Meen me te herinneren dat zijn opvolger allang bekend was, toch. De bedenker van FUNdament (?). Weet even niet meer hoe hij heet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zie ik graag komen, maar liever Langeler. Ik zou het super jammer vinden als hij vertrok, heeft de sfeer zo enorm veranderd bij de jeugd. Totaal andere beleving in de jeugdelftallen de laatste jaren, ik vraag me af of je dat vast kunt houden als hij vertrekt.
Maar ja, het nadeel van een niet-clubman op zo'n plek is dat ie uiteindelijk sneller vertrekt dan je zou willen.
De nieuwe Pirlo (ja dat heb ik gelezen op psv netwerkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juve wil hem graag hebben he. Menneke doet aan perfecte carriereplanning tot nu. Heeft aangegeven eerst bij PSV door te willen breken.
Dat Piroe maar eens tekent.
Hij heet Bastiaan Riemersma. Is momenteel coördinator van de onderbouw van de jeugdopleiding. Zou een logische opvolger zijn, maar staat ook in de belangstelling van Europese topclubs.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat zijn opvolger allang bekend was, toch. De bedenker van FUNdament (?). Weet even niet meer hoe hij heet.
EDIT: Bart Riemersma dus
Daarnaast hoef ik zo'n opperautist als Jonk hier echt niet te zien. Bedankt čh
Ja maar Ajax heeft alle top jeugdspelers in hun A elftal zitten, daarom is het elftal zo zwak.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
https://amp.twimg.com/v/aa5b5e13-1d5d-4504-864c-c3c622123df1
Hallo, koekoek. Keepertje mad.
Die gaat dus wegquote:Langeler: 'ik hoef hier helemaal niet weg'
In De Telegraaf reageert Art Langeler op de berichtgeving over zijn oriënterende gesprekken met zowel FC Groningen als Heerenveen voor de functie van hoofdcoach van volgend seizoen. "Ik heb het prima naar mijn zin bij PSV en hoef hier helemaal niet weg. Op dit moment is er ook niks concreets. Het is mijn ambitie om ooit weer hoofdtrainer te worden, maar dat kan ook na mijn contract bij PSV, als er zich dan een geīnteresseerde club zou melden."
twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:31:30PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Hendrix, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia #necpsv reageer retweet
En Willems en Isimat achterin... Dat wordt genieten van de zeeën van ruimte voor de aanvallers van NEC.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef Scarface88 het volgende:
Kut opstelling. Met Locadia kun je net zo goed met 10 man spelen. Snap niet dat die steeds in de basis mag starten.twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:31:30PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Hendrix, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia #necpsv reageer retweet
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef Scarface88 het volgende:
Kut opstelling. Met Locadia kun je net zo goed met 10 man spelen. Snap niet dat die steeds in de basis mag starten.twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 14-02-2016 om 15:31:30PSV: Zoet, Arias, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Hendrix, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia #necpsv reageer retweet
Wellicht een stukje frustratie?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ritzmaier een mongool trouwens. Thuis trapt ie de Jong met een smerige overtreding uit de wedstrijd en nu Hendrix
Gewoon een oncollegiale vent. Zijn salaris wordt nog steeds betaalt door PSV.quote:
Ik meen dat hij bij zijn vorige verhuurbeurt ook tegen Psv van die kutovertredingen maakten. Gast spoort gewoon niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef Scarface88 het volgende:
Ritzmaier een mongool trouwens. Thuis trapt ie de Jong met een smerige overtreding uit de wedstrijd en nu Hendrix
Sked zal wel trots zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende overwinning weer hoor. Van Ginkel en Propper waren weer erg sterk, net als Schaars die heel goed speelde.
Het wordt een luxe probleem als Guardado terugkomt.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende overwinning weer hoor. Van Ginkel en Propper waren weer erg sterk, net als Schaars die heel goed speelde.
De 0 werd vorige week nog gehouden..quote:Op zondag 14 februari 2016 18:39 schreef Scarface88 het volgende:
En eindelijk eens de 0 gehoudenQua doelsaldo ook weer ingelopen op Ajax.
Ohjaquote:Op zondag 14 februari 2016 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De 0 werd vorige week nog gehouden..
Nope.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef tja77 het volgende:
Kut opstelling, kut veld, Ajax gewonnen, punt verlies aanstaande.
Volgende week is ons Mexicaanse beest toch terugquote:Op zondag 14 februari 2016 18:37 schreef tja77 het volgende:
2 geblesseerden op het middenveld, en dan Pröpper, Schaars en van Ginkel die het gewoon flikken.
Wie zegt dat? Traint nog niet mee.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgende week is ons Mexicaanse beest toch terug
Dan nog ben ik blij met van Ginkel.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat te lezen van de week
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Moet Oranje komende tijd nog eens spelen trouwens? Benieuwd of Danny nog eens naar PSV heeft gekeken in de tussentijd - en dan met name Pruppert-
Werkje voor Davy om even wat quotes op te halenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.![]()
Er waren hier mensen die liever Gudelj zagen komen.
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Werkje voor Davy om even wat quotes op te halen![]()
Ben wel benieuwd hoe ver Propper kan komen. Speelt écht geweldig. Maar ook in de CL. Ongekend. Heerlijk nuchter ook. God wat moet Ajax spijt hebben
En mensen die vinden dat hij geen dynamiek heeft en alles op een sukkeldrafje doet.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.
Hopelijk niet. Je hebt helemaal niks aan die nutteloze interlands, spelers raken alleen maar oververmoeid of kunnen een blessure oplopen. Laat Blind maar weer jongens van Ajax oproepen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Moet Oranje komende tijd nog eens spelen trouwens? Benieuwd of Danny nog eens naar PSV heeft gekeken in de tussentijd - en dan met name Pruppert-
Van Blind kunnen ze ook ernstig in de war raken.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Je hebt helemaal niks aan die nutteloze interlands, spelers raken alleen maar oververmoeid of kunnen een blessure oplopen. Laat Blind maar weer jongens van Ajax oproepen.
Welke? Die lompe mongool die uit irritatie over zijn eigen onkunde onze spelers steeds uit de wedstrijd sloopt?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Overigens was het bijzonder zwak dat jullie je ex-speler uitfluiten zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |