Nee, beter knoop je hem op.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Overigens was het bijzonder zwak dat jullie je verhuurde speler uitfluiten zeg.
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:50 schreef BadderHaring het volgende:
Eigenlijk wilde we hem met een touw om zijn nek van de tribune afgooien, maar dat was al eens eerder gedaan.
Verkeerde topic, lulletje rozenwater.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:06 schreef Kuiver het volgende:
Kan Gio eigenlijk wel boos worden op de spelersgroep? Daar lijkt hij mij veel te zacht en aardig voor.
Koeman kon dat als geen ander maar dit werkte wel. Gio krijg ik meer het idee of hij niemand wil kwetsen
Toentertijd was dat ook helemaal geen gekke mening. Gudelj is gewoon de Maher van Ajax. Dat heb je soms wel eens..quote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.![]()
Er waren hier mensen die liever Gudelj zagen komen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toentertijd was dat ook helemaal geen gekke mening. Gudelj is gewoon de Maher van Ajax. Dat heb je soms wel eens..
Ik dacht het ook.quote:
AZ kan nog lastig worden, Roda is de angstgegner maar boeiend.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie dat we nog maar 4 uitwedstrijden hebben. Groningen, AZ, Roda en PEC.
4 lastige. En Vitesse en Ajax-thuis. Een lastiger programma dan Ajax nog.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat is onzin. In het Ajaxtopic was niemand echt blij met hem.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toentertijd was dat ook helemaal geen gekke mening. Gudelj is gewoon de Maher van Ajax. Dat heb je soms wel eens..
Gewoon een leuke speler voor Ajax, Nac Breda en Fc almerequote:Op maandag 15 februari 2016 08:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is onzin. In het Ajaxtopic was niemand echt blij met hem.
Je overschat PEC - PSV en Heerenveen - Ajax, vind ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4 lastige. En Vitesse en Ajax-thuis. Een lastiger programma dan Ajax nog.
PSV - Heracles
PSV - ADO
Groningen - PSV
PSV - Heerenveen
PSV - Ajax
AZ - PSV
PSV - WIllem II
Roda JC - PSV
PSV - Vitesse
PSV - Cambuur
PEC Zwolle - PSV
Ajax - Excelsior
Ajax - AZ
Willem II - Ajax
Ajax - NEC
PSV - Ajax
Ajax - PEC Zwolle
Cambuur - Ajax
Ajax - FC Utrecht
Heerenveen - Ajax
Ajax - FC Twente
De Graafschap - Ajax
Lastige wedstrijden voor beide clubs dikgedrukt.
Altijd lastig om zo'n lijst te maken, als je naar de ranglijst kijkt zou bijvoorbeeld PSV - Heracles ook een lastige wedstrijd moeten zijn. Toch verwacht ik daar weinig problemen. Heerenveen-uit wint Ajax meestal wel, ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overschat PEC - PSV en Heerenveen - Ajax, vind ik.
Ja, met deze voorwaarden kan ik zo'n voorspelling ook doen. AZ-uit zie ik ze wel verliezen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:12 schreef Cavaliers het volgende:
Dit PSV verliest, mits er geen cruciale persoonlijke fouten gemaakt worden of er zo'n wedstrijd tussen zit dat de bal er niet in wil, geen wedstrijd meer in de Eredivisie.
Die voorspelling houdt in dat ze door geen van de tegenstanders die nog op het programma staan worden afgetroefd op kwaliteit of vorm. Nu PSV hoog in de concentratie zit ((c) Fred Rutten), is er geen ploeg die ze kan afstoppen.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, met deze voorwaarden kan ik zo'n voorspelling ook doen. AZ-uit zie ik ze wel verliezen eerlijk gezegd.
De laatste twee of drie ronden zijn degradatie kandidaten extra kut om tegen te spelen. Dis ik zou cambuur moeilijk inschalen en bij ajax als we geluk hebben twente.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overschat PEC - PSV en Heerenveen - Ajax, vind ik.
Daar zit ik niet zo vaak. Maar ik vond Gudelj dat jaar erg goed spelen en had 'm ook graag naar PSV zien komen. Uiteindelijk hebben onze scouts het dus goed gezien en hebben ze de juiste speler gehaaldquote:Op maandag 15 februari 2016 08:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is onzin. In het Ajaxtopic was niemand echt blij met hem.
Behalve als ze dan al gedegradeerd zijn en nergens meer om spelenquote:Op maandag 15 februari 2016 09:18 schreef XL het volgende:
[..]
De laatste twee of drie ronden zijn degradatie kandidaten extra kut om tegen te spelen. Dis ik zou cambuur moeilijk inschalen en bij ajax als we geluk hebben twente.
Ajax speelde gelijk tegen Roda en Heracles. En als we winnen doen we dat tegenwoordig met maar liefst 1 doelpunt verschil. Doe alles maar dikgedrukt.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4 lastige. En Vitesse en Ajax-thuis. Een lastiger programma dan Ajax nog.
PSV - Heracles
PSV - ADO
Groningen - PSV
PSV - Heerenveen
PSV - Ajax
AZ - PSV
PSV - WIllem II
Roda JC - PSV
PSV - Vitesse
PSV - Cambuur
PEC Zwolle - PSV
Ajax - Excelsior
Ajax - AZ
Willem II - Ajax
Ajax - NEC
PSV - Ajax
Ajax - PEC Zwolle
Cambuur - Ajax
Ajax - FC Utrecht
Heerenveen - Ajax
Ajax - FC Twente
De Graafschap - Ajax
Lastige wedstrijden voor beide clubs dikgedrukt.
Ik zie niet in hoe PSV die wedstrijd kan verliezen. Ik denk dat AZ uit met afstand de moeilijkste is. Maar in een maand kan er veel gebeuren.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:01 schreef Gutanoth het volgende:
Uit het rijtje lijkt het dat de wedstrijd PSV-Ajax de doorslag gaat geven
Leek simpeler dan het was. NEC heeft voldoende mogelijkheden gehad om PSV pijn te doen maar liet dat na.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Simpele overwinning wel. Was ff zenuwachtig toen de 2de uitbleef in de tweede helft.
bij psv was het ook iets zinniger als opvolger van wijnaldum.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zit ik niet zo vaak. Maar ik vond Gudelj dat jaar erg goed spelen en had 'm ook graag naar PSV zien komen. Uiteindelijk hebben onze scouts het dus goed gezien en hebben ze de juiste speler gehaald
Hij komt op alle vlakken te kort voor de topquote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zit ik niet zo vaak. Maar ik vond Gudelj dat jaar erg goed spelen en had 'm ook graag naar PSV zien komen. Uiteindelijk hebben onze scouts het dus goed gezien en hebben ze de juiste speler gehaald
Sleegers heeft 2 aardige kansjes gehad. Voor de rest vond ik het niet heel schokkend wat NEC liet zien. Die had ik hoger ingeschaald.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leek simpeler dan het was. NEC heeft voldoende mogelijkheden gehad om PSV pijn te doen maar liet dat na.
Wel dikverdiend gewonnen natuurlijk. Die bal van Willems op de Jong, wat was dat weer mooi man!
De naam van PSV in Zuid en Midden Amerika begint een groot voordeel te worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV moet werk maken van Dos Santos. Erg goede speler vind ik dat.
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Zeg Brabo's...stop eens met die flow waar jullie inzitten want dat elk weekend met 1 puntje over elkaar hoppen voor de koppositie van de ere-divisie wordt irritant. Die Schaal komt dit seizoen gewoon weer naar Mokum.
Op basis van het vertoonde spel zeker.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Zeg Brabo's...stop eens met die flow waar jullie inzitten want dat elk weekend met 1 puntje over elkaar hoppen voor de koppositie van de ere-divisie wordt irritant. Die Schaal komt dit seizoen gewoon weer naar Mokum.
Als er iemand die schaal niet verdient is het Ajax wel. Wat spelen die een kutvoetbal dit seizoen zeg. Ze moeten blij zijn dat PSV zoveel punten heeft laten liggen tegen de kleintjes en dat Ajax zoveel punten met baggervoetbal heeft weten binnen te sprokkelen. Als je al niet eens van Molde kunt winnen...quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Ja, van de graafschap wist ik dat. wist niet dat Cambuur er ook zo slecht voorstond. Keek zojuist eens in het rechter rijtje en was echt verrast.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Behalve als ze dan al gedegradeerd zijn en nergens meer om spelen
Lestienne, die ben ik helemaal vergetenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:23 schreef zerokil het volgende:
Gisteren op de tribune kreeg ik voor het eerst het gevoel dat we daadwerkelijk de titel gaan winnen.Guardado en Liestenne komen erbij + Willems gaat weer op niveau raken.
Hier ben ikquote:Op zondag 14 februari 2016 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.
dat zijn meteen ook vervelende voor PSV, AZ is in vorm en Roda is standaard een probleemquote:Op zondag 14 februari 2016 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jij kan het beter bij eten houden, daar heb je meer verstand van dan voetbalquote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Was jij van het weekend weer lekker dronken in Stratum hihihihihiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij kan het beter bij eten houden, daar heb je meer verstand van dan voetbal
*op Stratumquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Was jij van het weekend weer lekker dronken in Stratum hihihihihi
Op zich is dronken wel de enige manier waarop dat stadsdeel te doen is, ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In kan ook, als hij refereert naar het stadsdeel
Nope ik was van het weekend mijn nieuwe woonplaats aan het verkennenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Was jij van het weekend weer lekker dronken in Stratum hihihihihi
Amsterdam?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nope ik was van het weekend mijn nieuwe woonplaats aan het verkennen
Janken. Ook als dat beide tegenzit moet PSV fluitend kampioen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef BeamofLight het volgende:
De Mexicaan heeft weer pijn/terugslag(je) en dat gekut met FC Twente zie ik ook nog verkeerd aflopen
Waarom zou dat gekut met twente verkeerd aflopen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef BeamofLight het volgende:
De Mexicaan heeft weer pijn/terugslag(je) en dat gekut met FC Twente zie ik ook nog verkeerd aflopen
als die eruit geflikkerd worden of iig alle resultaten geschrapt worden dan moeten wij er 6 inleveren en een ander clubje 4quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom zou dat gekut met twente verkeerd aflopen?
Is dat niet absurd?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als die eruit geflikkerd worden of iig alle resultaten geschrapt worden dan moeten wij er 6 inleveren en een ander clubje 4
Je zal er godverdomme het kampioenschap op mislopen zegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als die eruit geflikkerd worden of iig alle resultaten geschrapt worden dan moeten wij er 6 inleveren en een ander clubje 4
nou das dan eerder door een excelsior thuis enzo, maar inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal er godverdomme het kampioenschap op mislopen zeg
Ja. Daarom denk ik ook niet dat de soep zo heeft wordt gegeten. Als het al gaat gebeuren, lijkt mij dat ze het niet tijdens het seizoen doen, maar er direct na. Maar de mogelijkheid bestaat wel degelijk.quote:
Ik snap wat je zegt, maar dan nog ben je er zelf verantwoordelijk voor. Iedereen heeft er namelijk mee te maken dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal er godverdomme het kampioenschap op mislopen zeg
Lijkt me dat ze dan wel heel erg sterk in hun schoenen moeten staan en een erg goed verhaal moeten hebben om dat te kunnen verantwoorden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Daarom denk ik ook niet dat de soep zo heeft wordt gegeten. Als het al gaat gebeuren, lijkt mij dat ze het niet tijdens het seizoen doen, maar er direct na. Maar de mogelijkheid bestaat wel degelijk.
Al hebben we dan nog alles in eigen hand, gewoon even de komende 11 wedstrijden op rij winnen en dan ben je ook met een Twente dat uit de uitslag geschorst wordt gewoon kampioen. Simpel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nou das dan eerder door een excelsior thuis enzo, maar inderdaad
galatasaray ligt niet aan de ocejaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Atlantic League. Ik ben voorstander, mits er een promotie/degradatiemogelijkheid is. Ik ben al een brief aan het tikken naar de UEFA.
Mooi man, lekker tegen Benfica, AA Gent, Celtic en Galatasaray ballen.
Ik niet, NL clubs zie ik niet structureel een grote rol spelen in zo'n competitie. Krijg je straks nog dat je bijna blij bent als Ajax eens kampioen wordt omdat dat tenminste NL'ers zijn. Dat moeten we niet willen met z'n allen toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Atlantic League. Ik ben voorstander, mits er een promotie/degradatiemogelijkheid is. Ik ben al een brief aan het tikken naar de UEFA.
Verkeerde topic wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:04 schreef tja77 het volgende:
Dickie dik gaat Feyenoord helpen. Hij kon het leed niet langer aanzien.
Dick gaat dit niet gratis doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:04 schreef tja77 het volgende:
Dickie dik gaat Feyenoord helpen. Hij kon het leed niet langer aanzien.
Kan wel zien dat jij weinig wedstrijden bezoekt. Lekker een uitwedstrijd in Istanbul. Be-Ne Liga kan ik me nog enigszins voorstellen, aangezien wij dan redelijk centraal liggen..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Mooi man, lekker tegen Benfica, AA Gent, Celtic en Galatasaray ballen.
Ik zie het ook niet zitten, dat gezeul door heel Europa heen elke week.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan wel zien dat jij weinig wedstrijden bezoekt. Lekker een uitwedstrijd in Istanbul. Be-Ne Liga kan ik me nog enigszins voorstellen, aangezien wij dan redelijk centraal liggen..
Dat klopt, maar toch zie ik hem niet als PSV-figuur. Verre van, zelfs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dick heeft toch best wel een PSV verleden.
Hagenees he.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch zie ik hem niet als PSV-figuur. Verre van, zelfs.
Klopt hoor, ik kijk voetbal liever op tv (en toch echt groot supporter ja). Al ga ik wel naar 3 tot 4 wedstrijden per seizoen en daarnaast nog naar FC Utrecht (toch m'n roots). Voor de stadionbezoekers is een dergelijk scenario natuurlijk minder ivm tijd en kosten. Je kunt nog wel naar de A1 kijken danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan wel zien dat jij weinig wedstrijden bezoekt. Lekker een uitwedstrijd in Istanbul. Be-Ne Liga kan ik me nog enigszins voorstellen, aangezien wij dan redelijk centraal liggen..
Dan mogen ze inderdaad niet meespelen!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
galatasaray ligt niet aan de ocejaan
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 20:28:29Art Langeler hoeft niet weg bij #PSV en deelt en passant een sneer uit aan 'arrogante' Ajax-jeugd. Zie: https://t.co/L70Qx2ZnwS reageer retweet
Mooi stukje was dat jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 20:28:29Art Langeler hoeft niet weg bij #PSV en deelt en passant een sneer uit aan 'arrogante' Ajax-jeugd. Zie: https://t.co/L70Qx2ZnwS reageer retweet
Das jouw mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch zie ik hem niet als PSV-figuur. Verre van, zelfs.
Dat zal hij ook niet weerspreken. Maar het is geen echte PSV man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das jouw mening.
In zijn eerste periode bij PSV vond ik hem zeker wel een waardig coach.
Hiddink wel een echte PSV man dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:37 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Dat zal hij ook niet weerspreken. Maar het is geen echte PSV man.
Hij deed het gewoon prima destijds.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das jouw mening.
In zijn eerste periode bij PSV vond ik hem zeker wel een waardig coach.
Willy van der Kuylen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hiddink wel een echte PSV man dan?
Wat is een echte PSV man in jouw optiek?
Voor mij is een echte PSV-man (als trainer) iemand waarvan het niet te verwachten is dat hij ooit een andere Nederlandse topclub zou trainen. Of als technische man aan de slag zou gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leuk, even kijken. Groot fan van Langeler.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Noem eens een voormalig PSV trainer die wel aan die criteria voldoet. Tis altijd makkelijk om te zeggen wie niet voldoet namelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor mij is een echte PSV-man (als trainer) iemand waarvan het niet te verwachten is dat hij ooit een andere Nederlandse topclub zou trainen. Of als technische man aan de slag zou gaan.
Daar reken ik Hiddink dus ook zeker niet onder, omdat die al heel vaak heeft geflirt met Ajax.
Waarom zou ik dat moeten? Ik denk dat ze er namelijk niet zijn, we zijn geen Ajax dat een grote traditie heeft met zelf opgeleide spelers die clubiconen worden, waarvan sommige dan weer trainers kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Noem eens een voormalig PSV trainer die wel aan die criteria voldoet. Tis altijd makkelijk om te zeggen wie niet voldoet namelijk.
Hiddink wel hoor. Die flirts waren geruchten. Hij heeft voor PSV gespeeld. Twee zeer succesvolle periodes als coach gekend en heeft nog steeds een adviserende rol.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Noem eens een voormalig PSV trainer die wel aan die criteria voldoet. Tis altijd makkelijk om te zeggen wie niet voldoet namelijk.
Hiddink heeft iets met bepaalde mensen binnen de club. En aan anderen binnen de club heeft hij een hekel. Maar je zult Hiddink echt niet horen zeggen dat PSV 'zijn' club is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:21 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Hiddink wel hoor. Die flirts waren geruchten. Hij heeft voor PSV gespeeld. Twee zeer succesvolle periodes als coach gekend en heeft nog steeds een adviserende rol.
Stel je niet zo aan man. Er ontstaat gewoon een discussie. Kan jou het boeien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef tja77 het volgende:
Wat een gezever om het feit dat ik hier kom melden dat Dick Advocaat Feyenoord gaat versterken.
Godver zeg, Dick heeft zat goede dingen voor PSV gedaan en ook nog wat gewonnen met PSV. Tis gewoon iemand met een PSV verleden.
Stelletje zuurkutten.
Kees Rijversquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
In die gedachtegang zou Cruyff ook geen Ajax man zijn. En Van Hanegem geen Feyenoord man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hiddink heeft iets met bepaalde mensen binnen de club. En aan anderen binnen de club heeft hij een hekel. Maar je zult Hiddink echt niet horen zeggen dat PSV 'zijn' club is.
En die flirts waren echt meer dan geruchten, Hiddink heeft meermaals aangegeven open te staan voor een TD-functie bij Ajax. Dan ben je dus geen PSV-man. Ik snap dat supporters graag willen denken dat het anders is omdat het onze meest succesvolle coach ooit is, maar Hiddink is vooral opportunist. Iemand die uitdagingen opzoekt, los van land of club.
Geretsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
quote:Een verrassend transfergerucht rond Adam Maher. Zowel Southampton, Atlético Madrid als Borussia Dortmund zou interesse hebben in de bankzitter van PSV.
Het Britse ClubCall schrijft dat woensdag. Maher (22) komt de laatste weken weinig aan spelen toe bij zijn huidige club. Phillip Cocu geeft op het middenveld de voorkeur aan Jorrit Hendrix, Davy Pröpper en de momenteel geblesseerde Andrés Guardado. Door de komst van Marco van Ginkel naar Eindhoven is de situatie van Maher nóg uitzichtlozer geworden. Alles wijst erop dat PSV en de spelmaker komende zomer van elkaar af willen.
Zowel uit Engeland, Duitsland als Spanje zou er dus interesse zijn voor de voormalig speler van AZ, die in 2013 een vijfjarig contract tekende bij de regerend landskampioen. Het Southampton van Ronald Koeman schijnt momenteel de belangrijkste gegadigde te zijn om Maher in de zomer in te lijven.
The Saints hebben na afloop van dit seizoen waarschijnlijk genoeg te besteden, aangezien Victor Wanyama en Sadio Mané op de nominatie staan om voor grote bedragen te verkassen.
O dan is het een PSV-man.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Scarface88 het volgende:
"Hiddink geen PSV-man"Waarom denken jullie dat v. Ginkel nu bij PSV speelt? Guus heeft een goed woordje gedaan.
badderquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Scarface88 het volgende:
"Hiddink geen PSV-man"Waarom denken jullie dat v. Ginkel nu bij PSV speelt? Guus heeft een goed woordje gedaan.
Sorry.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
badder
Hem svp niet met de rest associeren. Dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |