Ohjaquote:Op zondag 14 februari 2016 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De 0 werd vorige week nog gehouden..
Nope.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef tja77 het volgende:
Kut opstelling, kut veld, Ajax gewonnen, punt verlies aanstaande.
Volgende week is ons Mexicaanse beest toch terugquote:Op zondag 14 februari 2016 18:37 schreef tja77 het volgende:
2 geblesseerden op het middenveld, en dan Pröpper, Schaars en van Ginkel die het gewoon flikken.
Wie zegt dat? Traint nog niet mee.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgende week is ons Mexicaanse beest toch terug
Dan nog ben ik blij met van Ginkel.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat te lezen van de week
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Moet Oranje komende tijd nog eens spelen trouwens? Benieuwd of Danny nog eens naar PSV heeft gekeken in de tussentijd - en dan met name Pruppert-
Werkje voor Davy om even wat quotes op te halenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motm. Arias ook goed trouwens. Schaars viel ook goed in. Maar Pröpper heeft zich echt moeiteloos aangepast. Ik vond hem eerst wat flegmatiek, maar wat een techniek en wat een inzicht.![]()
Er waren hier mensen die liever Gudelj zagen komen.
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Werkje voor Davy om even wat quotes op te halen![]()
Ben wel benieuwd hoe ver Propper kan komen. Speelt écht geweldig. Maar ook in de CL. Ongekend. Heerlijk nuchter ook. God wat moet Ajax spijt hebben
En mensen die vinden dat hij geen dynamiek heeft en alles op een sukkeldrafje doet.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.
Hopelijk niet. Je hebt helemaal niks aan die nutteloze interlands, spelers raken alleen maar oververmoeid of kunnen een blessure oplopen. Laat Blind maar weer jongens van Ajax oproepen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Moet Oranje komende tijd nog eens spelen trouwens? Benieuwd of Danny nog eens naar PSV heeft gekeken in de tussentijd - en dan met name Pruppert-
Van Blind kunnen ze ook ernstig in de war raken.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Je hebt helemaal niks aan die nutteloze interlands, spelers raken alleen maar oververmoeid of kunnen een blessure oplopen. Laat Blind maar weer jongens van Ajax oproepen.
Welke? Die lompe mongool die uit irritatie over zijn eigen onkunde onze spelers steeds uit de wedstrijd sloopt?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Overigens was het bijzonder zwak dat jullie je ex-speler uitfluiten zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |