heracles was eruit met PSV over Jozefzoon. Hij wou zelf niet helaas.
Eindelijk eens een reactie van je zonder huh,mad of jelly. Knapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh kneus![]()
Gaan schuimbekken omdat mensen zien hoe gierig je uitsupporters zijn
Jammer dat je geen discussie kan voeren zonder persoonlijk te worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindelijk eens een reactie van je zonder huh,mad of jelly. Knap
Wat valt er te discussiëren met iemand over stadionbezoeken die zelf nooit een uitwedstrijd bezoekt ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je geen discussie kan voeren zonder persoonlijk te worden.
Dus alleen als je zelf uitwedstrijden bezoekt mag je de Heracles fans jankerds vinden omdat ze 2 euro meer moeten betalen dan tegen NEC?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te discussiëren met iemand over stadionbezoeken die zelf nooit een uitwedstrijd bezoekt ?
Oh ja, dan maar zeggen dat hij dik is. Ja, logisch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat valt er te discussiëren met iemand over stadionbezoeken die zelf nooit een uitwedstrijd bezoekt ?
Uh ja, goede diss ofzo...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindelijk eens een reactie van je zonder huh,mad of jelly. Knap
Wat heeft NEC hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus alleen als je zelf uitwedstrijden bezoekt mag je de Heracles fans jankerds vinden omdat ze 2 euro meer moeten betalen dan tegen NEC?
Dus je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft NEC hier nu weer mee te maken?
Jawel jij doelt waarschijnlijk op de prijzen voor NEC-Heracles. Dat kost 25 euro inclusief bus. PSV 27 euro exclusief bus. Maar nu ben ik er wel klaar mee. Jij lult maar wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je weet niet eens waar het over gaat.
Waarom zou hij er geen mening over mogen hebben?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HOU JE BEK DIKKE JIJ KOMT NOOIT BIJ UITWEDSTRIJDENquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom zou hij er geen mening over mogen hebben?
Die Heracles supporters zijn gewoon zielige jankerds.
Eens hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef Caland het volgende:
Die prijs is toch ook redelijk gemiddeld.
Doe eens niet zo onaangenaam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HOU JE BEK DIKKE JIJ KOMT NOOIT BIJ UITWEDSTRIJDEN
Je speelt ook niet elke week tegen een CL ploeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaangenaam.
Trouwen volstrekt logisch dat een wedstrijd van PSV duurder is dan NEC. Het is ook kwaliteit waar je voor betaalt.
Ach, het is niet dat ze verder een leven hebben ofzo. Als je voor je lol naar Heracles gaat kijken, dan moet de rest van je leven wel bijzonder kut zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:02 schreef Caland het volgende:
Ik vind het al heel wat dat die 9 man van Heracles die doorgaans uitwedstrijden bezoeken ook nog eens tijd hebben om een spandoekje in elkaar te knutselen.
Dat zou je net zo goed kunnen vragen aan fans van de League 2-clubs.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ze verder een leven hebben ofzo. Als je voor je lol naar Heracles gaat kijken, dan moet de rest van je leven wel bijzonder kut zijn.
Of Feyenoord supporters.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou je net zo goed kunnen vragen aan fans van de League 2-clubs.
inb4 volgende woede uitbarsting.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ze verder een leven hebben ofzo. Als je voor je lol naar Heracles gaat kijken, dan moet de rest van je leven wel bijzonder kut zijn.
Nee. Je wordt vooral supporter omdat je iets met een club hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou niet fan worden van een club om het type voetbal wat ze spelen.
Heracles voetbalt al langer dan dat ze op kunstgras spelen, hé.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Je wordt vooral supporter omdat je iets met een club hebt.
Maar hoe krijg je iets met een club als Heracles? Zeker het huidige Heracles hangt toch al jaren aan elkaar van onsympathieke voetballers. Er is een gebrek aan echte clubcultuur, ze spelen op plastic en ze winnen nooit iets.
Kan dus alleen als je uit Almelo komt en andere sporten ruk vindt, ofzo.
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles voetbalt al langer dan dat ze op kunstgras spelen, hé.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/pr[quote]
[b]Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.
Ik kan daar moeilijk over oordelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.
Ik vraag me echt af hoe mensen supporter worden van al die nietszeggende clubs.
Heracles supporters.... ze doen er alles aan om gratis binnen te kopen. Wat een vies hol volk. Bij Ajax kregen ze een skybox, hopelijk krijgen ze bij ons helemaal niets.quote:
Zo diep.twitter:JBruma twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 15:24:55Think strong. A weak mind gets you killed. https://t.co/C2wHanIw6z reageer retweet
Tja, je moet iets als Fledderus je grote held is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heracles supporters.... ze doen er alles aan om gratis binnen te kopen. Wat een vies hol volk. Bij Ajax kregen ze een skybox, hopelijk krijgen ze bij ons helemaal niets.
Wat denken ze zelf ? Dat PSV de uitsupporters minder laat betalen dan de goedkoopste kaartjes in de vrije verkoop voor de PSV supporter ?
Hebben ze ook iets bij Liverpool gezien en gaan ze beetje populair doen.![]()
![]()
Oef, poëtisch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo diep.twitter:JBruma twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 15:24:55Think strong. A weak mind gets you killed. https://t.co/C2wHanIw6z reageer retweet
Klopt. Verschrikkelijk trots op mijn halve seizoen als betaald voetballer. Ofja, amateur bij een BVO.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:25 schreef GGMM het volgende:
Badderharing laat geen mogelijkheid liggen om te vertellen dat hij zelf 'hoog' heeft gevoetbald.
Waarom niet. Het is nu toch al gênant, dan kan je net zo goed all the way gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. Verschrikkelijk trots op mijn halve seizoen als betaald voetballer. Ofja, amateur bij een BVO.
Ik waan me Messi. Minstens. Ik denk dat ik het maar in mijn onderschrift zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |