het waren ook nog maar alleen leden van de supportersvereniging. Daarvan zal een groot deel al zijn kaartje hebben via de seizoenskaartquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denk dat de meeste kaarten al weg waren, dus dat er niet veel meer te kopen viel.
En de nieuwe site hielp misschien ook mee?
Ik denk dat Faber Philip gaat lollerpwnen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
Gratis de 3 punten zondag , Faber weet wat ie moet doen.
Alleen maar gelezen dat t een mooie actie was. Hopen dat psvtv met wat beelden komt morgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand toevallig Jong PSV gezien? Ik hoorde viavia dat onze Beto Da Silva liet zien dat hij echt kan voetballen?
Ik sms Rik Elfrink even.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand toevallig Jong PSV gezien? Ik hoorde viavia dat onze Beto Da Silva liet zien dat hij echt kan voetballen?
Ik voorzie ook een moeizame wedstrijd. NEC weet de boel wel redelijk dicht te timmeren en dan hebben we het altijd moeilijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Faber Philip gaat lollerpwnen eerlijk gezegd
Maar jij schijt voor elke wedstrijd van PSV.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Faber Philip gaat lollerpwnen eerlijk gezegd
Pas tegen De Graafschap had hij het een stuk minder.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij schijt voor elke wedstrijd van PSV.
en dat is dit seizoen toch verdomde vaak terecht geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens gaat Locadia weer eens scoren, wordt de hoogste tijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Cocu komt gewoon weer met een geniale tactiek waarbij NEC denkt wtf is deze, blijft 0-0 of 1-0 PSV. NEC past tactiek aan in 2e helft maar psv schakelt terug naar vertrouwde opstelling zonder Willems op een rare plek en loopt uit naar 3-0.
Een eventuele tegengoal in de 89e minuut is mogelijk.
Maar punt is: hoe krijg je een cementmuur als NEC gesloopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Cocu komt gewoon weer met een geniale tactiek waarbij NEC denkt wtf is deze, blijft 0-0 of 1-0 PSV. NEC past tactiek aan in 2e helft maar psv schakelt terug naar vertrouwde opstelling zonder Willems op een rare plek en loopt uit naar 3-0.
Een eventuele tegengoal in de 89e minuut is mogelijk.
Met de mogelijkheid dat hij de eigengoal veroorzaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tevens gaat Locadia weer eens scoren, wordt de hoogste tijd.
Heel simpel. Niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar punt is: hoe krijg je een cementmuur als NEC gesloopt.
Muren moet je niet slopen, daar moet je overheen of omheen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoog baltempo hanteren en NEC dolspelen. Of NEC uit de tent lokken en counteren. Ik gok erop dat Cocu voor die optie gaat en het een oersaaie pot wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schijt zelfs elke dag minstens 1 keer durf ik wel te beweren!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds linkerrijtje beste Eend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:31 schreef rubbereend het volgende:
voordeel is wel dat NEC in het linkerrijtje staat, als ze 9e hadden gestaan was het probleem groter geweest
Je zou ze bijna laten winnen zodat ze Feyenoord voorbij gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:10 schreef tja77 het volgende:
Nec heeft maar 1 punt minder dan Feyenoord
Rik heeft gesprokentwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 16:33:00#PSV A1 boekt thuis grote zege op Ajax A1: 4-0. Goals: Lammers (2), Rigo, Verreth. Uitblinker: Rigo. reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is nog steeds linkerrijtje beste Eend.
Jammer dat hij weg wil, maar dat zat er wel inquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Langeler wil weg. Jonk maar eens polsen.
Zie ik graag komen, maar liever Langeler. Ik zou het super jammer vinden als hij vertrok, heeft de sfeer zo enorm veranderd bij de jeugd. Totaal andere beleving in de jeugdelftallen de laatste jaren, ik vraag me af of je dat vast kunt houden als hij vertrekt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Langeler wil weg. Jonk maar eens polsen.
Iemand die er tegen zijn zin zit, kan zijn werk niet goed doen. Als je hem aan zijn contact zou houden zal het moraal en de motivatie dalen wat zijn weerslag zal hebben op de resultaten. Het is voor alle partijen beter als hij vertrekt. En dan zou Jonk de ideale opvolger zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zie ik graag komen, maar liever Langeler. Ik zou het super jammer vinden als hij vertrok, heeft de sfeer zo enorm veranderd bij de jeugd. Totaal andere beleving in de jeugdelftallen de laatste jaren, ik vraag me af of je dat vast kunt houden als hij vertrekt.
Maar ja, het nadeel van een niet-clubman op zo'n plek is dat ie uiteindelijk sneller vertrekt dan je zou willen.
Dan spelen we op zaterdag ouwe reus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef tja77 het volgende:
Welke idioot heeft er trouwens bedacht dat de enige ploeg die komende week Europees speelt, dit weekend als laatste in actie komt?
Dit zijn de echte.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef tja77 het volgende:
Welke idioot heeft er trouwens bedacht dat de enige ploeg die komende week Europees speelt, dit weekend als laatste in actie komt?
koekoek, kun jij agenda's kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop niet dat jij kaartjes hebt, en zo wel, dan vraag ik me af waar je dan kaartjes voor hebt.quote:
Kom op man, kan iedereen toch gebeuren. Jij bent er de 15de ook?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij kaartjes hebt, en zo wel, dan vraag ik me af waar je dan kaartjes voor hebt.
Tuurlijk en tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kom op man, kan iedereen toch gebeuren. Jij bent er de 24ste ook?
Was dat de goal van Dante? Waar blijft dat nieuwe contract.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
https://amp.twimg.com/v/aa5b5e13-1d5d-4504-864c-c3c622123df1
Hallo, koekoek. Keepertje mad.
Ja, Dante. Prima speler. Heeft nog contract tot juli 2018.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was dat de goal van Dante? Waar blijft dat nieuwe contract.
Juve wil hem graag hebben he. Menneke doet aan perfecte carriereplanning tot nu. Heeft aangegeven eerst bij PSV door te willen breken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was dat de goal van Dante? Waar blijft dat nieuwe contract.
Dat maak ik me meer zorgen om. Opportunistisch ventje, keer scheef naar hem kijken en hij zit in het vliegtuig naar Mensjester.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juve wil hem graag hebben he. Menneke doet aan perfecte carriereplanning tot nu. Heeft aangegeven eerst bij PSV door te willen breken.
Dat Piroe maar eens tekent.
Meen me te herinneren dat zijn opvolger allang bekend was, toch. De bedenker van FUNdament (?). Weet even niet meer hoe hij heet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zie ik graag komen, maar liever Langeler. Ik zou het super jammer vinden als hij vertrok, heeft de sfeer zo enorm veranderd bij de jeugd. Totaal andere beleving in de jeugdelftallen de laatste jaren, ik vraag me af of je dat vast kunt houden als hij vertrekt.
Maar ja, het nadeel van een niet-clubman op zo'n plek is dat ie uiteindelijk sneller vertrekt dan je zou willen.
De nieuwe Pirlo (ja dat heb ik gelezen op psv netwerkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juve wil hem graag hebben he. Menneke doet aan perfecte carriereplanning tot nu. Heeft aangegeven eerst bij PSV door te willen breken.
Dat Piroe maar eens tekent.
Hij heet Bastiaan Riemersma. Is momenteel coördinator van de onderbouw van de jeugdopleiding. Zou een logische opvolger zijn, maar staat ook in de belangstelling van Europese topclubs.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat zijn opvolger allang bekend was, toch. De bedenker van FUNdament (?). Weet even niet meer hoe hij heet.
EDIT: Bart Riemersma dus
Daarnaast hoef ik zo'n opperautist als Jonk hier echt niet te zien. Bedankt čh
Ja maar Ajax heeft alle top jeugdspelers in hun A elftal zitten, daarom is het elftal zo zwak.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
https://amp.twimg.com/v/aa5b5e13-1d5d-4504-864c-c3c622123df1
Hallo, koekoek. Keepertje mad.
Die gaat dus wegquote:Langeler: 'ik hoef hier helemaal niet weg'
In De Telegraaf reageert Art Langeler op de berichtgeving over zijn oriënterende gesprekken met zowel FC Groningen als Heerenveen voor de functie van hoofdcoach van volgend seizoen. "Ik heb het prima naar mijn zin bij PSV en hoef hier helemaal niet weg. Op dit moment is er ook niks concreets. Het is mijn ambitie om ooit weer hoofdtrainer te worden, maar dat kan ook na mijn contract bij PSV, als er zich dan een geīnteresseerde club zou melden."
twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:31:30PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Hendrix, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia #necpsv reageer retweet
En Willems en Isimat achterin... Dat wordt genieten van de zeeën van ruimte voor de aanvallers van NEC.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef Scarface88 het volgende:
Kut opstelling. Met Locadia kun je net zo goed met 10 man spelen. Snap niet dat die steeds in de basis mag starten.twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:31:30PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Hendrix, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia #necpsv reageer retweet
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef Scarface88 het volgende:
Kut opstelling. Met Locadia kun je net zo goed met 10 man spelen. Snap niet dat die steeds in de basis mag starten.twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:31:30PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Hendrix, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia #necpsv reageer retweet
Wellicht een stukje frustratie?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ritzmaier een mongool trouwens. Thuis trapt ie de Jong met een smerige overtreding uit de wedstrijd en nu Hendrix
Gewoon een oncollegiale vent. Zijn salaris wordt nog steeds betaalt door PSV.quote:
Ik meen dat hij bij zijn vorige verhuurbeurt ook tegen Psv van die kutovertredingen maakten. Gast spoort gewoon niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ritzmaier een mongool trouwens. Thuis trapt ie de Jong met een smerige overtreding uit de wedstrijd en nu Hendrix
Sked zal wel trots zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende overwinning weer hoor. Van Ginkel en Propper waren weer erg sterk, net als Schaars die heel goed speelde.
Het wordt een luxe probleem als Guardado terugkomt.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende overwinning weer hoor. Van Ginkel en Propper waren weer erg sterk, net als Schaars die heel goed speelde.
De 0 werd vorige week nog gehouden..quote:Op zondag 14 februari 2016 18:39 schreef Scarface88 het volgende:
En eindelijk eens de 0 gehoudenQua doelsaldo ook weer ingelopen op Ajax.
Ohjaquote:Op zondag 14 februari 2016 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De 0 werd vorige week nog gehouden..
Nope.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef tja77 het volgende:
Kut opstelling, kut veld, Ajax gewonnen, punt verlies aanstaande.
Volgende week is ons Mexicaanse beest toch terugquote:Op zondag 14 februari 2016 18:37 schreef tja77 het volgende:
2 geblesseerden op het middenveld, en dan Pröpper, Schaars en van Ginkel die het gewoon flikken.
Wie zegt dat? Traint nog niet mee.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgende week is ons Mexicaanse beest toch terug
Dan nog ben ik blij met van Ginkel.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat te lezen van de week
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Moet Oranje komende tijd nog eens spelen trouwens? Benieuwd of Danny nog eens naar PSV heeft gekeken in de tussentijd - en dan met name Pruppert-
Werkje voor Davy om even wat quotes op te halenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.![]()
Er waren hier mensen die liever Gudelj zagen komen.
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Werkje voor Davy om even wat quotes op te halen![]()
Ben wel benieuwd hoe ver Propper kan komen. Speelt écht geweldig. Maar ook in de CL. Ongekend. Heerlijk nuchter ook. God wat moet Ajax spijt hebben
En mensen die vinden dat hij geen dynamiek heeft en alles op een sukkeldrafje doet.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.
Hopelijk niet. Je hebt helemaal niks aan die nutteloze interlands, spelers raken alleen maar oververmoeid of kunnen een blessure oplopen. Laat Blind maar weer jongens van Ajax oproepen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Moet Oranje komende tijd nog eens spelen trouwens? Benieuwd of Danny nog eens naar PSV heeft gekeken in de tussentijd - en dan met name Pruppert-
Van Blind kunnen ze ook ernstig in de war raken.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Je hebt helemaal niks aan die nutteloze interlands, spelers raken alleen maar oververmoeid of kunnen een blessure oplopen. Laat Blind maar weer jongens van Ajax oproepen.
Welke? Die lompe mongool die uit irritatie over zijn eigen onkunde onze spelers steeds uit de wedstrijd sloopt?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Overigens was het bijzonder zwak dat jullie je ex-speler uitfluiten zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |