Hij komt op alle vlakken te kort voor de topquote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zit ik niet zo vaak. Maar ik vond Gudelj dat jaar erg goed spelen en had 'm ook graag naar PSV zien komen. Uiteindelijk hebben onze scouts het dus goed gezien en hebben ze de juiste speler gehaald
Sleegers heeft 2 aardige kansjes gehad. Voor de rest vond ik het niet heel schokkend wat NEC liet zien. Die had ik hoger ingeschaald.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leek simpeler dan het was. NEC heeft voldoende mogelijkheden gehad om PSV pijn te doen maar liet dat na.
Wel dikverdiend gewonnen natuurlijk. Die bal van Willems op de Jong, wat was dat weer mooi man!
De naam van PSV in Zuid en Midden Amerika begint een groot voordeel te worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV moet werk maken van Dos Santos. Erg goede speler vind ik dat.
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Zeg Brabo's...stop eens met die flow waar jullie inzitten want dat elk weekend met 1 puntje over elkaar hoppen voor de koppositie van de ere-divisie wordt irritant. Die Schaal komt dit seizoen gewoon weer naar Mokum.
Op basis van het vertoonde spel zeker.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Zeg Brabo's...stop eens met die flow waar jullie inzitten want dat elk weekend met 1 puntje over elkaar hoppen voor de koppositie van de ere-divisie wordt irritant. Die Schaal komt dit seizoen gewoon weer naar Mokum.
Als er iemand die schaal niet verdient is het Ajax wel. Wat spelen die een kutvoetbal dit seizoen zeg. Ze moeten blij zijn dat PSV zoveel punten heeft laten liggen tegen de kleintjes en dat Ajax zoveel punten met baggervoetbal heeft weten binnen te sprokkelen. Als je al niet eens van Molde kunt winnen...quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Ja, van de graafschap wist ik dat. wist niet dat Cambuur er ook zo slecht voorstond. Keek zojuist eens in het rechter rijtje en was echt verrast.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Behalve als ze dan al gedegradeerd zijn en nergens meer om spelen
Lestienne, die ben ik helemaal vergetenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:23 schreef zerokil het volgende:
Gisteren op de tribune kreeg ik voor het eerst het gevoel dat we daadwerkelijk de titel gaan winnen.Guardado en Liestenne komen erbij + Willems gaat weer op niveau raken.
Hier ben ikquote:Op zondag 14 februari 2016 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er waren mensen (ik noem geen namen) die het geld dat Pröpper gekost heeft (4,5 miljoen) veel te veel vonden. En dat hij dat echt niet waard zou zijn.
dat zijn meteen ook vervelende voor PSV, AZ is in vorm en Roda is standaard een probleemquote:Op zondag 14 februari 2016 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie dat we nog maar 4 uitwedstrijden hebben. Groningen, AZ, Roda en PEC.
Jij kan het beter bij eten houden, daar heb je meer verstand van dan voetbalquote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Was jij van het weekend weer lekker dronken in Stratum hihihihihiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij kan het beter bij eten houden, daar heb je meer verstand van dan voetbal
*op Stratumquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Was jij van het weekend weer lekker dronken in Stratum hihihihihi
Op zich is dronken wel de enige manier waarop dat stadsdeel te doen is, ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In kan ook, als hij refereert naar het stadsdeel
Nope ik was van het weekend mijn nieuwe woonplaats aan het verkennenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Was jij van het weekend weer lekker dronken in Stratum hihihihihi
Amsterdam?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nope ik was van het weekend mijn nieuwe woonplaats aan het verkennen
Janken. Ook als dat beide tegenzit moet PSV fluitend kampioen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef BeamofLight het volgende:
De Mexicaan heeft weer pijn/terugslag(je) en dat gekut met FC Twente zie ik ook nog verkeerd aflopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |