het waren ook nog maar alleen leden van de supportersvereniging. Daarvan zal een groot deel al zijn kaartje hebben via de seizoenskaartquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denk dat de meeste kaarten al weg waren, dus dat er niet veel meer te kopen viel.
En de nieuwe site hielp misschien ook mee?
Ik denk dat Faber Philip gaat lollerpwnen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
Gratis de 3 punten zondag , Faber weet wat ie moet doen.
Alleen maar gelezen dat t een mooie actie was. Hopen dat psvtv met wat beelden komt morgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand toevallig Jong PSV gezien? Ik hoorde viavia dat onze Beto Da Silva liet zien dat hij echt kan voetballen?
Ik sms Rik Elfrink even.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand toevallig Jong PSV gezien? Ik hoorde viavia dat onze Beto Da Silva liet zien dat hij echt kan voetballen?
Ik voorzie ook een moeizame wedstrijd. NEC weet de boel wel redelijk dicht te timmeren en dan hebben we het altijd moeilijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Faber Philip gaat lollerpwnen eerlijk gezegd
Maar jij schijt voor elke wedstrijd van PSV.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Faber Philip gaat lollerpwnen eerlijk gezegd
Pas tegen De Graafschap had hij het een stuk minder.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij schijt voor elke wedstrijd van PSV.
en dat is dit seizoen toch verdomde vaak terecht geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens gaat Locadia weer eens scoren, wordt de hoogste tijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Cocu komt gewoon weer met een geniale tactiek waarbij NEC denkt wtf is deze, blijft 0-0 of 1-0 PSV. NEC past tactiek aan in 2e helft maar psv schakelt terug naar vertrouwde opstelling zonder Willems op een rare plek en loopt uit naar 3-0.
Een eventuele tegengoal in de 89e minuut is mogelijk.
Maar punt is: hoe krijg je een cementmuur als NEC gesloopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Cocu komt gewoon weer met een geniale tactiek waarbij NEC denkt wtf is deze, blijft 0-0 of 1-0 PSV. NEC past tactiek aan in 2e helft maar psv schakelt terug naar vertrouwde opstelling zonder Willems op een rare plek en loopt uit naar 3-0.
Een eventuele tegengoal in de 89e minuut is mogelijk.
Met de mogelijkheid dat hij de eigengoal veroorzaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tevens gaat Locadia weer eens scoren, wordt de hoogste tijd.
Heel simpel. Niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar punt is: hoe krijg je een cementmuur als NEC gesloopt.
Muren moet je niet slopen, daar moet je overheen of omheen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoog baltempo hanteren en NEC dolspelen. Of NEC uit de tent lokken en counteren. Ik gok erop dat Cocu voor die optie gaat en het een oersaaie pot wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schijt zelfs elke dag minstens 1 keer durf ik wel te beweren!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds linkerrijtje beste Eend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:31 schreef rubbereend het volgende:
voordeel is wel dat NEC in het linkerrijtje staat, als ze 9e hadden gestaan was het probleem groter geweest
Je zou ze bijna laten winnen zodat ze Feyenoord voorbij gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:10 schreef tja77 het volgende:
Nec heeft maar 1 punt minder dan Feyenoord
Rik heeft gesprokentwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 16:33:00#PSV A1 boekt thuis grote zege op Ajax A1: 4-0. Goals: Lammers (2), Rigo, Verreth. Uitblinker: Rigo. reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is nog steeds linkerrijtje beste Eend.
Jammer dat hij weg wil, maar dat zat er wel inquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Langeler wil weg. Jonk maar eens polsen.
Zie ik graag komen, maar liever Langeler. Ik zou het super jammer vinden als hij vertrok, heeft de sfeer zo enorm veranderd bij de jeugd. Totaal andere beleving in de jeugdelftallen de laatste jaren, ik vraag me af of je dat vast kunt houden als hij vertrekt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Langeler wil weg. Jonk maar eens polsen.
Iemand die er tegen zijn zin zit, kan zijn werk niet goed doen. Als je hem aan zijn contact zou houden zal het moraal en de motivatie dalen wat zijn weerslag zal hebben op de resultaten. Het is voor alle partijen beter als hij vertrekt. En dan zou Jonk de ideale opvolger zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zie ik graag komen, maar liever Langeler. Ik zou het super jammer vinden als hij vertrok, heeft de sfeer zo enorm veranderd bij de jeugd. Totaal andere beleving in de jeugdelftallen de laatste jaren, ik vraag me af of je dat vast kunt houden als hij vertrekt.
Maar ja, het nadeel van een niet-clubman op zo'n plek is dat ie uiteindelijk sneller vertrekt dan je zou willen.
Dan spelen we op zaterdag ouwe reus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef tja77 het volgende:
Welke idioot heeft er trouwens bedacht dat de enige ploeg die komende week Europees speelt, dit weekend als laatste in actie komt?
Dit zijn de echte.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef tja77 het volgende:
Welke idioot heeft er trouwens bedacht dat de enige ploeg die komende week Europees speelt, dit weekend als laatste in actie komt?
koekoek, kun jij agenda's kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef tja77 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |